ساعدنیوز
ساعدنیوز

ارزانترین خانه در دبی | معرفی 10 گزینه مخصوص ایرانیان

  پنجشنبه، 30 فروردین 1403   زمان مطالعه 6 دقیقه
ارزانترین خانه در دبی | معرفی 10 گزینه مخصوص ایرانیان
خانه های قیمت مناسب زیادی در دبی ساخته شد‌ه‌اند که قیمت ارزانترین خانه در دبی از 400 هزار درهم شروع میشود.

اگر تا به حال به دبی سفر کرده یا فیلم و عکس‌های این شهر باشکوه را مشاهده کرده باشید، حتما عظمت و شکوه آسمان خراش و امکانات تفریحی مدرن بی‌نظیر نظر شما را به خود جذب کرده است. خوشبختانه زندگی در دبی مختص به ثروتمندان و افراد متمول نیست! محله‌های مقرون به صرفه زیادی برای خرید ارزانترین خانه در دبی، برای هر بودجه‌ای با قیمت مناسب وجود دارند.

قیمت ارزانترین خانه در دبی حداقل از 400 هزار درهم شروع می‌شود. این قیمت به عوامل مختلفی مانند نوع ملک، موقعیت مکانی، متراژ و نوع امکانات بستگی دارد. خانه‌های ارزان بیشتر در شهرک‌های نزدیک مرکز شهر و مجتمع‌های مسکونی قدیمی یافت می‌شود. در ادامه 10 محله ارزان و اقتصادی دبی معرفی شده است.

معرفی محله و خانه های ارزان دبی

اکثر ارزانترین خانه در دبی، در محله های اقتصادی این شهر قرار گرفته‌اند. در ادامه ابتدا یک لیست کلی از محله های قیمت مناسب به همراه حداقل قیمت خانه در هرکدام در غالب یک جدول ارائه شده، سپس توضیحات کاملی در رابطه با هر یک از محله‌ها ارائه شده است.

نام محله های دبی

حداقل قیمت

(درهم امارات)

القصیص

500000

اینترنشنال سیتی

400،000

ال برشا

670,000

دیره

1,400,000

دبی اسپورت سیتی

589،000

(منبع قیمت خانه‌ها: وبسایت نیووی و bayut)

  1. محله ارزان القصیص دبی

القصیص (Al Qusais) یکی از مناطق مسکونی شرق دبی است که در نزدیکی محله قدیمی دیره واقع شده است. القصیص جزو محله‌هایی است که مهاجران زیادی در آن زندگی می‌کنند. حضور افراد از ملیت‌های مختلف، موجب تنوع فرهنگی بالایی در این محله شده است. قیمت مناسب املاک، وجود تعدادی ارزانترین خانه در دبی، دسترسی به امکانات رفاهی، نزدیکی به فرودگاه بین المللی، امنیت و آرام بودن و ... از ویژگی‌های این محله است.

حداقل قیمت یک آپارتمان دو خوابه در القصیص حدود 800،000 درهم امارات (217800 دلار) است. این قیمت القصیص را به انتخابی مقرون به صرفه برای برای کسانیکه تمایل به خرید خانه در دبی دارند تبدیل می‌کند.

  1. شهرک اینترنشال سیتی دبی

منطقه اینترنشنال سیتی (International City) با مساحت 800 هکتار یکی از معروف‌ترین محله‌های قیمت مناسب است که در آن تعداد خانه های ارزان زیادی ساخته شده است. اینترنشنال سیتی به قسمت‌های مجزا زیادی بخش بندی شده است که هر بخش مخصوص به محل زندگی مردمان یک کشور مانند: چین، انگلستان، مراکش و ... می‌باشد. به همین علت این محله با نام شهر بین المللی نام گذاری شده است.

