(فیلم) تصادف وحشتناک جواد عزتی با یک موتورسوار در خیابان / موتوریه شکایتی هم نداشت!

  یکشنبه، 27 خرداد 1403
(فیلم) تصادف وحشتناک جواد عزتی با یک موتورسوار در خیابان / موتوریه شکایتی هم نداشت!
ساعدنیوز: ویدئویی از تصادف وحشتناک جواد عزتی با یک موتور سوار را ببینید. گویا این تصادف سکانسی از سریال زخم کاری 3 است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، محمدجواد عزتی (زادهٔ 20 دی 1360 در تهران) یکی از پول‌سازترین بازیگران برجسته سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است که با اجرای نقش‌های کمدی و دراماتیک شناخته شد. عزتی، فارغ‌التحصیل دانشگاه سوره، کار حرفه‌ای خود را از سال 1375 در تئاتر آغاز کرد و در سال 1379 پا به عرصه آثار تلویزیونی گذاشت. در دههٔ 1380 با حضور در سریال‌های مهران مدیری از جمله قهوه تلخ به‌عنوان بازیگر کمدی به شهرت رسید. در سال 1402 فیلم سینمایی تمساح خونی را کارگردانی کرد. از هنرنمایی‌های عزتی می‌توان به فیلم‌های سینمایی پرفروش نظیر ماجرای نیمروز، اکسیدان، لاتاری، آینه بغل و هزارپا و همچنین سریال زخم کاری اشاره کرد.

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که فصل اول آن بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. فصل دوم این سریال با نگاهی به نمایشنامه هملت نوشته ویلیام شکسپیر و طراحی قصه محمدحسین مهدویان نوشته شده است. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند 1399 آغاز گردید و تا تیر 1400 به‌طول انجامید. فصل نخست در 14 خرداد 1400 به نمایش درآمد و در 19 شهریور متشکل از 15 قسمت به پایان رسید. فصل دوم با نام بازگشت در 17 شهریور 1402 آغاز به پخش کرد.

فصل اول زخم کاری نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین 20 میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی‌ور شد. فصل دوم این سریال با واکنش‌های ضد و نقیضی همراه شد. فصل سوم زخم کاری در سال 1402 در حال تولید است و برای پخش در سال 1403 آماده می‌شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (303 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (144 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (63 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (39 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (38 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی بهاره رهنما با طراحی مدرن+عکس/ انصافا سلیقه خاصی داره! (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (32 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (26 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (25 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (20 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (19 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (18 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (16 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (15 نظر)