ساعدنیوز
ساعدنیوز

10 تا از بهترین شورت های آموزشی کودک در بازار

  دوشنبه، 17 مرداد 1401   زمان مطالعه 15 دقیقه
10 تا از بهترین شورت های آموزشی کودک در بازار
اگر فکر می کنید زمان آن است که به کودک خود توالت رفتن را آموزش دهید، ممکن است بخواهید از شورت آموزشی کودک استفاده کنید. ما در این مقاله 10 تا از بهترین شورت های آموزشی کودک در بازار را معرفی کرده و جزئیاتی درباره آن را بررسی می کنیم.

اگر این مقاله را می خوانید، احتمالا کودک شما جایی در بین دو مرحله از رشد است، با این منظور که کوچولوی شما جهش بزرگی را از پوشک به توالت گرفته است یا به زودی خواهد گرفت. اولین توالت رفتن مستقل او یک نقطه عطف بزرگ برای والدین است، اما رسیدن به آن، زمان و تلاش نیاز دارد.در طول راه، شما بین پوشک و شورت آموزشی تعویض زیادی انجام می دهید، بنابراین خوب است کمی در مورد کاری که انجام می دهید، بدانید! این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد این ابزار آموزشی مفید بدانید را پوشش می دهد و بهترین آن ها را به شما معرفی می کند تا بتوانید این جهش را به خوبی پشت سر بگذارید.

شورت آموزشی چیست؟

شورت آموزشی حد وسط بین پوشک و لباس زیر پارچه ای است. اگرچه آن ها بافتی شبیه پارچه برای تقلید از لباس زیر معمولی دارند، اما از مواد جاذب تری ساخته شده اند تا قبل از این که کودک یاد بگیرد به توالت برود، نشتی را از بین ببرند. آن ها نه تنها به انتقال کودکان نوپا از یک چیز به چیز دیگر کمک می کنند، بلکه سازگاری تدریجی با لباس پوشیدن مستقل را نیز تشویق می کنند. قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند، بنابراین می توانید در صورت کثیف شدن آن ها را در ماشین بیندازید. هم چنین دارای یک نوار راحت و کشسان هستند که باعث می شود کودک شما احساس بزرگ بودن کند!

بهترین شورت های آموزشی کودک در بازار کدامند؟

یکی از مهم ترین موضوع ها در نگهداری بچه ها، آموزش دستشویی رفتن است. اگر فرزند اولتان است احتمالا در این باره اضطراب زیادی دارید و فکر می کنید باید مدت طولانی حدود چند ماه وقت صرف کنید تا بچه کمی مستقل شود و بتواند مدفوع و ادرار خود را کنترل کند. در ادامه 10 تا از بهترین شورت های آموزشی کودک موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم:

شورت آموزشی کودک مومو (Moomoo)

بسیاری از والدین نگران هستند که شورت آموزشی پارچه ای نازک مانند یک بار مصرف جاذب نباشد. این شورت آموزشی کودک پنبه ای مومو، مانند پوشک های یک بار مصرف به اندازه کافی جاذب است تا تصادفات و نشتی را از بین ببرد. این شورت آموزشی با پنل های موسلین و یک ناحیه داخلی جاذب ساخته شده است. این محصول هم چنین بسیار سبک است.والدین از کمر کشی و سوراخ های پا و طرح های جذاب این شورت آموزشی خوششان می آید. با الگوهای زیبا، مومو به دلیل داشتن شش لایه پد و سفت شدن در ناحیه ساق پا، جاذب تر و ضد نفوذ است. این محصول هم چنین از 100 درصد پنبه ساخته شده است، بنابراین فوق العاده تنفس پذیر است. قابل شستشو است و اجازه می دهد کودک کوچک شما فقط رطوبت کافی را احساس کندتا بفهمد باید به توالت برود. این محصول برای آموزش کوچولوی شما از بهترین شورت های آموزشی در بازار است.مومو یک مارک محبوب در بین والدین و نوزادان است. این برند با توجه به این که والدین به چه چیزهایی اهمیت می دهند و چه چیزی برای نوزادان بهتر است، کار می کند و در مورد محتوای ارگانیک، محتوای بازیافتی جهانی، پنبه خالص و بدون کلر، با احتیاط بالا عمل می کند. محصولات مومو مناسب، ملایم، سالم، ایمن و راحت هستند.

تصویرشورت آموزشی کودک

شورت آموزشی کودک بیگ الفنت (Big Elephant)

شورت آموزشی کودک بیگ الفنت مورد علاقه طرفداران است. والدین عاشق این هستند که این شورت ها نسبتا جاذب هستند اما پوشک های معمولی را کاملا تقلید نمی کنند که می تواند تمرینات کودکان را چالش برانگیزتر کند. شما شش لایه پنبه جاذب دریافت خواهید کرد که به جلوگیری از نشتی کمک می کند. اما آن ها دقیقا شبیه لباس زیر واقعی هستند که باعث می شود انتقال به لباس های واقعی بسیار آسان تر شود.قسمت کشی، منحنی پاهای کودک را کاملا پوشش می دهد و باعث می شود کودک آزادانه حرکت کند. تقویت قدرت جذب، جریان معکوس دفع ادرار، خشک نگه داشتن باسن، راحتی برای پوست های لطیف، صاف و ایجاد احساس شادی در کودک با شورت آموزشی بیگ الفنت، یکی از برندهای تولیدکننده بهترین شورت های آموزشی کودک!این شورت ها برای آموزش عالی هستند. این شورت آموزشی برای نوزادان و کودکانی که در حال یادگیری نحوه استفاده از توالت هستند بسیار مناسب است. شستشوی آن آسان بوده و پس از شستشو هم بسیار نرم است. این شورت آموزشی، یک لایه اضافی از مواد در ناحیه فاق برای جذب ادرار و مدفوع دارد و به اندازه کافی ضخیم است که می تواند خیسی را بدون نشتی بگذراند.

تصویرشورت آموزشی کودک

شورت آموزشی کودک اسکیچلز (Skhls)

ترفند تمرینات ناهموار این است که اطمینان حاصل کنید که هنگام تصادف احساس راحتی و خشکی نمی کنند و آنها را تشویق کنید تا از احساس ته آلودگی که هیچ کس دوست ندارد اجتناب کنند. شورت آموزشی پنبه ای اسکیچلز دارای قابلیت تنفس بوده و از پنبه نرم برای تناسب راحت و بدون نشتی بیش از حد، مانند پوشک استفاده می شود.اگر فرزند شما دیگر پوشک نمی پوشد اما در نیمه های شب برای دستشویی کردن بلند نمی شود، به احتمال زیاد یک شورت آموزشی می خواهید که بتواند هرگونه نشتی شبانه را تحمل کند. این محصول برای شما از بهترین شورت های آموزشی کودک در بازار است. شورت آموزشی نازک جاذب اسکیچلز، مورد علاقه والدینی است که دریافتند شورت های تمرین یک بار مصرف برای آموزش استفاده از توالت به کودکان به اندازه کافی موثر نیستند.در حالی که این مدل ها در اندازه های 2T تا 6T در دسترس هستند، برخی از والدین خاطرنشان کردند که اگر کودک شما بین اندازه ها باشد، بهتر است اندازه کوچک تر را انتخاب کنید، زیرا این شورت های آموزشی دارای سوراخ های جادار پا هستند. این شورت آموزشی با طرح های زیبای آن ثابت می کند که حتی لباس زیر نیز می تواند جذاب باشد.

تصویرشورت آموزشی کودک

شورت آموزشی کودک گربر (Gerber)

شورت آموزشی کودک گربر مخصوص دختران و پسران بوده و برای آموزش توالت رفتن به کودک، یکی از بهترین شورت های آموزشی است. این شورت آموزشی از پانل های صد در صد پنبه ای با ناحیه داخلی جاذب برای نشت اجتناب ناپذیر ساخته شده است. یک کمر کشی پوشیده که باعث می شود برای دستان کوچک، راحت و آسان باشد که آن را به بالا و پایین بکشند. با دوام، قابل شستشو و قابل استفاده مجدد، این شورت آموزشی در سه اندازه وجود دارد و در بسته های سه تایی به فروش می رسد. گربر برای ظاهر رنگارنگ تر، همین جنس پارچه را در طرح های رنگی تولید می کند.شورت آموزشی گربر برای کودکان نوپا که می خواهند احساس کنند مستقل شده اند، عالی است. گربر یک بازاریاب پیشرو در زمینه پوشاک نوزادان و کودکان نوپا و محصولات مرتبط با آن در بازار است و کلیه لباس های روزمره و اصلی از جمله لباس زیر، لباس خواب و لوازم جانبی مورد نیاز مادر برای اولین سال های نوزاد را ارائه می دهد.

