12 راهکار برای افزایش جذابیت زنان و دختران

  پنجشنبه، 03 مهر 1399   زمان مطالعه 9 دقیقه
12 راهکار برای افزایش جذابیت زنان و دختران
مهربانی علاوه بر اینکه باعث افزایش جذابیت دختر می‌شود، در جذابیت هر فرد دیگری نیز مؤثر است. همه افراد انسان‌های با محبت را دوست دارند، انسان‌هایی که به دیگران فکر می‌کنند و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. مهربانی زنانه تأثیر زیادی روی مردان می‌گذارد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، چه چیزی باعث می شود تا افراد جذاب، و گاه بسیار جذاب باشند؟ تعمیم دادن محبوبیت بسیار دشوار است. برای نمونه، خلق و خو، تربیت فرهنگی و توانایی فرد در کنار آمدن با دیگران، تصورات کاملا متفاوتی را در مورد جذاب بودن و جذاب نبودن افراد ایجاد می کند. پژوهشگران ویژگی های مشترکی را یافته اند که موجب افزایش جذابیت افراد نسبت به دیگران می شود. این ویژگی های مشترک کمک می کنند تا دریابیم که چگونه باید خود را به جهان نشان دهیم.

در اینجا برخی از جالب ترین موارد علمی را به طور خلاصه بیان می کنیم. پیش از بررسی این موارد، در نظر داشته باشید که بخش عمده ای از پژوهش های علمی، تحت تاثیر مسائل مربوط به تمایل به جنس مخالف بوده و در دنیایی زندگی می کنیم که در آن مردم، گاهی اوقات در درجه اول بر اساس ویژگی های پیش پا افتاده یا عجیب و غریبی، به دنبال همسر می گردند. بنابراین، اگر ویژگی های خود را در این فهرست نمی بینید، ناراحت نشوید.

۱- زنان جذاب لبخند را فراموش نمی کنند

یکی از مهم ترین چیزهایی که جذابیت دختر را برای مردان زیاد می کند، لبخند زدن است. مردان علاقه زیادی به تبسم بانوان دارند. البته منظور ما این نیست که در هر لحظه و هر کجا لبخند بزنید. در استفاده از آن سنجیده عمل کنید. علاوه بر این، مردان دقت زیادی به این دارند که شما به چه کسانی لبخند می زنید. اگر می خواهید برای مرد موردعلاقه خود جذاب باشید، سعی کنید بیشتر تبسم های خود را به او هدیه کنید.

برخی از مردان در این مورد حساس هستند و لبخند زدن را قدمی برای صمیمیت می دانند. در نتیجه، بهتر است این مورد را در ارتباط با مردان دیگر رعایت کنید. برای داشتن لبخندی زیبا از دندان های خود به خوبی مراقبت کنید و همیشه مسواک بزنید. اگر هنگام لبخند دهان خوشبویی داشته باشید بسیار بهتر است. پس از خوشبوکننده هایی مانند قرص های نعنایی استفاده کنید.

۲- در انتخاب لباس دقت کنید

مورد دیگری که موجب افزایش جذابیت دختر در نگاه مردان می شود، لباس است. پوشش ما نشان می دهد چگونه شخصیتی داریم. البته با توجه به اینکه در کشور ما آزادی پوشش برای زنان تا حد زیادی وجود ندارد، نشان دادن شخصیت درونی با لباس کمی دشوار است؛ اما شما می توانید با انتخاب لباسی زیبا، مرتب و هماهنگ با هم اولین تیر خود را رها کنید؛ زیرا لباس و ظاهر شما چیزی است که در برخورد اول به چشم می آید. سعی کنید لباس خود را ست کنید.

از رنگ هایی استفاده کنید که با پوست شما هماهنگی دارند. هیچ وقت از پوشیدن لباس هایی با رنگ های شاد ترسی نداشته باشید. رنگ های شاد موجب شاداب تر نشان دادن صورت شما می شوند. استفاده از برخی رنگ ها نیز نشان دهنده شجاعت شما است. سعی کنید استایل خود را از لباس های مد روز انتخاب کنید. درست است که نباید زیاد از حد خود را درگیر دنیای مد بکنیم اما به روز بودن، یکی از مهم ترین نشانه های جذابیت است.

۳- از زیورآلات و عطر استفاده کنید

در مورد پیش توضیح دادیم که لباس می توانند موجب افزایش جذابیت دختر شود. در کنار لباس بهتر است از زیورآلات هم استفاده کنید. برخی از خانم ها علاقه ای به استفاده از این چیزها ندارند اما باید بگوییم که استفاده از زیورآلات، هماهنگی آن ها با لباس شما و موقعیتی که در آن قرار دارید، می تواند در نگاه یک مرد بسیار جذاب باشد. نیازی نیست حتماً از جواهرات و طلا استفاده کنید. زیورآلات بدل و نقره زیادی وجود دارند که بسیار زیبا هستند و می توانند استایل شما را تکمیل کنند.

مورد دیگر، استفاده از عطر است. می توانید با استفاده از عطرها و با رعایت پاکیزگی و نظافت، تمیز و خوشبو باشید؛ اما باید بدانید که عطرها و رایحه ها خاطره ساز هستند و بسیاری از افراد با این موارد دیگران را به خاطر می سپارند. اگر می خواهید در ذهن مرد موردعلاقه خود ماندگار باشید، از عطری خوشبو، زنانه و به خصوص استفاده کنید. سعی کنید عطرها را مناسب با فصول مختلف انتخاب کنید. رایحه های ملایم برای زنان بهتر هستند و مردان نیز بوهای ملایم را ترجیح می دهند.

۴- حفظ شخصیت واقعی

هیچ وقت از دیگران تقلید نکنید. این امر بر شخصیت واقعی شما تأثیر می گذارد. اگر جز آن دسته افراد هستید که با دیدن انسان های مختلف سریع تغییر می کنند، باید بگوییم که این گونه ثابت می کنید ثبات شخصیتی ندارید. البته همه انسان ها باید برای ارتقای سطح شخصیتی خود تلاش کنند و نقاط قوت خود را تقویت کنند و در عین حال، سعی کنند ویژگی های منفی خود را برطرف کنند.

ممکن است در شما ویژگی نهفته باشد که برای مرد موردعلاقه تان جذاب باشد و شما با تحت تأثیر قرار گرفتن از دیگران، آن ویژگی را از بین ببرید. این گونه در قدم اول شکست خواهید خورد زیرا جذابیت دختر به شخصیت باثبات او مرتبط است. این ویژگی نشان می دهد شما به بلوغ فکری رسیده اید و راه خود را پیدا کرده اید.

۵- حفظ تناسب اندام

نکته مهم دیگری که در جذابیت دختر مؤثر است، تناسب اندام است. قطعاً خودتان هم دوست دارید اندامی متناسب داشته باشیم. با ورزش کردن می توانید به اندام ایدئال خود برسید و در عین حال، سلامت بدن خود را حفظ کنید. گاهی این کار دشوار است. ممکن است وقتش را نداشته باشید؛ اما به این مسئله از دید خود بنگرید. شما جذب چگونه مردانی می شوید؟ آیا مردان خوش هیکل برای شما جذاب تر نیستند؟

گاهی مردان در این امر زیاده روی می کنند و در حالی که خودشان اندام متناسبی ندارند، به دنبال زنان خوش هیکل هستند. در برابر این افراد اعتماد به نفس خود را حفظ کنید؛ زیرا کسی که اندام ایده آل را می پسندد باید ابتدا از خود شروع کند.

۶- گاهی آرایش کنید

اکثر مردان زنانی را می پسندند که چهره طبیعی دارند. عمل های زیبایی افراطی و آرایش های سنگین در دید آن ها هیچ جذابیتی ندارد؛ زیرا این امر در وهله اول نشان دهنده اعتماد به نفس پایین آن زن است. پس یکی دیگر از چیزهایی که جذابیت دختر را در دید مردان افزایش می دهد، چهره ای طبیعی و معمولی است.

با این حال، بهتر است آرایش ملایمی داشته باشید. گاهی می توانید با توجه به موقعیت و مکان، میزان آرایش خود را کمی بیشتر کنید؛ اما همیشه به یاد داشته باشید که نباید چهره واقعی خود را پشت چند لایه آرایش سنگین پنهان کنید.

۷- مهربان باشید و محبت کنید

مهربانی علاوه بر اینکه باعث افزایش جذابیت دختر می شود، در جذابیت هر فرد دیگری نیز مؤثر است. همه افراد انسان های با محبت را دوست دارند، انسان هایی که به دیگران فکر می کنند و از هیچ کمکی دریغ نمی کنند. مهربانی زنانه تأثیر زیادی روی مردان می گذارد. سعی کنید محبت خود را بیشتر نثار مرد موردعلاقه خود کنید، اما در عین حال دیگران را فراموش نکنید.

۸- اعتماد به نفس بالا

داشتن اعتماد به نفس بالا در همه چیز و همه جای زندگی تأثیر مثبت می گذارد. مردان نیز بیشتر به سمت زنانی کشیده می شوند که اعتماد به نفس بالایی دارند. این زنان حس خوبی نسبت به خود دارند و این احساس را به دیگران نیز منتقل می کنند.

۹- زنان مستقل

دیگر چیزی که می تواند موجب افزایش جذابیت دختر شود، مستقل بودن او است. بهتر است دستتان در جیب خودتان باشد و از لحاظ مالی وابسته به دیگران نباشید. وقتی مردی ببیند شما روی پای خودتان ایستاده اید و برای زندگی بهتر تلاش می کنید، احساس امنیت نسبت به شما پیدا می کند و می داند که می تواند در آینده روی شما حساب کند.

۱۰- رازداری

مدام در کنار مرد محبوبتان از دیگران حرف نزنید و زندگی بقیه را زیر و رو نکنید. این کار برای مردان اصلاً جالب نیست و ممکن است دید بدی نسبت به شما پیدا کنند. حرف دیگران را نزد یک مرد بازگو نکنید؛ زیرا وی به صداقت شما شک خواهد کرد.

این گونه جذابیت دختر در دید مرد پایین می آید و این حس به آن مرد دست می دهد که نمی تواند چیزی را با شما در میان بگذارد زیرا شما مسائل و رازهای دیگران را به او می گویید. پس ممکن است حرف های او را هم برای دیگران بازگو کنید. اگر این فرد آینده نگر باشد، نگران این قضیه می شود که نکند بعد از ازدواج با شما اسرار زندگی مشترکتان به بیرون از خانه درز کند.

۱۱- انرژی مثبت داشته باشید

داشتن انرژی مثبت و حال خوب هر فردی را می تواند جذاب کند. سعی کنید سرحال باشید و نسبت به زندگی دید خوبی داشته باشید. این مسئله به دیگران نشان می دهد شما امید به زندگی بالایی دارید و زندگی کردن در کنارتان سرشار از نشاط خواهد بود. مسلماً این مسئله جذابیت دختر را بالا می برد و به یک مرد تضمین می کند که آن زن آینده درخشانی دارد. مواردی که پیش تر ذکر شد، همگی به تغییر نگاه شما به زندگی کمک می کنند و دید شما را متحول می کنند.

۱۲- حوصله به خرج دهید

زنان به ظرافت، چندبعدی بودن و دقت نظر در کارها معروف هستند و از لحاظ فکری می توانند به جنبه هایی از قضیه بنگرند که شاید به ذهن یک مرد خطور نکند. اگر جز آن دسته از زنان هستید که بی حوصله هستند، حال انجام کاری را ندارند و ترجیح می دهند همیشه در خانه بمانند، باید به شما گوشزد کنیم که از میزان جذابیت شما در دید یک مرد کاسته می شود.

از نظر مردان جذابیت دختر به پرشور و نشاط بودن او و دقت عملی که در کارها دارد، است. آن ها به دو چشم دیگر در زمان انجام دادن کارهای مهم احتیاج دارند. با بی حوصلگی و برخورد بی انرژی در برابر مسائل تنها آن مرد را دلسرد خواهید کرد.

جمع بندی

در این مقاله به شیوه ها و ویژگی هایی پرداختیم که جذابیت دختر را در نزد مردان افزایش می دهد. اکثر این ویژگی ها و راهکارها به رشد شخصیتی شما هم کمک می کنند و دیدتان را نسبت به زندگی و خودتان زیباتر می کنند. قطعاً پرانرژی بودن، اعتماد به نفس داشتن، ظاهر زیبا و متناسب داشتن، مستقل بودن، صداقت، مهربانی و… می توانند شخصیت شما را متحول کنند. پس با تمرین این راهکارها علاوه بر رشد شخصیتی، می توانید در دل مرد موردعلاقه خود جا باز کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (543 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (519 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (340 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (212 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (123 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (20 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (6 نظر)
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...