دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری /

5 گوشی که می‌توانید در سال 2024 به جای آیفون 15 پرو خریداری کنید 

شنبه، 19 اسفند 1402
کد خبر: 378877
ساعدنیوز: اگر قصد خرید یک گوشی پرچمدار جدید دارید و به هر دلیلی تمایل ندارید آیفون 15 پرو را انتخاب کنید، در ادامه می‌توانید پنج جایگزین جذاب آن را مشاهده فرمایید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از گجت، به زعم بسیاری افراد، آیفون 15 پرو اپل یکی از بهترین گوشی‌هایی‌ست که هم اکنون می‌توان خریداری کرد. این گوشی جدیدترین و بهترین دستاوردهای تکنولوژیک اپل را به کاربران ارائه داده و با بهره‌گیری از تراشه قدرتمند A17 Pro، سیستم دوربین بهبودیافته، صفحه نمایش بسیار باکیفیت ProMotion و کلید اکشن در کنار درگاه USB-C به یک پرچمدار کامل تبدیل شده است. به بیان دیگر، این گوشی تمامی قابلیت‌های پریمیوم پرچمداران اپل را در اندازه‌ای کوچک و جمع و جور به کاربران ارائه می‌کند.

با این وجود قیمت بسیار بالای این گوشی بسیاری افراد را از خرید آن منصرف می‌کند و به سمت سایر گوشی‌های بازار سوق می‌دهد. در صورتی که شما هم قصد خرید یک گوشی جدید دارید، اما به هر دلیلی علاقه‌ای به انتخاب جدیدترین پرچمدار اپل ندارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این متن با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین جایگزین های آیفون 15 پرو که قیمت مناسب‌تری داشته و توانمندی فنی بالایی دارند را معرفی کنیم.

بهترین گوشی های جایگزین آیفون 15 پرو در سال 2024

گوشی هایی که در ادامه معرفی می‌شوند همگی در شمار پرچمداران بازار قرار داشته و عملکرد فنی قدرتمندی ارائه می‌کنند. علاوه بر این، تمامی این محصولات قیمت‌های مناسب‌تری در مقایسه با آیفون 15 پرو داشته و قادر خواهند بود طرفداران این گوشی را تا حد زیادی راضی نگه دارند.

اگر به اکوسیستم آی او اس اپل علاقمند هستید، اما تمایلی به پرداخت حداقل 1000 دلار برای خرید جدیدترین پرچمدار این کمپانی ندارید توصیه ما به شما خرید آیفون 15 است که با حذف برخی قابلیت‌های پریمیوم مدل Pro قیمتی معقول‌تر پیدا کرده است. اندازه صفحه نمایش این گوشی دقیقا برابر با آیفون 15 پرو بوده و در ماژول دوربین آن از همان حسگر 48 مگاپیکسلی اصلی و 12 مگاپیکسلی فوق عریض استفاده شده است. صفحه نمایش این گوشی همچنین حداکثر روشنایی 2000 نیتی را ارائه کرده و داینامیک آیلند و درگاه USB-C نیز از دیگر مشخصات آن به شمار می‌روند.

البته تفاوت‌هایی نیز میان مدل‌های استاندارد و پرو iPhone 15 وجود دارد که اختلاف قیمت آن‌ها را توجیه می‌کند. به عنوان مثال، آیفون 15 هنوز از قاب آلومینیومی استفاده می‌کند؛ درحالیکه در مدل پرو شاهد استفاده از قاب تیتانیومی هستیم که ظاهر پریمیوم‌تر و فاخرتری به این گوشی بخشیده است. از سوی دیگر تراشه به کار رفته در مدل استاندارد نیز همان مدل A16 Bionic است که در سال گذشته شاهد استفاده از آن در آیفون 14 پرو بودیم. این تراشه البته همچنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در عملکرد عادی کاملا هم‌تراز با چیپست A17 Pro عمل می‌کند.

مهم‌ترین تفاوت مدل‌های استاندارد و پرو آیفون 15 البته نرخ رفرش 60 هرتزی صفحه نمایش مدل استاندارد است که البته برای بسیاری افراد چندان قابل تشخیص نبوده و تنها با قرار دادن آن در کنار یک گوشی با نرخ رفرش بالاتر می‌توان متوجه تفاوت هر دو پانل شد. همچنین از دیگر قابلیت‌های گوشی آیفون 15 پرو که مدل استاندارد فاقد آن است می‌توان به نبود صفحه نمایش همیشه روشن، استفاده از اسلایدر قدیمی زنگ/سایلنت به جای کلید اکشن و البته نبود لنز تله فوتو اشاره کرد.

در عین حال آیفون 15 جایگزینی ایده‌آل برای iPhone 15 Pro به شمار می‌رود که اگر به زرق و برق و قابلیت‌های پریمیوم مدل پرو نیاز نداشته باشید گزینه‌ای فوق‌العاده برای شما خواهد بود. فراموش نکنید که قیمت این گوشی 800 دلار بوده و رنگ‌بندی‌های جذاب آن نیز حتما نظرتان را جلب خواهند کرد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
حرف های احساسی گرگ پارسی در روز تولدش خطاب به هواداران میلیونی خود +عکس/ هادی چوپان به احترام صمیم شیرزاد صفحه اینستاگرامش را سیاه پوش کرد
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(عکس) استایل هنرمندانه شیلا خداداد در مراسم رونمایی از کتابش با مانتوی فوق العاده زیبا و مجلسیِ دارای کالی‌گرافی یک شعر از مولانا / مرده بدم زنده شدم ...
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
خلاقیت خنده دار اُوستا بَنّا در مقاوم سازی خانه اش با تیر برق به جای ستون/ تن همه مهندسا رو به لرزه انداخت +فیلم
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ترجمه تخصصی کتاب
نیوشا ضیغمی: ترجیح میدم عکس از بچم نذارم چون تحمل توهین به نوزاد بیگناهم رو ندارم+فیلم