تصویرشورت آموزشی کودک

شورت آموزشی کودک پاو پترول (Paw Patrol)

با اعتماد به نفس کودک خود را تربیت کنید. شورت آموزشی کودک پاو پترول به منظور حمایت از فرزند شما در سفر آموزشی است و در عین حال زندگی شما را نیز آسان تر می کند. رطوبت باعث تحریک می شود، کودک شما هنوز احساس خیسی می کند اما شلوار طوری طراحی شده است که نشتی را می گیرد بنابراین لباس های او نیاز به عوض شدن ندارند. این پارچه واقعا نرم است و به راحتی با یک بند کمری که به خوبی در اطراف کودک شما قرار می گیرد، روی کمر می ماند.با این مجموعه شورت آموزشی کودک پاو پترول، پیشرفت تمرینات توالت فرزندتان را به راحتی پیگیری کنید. این ست شورت آموزشی، زندگی را برای مادران ساده تر می کند و برای آن ها از بهترین شورت های آموزشی قابل استفاده است، زیرا الگوی روی شورت طرحی است که کودکان می خواهند از آن استفاده کند. رنگ ها نیز پر جنب و جوش هستند که کوچولوها دوست دارند. این محصول از مواد جاذب ضخیم با کیفیت بالا ساخته شده است، بدین معنا که مجبور نیستید در صورت تصادفات کوچک که ممکن است مدت کوتاهی پس از تمرینات اتفاق بیفتند، شلوار کودک را آن قدر که باید با شلوارهای دیگر عوض کنید.

شورت آموزشی کودک لاماز (Lamaze)

کودک شما شورت آموزشی 100% پنبه ای ارگانیک 4 بسته لاماز را دوست خواهد داشت. فوق العاده نرم، فوق العاده زیبا! کودک شما در صورت بروز آشفتگی اجتناب ناپذیر با چندین گزینه پشتیبان راحت و آماده خواهد بود. این شورت آموزشی در همه مدل های چاپی جذاب است. طرح های تازه با استفاده از پنبه و رنگ های ارگانیک معتبر، دارای مجوز GOTS (استاندارد جهانی نساجی ارگانیک) و Oeko-tex، ساخته شده اند. لاماز از بالاترین سطح کیفیت، ایمنی و پایداری سازگار با محیط زیست استفاده می کند و بهترین شورت های آموزشی کودک موجود در بازار را تولید می کند.این محصول سازگار با محیط زیست، طبیعی و فوق العاده نرم است. ست شورت آموزشی لاماز برای پوست نوزاد مناسب است و از پنبه خالص ساخته شده است. کمربند کشی کامل آن برای بالا و پایین کشیدن آسان طراحی شده است. این محصول بدون برچسب است که باعث تحریک پوست ظریف نوزاد شما نمی شود و برای خواب یا بازی راحت و کشدار است. هم چنین شامل چندین جفت است تا همیشه یک گزینه پشتیبان در دست داشته باشید.

تصویرشورت آموزشی کودک

شورت آموزشی کودک بیبی شارک (Baby Shark)

کوچولوی خود را راحت و زیبا نگه دارید! این بسته 7 عددی شورت آموزشی کودک بیبی شارک برای کودک کوچک شما از بهترین شورت های آموزشی بازار است. آن ها با داشتن جنس پنبه ای و کمربند کشسان، احساس راحتی و آسایش کودک شما را در طول روز حفظ خواهند کرد. او مطمئنا دوست دارد در طول روز شخصیت مورد علاقه خود را داشته باشد.

با این شورت آموزشی کودک از بیبی شارک، کوچولوی خود را برای رفتن به توالت آماده کنید. این مجموعه شامل هفت جفت شورت آموزشی با نمودار آموزشی برای تمرین توالت رفتن کودک برای این که بدانید فرزندتان چقدر پیشرفت داشته است. این ست برای آموزش فرزندتان یکی از بهترین شورت های آموزشی در بازار است.

