(فیلم) خاطره فان بهنام ابوالقاسمپور از سرمربیگری علی پروین و تعویض امیرحسین اصلانیان در دقیقه 94/ چقدر خوشگل ادای سلطان رو درمی آره😁

  یکشنبه، 31 تیر 1403
(فیلم) خاطره فان بهنام ابوالقاسمپور از سرمربیگری علی پروین و تعویض امیرحسین اصلانیان در دقیقه 94/ چقدر خوشگل ادای سلطان رو درمی آره😁
این روزها فدراسیون فاسد فوتبال با شلوغ‌بازی عجیب و غریبی پیش از آغاز لیگ برتر خود را فعال نشان می‌دهد و بی‌خیال تمام قانون‌گریزی‌های تیم‌های لیگ برتری، به‌خصوص در اجرای سقف قرارداد، فقط جلسات پرطمطراق و پرسروصدا برگزار می‌کند. شنیدن خبر عضویت امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال در کمیته فنی فدراسیون بسیار جالب توجه بود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، روزنامه جوان نوشت:اشتباه نکنید امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی باید در این کمیته عضویت داشته باشد، نکته جالب توجه اعضای این کمیته هستند که البته هنوز به هفت نفر نرسیده‌اند، اما وقتی نگاهی به اسامی آن‌ها می‌اندازیم، متوجه می‌شویم که چرا روزی، روزگاری علی پروین عنوان کرد کمیته فنی یعنی «کشک».


مجید جلالی ریاست این کمیته را برعهده دارد. کمیته‌ای که نزدیک به پنج ماه از زمان تشکیل آن می‌گذرد. در اینکه انتخاب مجید جلالی برای این سمت انتخاب درستی بوده یا نه، طبعاً نیازمند زمان است تا ببینیم کارکرد این کمیته و افراد حاضر در آن چه دستاوردی برای فوتبال ایران دارد، ولی وقتی انتخاب اعضای این کمیته را مشاهده می‌کنیم به این باور می‌رسیم که این کمیته همان کشک معروف خودمان است. البته در این میان یک سؤال مطرح می‌شود؛ اینکه مجید جلالی خودش اعضا را انتخاب و معرفی می‌کند یا اینکه اهرم فشاری وجود دارد و به او اجبار می‌کنند که مثلاً محمود شیعی و احمد خداداد را به عضویت کمیته فنی فدراسیون فوتبال درآورد؟!


در هر دو صورت فاجعه در حال رقم خوردن است، چون اگر خود جلالی به این انتخاب‌ها رسیده باشد که باید در انتخاب و انتصاب خودش هم شک کرد و اگر اهرم فشاری وجود داشته باشد که دیگر جای بحثی باقی نمی‌ماند.
برای روشن‌تر شدن موضوع بد نیست نگاهی به سوابق این دو عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال داشته باشیم؛ محمود شیعی، مدیرعامل سابق باشگاه پیکان و نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون بود که طی پنج سال از سال 1394 تا 1399 هیچ اقدام قابل توجهی انجام نداد و نمونه بارز مدیری بود که فضا را اشغال کرد تا فرد شایسته‌تری این جایگاه را تصاحب نکند. البته جناب شیعی در انداختن تقصیر کم‌کاری‌های خود به گردن دیگران هم تبحر خاصی دارد که نمونه آن را می‌توان در ماجرای «ویلموتس‌گیت» مشاهده کرد، جایی که در پاسخ به رسانه‌ها تمام تقصیرها را به گردن مهدی تاج انداخت. صرف‌نظر از تمام اینها، یکی پاسخ دهد که حضور یک مدیرعامل امتحان پس‌داده در کمیته فنی فدراسیون فوتبال چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟


احمد خداداد دیگر عضو کمیته فنی است که برای فهمیدن سوابقش باید بیش از نیم قرن به عقب برگردیم. او متولد 27 فروردین 1325 است. فوتباش در مجموعه تاریخی کیان سپری شد و خیلی زود مربیگری را آغاز کرد. در 28 سالگی سرمربی هما در لیگ تخت جمشید شد تا جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ در ایران باشد. احمد خداداد بیشترین دوران حضور به عنوان سرمربی تیم ملی دانشجویان را دارد. او در سال 1361 سرمربی تیم ملی بزرگسالان شد و سرمربی تیم‌های بنیاد شهید، هما، پورا و کاوه هم بود. همچنین در تیم‌های نفت، فولاد و سپاهان در کنار حسین فرکی فعالیت کرده است. در اینکه احمد خداداد برای فوتبال کشور زحمت زیادی کشیده هیچ شکی نیست، اما در اینکه آیا او در این سن و سال می‌تواند کمکی به فوتبال کند، سؤال‌های زیادی وجود دارد.


حالا در نظر بگیرید که قرار است به این افراد یک پیشکسوت دیگر، یک خانم و یک نماینده از فوتبال ساحلی هم اضافه شود تا جمع هفت نفره کامل شود. حضور یک خانم را می‌توان توجیه کرد، اما یک پیشکسوت دیگر چرا، مگر خداداد پیشکسوت نیست و اینکه چرا نباید فوتسال نماینده داشته باشد! این پازل نامتقارن را جلوی خود بگذارید تا مثل ما به این باور برسید کشکی که علی پروین می‌گفت، همین‌جاست.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (213 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (112 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (44 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (42 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (39 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (33 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (29 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (27 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (18 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (17 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خاطرات ناصرالدین‌شاه در فرنگ؛ «پادشاه آلمان جنّی است»!
ایده هایی برای استفاده از اکسنت وال در تغییر دکوراسیون خانه
فال ابجد روزانه دوشنبه 1 مرداد 1403
فال روزانه امروز دوشنبه 1 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 1 مرداد 1403
یک فوتبالیست کچل دوست داشتنی مشعل المپیک پاریس را حمل می کند!
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 1 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز دوشنبه 1 مرداد 1403 + فیلم
با این 8 تا روش خونه رو بدون نیاز به کولر خنک نگه دار
پانته‌آ بهرام، نقش اول سریال دلدادگان ممنوع الفعالیت شد+عکس
کوه زنوزی موش زائید/ قول مهدی ترابی به هواداران پرسپولیس: نگران نباشید برمی گردم!
نگاهی به موجودی حساب ثروتمندترین زن گدای مشهدی ! / هوش از سرتان می پراند !
شام امشب با من: سفره‌های رنگارنگ؛ 24 غذای ساده و ارزان برای شام
واگذاری سرپرستی فرزندان افغانی به ایرانیان واقعیت دارد؟
نقطه مشترک همسر دوم علی دایی با همسر حضرت علی(ع) در انتخاب مهریه/ مهریه ضامن خوشبختی نیست
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت