۵۰ ایده برای ترکیب نشیمن و ناهارخوری در دکوراسیون آپارتمان کوچک

  یکشنبه، 02 آذر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
۵۰ ایده برای ترکیب نشیمن و ناهارخوری در دکوراسیون آپارتمان کوچک
داشتن خانه ای با ابعاد کوچک با پلان باز میتواند نشیمن و ناهارخوری شما را در کنار هم قرار دهد و به نوبه ای شروی یک چالش هیجان انگیز شود.امکان جدا کردن این دو فضا برای شما مهیا است در عین حال ارتباط آن ها به خوبی حفظ می شود.

۵۰ ایده برای ترکیب نشیمن و ناهارخوری در دکوراسیون آپارتمان کوچک

داشتن خانه ای با ابعاد کوچک با پلان باز میتواند نشیمن و ناهارخوری شما را در کنار هم قرار دهد و به نوبه ای شروی یک چالش هیجان انگیز شود.امکان جدا کردن این دو فضا برای شما مهیا است در عین حال ارتباط آن ها به خوبی حفظ می شود.

ای آپارتمان یک خوابه کوچک،با دیوارهای سفید و مبلمان روشن،فضایی آرام،دنج،روشن و…. ایجاد کرده است.میز ناهارخوری در امتداد پنجره قرار گرفته است و برای روشنایی بیشتر از یک لوستر کوچک بالای میز استفاده شده است.

در این فضا برای جداسازی ناهار خوری و نشیمن از قفسه کتاب استفاده شده است!قفسه ها توجه را به خودشان جلب مکیند و مانند یک پارتشین باعث جدا شدن فضا قسمت های مختلف می شوند.این طراحی هوشمندانه ایده بسیار مناسبی برای فضاهای کوچک است.

چه سبک شما سنتی باشد چه مدرن، خودمانی باشد یا رسمی، آرام بخش باشد یا جلب توجه کننده، اتاق نشیمن شما باید مکانی باشد که بتوانید در آن احساس راحتی کنید، حصار دور خودتان را بردارید و با دوستان، خانواده یا خودتان وقت بگذرانید. هنری برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن وجود دارد تا اتاق تان عالی به نظر برسد و برای تان خوب کار کند. پس قبل از آن که وارد طراحی اتاق نشیمن شوید، با یک شخص حرفه ای دوباره طراحی کنید، و با حقه ها و ایده های طراحی خودتان را آشنا کنید. در این مطلب چند نمونه از طراحی های مورد علاقه من وجود دارد.

تصویر

ترکیب روشنایی و تاریکی

زمانی که اتاق نشیمن تماما سفید و براق باشد، احساس بسیار تمیز و دست نیافتنی را منتقل می کند. وقتی تماما تیره باشد، حس یک غار را منتقل می کند. اما ترکیب رنگ های تیره و روشن، یک دید پویا که دارای عمق و تعادل می باشد را به وجود می آورد .

رنگ های خنثی را به رنگ های متضاد تبدیل کنید

جدا از افزودن کمی رنگ سیاه و سفید، طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن با انواع رنگ های خنثی و متضاد با هم، راه های زیادی را به سمت ایجاد یک حس مطلوب و غنی طی می کند. برای مثال، دیوارهای سفید، چرم کارامل، اثاثیه برنجی، کاناپه خاکستری و کمدهای آبی-خاکستری همگی با هم در تضاد هستند، که منظور و اهداف آنها را برجسته می کند. این کار احساسی غنی به پالت رنگی میبخشد حتی قبل از آن که دیگر عناصر کلیدی مثل رنگ، الگو و بافت اضافه شوند.

با بافت بازی کنید

نادیده گرفتن بافت هنگام طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن آسان است، مخصوصا وقتی که خیلی به چشم نیاید نسبت به زمانی که لمس اش کنیم. اما تبدیل اتاق نشیمن به یک مکان دنج اهمیت دارد، و این گونه شبیه بافت های مخمل می شود که با بافت های سفت تر و رسمی تر تضاد به وجود می آورد. چرم، کتان، پشم، فلز، سنگ، شیشه، حیات وحش و هر بافت دیگری که می توانید را بگنجانید.

مناطق متفاوت با بافت های مختلف ایجاد کنید

این فضا دارای رنگ آمیزی آبی تیره و سبز است که در کل فضا اجرا شده است. با این وجود طراح در این فضا از بافت ها و مواد مختلفی استفاده کرده است تا تقسیم بندی مشخصی بین فضای غذاخوری و اتاق نشیمن ایجاد کند. برای فضای اطراف اجاق گاز از متریال چوبی استفاده کرده است و فضای نشیمن را با مبلمان های مخمل چیده است. طراح با استفاده از میز ناهار خوری چوبی و میز و صندلی های چوبی که در آشپزخانه قرار گرفته است این فضاها را به هم گره زده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (120 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (72 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (66 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (27 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (23 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (8 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (8 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر) نگاهی به کیک تولد شیک و 3 طبقه نعیمه نظام دوست با طرح بال فرشته/ جذاب و لاکچری+عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
آموزش انواع کرلی در خانه+عکس
چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ همین آقای خامنه‌ای...!/پاسخ صریح شهیدجمهور به ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای
سرگردانی دختر 21 ساله در شهر به جرم دختر بودن / پدر و مادرم فقط پسر می‌خواستند ؛ از خانه بیرونم کردند!
برای جلوگیری از نیش «پشه» چه چیزی روی پوستمان بمالیم؟
پسران و دختران رهبر معظم انقلاب داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...
مریم رجوی دچار حمله شد | سرکرده منافقین را با دز بالای دارو زنده نگه داشته اند
رهبر انقلاب: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است
ملاک های دختر سردار سلیمانی برای انتخاب رئیس جمهور+عکس