قیمت مقرون به صرفه املاک، دسترسی آسان به نقاط مرکزی شهر، امنیت بالا و ... از خصوصیات بارز این محله است. حداقل قیمت یک آپارتمان یک خوابه در دبی اینترنشنال سیتی تقریبا از 350،000 هزار درهم امارات (95290 دلار) شروع می‌شود.

  1. محله اقتصادی البرشا دبی

ال برشا (Al Barsha) یک محله تازه ساخت است که بین دو خیابان شیخ محمد و شیخ زاید واقع شده است. دسترسی آسان به مسیرهای حمل‌ونقل عمومی و وجود مرکز خرید امارات مال (Mall of the Emirates) به عنوان یکی از پربازدیدترین و لوکس‌‌ترین مراکز خرید دبی و ... از مزیت‌های زندگی در خانه‌های ارزان البرشا است. قیمت یک آپارتمان یک خوابه در البرشا تقریبا از 700،000 درهم امارات (190581 دلار) شروع می‌شود.

به بیان وبسایت visitdubai (یکی از معتبرترین منابع بازدید و گردشگری دبی) در مورد البرشا و امکانات آن:

One of Dubai’s fastest-growing neighbourhoods, Al Barsha is located south-west of the city centre, part of the area commonly called new Dubai. Along with plenty of great shops, restaurants and hotels, Al Barsha is also an increasingly popular residential area, offering comfortable apartments and houses to Dubai’s residents.

البرشا یکی از محله‌های مسکونی در حال رشد است که در جنوب غربی دبی جدید واقع شده است. در کنار وجود تعداد زیادی مغازه، رستوران و هتل درجه یک، آپارتمان و واحدهای مسکونی مناسبی برای شهرواندان وجود دارد.

قیمت ارزان‌ترین خانه در دبی

  1. دیره

دیره (deira) یکی از مناطق معروف و پربازدید قسمت شرقی دبی است که به عنوان یکی از محله‌‌های ایرانی نشین این شهر شناخته می‌شود. در زمان‌های قدیم اکثر فعالیت‌های مهم‌ تجاری در این منطقه انجام می‌شد، به همین دلیل دیره به ‌عنوان مرکز شهر شناخته شده بود.

امروزه دیره به خاطر داشتن بازارهای سنتی مانند: بازار طلا، بازار ادویه، خیابان‌های شلوغ و بافت قدیمی شهرت دارد. قیمت ارزانترین خانه در دیره دبی، برای یک واحد آپارتمانی یک خوابه تقریبا از 400،000 درهم امارات (108904 دلار) شروع می شود.

  1. جمیرا ویلیج سرکل

جمیرا ویلیج سرکل (Jumeirah Village Circle) نام یکی دیگر از مناطق مسکونی دبی است. تنوع فرهنگی، قیمت‌های مناسب املاک، دسترسی آسان به امکانات رفاهی، نزدیکی به مناطق محبوب مانند مارینا و پالم جمیرا و ... از ویژگی‌های اصلی جمیرا ویلیج سرکل (JVC) است. حداقل قیمت یک واحد آپارتمان یک خوابه در جمیرا ویلیج سرکل تقریبا از 500،000 درهم امارات (136130 دلار) شروع می‌شود.

  1. منطقه النهده

النهده (Al Nahda)، نام یکی از شهرک‌های مسکونی بین دبی و شارجه قرار است که دسترسی راحت و آسانی به هر دو شهر دارد. در النهده تعدادی از خانه های ارزان دبی، ساخته شده است. حداقل قیمت یک آپارتمان یک خوابه در النهده 350،000 درهم (95290 دلار) است.

  1. دبی اسپورت سیتی

وجود زمین‌های گلف سرسبز، استادیوم و باشگاه‌های ورزشی متنوع و ... اسپورت سیتی(Dubai Sports City) را به مکانی ایده‌آل برای زندگی و بازدید علاقه مندان به ورزش تبدیل کرده است. اکثر آپارتمان و واحدهای اسپورت سیتی مشرف به زمین‌های گلف هستند. تقریبا قیمت یک آپارتمان یک خوابه در دبی اسپورت سیتی از 500،000 درهم (136130 دلار) شروع می‌شود.

  1. الورقاع

الورقاه (Al Warqaa) نام یک منطقه ارزان و اقتصادی در دبی است که در نزدیکی فرودگاه بین المللی و جنوب شرقی رود خور قرار گرفته است. الورقاع در حومه واقع شده به همین علت مجموعه‌ای از خانه های ارزان و اقتصادی دبی، در آن ساخته شده. حداقل قیمت یک آپارتمان دو خوابه در الورقاع تقریبا از 600،000 درهم امارات متحده عربی (163356 دلار) برای یک آپارتمان دو خوابه شروع می شود.

  1. دبی سیلیکون اوسیس

دبی سیلیکون اوسیس (Dubai Silicon Oasis) یک منطقه آزاد تجاری و پارک فناوری است که در سال 2004 تاسیس شده است. در سیلیکون اوسیس املاک متنوعی با کاربردهای مختلف مسکونی، تجاری و تفریحی ساخته شده است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این منطقه، تنها 13 دقیقه با آن فاصله دارد. سیلیکون اوسیس در تقاطع جاده شیخ زاید دبی و دبی-العین قرار گرفته که حداقل قیمت یک آپارتمان یک خوابه در آن حدود 450،000 درهم (122517 دلار) می‌باشد.

دبی

  1. دیسکاوری گاردن

دیسکاوری گاردن (Discovery Gardens) یکی از محله‌های قیمت مناسب است که مرکز خرید ابن بطوطه ( یکی از معروف‌ترین مراکز خرید دبی) در آن ساخته شده و تعدادی «ارزانترین خانه در دبی» در آن قرار گرفته است. دیسکاوری گاردن در ژانویه 2018 در جایگاه دوم لیست 5 منطقه برتر و مناسب دبی برای اجاره آپارتمان قرار گرفته است. حداقل قیمت آپارتمان‌ یک خوابه در دیسکاوری از 300،000 درهم امارات متحده عربی (81678 دلار) شروع می شود،

قیمت اجاره سوئیت ارزان در دبی

حداقل قیمت خرید سوئیت در دبی، از 300 تا 400 هزار درهم امارات متحده عربی آغاز می‌شود. قیمت اجاره سوئیت ارزان در دبی برای یک سال از 17,000 درهم امارات شروع می‌شود.

خرید خانه های ارزان دبی از مشاور املاک نیووی

مشاور املاک نیووی، در سال 2006 در دبی تاسیس شد. نیووی طی 19 سال فعالیت در حوزه املاک همواره تلاش کره خدمات با کیفیتی را همراه با حفظ استانداردهای اخلاقی به مشتریان خود ارائه دهد. این مشاور املاک با شایستگی و قابلیت‌هایی که از خود نشان داده، تاکنون توانسته 3 مرتبه نشان طلایی املاک را در سال‌های 2021، 2022 و 2023، از دایره اراضی و املاک دبی کسب نماید.

ادامه اراضی و املاک دبی به منظور اعتماد بیشتر سرمایه گذاران و خریداران املاک، هر سال شرکت‌های مشاور املاک را در دسته‌های عمومی، برنزی و نقره‌ای دسته بندی می‌کند. کسب 3 نشان، بیانگر قابلیت و شفافیت نیووی است.