شورت آموزشی کودک یو او یو (UOU)

این شورت آموزشی با احساس و ظاهر لباس زیر معمولی بچه، بسیار جاذب و فوق العاده زیبا هستند. هر مجموعه دارای چهار عدد در طیف وسیعی از الگوهای رنگارنگ است. لایه سه گانه پارچه در ناحیه فاق هرگونه نشتی کوچک را به خود جلب می کند، اما به اندازه ای خیس می شود که به کودک شما یادآوری می کند که به سمت دستشویی برود. این مجموعه برای آموزش کوچولوی شما از بهترین شورت های آموزشی کودک در بازار است.اگر چه بسیاری از والدین استفاده از آن ها را در شب توصیه نمی کنند، اما می دانند که برای روز یا حتی برای سفر بسیار مناسب هستند. این شورت آموزشی از 100 درصد پنبه ساخته شده است، قابل شستشو در ماشین لباسشویی است و در 3 اندازه در بسته های 4 تایی موجود است. این شورت آموزشی به دلیل لایه های هوشمند پنبه، پشم و ورقه ضد آب TPU از بیرون خشک و از داخل مرطوب می مانند. اگر کودک شما هنوز در حال آموزش است، این شورت آموزش برای استفاده در طول روز برای او عالی خواهد بود، زیرا به اندازه برخی دیگر در بازار ضخیم نیستند.شورت آموزشی کودک یو او یو مانند لباس زیر معمولی کودک هستند، اما در ناحیه فاق دارای یک بخش سه لایه پارچه هستند. این پارچه سه لایه ادرار را جذب می کند به طوری که وقتی یک نشتی کوچک بیرون می آید، هر دو دقیقه یک بار شورت کودک را عوض نمی کنید. تنها یکی از این شورت ها را می توانید به مدت 6 ماه مصرف کنید و در صورت نیاز داشتن به یک شورت پشتیبان، این شورت ها در مجموعه 4 تایی و برای راحتی شما تولید می شوند.

تصویرشورت آموزشی کودک

شورت آموزشی کودک سسامی استریت (Sesame Street)

آیا از شروع فرآیند آموزش توالت رفتن به کودک نوپا خود عصبی هستید؟ این شورت آموزشی برای شما از بهترین شورت های آموزشی کودک در بازار است. با این شورت های آموزشی آماده که توسط سسامی استریت برای شما آورده شده است آماده باشید. انگیزه کودکتان را با شورت های طرح مورد علاقه اش حفظ کنید! این بسته با 7 شورت آموزشی سسامی استریت، پوشش حوادث جزئی را فراهم می کند و در عین حال به کوچکتان در آموزش دیدن کمک می کند تا در آینده بتوانید لباس زیر معمولی کودک به او بپوشانید!

تصویرشورت آموزشی کودک

شورت آموزشی کودک دیزنی (Desney)

شورت آموزشی کودک دیزنی طرح میکی موس، راهی شگفت انگیز برای آموزش کودک کوچک شما است! این شورت ها برای این منظور از بهترین شورت های آموزشی کودک در بازار هستند. بندهای کمر و ساق پا برای تناسب و راحتی از جنس پارچه هستند. از 100٪ پنبه ارگانیک و بدون برچسب برای راحتی بیشتر ساخته شده اند. این ست شورت آموزشی دارای پوشش برای نشتی های جزئی است. به کودک خود کمک کنید تا به لباس زیر روی بیاورد. این پکیج شورت آموزشی کودک شامل 3 شورت آموزشی است اما بسته های 7 تایی آن نیز موجود است.با این ست شورت آموزشی طرح میکی موس، تمرینات توالت رفتن را آسان کنید. ساخته شده از پنبه نرم و با دوام با پوشش جاذب ضخیم، این شورت های آموزشی روکش دار، پوششی ایمن را برای حوادث جزئی فراهم می کند. این شورت ها رنگ های متنوع و گرافیک زیبایی را ارائه می دهند که کودک دوست دارد بپوشد.

تصویرشورت آموزشی کودک

بهترین شورت های آموزشی چگونه هستند؟

در جستجوی یک شورت آموزشی مناسب، دو گزینه اصلی پیدا خواهید کرد: پارچه ای و یک بار مصرف. به طور کلی، شورت آموزشی پارچه ای سودمندتر است زیرا بیشتر از مدل های یک بار مصرف شبیه لباس واقعی است. البته شورت آموزشی پارچه ای هم چنین به طور قابل توجهی سازگار با محیط زیست است و در طول زمان، صرفه جویی بیشتری در هزینه خواهد داشت. کارشناسان توصیه می کنند سبکی از الیاف طبیعی را انتخاب کنید تا در صورت دستشویی کردن، فرزند شما احساس خیس شدن کند و کودک متوجه می شود که باید کاری انجام دهد، به توالت برود!

نحوه معرفی شورت آموزشی به کودک

توصیه می کنیم قبل از رسیدن از سبک های تمام پارچه ای، در اولین هفته ها، تمرینات بچه های کوچک خود را با شورت های ضد آب شروع کنید. شورت های آموزشی ضد آب یا پلاستیکی برای خراب کاری کودک و نشت ساخته شده اند، بنابراین می توانند تمام لحظات بد را در حین تمرین مدیریت کنند.اطمینان حاصل کنید که هنگام تغییر پوشک، فقط شورت های آموزشی نرم و راحت را انتخاب می کنید، نمی خواهید فرزندتان آن ها را رد کند زیرا تحریک کننده یا نامتناسب هستند. انتخاب سبک های زیبا با الگوهای سرگرم کننده ضرری ندارد تا کودک شما واقعا بخواهد لباس بپوشد! قبل از تغییر پوشک های پول_آپ، مطمئن شوید که کودک نشانه هایی از آمادگی برای تمرینات رفتن به توالت دارد.

راهنمای خرید شورت آموزشی کودک

گول نام را نخورید، شورت های آموزشی نازک در اصل لباس زیر هستند، اما لباس های زیری هستند که برای مقاومت در برابر دستشویی کودک طراحی شده اند. در حالی که نسخه های پارچه ای مانند پوشک جاذب نیستند، اما اگر کودک شما به موقع به توالت نرسد یا هنوز نشانه های بدن که نشان می دهند وقت رفتن است را درک نکند، مانع بهتری نسبت به لباس زیر معمولی است. هنگام خریدن شورت آموزشی کودک، چند ویژگی مهم را باید در نظر داشته باشید:

جنس

البته، شما می خواهید هر چیزی که بدن کودک شما را لمس می کند نرم و ملایم باشد تا باعث ایجاد حساسیت یا ناراحتی نشود. بسیاری معتقدند که بهتر است مواد طبیعی را در اولویت قرار دهیم. برای شلوارهای چندبار مصرف ساخته شده از پنبه، به خاطر داشته باشید که آن ها جاذب نیستند، بنابراین کودک شما متوجه خیس شدن یا مدفوع در لباس می شود. برای برخی از بچه ها، این چیز خوبی است و برای برخی دیگر، فقط یک آشفتگی است.

شورت های یک بار مصرف از نظر جذب بسیار شبیه پوشک های معمولی هستند که می توانند برخی بچه ها را هنگام خیس کردن شلوار آگاه کنند. اما اگر فرزند شما قبلا تصوری از زمان نیاز به استفاده از توالت دارد، ممکن است نیازی به این نشانه ها نداشته باشد.

یک بار مصرف در مقابل چند بار مصرف

بسته به ترجیح شما، هر کدام دارای مزایا و مضراتی هستند. استفاده از یک شورت آموزشی یک بار مصرف نازک مانند پوشک عمل می کند. با این حال، همان طور که اشاره کردیم، از نظر حس پوشک تقریبا یکسان است، اما برخی از کودکان لزوما متوجه خیس شدن شلوار خود نمی شوند.در مقابل، شورت آموزشی پارچه ای چندبار مصرف می تواند هزینه های تکراری را از بین ببرد، زیرا شما به سادگی آن را با ماشین شستشو می شویید به جای این که هر بار که کوچولوی شما خراب کاری می کند آن را دور بیندازید و یکی دیگر بخرید. بسیاری از والدین خاطر نشان می کنند که استفاده از شورت آموزشی قابل شستشو به فرزندشان کمک می کند تا نشانه های بدنی را بیاموزد که وقت رفتن به توالت رسیده است.

طرح

بسته به اینکه این شورت آموزشی مخصوص پسران است یا دختران، بسیاری از شورت های آموزشی با قابلیت جذب بالا در مکان های خاص طراحی شده اند. در حالی که این یک الزام نیست، اما ویژگی خوبی است زیرا ممکن است نشت را کاهش دهد. به همین ترتیب، اگر ایده پوشیدن لباس ها به صورت مستقل را برای کودکان خود ترویج می دهید، شورت آموزشی با طرح های سرگرم کننده روی آن می تواند یک گام عالی برای پیشرفت آن ها باشد پیش از این که به لباس زیر معمولی ترفیع درجه پیدا کنند!

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (1187 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (326 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (302 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (123 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (67 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (61 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (58 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (54 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (45 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (41 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و خارجی محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (37 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (33 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (29 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از حیاط دلباز و باصفای خانه لوکس سام درخشانی برای اولین بار/ خونه نگو باغ بگو+عکس نگاهی به حیاط باصفا و سرسبز امیر محمد یزدانی ستاره و مدال آور کشتی/حیاط نگو باغ بگو بهشت بگو +عکس خلاقیت خنده دار تزریقاتی برای کشاندن مریض به درمانگاه حماسه آفرید/ شبیه مربی های مهدکودکه😂 خلاقیت خنده دار و منحصر به فرد یک مادر ایرانی برای راضی کردن دخترش واسه شستن ظرف های کثیف😂+عکس حضور عاشقانه همسر روزبه چشمی و مهرداد محمدی برای حمایت از همسرانشان در استادیوم+عکس (فیلم) خواستگاری مهران مدیری 29 سال پیش از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ بعد از 29 سال چقدر فرق کردن هر دوشون! اسکورت جالب و منحصربفرد بادیگاردهای موتوری و پیاده از احسان علیخانی، مجری خوشتیپ تلویزیون+عکس/ نمیدونم چرا یاد خدم و حشم افتادم😁 امتحانات نهایی باعث حذف کنکور خواهد شد! صفر تا صد برگزاری کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا نگاهی به ماشین لوکس و هوش پران جورجینا با یک رنگ منحصر به فرد/ این ماشین نیست عروسکه+عکس استفاده از برس چوبی به این دلایل مهم و ضروری است حلقه ازدواج شیک و پر از جواهر همسر احمد مهرانفر، ارسطویِ پایتخت در مراسم ازدواجشان+ عکس/ خوشبخت بشین صابون دشمن پوست شماست! هرگز صورت خود را با صابون نشویید نگاهی به بزرگترین و عظیم الجثه‌ترین مار زنده دنیا/ این موجود چند متر است و کجا زندگی می‌کند؟+عکس زردی موهای خود را در خانه با آسان ترین روش ها از بین ببرید (ویدئو) پشت صحنه های جذاب سریال "پایتخت" در اولین روز فیلم برداری و ترانه خوانی بانمک رحمتشون/ از خود سریالم باحالترن!😂 خلاقیت خنده دار و اقتصادی پدر ایرانی در پیوند ژیلت و انبر قفلی مرزهای صرفه جویی را جابجا کرد+عکس/ اینو به هر کی نشون بدی برات زار زار گریه میکنه🤣 خواص ماست برای پوست و مو شما را شوکه می‌کند (عکس) عصبانیت مهران غفوریان از افشای یک راز درمورد فوت رضا داوودنژاد/ مهران غفوریان در مرگ رفیقش دست داشت؟ (ویدئو) ماشین میلیاردی و شیک بهرام افشاری، بهتاش سریال "پایتخت" در واقعیت/ ماشالله طرفدارها همه جا هم هستنا! پُز دادن دستپخت خوشمزه شاهرخ استخری سعید سریال فاصله ها توسط سپیده بزمی پور در استوری اینستاگرامش/ بابا دستمریزاد👌 (ویدئو) سخنرانی بی‌نظیر استیو جابز در میان دانشجویان/ مرگ تنها اختراع بی‌نظیر زندگی است سنگ تمام سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری برای شوهر و دخترانش در آماده کردن غذای چند روزشون قبل از مسافرت تنهایی+ عکس/ چقد باحوصله درستشون کرده😍 کشف موجودی بزرگ‌تر از نهنگ! محل زندگی این جانور کجا بوده است؟ کشتن صاحب مزونِ لباس 50 ساله به دست دختر 11 ساله در حمایت از مادرش در این شهر! (ویدئو) رونمایی علی ضیا از اسم پسرش در اولین روز اردیبهشت/اسم قشنگیه ها ولی واسه فامیلی مناسبتر نیست بنظرتون؟ قند سابیدن آذین، خواهر آزاده نامداری بر سر خواهر عروسش در مراسم عقدش+عکس/ چقد دوتاشون شبیه همن! سورپرایز جنجالی و خنده دار یک مرد ایرانی برای نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا/ با لباس زنانه از آقای مجری خواستگاری کرد!+ویدیو ملاک های انتخاب همسر ریما رامین فر قبل از ازدواج با امیر جعفری، و رویایی که به وقوع پیوست، از زبان خودش عکس بسیار زیبایی از عروس و نوه فاطمه گودرزی، لیلای سریال "فاصله ها"، در آینه عمل جراحی رهبر معظم انقلاب که با هوشیاری کامل ایشان انجام شد/ تنت به ناز طبیبان نیاز مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد دانلود آهنگ جدید و عاشقانه «خط پایان» علی زندوکیلی+فیلم/ من عاشقانه ترین شعر زمان توام جدیدترین دستگاه لاغری بدون جراحی 2024 برای کلینیک ها (ویدئو) چند سکانس خنده دار فیلم "سال گربه" با هنرنمایی بهرام افشاری و سارا بهرامی / عجب شور و هیجانی به پا کردن! روایت محمود احمدی نژاد از دست به دست دادن پسران مهندس و داماد پزشکش در ساخت خانه 175 متری در شمال تهران +ویدیو رونمایی از صندلی ماساژ فوق لاکچری و هوش پران علی دایی در دفتر کارش+ویدیو/ ذوق و خنده های شهریار ایران از خرید جدیدش غوغای اجرای احساسی پسر خوش صدای ایرانی با آهنگ مرتضی پاشایی در کنسرت محسن ابراهیم زاده/ یکی هست تو قلبم...+ویدیو (ویدئو) پاسخ منطقی و جالب استاد قرائتی به دختر شل‌ حجاب/ سوسماس... جزئیات تازه از جنایت در برج 20 طبقه کوهک/ قتل مرد ثروتمند با 37 ضربه چاقو بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش، همایِ پایتخت در سریال جنگل آسفالت+ویدیو
تیتر امروز   
امتحانات نهایی باعث حذف کنکور خواهد شد! صفر تا صد برگزاری کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا نگاهی به بزرگترین و عظیم الجثه‌ترین مار زنده دنیا/ این موجود چند متر است و کجا زندگی می‌کند؟+عکس کشف موجودی بزرگ‌تر از نهنگ! محل زندگی این جانور کجا بوده است؟ کشتن صاحب مزونِ لباس 50 ساله به دست دختر 11 ساله در حمایت از مادرش در این شهر! عمل جراحی رهبر معظم انقلاب که با هوشیاری کامل ایشان انجام شد/ تنت به ناز طبیبان نیاز مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد دانلود آهنگ جدید و عاشقانه «خط پایان» علی زندوکیلی+فیلم/ من عاشقانه ترین شعر زمان توام جزئیات تازه از جنایت در برج 20 طبقه کوهک/ قتل مرد ثروتمند با 37 ضربه چاقو آقای مدیر پرسپولیس! لایک نبود، دو انگشت بعد از لایک بود! واکنش ظریف به «آتش بازی» رژیم صهیونیستی در اصفهان جزئیات حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس برخی مسئولان به دلیل اقدامات نامناسب در برخورد با بی حجابی تذکر گرفتند درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود بدشانسی بزرگ بازیکن تیم ملی در ازدواج/ همسر ستاره ملی‌پوش، اموالش را بالا کشید+عکس حواشی داغ امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403/ تذکر رئیسی درباره رفتارهای نامناسب با پدیده بی‌حجابی