10 گوشی‌ موبایل برتر سال 1402 در ایران

  دوشنبه، 11 دی 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
10 گوشی‌ موبایل برتر سال 1402 در ایران
امروزه شاهد تنوع زیادی از مدل‌ها و برند‌های مختلف در بازار ایران هستیم. در این مقاله قصد داریم برترین گوشی‌هایی که در سال 1402 در بازار ایران موجود هستند را برای شما معرفی کنیم.

امروزه شاهد تنوع زیادی از مدل‌ها و برند‌های مختلف در بازار ایران هستیم. در این مقاله قصد داریم برترین گوشی‌هایی که در سال 1402 در بازار ایران موجود هستند را برای شما معرفی کنیم.

هر کدام از گوشی‌ها، ویژگی‌های بخصوصی را دارند که این ویژگی، آن‌ها را متمایز کرده است. مثلاً بعضی از گوشی‌ها کیفیت دوربین بالایی دارند که تا حدودی از دوربین‌های عکاسی نیز بهتر هستند. برخی دیگر نیز به علت استفاده از پردازنده قدرتمند، توان پردازشی بسیار بالایی دارند. یکی دیگر از فاکتور‌های مهمی که در انتخاب گوشی باید در ذهن داشته باشیم، ظرفیت باتری مناسب است که در طول روز به راحتی بتواند به نیاز‌های ما پاسخ دهد.

درضمن، شما می‌توانید گوشی‌های مورد نظر خود را در وبسایت پُلوار و در بخش سیستم رادار مقایسه پُلوار، با یکدیگر مقایسه کنید. پُلوار یکی از معتبرترین فروشگاه‌های فروش موبایل و لوازم جانبی در ایران است که توانسته نماد اعتماد 5 ستاره را کسب کند و محصولاتش را با گارانتی معتبر 18 ماهه پارسیان همراه ارائه می‌‌کند. شما می‌توانید با خرید از سایت Polvar.com خریدی مطمئن را تجربه کنید.

1. گلکسی S23 Ultra سامسونگ

گوشی S23 Ultra

بدون شک گوشی گلکسی S23 اولترا بهترین گوشی موجود در بازار فعلی ایران است. قلب تپنده این گوشی را اسنپدراگون 8 نسل 2 تشکیل می‌دهد. گلکسی S23 اولترا به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز شده که قابلیت زوم 100 برابری نیز دارد. این گوشی انرژی مورد نیازش را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند و از سرعت شارژ شدن 45 وات نیز بهرمند است.

2. آیفون 13 پرومکس اپل

با توجه به ممنوعیت ورود گوشی‌های سری آیفون 14 و آیفون 15، گوشی آیفون 13 پرومکس بهترین گوشی اپل موجود در بازار ایران است. این گوشی از تراشه قدرتمند Apple A15 Bionic استفاده می‌کند. این گوشی از لنز اصلی 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این دوربین باتوجه به میزان پیکسل کمی که دارد، عکس و فیلم‌های فوق‌العاده‌ای را به ثبت می‌رساند. همچنین گوشی آیفون 13 پرومکس از باتری با ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعتی بهرمند است.

3. آیفون 13 پرو اپل

گوشی iphone 13 pro

گوشی آیفون 13 پرو نیز مشخصاتی تقریباً برابر با گوشی آیفون 13 پرومکس دارد. از تفاوت‌های این دو گوشی می‌توان به ابعاد و ظرفیت باتری اشاره کرد. انرژی مورد نیاز این گوشی از یک باتری با ظرفیت 3095 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

4. گلکسی S23 FE سامسونگ

یکی دیگر از محصولات سامسونگ که امروزه رقابت تنگاتنگی با گلگسی A54 دارد، گلکسی S23 FE است. این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری بهرمند است. تراشه به کار گرفته شده در این گوشی، اگزینوس 2200 است که سرعت بیشتری نسبت به گوشی های هم‌رده دارد. باتری گوشی گلکسی S23 FE نیز ظرفیتی 4500 میلی آمپر ساعتی دارد.

5. پوکو F5 Pro شیائومی

گوشی poco f5 pro

گوشی پوکو F5 پرو یکی از محصولات شیائومی است که علاوه بر قیمت مناسب، کانفیگ خیلی خوبی نیز دارد. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل است. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز شده که عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است. باتری قدرتمند گوشی پوکو F5 Pro نیز ظرفیتی 5160 میلی آمپر ساعتی دارد.

6. گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 در حال حاضر قدرتمندترین و باکیفیت‌ترین گوشی میان‌رده بازار به حساب می‌آید. این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهرمند است که عکس‌ها و ویدیو‌های باکیفیتی را به ثبت می‌رساند. تراشه این گوشی اگزینوس 1380 است. باتری گلگسی A54 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که در استفاده‌های معمولی، بیشتر از یک روز شارژ نگه می‌دارد.

