8 کاری که زن باسیاست برای شوهرش انجام نمی دهد

  یکشنبه، 16 آذر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
8 کاری که زن باسیاست برای شوهرش انجام نمی دهد
برای همسرتان هر کاری حاضرید انجام دهید و این خیلی خوب است چرا که شما را برای ساخت یک زندگی مشترک محکم یاری می کند اما مواردی هست که به خاطر خود شما نباید برای شوهرتان انجام دهید.

یک زن باسیاست و دانا راه حفظ ارزش و اهمیت خود برای شوهرش را می داند، این دانستن است که او را تبدیل به یک زن با سیاست کرده چه بسا تلاشی را که بسیاری از زنان دیگر انجام می دهند را نداشته باشد ولی توانسته یک زندگی مشترک موفق را مدیریت کند ؛ موردی که خواهیم گفت کارهایی است که یک زن نباید برای همسرخود انجام دهد چرا که برخلاف تصور او نه تنها نتیجه ی مثبتی نخواهد داشت بلکه عکس خواسته ی او خواهد شد.

تصویر

1- هرگز همه ی مشکلات او را حل نکنید تا برای شوهر دلسوزترین باشید:

کسی نباشید که سعی میکند همه مشکلات و مشکلات مربوط به خانواده را حل کند ، بگذارید راهی پیدا کند. او باید به اندازه کافی بالغ و مسئول رسیدگی به مشکلاتی باشد که منحصرا مربوط به او هستند.

2- برای شوهر هرگز واقعیت ظاهر خود را تغییر ندهید:

جراحی پلاستیک در سراسر دنیا یک کسب وکار بزرگ است و برخی از ما ممکن است وسوسه شویم که چند جراحی انجام دهیم تا خودمان را جذاب تر برای شوهرمان جلوه دهیم. تغییر خارجی آخرین کاری است که هرکس باید انجام دهد تا همسررا به خود جذب کند. اگر کسی از شما خوشش نیاید مطمئنا با تغییر چهره هم این حس را در خود تغییر نخواهد داد.

3 - هرگز خودتان را برای شوهر کوچک نکنید:

هر دو طرف در رابطه با هم برابرند . هرگز به این فکر نکنید که مرد چون مرد است، باید پرستش شود. هر رابطه سالمی باید احترام متقابل داشته باشد. هیچ فضایی وجود ندارد که کسی به آن یکطرفه بنگرد، زمانی که خودتان را بی دلیل برای همسر کوچک می کنید یعنی ارزش واقعی خود را زیر سوال برده اید ؛ وقتی در دعوا شما مقصر نبوده اید پس عذر خواهی وظیفه ی شما نیست.

4- برای شوهرتان همیشه کادوهای گرانقیمت نخرید:

سعی کنید هدایای میانه قیمتی را بخرید تا بتوانید این لطف را بدست آورید که او هم بتواند برای پاسخ هدیه ای هم سطح کادوی شما تهیه کند. چون اونمی تواند الماس بخرد تا کادوی گرانقیمت شما را جبران کرده باشد پس احساسات او راسرکوب نکنید. این عمل همچنین به حفظ انتظارات خود کمک می کند.

5- برای راضی نگاه داشتن شوهر هوش خود را مخفی از او نکنید:

ازهوش خود استفاده کنید، پس اگر فکر می کنید که تظاهر به ناآگاه بودن به شما امتیاز می دهد، پس شما واقعا ناآگاه هستید! برای یک مرد داشتن زن باهوش بسیار بیشتر از نداشتن او ایجاد حس قدرت می کند پس اگر هوش واقعی تان را نشان دهید همسرتان به واسطه ی داشتن شما احساس قدرت بیشتری خواهد کرد.

تصویر

6- هرگز برای شوهر استانداردهایتان را تغییر ندهید

این که شما خیلی تحصیل کرده یا بسیار اصولی هستید ، آیا هرگز ارزش آن را ندارد که استانداردها را برای ملاقات با افرادی که دوست دارید تغییر دهید. استانداردهای شما بخش جدایی ناپذیری از شما هستند. دیر یا زود استانداردهای به طور طبیعی تغییر خواهند کرد ، بنابراین بهتر است آن را از ابتدا حفظ کنید. هنگام انتخاب همسر کسی را پیدا کنید که برای استانداردهای شما احترام قائل باشد یا قادر به تطبیق با شما باشد.

7- هرگز شغلتان را برای شوهر رها نکنید:

برای انجام کارهای آشپزخانه بعد از یک جلسه طولانی در کار ، خیلی خسته شدم ؟ به این فکر میکنید که کارتان را رها کنید تا بتوانید در خانه بهتر تمرکز کنید ؟ دوباره فکر کنید ! شما سخت تلاش کرده اید تا یک مدرک و شغل رویایی خود را پیدا کنید. فقط به این دلیل که همسرتان قبل از شما به خانه می آید یا از شغل تان خوشتان نمی آید ، به این معنی نیست که کارتان را رها کنید. مهم است که از نظر مالی مستقل باشید، بنابراین به کارتان بچسبید اما از طرفی اگر احساس می کنید کارتان موجب اختلال در زندگی شده باید آن را کم تر کنید نه به طور کامل ترک. فراموش نکنید که اگر همسرتان توانایی تامین هزینه های شما را بدون هیچ مشکلی دارد پس شاغل نبودتان به نفع شماست اما اگر علاقه ی درونی نسبت به شغلتان دارید آن را سرکوب نکنید تا مبادا مشکلات روحی ایجاد شود.

8- برای شوهر و به خاطر او هرگز از آرزوهایتان منصرف نشوید و آنها را فراموش نکنید:

اگر می خواهید دکترا بگیرید ، یا کتاب بنویسید به سمت آن حرکت کنید. نگذارید همسرتان بین شما و آرزویتان بایستد که این اصلا صحیح نیست چون هر کدام جایگاهی دارند. همه ی ما چیزهایی داریم که می خواهیم روزی بدست آوریم اینها ما رابیشتر راضی می کند پس از راه درست به آنها برسید بدون آنکه برای کسب شان دچار مشکل در زندگی مشترک شوید.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
فاطیما
4 سال پیش

لایککککککک
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (531 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (39 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (31 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (10 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان