(فیلم) تقلید صدای رضا صادقی در برنامه خنده بازار / واقعا به خنده بازار باید بیشتر توجه می‌شد😂

  دوشنبه، 04 تیر 1403
(فیلم) تقلید صدای رضا صادقی در برنامه خنده بازار / واقعا به خنده بازار باید بیشتر توجه می‌شد😂
ساعدنیوز: سکانسی از برنامه کمدی خنده بازار را ببینید که در آن سامان گوران رضا صادقی را تقلید می کند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، خنده بازار برنامه‌ای طنز است که از شبکه سه از نوروز 1390 پخش شد. این مجموعه به تقلید طنزآمیز و نقیضه برنامه‌های سازمان صدا و سیما و طعنه به شخصیت‌های مختلف مانند باب راس (لذت نقاشی/ "داد ماست" در "ذلت نقاشی") می‌پرداخت. این برنامه که در بسیاری از آیتم ها افراد مشهور حوزه های سیاسی،اجتماعی،سینمایی و ورزشی را به تصویر می کشید، با عکس‌العمل‌های گوناگونی از سوی این اشخاص مواجه شده‌ است.

همچنین این برنامه از سوی مردم استقبال بی نظیری به خود گرفت . سری اول این برنامه در ایام نوروز 1390 هر روز ساعت 18:30 پخش می‌شد. سری سوم (ادامه سری دوم) این برنامه که قرار بود به صورت هفته‌ای دو بار (پنجشنبه و جمعه شب‌ها) بعد از ماه رمضان پخش شود که پخش نگردید و باعث شد سری جدید آن از 15 آّبان 1390 در بیست قسمت هر شب پخش شود. در این قسمت بخش‌های جدیدی از قبیل خیمه‌شب‌بازی، ماجراهای باورنکردنی، مکتب و برنامه کودک به کار اضافه شده‌است و هم‌چنین بخش «هشت» (شوخی با برنامه هفت) حذف گردیده است. سری چهارم این مجموعه طنز، به تهیه‌کنندگی فرید شب خیز در 25 قسمت 40 دقیقه‌ای، به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول و در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هفته وحدت از چهارشنبه 5 تا 7 بهمن ماه، قبل از خبر 22 و از شنبه 8 بهمن ماه هر شب بعد از خبر 22 از شبکه سه سیما پخش می‌گردید. بخشهای سری جدید خنده بازار عبارت است از: بانک، فرودگاه، ورزش شهروندی، ذلت نقاشی، انتخابات، ویترین، مترو، پارک علت، یک کلاغ چهل کلاغ، ماجراهای باور نکردنی، شیتیله و شونه به شونه، نقد فیلم، صف، ماهواره، دلالان، کنترل نامحسوس، آشپزی ساده، گزارش ورزشی و جویندگان طلا. سری پنجم این برنامه در15 قسمت 40 دقیقه‌ای هر شب در ایام نوروز 1391بعد از خبر شبانگاهی از شبکه سوم پخش می‌شد، در این سری از برنامه نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های ماهواره‌ای، قصه‌های دبستانی شد و بخش‌های جدید که در سری ویژه نوروز91 اضافه شد عبارتند از: 10بخش جدید از جمله روباه و کلاغ، تصمیم کبری، کوکب زن مهربانی بود، استخدام، شصت جانور خطرناک، داستان‌های دبستانی، قوی‌ترین مردان، مسابقه محله، شب شعر، کلاس املا و انشاو همچنین تیزرهای تبلیغاتی هم لابه‌لای برنامه به صورت کوتاه پخش می‌شدند و دید و بازدیدهای ایام عید نوروز هم به عنوان آیتمی جدید در این برنامه مطرح شد. همچنین آیتم‌هایی چون فرودگاه، مکتب، به‌طور موقت در ایام نوروز به خاطر اینکه هدف و نگاه این سری از برنامه تحت تأثیر فضای نوروز بود پخش نشد. بنابر قولی که کارگردان این برنامه با توجه به استقبال زیاد مردم داده بود سری ششم این برنامه در ماه مبارک رمضان 91 هرشب ساعت 21:30از شبکه سوم سیما پخش می‌گردید. آیتم‌های جدید اضافه شده در این سری عبارتند از:شاخه طوبی، ماجراهای مرد نقابدار، کابین هواپیما، روز از نو و همچنین بخش‌های پر طرفدار قبلی از قبیل:مترو، نود، ماجراهای باورنکردنی در کنار بخش‌های جدید پخش می‌شوند. سری هفتم این برنامه در ایام دهه فجر 1391 از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 22:45 و پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما پخش می‌گردید. سری هشتم این برنامه شب‌های ماه رمضان 1392 پخش می‌گردید. این سری در 25 قسمت 45 دقیقه‌ای از شبکه سوم سیما پخش می‌شد. (مجموعه پنج‌شنبه‌ها و شب‌های قدر پخش نمی‌شد)


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (281 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (177 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (122 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (75 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (50 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (34 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (24 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (23 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (21 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (20 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (17 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (15 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز