ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با پروتکل سینگولاریتی دائو (SingularityDAO) و توکن SDAO

  دوشنبه، 28 فروردین 1402   زمان مطالعه 2 دقیقه
آشنایی با پروتکل سینگولاریتی دائو (SingularityDAO) و توکن SDAO
قرار گرفتن هوش مصنوعی در کنار دیفای به عنوان یکی از کاربردهای اصلی بلاکچین و کریپتو، سینگولاریتی دائو را به پروژه‌ جذابی تبدیل کرده است.ما در این مطلب از ساعد نیوز با این پروژه آشنا می شویم.

SingularityDAO یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز است که به منظور ساده سازی و تسهیل تراکنش ها و نقل و انتقالات مالی طراحی شده است. پروتکل SingularityDAO شبکه ای از قراردادهای هوشمند است و عوامل هوش مصنوعی همه با هم کار می کنند تا در نهایت قابلیت های معامله گران را افزایش دهند.

پروتکل SingularityDAO چیست؟

سینگولاریتی دائو به زبان ساده پروژه‌ای است که ترکیب دیفای و هوش مصنوعی را به کاربران ارائه می‌کند. این پروژه یک پروتکل غیرمتمرکز مدیریت پورتفولیو است که با هدف ممکن ساختن مدیریت ایمن و آسان دارایی‌های رمزنگاری‌شده، برای هر کسی با هر سطح دانشی طراحی شده است. این پروتکل با ابزارهای تحلیل و مدیریت ریسک پیشرفته، پشتیبانی می‌شود.

پروتکل SingularityDAO اکوسیستم جدیدی از مدیران دارایی‌های دیجیتال را شکل می‌دهد که می‌توانند از امکانات این پروژه، برای ارائه خدمات مدیریت دارایی به صورت اتوماتیک استفاده کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند خدماتشان را به طیف گسترده‌تری از مخاطبان ارائه کنند. رویکرد باز این پروژه، همکاری و نوآوری در فضای مدیریت دارایی‌های رمزنگاری‌شده را تقویت می‌کند.

سینگولاریتی دائو یک پروژه جامعه‌محور است و از بازخورد و پیشنهادات کاربران استقبال می‌کند. بهتر است این طور بگوییم که این پروژه روی حمایت و گسترش حامیان و کاربران حساب باز کرده است و در این صورت است که می‌تواند به مسیر پیشرفت ادامه دهد. همانطور که اسم پروژه نشان می‌دهد، با یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار یا DAO طرف هستیم که با تهیه توکن حاکمیتی پروتکل، می‌توان در فرایند حاکمیت و تصمیم‌گیری‌های آن مشارکت کرد.

پروتکل SingularityDAO

معرفی تیم SingularityDAO

  • ماریو آلبرتو مدیر مالی این پروژه و پروژه SINGULARITYNET است و دانش بسیار زیادی در امور مالی دارد این شخصی که از بنیانگذاران شرکت blockchain finit است و قبل از فعالیت در دنیای بلاکچین شش سال سابقه حسابداری مالی را در کارنامه خود دارد.

  • دکتر بن گورتزل که دکترای ریاضی را از دانشگاه فیلادلفیای آمریکا گرفته و در بخش‌های زیادی فعالیت دارد ازجمله زیست شناسی، فلسفه ذهن، موسیقی بداهه، فیزیک نظری و غیره.بن دانشمند فوق العاده قوی در حوزه هوش عمومی مصنوعی است.

ارز دیجیتال SDAO چیست؟

ارز دیجیتال SDAO توکن حاکمیتی سینگولاریتی دائو است. عرضه کل این توکن 100 میلیون واحد در نظر گرفته شده است. نحوه توزیع این توکن به شرح زیر است:

  • 15.05 درصد برای اعضای تیم و مشاوران

  • 35 درصد برای فارمینگ

  • 25 درصد فروش در مراحل مختلف

  • 5 درصد برای بنیاد SingularityNET

  • 5 درصد ایردراپ به هولدرهای توکن AGI

  • 14.95 درصد برای جامعه و اکوسیستم

توکن‌های SDAO دارای دوره وستینگ هستند و سه سال بعد از لانچ پروژه،‌ همه توکن‌ها وارد چرخه خواهند شد.

توکن SDAO را از کجا بخریم و کیف پول مناسب آن چیست؟

رمزارز SDAO در چندین صرافی‌ متمرکز و غیرمتمرکز لیست شده است. در میان صرافی‌های متمرکز می‌توان به کوکوین، گیت، هیوبی، پولونیکس، کوینکس، MEXC و BingX اشاره کرد. همچنین خرید و فروش ارز دیجیتال SingularityDAO در دکس‌های یونی سواپ و پنکیک سواپ نیز امکان‌پذیر است.

همانطور که گفتیم SDAO با استانداردهای ERC20‌ و BEP20 ایجاد شده است. بنابراین برای نگهداری آن می‌توان سراغ بهترین کیف پول های اتریوم و BNB Chain رفت. کیف پول‌هایی مثل متامسک و تراست والت و همچنین کیف پول‌های سخت‌افزاری مثل لجر گزینه‌های مناسبی هستند.

