طلسم اکران فیلم جدید شکست

  سه شنبه، 03 آبان 1401   زمان مطالعه 1 دقیقه
طلسم اکران فیلم جدید شکست
ساعدنیوز/ «طبقه یک و نیم»، «بیرو» و انیمیشن «لوپتو» فیلم‌های تازه‌ای هستند که با ثبت قرارداد در شورای صنفی اکران از هفته آینده روانه پرده سینماها می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری_ تحلیلی ساعدنیوز به نقل از مهر، «طبقه یک و نیم»، «بیرو» و انیمیشن «لوپتو» فیلم های تازه ای هستند که با ثبت قرارداد در شورای صنفی اکران از هفته آینده روانه پرده سینماها می شوند. هفدهمین جلسه شورای صنفی نمایش امروز سه شنبه ۳ آبان در خانه سینما تشکیل شد. در این جلسه بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد سرگروهی ۳ فیلم جدید به ثبت رسید. بر این اساس فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی با پخش رسانه فیلمسازان مولود به سرگروهی پردیس مگامال قرارداد خود را ثبت کرد. فیلم سینمایی «بی رو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی با پخش نمایش گستران به سرگروهی پردیس کورش راهی اکران می شود. انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسگری هم با پخش بهمن سبز و به سرگروهی پردیس هویزه مشهد در نوبت اکران قرار گرفت. براساس تصمیم گیری شورای صنفی نمایش مقرر شده است که هر سه فیلم اکران خود را از هفته آینده آغاز کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روی زمین نشستن مسئولان در دیدار با مادر سیدابراهیم رئیسی در منزلشان بخاطر کم بودن تعداد مبل+عکس/ امکانات منزل مادر رئیس جمهور در حد شهروند عادی (352 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (314 نظر) نگاهی به محله ساده و متوسط مادر شهید سید ابراهیم رئیسی در مشهد/ هیچکس فکر نمی‌کرد این خانه 70 متری برای مادر یک رئیس جمهور باشد+ویدیو (246 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (217 نظر) گشتی در محله خاطره انگیز کودکی و خانه پدری باصفای رهبر معظم انقلاب در شهر زیبای مشهد/ ساده و عادی بدون ذره‌ای تجملات+عکس (67 نظر) (عکس) نگاهی به خونه زندگی علی دایی با دکوراسیون اعیانی و شیک/ خونه نیس که کاخ سلطانه😍 (65 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (51 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (46 نظر) خلاقیت منحصربفرد بستنی فروش تبریزی، با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (42 نظر) مراسم تشییع پدر سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی (37 نظر) تصویری از آیت الله آل هاشم امام جمعه مردمی و محبوب تبریز سوار بر تراکتور/ چون از جنس مردم بود محبوب بود (34 نظر) لیستی کامل از بازیگران مردی که با گریم زنانه در دنیای هنر ظاهر شدند+عکس/ از اکبر عبدی و محسن تنابنده تا امین حیایی و سپند امیرسلیمانی (27 نظر) کالسکه شیک و باکلاس پسر سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه +عکس/ سلیقه خانومش تو خرید سیسمونی حرف نداره+عکس (25 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: فیلم مارمولک رو تعریف کردم 1400 تا آخوند ریخت رو سرم گفتم مارمولک یه حیوون کوچولوعه کاری به آخوند نداره +ویدئو😂👌 (24 نظر) نگاهی به کیک تولد دو طبقه با تم غمگین و تیره رنگِ هوتن شکیبا+عکس/ ست بودن رنگِ در و دیوار با لباس و کیک آقای بازیگر‌ (23 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
درخواست طلاق یک زن بخاطر اعتیاد عجیب شوهرش!
کشف صدها سکه عتیقه‌ که شهردار مخفی کرده بود‌
زورگیری خشن و وحشیانه از خانم دکتر جوان تهرانی با چوب و قمه + فیلم
شعری احساسی و زیبا که ناصرالدین شاه در وصف امام رضا(ع) سرود / زیارت امام هشتم به‌ روش دوره قاجار + عکس های حرم در آن دوره
در دنیای احمدی‌نژادها تو لاریجانی باش!
افزایش وام مسکن برای دانشجویان متأهل
اتمام ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاران 1403
حذف چادر و شلوار با خوراک مانتوی عبایی و جوراب شلواری / عادی‌سازی بی‌حیایی با داشتن حجاب
توهین امیرحسین صادقی به وریا غفوری فضای مجازی را به آتش کشید
دیدار مخفیانه این کاندیدای ریاست جمهوری با رهبر معظم انقلاب در روستا+عکس
آخرین نامه مردمی در جیب استاندار شهید که به خون آغشته شد ...
از تو راهیِ دوقلوی زوج هنرمند تا فلافل 200 هزار تومانی در حواشی داغ امروز پنج‌شنبه 24 خرداد 1403
سحر طلوعی بازیگر سریال نوستالژیک هتل پیاده رو در نقش معشوقه اکبر عبدی در کدام فیلم مهم دیگر بازی کرده است؟ + عکس
9 ترفند زبان بدن که اعتماد به نفستان را زیاد نشان می‌دهد
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 24 خرداد ماه 1403