برای آشنایی با شرایط خرید ملک در دبی، می‌توانید با مشاوران نیووی به صورت رایگان مشاوره داشته باشید تا از تمام جزئیات سرمایه‌گذاری و شرایط اقساطی خرید خانه مطلع شوید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (249 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (227 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (100 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (92 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (70 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (59 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (55 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (55 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (52 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (45 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (39 نظر) پاسخهای خنده دار دانش آموز ایرانی به سوالات درس تاریخ مرزهای وقایع تاریخی رو جابجا کرد+عکس/ معلمشون بعد دیدن این جوابها سر به کوه و بیابون گذاشته🤣 (31 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (30 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به بشقاب صبحانه شیک و اروپایی خواهر ساره بیات/ چه کافه لوکس و دلبازی+عکس اولین عکس گرفته شده از مازیار لرستانی بعد از تولد/ چه نوزاد گوگولی و نازی! ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو ماجرای ناپدید شدن مجسمه 5 میلیاردی یک هنرمند تهرانی صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پیغمبر به پسره گفت مادر پیرتو شوهر بده گفت نمیشه اون حتی نمیتونه راه بره و مادره زد تو سر پسرش که خفه شو تو بهتر میفهمی یا پیغمبر +ویدئو😂👌 تغییر استایل احسان علیخانی در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس فال انبیاء روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 این مرد بعد دیدن چهره واقعی عروس خودکشی کرد! +عکس خلاقیت خنده دار راننده ارومیه ای، با نوشته جالب پشت وانت حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... تذکر جدی رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی: به تعطیلی این برنامه اصلاً فکر نکنید +عکس شباهت بی حد و اندازه رابعه اسکویی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس عکس تازه منتشر شده از داریوش مهرجویی تام هنکس با هوش مصنوعی جنجال به راه انداخت+ عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ شوخی خنده دار احسان علیخانی با لوله‌کش خوش‌ صدا؛ ما آب حوض، شما شیر موز +ویدیو/ سالن رفت رو هوا😂 رونمایی از بازیگر 2 متری سینمای ایران که از بهرام افشاری هم قدبلندتر است+عکس فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 رقص خنده دار دو پرنده وسط جاده با آهنگ شاد ترکی/از سلاطین حرکات منظم😂+ویدئو فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 عاشقانه های جذاب سارا والیانی، آسیه گیلدخت و همسر دومش محسن !+عکس فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی خیابانی کولاک به پا کرد؛ صحبت های بی سابقه جواد خیابانی با وزیر ورزش+ فیلم تعریف و تمجید رهبر معظم انقلاب از طعم کیک خوشمزه مادر شهید ارمنی/هر کجا تو با منی من خوشدلم +ویدئو ضیافت باربیکیو همسر شاهرخ استخری در یک مهمونی دورهمی/ رژیم پَر😂+عکس نگاهی به حیاط بسیار ساده و بدون تجملات خانه مصطفی خمینی، پسر ارشد امام خمینی+ویدیو/ منزلی با بافت قدیمی و سنتی نگاهی به ماشین خوش رنگ امیرمحمد یزدانی ستاره کُشتی/ این ماشینو باید قاب کرد زد به دیوار +عکس خلاقیت خنده دار دانش آموز ایرانی که خودش را به عنوان هدیه به معلمش داد/ خدایا چیه این نسل جدید😂 خلاقیت یک دانش آموز ایرانی برای فرار از مدرسه حماسه آفرید+فیلم/ یعنی آدم میمونه تو کار این بچه ها... خلاقیت زیبا و سنتی طورِ پیرمرد دوره گرد شیرازی در فروش میوه نوبرانه بهاری با اُلاغش +عکس/ با دیدنش انگار به گذشته ها سفر میکنین😍 رونمایی از مادر جوان و کم سن و سال رهام هادیانِ گروه ماکان بند/ چقدرم باکلاس و مهربون+عکس رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 چهره رنگ پریده و طبیعی فریبا نادری در اتاق گریم +عکس
تیتر امروز   
ماجرای ناپدید شدن مجسمه 5 میلیاردی یک هنرمند تهرانی دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... تذکر جدی رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی: به تعطیلی این برنامه اصلاً فکر نکنید +عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی این مرد بعد دیدن چهره واقعی عروس خودکشی کرد! +عکس
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...