خلاصه مطلب

در روزهایی به سر می‌بریم که هوش مصنوعی ترند است و عامه کاربران هم با ظهور محصولاتی مثل ChatGpt از آن آگاه هستند. سینگولاریتی دائو نیز یکی از محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی است که به صورت خودمختار و غیرمتمرکز عمل می‌کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) خلاقیت خنده دار راننده پراید در به چالش کشیدن دیگر راننده ها حماسه آفرید/ هیتلر هم مغز اینو نداشت+ عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تبدیل تَشت به قایق حماسه آفرید +ویدئو/رفتی جزایر هاوایی سوغاتی ما فراموش نشه🤣 (19 نظر) انتشار غزل زیبایی از رهبر معظم انقلاب با دستخط ایشان/ طفلم و بنهاده سر، بر سر دامان عشق+عکس (15 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) دانلود آهنگ جدید «حقیقت» مصطفی راغب +فیلم/ عزیزم عاشقی دل پاکی میخواد... گذشتن از خطر بی باکی میخواد... (2 نظر) یه قرار عاشقونه زیر بارون نجف +ویدئو/ اگه بی ادبی نباشه آقا سالی 10 تا نجف ازت میخوام... (1 نظر) مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر خوش صدا با آهنگ شاد +ویدئو/تو از چرخش یک رقص تو خلوت شبانه... (1 نظر) (ویدئو) غوغای خوانندگی شاطر صداتو بعد از مسابقه در جمع دوستانش/چه صدای فوق العاده ای داره چه لذتی بردن دوستاش (1 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
دانلود آهنگ جدید «خیلی روزها گذشت» سیروان خسروی+فیلم/ با خاطراتت میشه هم مرد و هم زندگی کرد... عادت عجیب وزیر دوره قاجار؛ لطفاً به من فحش بدهید! تغییرات بدنی که هرگز نباید به آن ها بی اعتنا باشید واکنش جالب و قابل تامل رهبر معظم انقلاب با دیدن کتابهای مربوط به فال و طالع بینی+ویدیو (تصاویر) کشف مقبرۀ 4300 ساله با نقاشی «گلّه‌ی الاغ‌ها» خجالت کشیدن همسر ستاره سادات قطبی بعد از طلب کردن انگشتر عقد رهبر معظم انقلاب/ مشکل فنی دارد+ویدیو رونمایی از شگفت انگیزترین درخت دنیا که 40 نوع میوه مختلف میدهد+ویدیو اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لباس خادمی حرم بر تن جواد نکونام و همنشینی‌اش با نجم الدین شریعتی+عکس مجلس گرم کردن حرفه ای و استادانه به سبک مهران مدیری با خوانندگی بی نظیر+ویدیو/ اگه یادش بره که وعده با من داره! فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 تغییر چهره هوش پران کودکی جواد سریال بچه مهندس در کانادا/ سلطان تغییراته+عکس فال روزانه امروز پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403+فیلم رونمایی ستاره سادات قطبی از شوهر خوشتیپش در سریال جدید تلویزیون+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 سرگرم کردن پسر شیطون ستاره سادات قطبی توسط عوامل پشت صحنه برای ضبط سکانس بازی مامانش+ویدیو/ ماشالله چه حوصله ایی هم دارن فروش پالت چوبی و پالت پلاستیکی نو و دست دوم سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان پذیرایی ساده و بدون تجملات سید حسن خمینی از رهبر معظم انقلاب در خانه شان+عکس/ چای و میوه هایی که در خانه هر ایرانی پیدا می شود چطور سایه چشم بزنم؟ این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص همراهی پسر شیطون ستاره سادات قطبی با مادرش برای فیلمبرداری سریال جدید خانوم بازیگر + ویدیو/ ماشالله مامان فعال و خستگی ناپذیر ایشونه (تصاویر) کشف حیرت انگیز بقایای استخر سرپوشیده 1600ساله چوب بازی سنتی هادی چوپان در کارخانه عضله سازیش/ ماشالله با این هیکل چه تَر و فرزه+ فیلم (تصاویر) تغییر چهره بهت آور «بیات» سریال خانه به دوش بعد 20 سال 2 ساعت لاکچری و زیبای سردار آزمون، ابرستاره فوتبال ایران/ مدرن، شیک، جذاب+عکس تست حضورِ ذهن باحال: مجید واشقانی و پوریا پورسرخ در سریال پایتخت با محسن تنابنده همبازی بودن یادتونه؟+عکس (تصاویر) حیوانات روی فرش قرمز کن وقتی حامد آهنگی فالگیر می شود+ویدیو/ چقدرم استادانه فال رویا میرعلمی رو تفسیر کرد😂 سلیقه منحصر به فرد همسر شاهرخ استخری برای چیدمان اروپایی اتاق مهمان در بلژیک/ خونه نگو هتل بگو+تصاویر کری جالب و سنگین سیداحمد خمینی برای پرسپولیس با این کامنت زیرِ پستِ مدافع استقلال+عکس مونا فائزپور همسر احمد مهران‌فر در زیباترین کافه رستوران سنتی رشت تصویری عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! استوری احساساتی نعیمه نظام دوست برای اشک های مهدی طارمی/ تو بهترینی خوش قلب!! +عکس طبیعت گردی عاشقانه سپند امیرسلیمانی تازه داماد سینما و همسرش پس از عقدشان+عکس/ خوش بگذره زوج جذاب و دست داشتنی😍 تعجب رامبد جوان از برادر شهید بودن امید حاجیلی +ویدئو