(ویدئو) عملیات خرس مادر برای عبور دو توله‌اش از حصار چوبی

  دوشنبه، 12 تیر 1402
(ویدئو) عملیات خرس مادر برای عبور دو توله‌اش از حصار چوبی
ساعد نیوز: تصاویری که شهروندان آمریکایی از عملیات دشوار یک خرس مادر برای عبور دو توله‌اش از حصار چوبی ضبط کرده اند پربازدید شده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، یک ویدئوی شایان ستایش از لس آنجلس نشان می‌دهد که یک خرس مادر با گرفتن دو توله‌اش به دندان به آن‌ها برای عبور از حصار چوبی کمک می‌کند.

این حادثه در مونروویا، محله‌ای در شمال لس آنجلس، در جاده‌ای نزدیک پارک مونروویا کانیون حوالی ساعت 1 بعد از ظهر روز 12 ژوئن رخ داده است. در ابتدا خرس مادر از حصار چوبی بالا رفته و از آن عبور می‌کند. در ادامه یکی از توله‌ها کمی بالا می‌رود و مادر با گرفتن سر او با دندان‌هایش موفق می‌شود توله را به آنطرف حصار ببرد.

توله دیگر خیلی تقلا می‌کند، اما سعی او برای بالا رفتن نتیجه نمی‌دهد. ناگهان این توله بازیگوش دوان دوان خود را به وسط جاده می‌رساند که مادر را مجبور می‌کند از طرف دیگر حصار خود را به او برساند. کمی بعد خرس مادر به همان روش توله را به هوا بلند کرد و از حصار چوبی عبور داد. خرس مادر در یک نقطه بالای حصار می‌نشیند و نیمی از بدنش در یک طرف است و نیمی دیگر سعی می‌کند توله را بالا بکشد.

ده‌ها کاربر نظرات خود را در مورد این ویدئویی جالب بیان کردند. یکی از کاربران به شوخی گفت: او می‌گوید: می‌توانی لطفاً بیا! یکی دیگر نوشت: او حتی کتف او را نگرفت، فقط او را از پوست سر کشید.

این ویدئو در آرکادیا کالیفرنیا منطقه‌ای در 20 مایلی شمال شرقی مرکز لس آنجلس گرفته شده است. مشاهده خرس در این منطقه به طور فزاینده‌ای رایج شده و به ساکنان هشدار داده شده است که با گرم شدن هوا اقدامات احتیاطی را انجام دهند.

تخمین زده شده حدود 30 تا 40 هزار خرس سیاه در سراسر ایالت متحده وجود دارد در حالی که 40 سال پیش 10 هزار خرس وجود داشت.

برچسب ها: مادرانه خرس

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (325 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (107 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (77 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (52 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (16 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (11 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (9 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (8 نظر) امضای 7 پادشاه قاجار را ببینید /از ناصرالدین شاه تا فتحعلی شاه +عکس (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (6 نظر)
تیتر امروز   
مرگ 3 کودک در آتش / پدر، چگونه خانواده‌اش را به آتش کشید
نگاهی به بزرگترین تفریح رهبر معظم انقلاب و فرزندانشان
فرهاد مجیدی : من از علی دایی گران‌تر بودم/ به خاطر گلم به استقلال پدرم با من قهر بود
12 نکته برای انتخاب مناسب‌ترین و بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی
سرنوشت وحشتناک مومیایی دختر جوان مصری
در این شهر آرام قدم بردارید؛ ساکنین آن همگی مردگان هستند!
پیش‌بینی مهم نیویورک‌تایمز از دوره ریاست جمهوری پزشکیان
محمد جواد ظریف چه نقشی در دولت پزشکیان خواهد داشت؟
برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس
فیلم قدیمی از حضور محمد علیزاده در تلویزیون در دهه 80 در برنامه فرزاد حسنی / چقد عوض شده کلا یه آدم دیگه شده نمیشه شناخت😨
(تصاویر) نوعروس سپند امیر سلیمانی چه مانتوهای خنک و شیک برا تابستون پوشیده!/انتخاب شما برای مانتوهای تابستونی چیه؟
(ویدئو) دو عصبانیت پارسا پیروزفر با فاصله 27 سال / از اول کراش همه بوده
(ویدیو) شوخی دلنشین رهبر معظم انقلاب با مهدی فخیم زاده"بازیگر سریال مختارنامه"/ شما طاغوتی هستید؟!
ماجرای ازدواج و مرگ همسر و پسر کوچک مسعود پزشکیان چه بود؟/ گزارشی از زندگی خصوصی مسعود پزشکیان ، از شغل همسر تا مهریه ازدواجشان
پزشکیان، ورزشکارترین رئیس جمهور ایران /حواشی داغ امروز دوشنبه 18 تیر 1403