7. گلکسی S23 Plus سامسونگ

S23 Plus

گلکسی S23 پلاس یکی دیگر از اعضای خانواده گلکسی S23 است که از کانفیگ مناسبی برخوردار است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل است که قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال را دارد. قلب تپنده گوشی گلکسی S23 پلاس را اسنپدراگون 8 نسل 2 تشکیل می‌دهد. نیروی مورد نیاز این گوشی نیز توسط باتری 4700 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

8. آیفون 13 اپل

گوشی آیفون 13 نیز توانسته در ایران طرفداران زیادی را به خود جذب کند. پردازنده این گوشی، A15 Bionic است که همان پردازنده استفاده شده در گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون 13 است. دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل است که البته عکس‌های خیلی خوبی را ثبت می‌کند. باتری گوشی آیفون 13، 3240 میلی آمپر ساعت است که نسبت به رقبا از باتری ضعیف‌تری بهرمند است.

9. شیائومی 13T Pro

گوشی شیائومی 13T پرو که اخیراً وارد بازار شده است، نسبت به کانفیگی که دارد از قیمت‌گذاری مناسبی برخوردار شده است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل است که قابلیت فیلمبرداری با حداکثر کیفیت 8K را نیز پشتیبانی می‌کند. شیائومی 13T Pro قدرت خود را از تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس می‌گیرد. نیروی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تأمین می‌گردد.

10. شیائومی 13 Ultra

گوشی شیائومی 13 اولترا نیز یکی دیگر از گوشی‌های پرچمدار بازار است که اخیراً در بازار موجود شده. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل است که در این گوشی پکیج دوربین خیلی خوبی قرار گرفته شده است. تراشه به کار گرفته شده در گوشی شیائومی 13 اولترا، اسنپدراگون 8 نسل 2 است که به خوبی از پس کار‌های سنگین بر می‌آید. ظرفیت باتری گوشی شیائومی 13 اولترا 5000 میلی آمپر ساعت است

همانطور که در بالا مشاهده کردید، مشخصات 10 تا از برترین گوشی‌های موجود در بازار ایران را از جمله گوشی‌های پرچمدار و میان رده را خدمت شما ارائه کردیم. شرکت‌های مختلف سازنده تلفن همراه، رقابت تنگاتنگی را در همه رده‌ها با یکدیگر دارند. یکی از مواردی که باعث می‌شود ارزش خرید گوشی بیشتر شود، مشخصات دوربین است.

تمامی گوشی‌های یاد شده، به ویژه گوشی‌های اپل، از دوربین‌های با کیفیتی برخوردارند. اما گوشی‌های اپل در بخش باتری کمی ضعیف‌تر از رقبا ظاهر شده اند. در سال 1402، گوشی‌های خانواده شیائومی 14 معرفی شده‌اند و تا چند روز دیگر نیز گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که در سال بعدی، این گوشی‌ها رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر داشته باشند. همچنین گوشی‌های خانواده آیفون 14 و 15 با توجه به ممنوعیت و رجیستر نشدنشان در این لیست حضور نداشتند. به نظر شما بهترین گوشی حال حاضر بازار کدام مدل است؟


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (409 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (209 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (143 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (93 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (58 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (44 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (13 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (11 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
اختلاف زن و شوهر بوکانی هفت هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند
تصاویر جالب و دیدنی از آیین های عزاداری محرم در 12 کشور مختلف جهان/ از به زنجیر کشیدن زنان تا عبور کردن پابرهنه از روی زغال‌های روشن
(ویدیو) ترانه سوزناک همایون شجریان در دلتنگی و فراق پدرش/ چه بغضی هم داره
(تصاویر) 9 تا از باور نکردنی ترین مراسم غیرعادی که در برخی مناطق جهان جانشین دفن کردن مردگان شده است/ روی کسانی که مرده‌هاشونو میسوزونن رو سفید کردن کلا
ویدئوی فوق العاده باشگاه اینتر برای معرفی مهدی طارمی/یک شاهزاده ازخلیج فارس/ مهدی طارمی: ایران در قلب من است و اینتر در ذهن من
باقری: لبنان، جهنم بی‌بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود
بغض و غم شبنم مقدمی، داور برنامه "صداتو"، بر سر مزار استاد آواز ایران/ نگاه به خانه ابدی استاد شجریان با سنگ مزار ساده و نوشته ی کوتاه برای مردم سرزمینشان
رونمایی محسن کیایی از دختر ناز و همسر جوانش به مناسبت 22مین سالگرد ازدواجشان/ مجری برنامه "صداتو"، برای اولین بار، خاطره ای از ازدواج زودهنگامش تعریف کرد
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
گزارش ظریف از انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم
منتخب روز   
اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان