ساعدنیوز
ساعدنیوز

10 گوشی‌ موبایل برتر سال 1402 در ایران

  دوشنبه، 11 دی 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
10 گوشی‌ موبایل برتر سال 1402 در ایران
امروزه شاهد تنوع زیادی از مدل‌ها و برند‌های مختلف در بازار ایران هستیم. در این مقاله قصد داریم برترین گوشی‌هایی که در سال 1402 در بازار ایران موجود هستند را برای شما معرفی کنیم.

امروزه شاهد تنوع زیادی از مدل‌ها و برند‌های مختلف در بازار ایران هستیم. در این مقاله قصد داریم برترین گوشی‌هایی که در سال 1402 در بازار ایران موجود هستند را برای شما معرفی کنیم.

هر کدام از گوشی‌ها، ویژگی‌های بخصوصی را دارند که این ویژگی، آن‌ها را متمایز کرده است. مثلاً بعضی از گوشی‌ها کیفیت دوربین بالایی دارند که تا حدودی از دوربین‌های عکاسی نیز بهتر هستند. برخی دیگر نیز به علت استفاده از پردازنده قدرتمند، توان پردازشی بسیار بالایی دارند. یکی دیگر از فاکتور‌های مهمی که در انتخاب گوشی باید در ذهن داشته باشیم، ظرفیت باتری مناسب است که در طول روز به راحتی بتواند به نیاز‌های ما پاسخ دهد.

درضمن، شما می‌توانید گوشی‌های مورد نظر خود را در وبسایت پُلوار و در بخش سیستم رادار مقایسه پُلوار، با یکدیگر مقایسه کنید. پُلوار یکی از معتبرترین فروشگاه‌های فروش موبایل و لوازم جانبی در ایران است که توانسته نماد اعتماد 5 ستاره را کسب کند و محصولاتش را با گارانتی معتبر 18 ماهه پارسیان همراه ارائه می‌‌کند. شما می‌توانید با خرید از سایت Polvar.com خریدی مطمئن را تجربه کنید.

1. گلکسی S23 Ultra سامسونگ

گوشی S23 Ultra

بدون شک گوشی گلکسی S23 اولترا بهترین گوشی موجود در بازار فعلی ایران است. قلب تپنده این گوشی را اسنپدراگون 8 نسل 2 تشکیل می‌دهد. گلکسی S23 اولترا به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز شده که قابلیت زوم 100 برابری نیز دارد. این گوشی انرژی مورد نیازش را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند و از سرعت شارژ شدن 45 وات نیز بهرمند است.

2. آیفون 13 پرومکس اپل

با توجه به ممنوعیت ورود گوشی‌های سری آیفون 14 و آیفون 15، گوشی آیفون 13 پرومکس بهترین گوشی اپل موجود در بازار ایران است. این گوشی از تراشه قدرتمند Apple A15 Bionic استفاده می‌کند. این گوشی از لنز اصلی 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این دوربین باتوجه به میزان پیکسل کمی که دارد، عکس و فیلم‌های فوق‌العاده‌ای را به ثبت می‌رساند. همچنین گوشی آیفون 13 پرومکس از باتری با ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعتی بهرمند است.

3. آیفون 13 پرو اپل

گوشی iphone 13 pro

گوشی آیفون 13 پرو نیز مشخصاتی تقریباً برابر با گوشی آیفون 13 پرومکس دارد. از تفاوت‌های این دو گوشی می‌توان به ابعاد و ظرفیت باتری اشاره کرد. انرژی مورد نیاز این گوشی از یک باتری با ظرفیت 3095 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

4. گلکسی S23 FE سامسونگ

یکی دیگر از محصولات سامسونگ که امروزه رقابت تنگاتنگی با گلگسی A54 دارد، گلکسی S23 FE است. این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری بهرمند است. تراشه به کار گرفته شده در این گوشی، اگزینوس 2200 است که سرعت بیشتری نسبت به گوشی های هم‌رده دارد. باتری گوشی گلکسی S23 FE نیز ظرفیتی 4500 میلی آمپر ساعتی دارد.

5. پوکو F5 Pro شیائومی

گوشی poco f5 pro

گوشی پوکو F5 پرو یکی از محصولات شیائومی است که علاوه بر قیمت مناسب، کانفیگ خیلی خوبی نیز دارد. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل است. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز شده که عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است. باتری قدرتمند گوشی پوکو F5 Pro نیز ظرفیتی 5160 میلی آمپر ساعتی دارد.

6. گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 در حال حاضر قدرتمندترین و باکیفیت‌ترین گوشی میان‌رده بازار به حساب می‌آید. این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهرمند است که عکس‌ها و ویدیو‌های باکیفیتی را به ثبت می‌رساند. تراشه این گوشی اگزینوس 1380 است. باتری گلگسی A54 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که در استفاده‌های معمولی، بیشتر از یک روز شارژ نگه می‌دارد.

7. گلکسی S23 Plus سامسونگ

S23 Plus

گلکسی S23 پلاس یکی دیگر از اعضای خانواده گلکسی S23 است که از کانفیگ مناسبی برخوردار است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل است که قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال را دارد. قلب تپنده گوشی گلکسی S23 پلاس را اسنپدراگون 8 نسل 2 تشکیل می‌دهد. نیروی مورد نیاز این گوشی نیز توسط باتری 4700 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

8. آیفون 13 اپل

گوشی آیفون 13 نیز توانسته در ایران طرفداران زیادی را به خود جذب کند. پردازنده این گوشی، A15 Bionic است که همان پردازنده استفاده شده در گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون 13 است. دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل است که البته عکس‌های خیلی خوبی را ثبت می‌کند. باتری گوشی آیفون 13، 3240 میلی آمپر ساعت است که نسبت به رقبا از باتری ضعیف‌تری بهرمند است.

9. شیائومی 13T Pro

گوشی شیائومی 13T پرو که اخیراً وارد بازار شده است، نسبت به کانفیگی که دارد از قیمت‌گذاری مناسبی برخوردار شده است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل است که قابلیت فیلمبرداری با حداکثر کیفیت 8K را نیز پشتیبانی می‌کند. شیائومی 13T Pro قدرت خود را از تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس می‌گیرد. نیروی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تأمین می‌گردد.

10. شیائومی 13 Ultra

گوشی شیائومی 13 اولترا نیز یکی دیگر از گوشی‌های پرچمدار بازار است که اخیراً در بازار موجود شده. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل است که در این گوشی پکیج دوربین خیلی خوبی قرار گرفته شده است. تراشه به کار گرفته شده در گوشی شیائومی 13 اولترا، اسنپدراگون 8 نسل 2 است که به خوبی از پس کار‌های سنگین بر می‌آید. ظرفیت باتری گوشی شیائومی 13 اولترا 5000 میلی آمپر ساعت است

همانطور که در بالا مشاهده کردید، مشخصات 10 تا از برترین گوشی‌های موجود در بازار ایران را از جمله گوشی‌های پرچمدار و میان رده را خدمت شما ارائه کردیم. شرکت‌های مختلف سازنده تلفن همراه، رقابت تنگاتنگی را در همه رده‌ها با یکدیگر دارند. یکی از مواردی که باعث می‌شود ارزش خرید گوشی بیشتر شود، مشخصات دوربین است.

تمامی گوشی‌های یاد شده، به ویژه گوشی‌های اپل، از دوربین‌های با کیفیتی برخوردارند. اما گوشی‌های اپل در بخش باتری کمی ضعیف‌تر از رقبا ظاهر شده اند. در سال 1402، گوشی‌های خانواده شیائومی 14 معرفی شده‌اند و تا چند روز دیگر نیز گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که در سال بعدی، این گوشی‌ها رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر داشته باشند. همچنین گوشی‌های خانواده آیفون 14 و 15 با توجه به ممنوعیت و رجیستر نشدنشان در این لیست حضور نداشتند. به نظر شما بهترین گوشی حال حاضر بازار کدام مدل است؟

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (158 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (143 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (104 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (86 نظر) رونمایی از مدل ماشین تسلا سایبرتراک هوش پران رضا گلزار/ این لامصب ماشین نیست تانکه😍👌 (74 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (48 نظر) نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس (47 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (36 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (34 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر)
دیگران می‌خوانند   
روایت تکان دهنده الهام حمیدی از تجربه غسال شدنش+ویدیو/ دیگه هیچی برام مهم نبود فال روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 کیک تولد ساده و جذاب افسانه پاکرو در جشن تولد 41 سالگی اش/ ماشالا تکون نخورده+عکس فال شمع روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 حضور امیر قلعه نویی بر سر خانه ابدی حاج قاسم سلیمانی و عرض ارادت به سردار دلها+عکس ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد نگاهی به اتاق دیوار رتبه 1 کنکور با نقاشی و پوسترهای جالب/ به نظرتون طرفدار مسی هست یا رونالدو؟+عکس باز شدن درهای رازآلود هرم بزرگ مصر برای اولین بار +عکس صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو اقدام تحسین برانگیز یک معلم گیلانی برای دانش آموزانش/ به این خانم معلم ایرانی باید مدال افتخار داد+عکس فال ابجد روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 پیشگیری از سفیدشدن مو با چند ماسک خانگی فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 پاک کردن ریمل ضدآب با چند ترفند ساده فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس ماجرای گم شدن موبایل نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در نجف+ویدیو/ حتما ببینین خیلی جالب و بانمک توضیح میده عکس زیبا و پر از عشق امیر جعفری با همای پایتخت و پسر قدبلندشون در ساحل کیش/ چه منظره‌ای حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس تغییر چهره باورنکردنی و جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت درگذر زمان/ چقدر زیبا و معصوم بودن+عکس فردوسی پور و میثاقی در پشت صحنه برنامه 90 +عکس چند مورد از عوارض لیزر برای پوست که از آن بی خبرید چند روش خانگی و بدون عوارض برای چاق شدن صورت رخت عروسی غلامرضا تختی ابر قهرمان و همسرش شهلا خانوم در جشن عروسیشان/ عجب جشنی😍👌 پشت صحنه تماشایی و نفسگیر نفس بازغی در سریال گناه فرشته/ نظرتون درباره بازی اولش چیه؟+ویدیو میز عزای ساده ولی شیک پدر نسرین مقانلو با شمع و گل/ غم از صورت خانم بازیگر میباره+عکس شباهت بی حد و اندازه مازیار لرستانی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس پست احساسی از جنس دلتنگیِ نعیمه نظام دوست برای سالگرد فوت پدرش+ویدیو/ روحشون شاد چقد شبیه باباشه جدیدترین تصویر اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند در ویلای لاکچریشان در کنار سگ خانگی/ زمین فوتبال و استخر هم دارن! دیدار مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از 35 سال/ مگه داریم این همه تغییر؟+ویدیو یادی کنیم از خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در مقابله با کرونا با نصب توصیه‌های تهدیدآمیز به در خانه‌اش+عکس/ کرونا بعد دیدن این همه رعایت از دنیای ویروسی گری خداحافظی کرد🤣 ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: توماج اعدام خواهد شد! این ویدئو یادگاری بمونه... درخواست جالب یک دختر کنکوری از رهبر معظم انقلاب برای شرکت در آزمون/ استرس نداشته باشید+ویدیو عکس جالب پاشا جمالی و مصطفی زمانی ستاره های دو سریال محبوب نون خ و شهرزاد (عکس) اسباب بازی لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا داشت 10 هیچ از بقیه جلو بود ... پیاده روی رهبر معظم انقلاب در طبیعت و جاده باصفای کردستان+عکس حرف دل این روزهای یکتا ناصر + عکس سبک دکوراسیون ساده و بدون زرق و برق خانه هانیه توسلی+عکس روایتی جالب از زیر و رو شدن زندگی صاحب بزرگترین خانه گردشگری در ایران+ویدیو/از کمک به گردشگر آلمانی تا میلیاردر شدن!
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد باز شدن درهای رازآلود هرم بزرگ مصر برای اولین بار +عکس اقدام تحسین برانگیز یک معلم گیلانی برای دانش آموزانش/ به این خانم معلم ایرانی باید مدال افتخار داد+عکس فال ابجد روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده