دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

"آنیه" در سریال "طوبی" چطوری "آنیه" شد؟ / بازیگری که به نقش پذیری معتقد است! 

دوشنبه، 23 مهر 1403
ساعدنیوز: سریال تاریخی «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی که اخیرا راهی آنتن شبکه یک شده بود، قصه‌اش را طی سه دهه روایت کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیل ساعدنیوز به نقل از فرارو؛ سودابه بیضایی بازیگری را در 21 سالگی و در سال 81 با شرکت در کلاس‌های استاد سمندریان آغاز کرد و چندین سال بعد با فیلم کرد گیس بریده که در سال 1385 اکران شد، بطور حرفه‌ای و رسمی وارد عرصه بازیگری شد. سودابه بیضایی در سریال طوبی نقش آنیه یک زن متمول عراقی را کنار هنرمندانی، چون شبنم قربانی، فریبا متخصص، امین زندگانی، رحیم نوروزی و…بازی می‌کند.

سودابه بیضایی، بازیگر تلویزیون دوست دارد در همه عرصه‌های هنری تجربه داشته باشد؛ از مستندسازی گرفته تا نوشتن فیلمنامه و داستان. بیضایی معتقد است که بازیگری بخشی از یک خلق است و کسی که در پشت دوربین قرار گرفته عهده‌دار خلق یک اثر است. این بازیگر بیشترین تجربه را در تلویزیون دارد. «وفا»، «هوش سیاه»، «ارمغان تاریکی»، «ستاره‌های سربی»، «کیمیا»، «آمین»، «نفس» و «کلبه‌ای در مه» را بازی کرده و اکنون نقش آنیه را در سریال «طوبی» بازی می‌کند که یک زن متمول با‌ قدرت عراقی است. وی در خصوص این نقش گفت: نقش زن عراقی به نام آنیه را بازی می‌کنم که شخصیت تاثیرگذاری در سریال دارد.

بیضایی با اشاره به ویژگی‌های این سریال بیان کرد: آنیه شخیتی خاص دارد و علت علاقه من به این شخصیت به دلیل وجوه مختلف این شخصیت است که او را از تیپ خارج کرده و به شخصیت رسانده ‌است. دیدن وجوه مختلف این شخصیت برای مخاطب حتماً جذاب خواهد بود.

بیضایی دلیل پذیرش این نقش را تفاوت آن با نقش‌های دیگرش دانسته و افزود: به‌ نظرم برای هر بازیگری، بازی کردن در یک نقش متفاوت می‌تواند در مسیر کار بازیگری‌اش، جالب و جذاب باشد. من هم دوست داشتم خودم را با یک نقش متفاوت محک بزنم.

بازیگر سریال طوبی تصریح کرد: همه تلاشم را کردم که این شخصیت به وجوه اصلی‌اش نزدیک شود و مخاطب آن را در ذهنش بپذیرد.

وی با بیان اینکه گروه تولید سریال بسیار منسجم و هماهنگ بودند گفت: گروه تولید صادقانه تلاش کرده که کار به موقع برسد و امیدوارم مخاطبان سریال را بپسندند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 23 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از برادرشوهر خردسال نرگس محمدی همسر شوخ طبع علی اوجی/ طفلک خدا رحمتش کنه+عکس
نگاهی به تغییر چهره بازیگران زن و مرد سریال کیمیا بعد از گذشت چند سال/ علی شادمان، سوگل طهماسبی، مهراوه شریفی نیا، مهدی پاکدل، پوریا پورسرخ، فریبا طالبی و...+عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
خواب یک زندانی درباره رهبر معظم انقلاب /این عکس از رهبری به 30 سال قبل برمی گردد
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ذوق و خوشحالی پوریا پورسرخ از چاپ شدن کتاب خواهر پزشکش در مراسم رونمایی از کتاب+عکس/ تیپ اسپرت آرش سریال کیمیا در کنار پوشش ساده خواهرش👌
امین زندگانی تغییر چهره داد ؛ آقای سوپر استار با ریش دسته موتوری و موی جو گندمی قابل شناسایی نیست
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)