(ویدئو) سریال پایتخت؛ وقتی فهیمه، نقی و هما را به جان هم می اندازد!+ویدئو

  شنبه، 03 شهریور 1403
(ویدئو) سریال پایتخت؛ وقتی فهیمه، نقی و هما را به جان هم می اندازد!+ویدئو
ساعدنیوز: در ادامه سکانس خنده داری از سری ششم سریال پایتخت را می بینید که در آن فهیمه سعی دارد نقی و هما را به جان هم بیندازد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرادید، پایتخت، یک مجموعهٔ تلویزیونی در سبک طنز به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری است که در شش فصل از شبکه یک صدا و سیما پخش شده‌ است.قرار است فصل هفتم این سریال برای نوروز 1404 ساخته شود.

قصهٔ مجموعه «پایتخت 6» با فوت باباپنجعلی و اهدای اعضای بدن او آغاز می‌شود. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهیمه را از شوهرش دلسرد می‌کند. بهبود در این فصل به بیماری سندرم دست بی‌قرار مبتلا است. بهتاش که در فصل 5 بیکار و آس و پاس بود، حالا دروازه‌بان باشگاه فوتبال نساجی مازندران شده‌است و به بازیکن فوتبال پیتر چک علاقه دارد و نقی معمولی هم سیاسی شده و راننده و محافظ شخصی نمایندهٔ مجلس است. هما همسر نقی هم گویندهٔ اخبار شده‌است. ارسطو با فردی به اسم کاووس ناخواسته وارد فروش مواد مخدر می‌شود و از خودرو نقی که رانندهٔ نمایندهٔ مجلس است، برای جابه‌جایی مواد استفاده می‌کند و در این بین رحمت‌الله قصد ازدواج با فهیمه را دارد تا اینکه ...

سکانس خنده دار از وقتی فهیمه، نقی و هما را به جان هم می اندازد را مشاهده خواهید کرد


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
17 اُمین سال تولد امیررضا فرامرزی پسر بچه شیطون سریال « از سرنوشت یک »/ این همه تغییر چهره بعد از 5 سال خیلی جالبه (129 نظر) خلاقیت بی نظیر زوج شاهرودی برای حمایت از سگ ها در سطح شهر حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست. (108 نظر) سلن اردم کیه؟ ما خودمون شهربانو منصوریان داریم؛ باور ندارید؟ تصاویر جدید ‌شیرزن قهرمان رو ببینید! +ویدئو (77 نظر) نگاهی به جشن تولد رسول خادم در کنار کودکان بی سرپرست / کتاب گینس ، ثبت کن نام پهلوان مان را که رکورد مردانگی را شکست 👏 (75 نظر) خلاقیت خنده دار چوپان خوش ذوق با طراحی صندلی چرخ دار برای الاغ حماسه آفرید +عکس/هنر نزد ایرانیان است و بس (62 نظر) نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه (61 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای شاهین رضایی رقیب تبریزی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد تبریزی و گرگ پارسی (55 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز برق کار آبادانی، برای نجات مردم از گرما حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست! (51 نظر) نگاهی به سبک چیدمان مدرن رستوران علی دایی در کامرانیه تهران / از صندلی های بنفش و گیاهان تا سقف شیشه ای و پرده های ساده +عکس (39 نظر) جشن تولد عاشقانه داریوش ارجمند درکنار همسر جوان و کم سن و سالش فرشته یغمایی/ ساده و خلوت در عین حال زیبا و شیک+عکس (39 نظر) الهام چرخنده: همکارانم در سینما 10 سال من را بلاک کرده بودند+ویدیو (38 نظر) آماده کردن غذای شبِ "جان" پسر بهرام رادان توسط مامان منظم و با سلیقه‌اش+عکس/ مادر نمونه شمایی مینا خانوم😍 (37 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای خشک کردن فرش خیس حماسه آفرید/ اُستاد تمام خانه داری در سطح بین الملل+عکس🤣 (36 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای حدیث میرامینی، روشنک سریال دلنوازان/ یکی از یکی معروف‌تر و هنرمندتر+عکس (36 نظر) دانلود آهنگ جدید «مرور» حامیم +فیلم/ من خاطراتم با تو رو هرشب مرور میکنم میمیرم از دوریت ولی حفظ غرور میکنم… (35 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نگاهی به 10 سفر خارجی رهبر معظم انقلاب/ از آمریکا تا چین از کره شمالی تا هند+عکس های دیدنی
رابطه عجیب گسترش انگور در زمین با انقراض دایناسور‌ها!
زندگی مخفیانه محمد اصفهانی به خاطر امضای جعلی و شکایت همسرش از او! / هاشمی رفسنجانی او را توصیه به پزشکی کرد!
نفرینی از زندان 1600 ساله در یونان باستان؛ «الهی به طرز وحشتناک بمیرند»!
زمان انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری مشخص شد/ جزئیات اعلام کارنامۀ رتبۀ متقاضیان کنکور
ویدیو/ شبیه‌سازی محل دقیق تاج‌گذاری پادشاهان ساسانی توسط هوش مصنوعی
ویدیو/ رونمایی از فرش دستبافتِ ابریشمی چند میلیاردی؛ با طرح سه‌بعدی و منقش به تاریخ پادشاهان ایران
خانه‌داری یک کدبانو؛ ترفندهای تضمینی برای نگهداری طولانی مدت گوجه فرنگی؛ از کمپوت تا پوره
ویدیو/ داستان انگلیسی «پادشاه گوش‌دراز و کلاه جادویی» با زیرنویس فارسی چسبیده
ویدیو/ خطر انفجار! از زیر درخت بمب‌انداز رد نشوید/ میوه‌های دینامیتی درخت جعبه‌شنی را ببینید
غوغای جشن لاکچری زنوزی در کمپ تراکتور بعد از تساوی تیمش با تیم 10 نفره پرسپولیس در تبریز در حضور 100 هزار تماشاگر! +تصاویر/ به نظرتون اگه میبردن چه اتفاقی می افتاد؟
رای یکپارچه نمایندگان به کابینه اعتماد به شخص رئیس جمهور بود
رئیس جمهور می‌تواند به وعده رفع فیلترینگ عمل کند؟
موزیکال بودن هریس در برابر بدخُلقی ترامپ؛ آیا کامالا هریس تا پیروزی می‌رقصد؟
بانوی قهرمان المپیک به سرنوشت شوم بابا پنجعلی سریال پایتخت گرفتار آمد +عکس/ مرگ بر اثر خفگی با لقمه کله گربه ای!
منتخب روز   
زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند کبوتر تاج‌دار غربی؛ زیباترین کبوتر جهان که 900 میلیون قیمت دارد! +عکس ویدیویی شوکه‌کننده از پرواز زنبور با وجود قطع شدن سر! +ویدئو عنکبوتی که از «چراغ‌قوۀ طبیعی» برای شکار استفاده می‌کند قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو افتادن عینک از دست سیدعباس عراقچی در مجلس همانا و شکار این لحظه توسط عکاس دوربین به دست همانا+عکس شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی