8 نفر در سومین روز ثبت‌نام انتخابات نام نویسی کردند

  یکشنبه، 13 خرداد 1403 ID  کد خبر 391003
8 نفر در سومین روز ثبت‌نام انتخابات نام نویسی کردند
ساعدنیوز: سومین روز ثبت نام از داوطلبان دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور با ثبت نام 8 داوطلب جدید به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از تسنیم، از ساعت 8 صبح امروز شنبه، سومین روز ثبت نام از داوطلبان دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

در دو روز گذشته مجموعاً 9 نفر از جمله آقایان محمدرضا صباغیان، عباس مقتدایی، مصطفی کواکبیان، قدرتعلی حشمتیان، سعید جلیلی، علی لاریجانی، محمود احمدی بی‌غش، محمد خوش‌چهره و عبدالناصر همتی با حضور در ستاد انتخابات ثبت نام خود را قطعی کردند.

در این دوره بر خلاف دوره‌های قبل از افرادی که حائز شرایط نیستند ثبت نام به عمل نمی‌آید.

رسولی نژاد در انتخابات ثبت نام کرد

سید احمد رسولی نژاد نماینده ادوار مجلس بعنوان اولین کاندیدا در سومین روز ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد.

سید احمد رسولی نژاد

به گزارش تسنیم، در پی شهادت آیت الله رئیسی در تاریخ 30 اردیبهشت امسال انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری یک سال زودتر از موعد برگزار می‌شود. روز 8 تیرماه رأی‌گیری انجام خواهد شد.

پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم وارد ستاد انتخابات کشور شد و ثبت نام کرد.

مسعود پزشکیان

وحید حقانیان برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

وحید حقانیان فعال سیاسی با حضور در ستاد انتخابات کشور به عنوان داوطلب کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وحید حقانیان

رسولی نژاد: خزانه خالی پایان دولت دوازدهم را فراموش نکرده‌ایم

سیداحمد رسولی نژاد نماینده ادوار مجلس بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: شعار تبلیغاتی اینجانب دولت خوب، اقتصاد خوب است. در عصر حاضر ضرورت های سیاسی و اقتصادی تغییر کرده و شکل تازه ای به خود گرفته است. در روابط جدید دولت باید سیاستگذار و تعیین کننده خط مشی‌های کلی باشد و بر اساس قانون بخش خصوصی را در افزایش تولید یاری کند.

وی افزود: ملت قهرمان و عزیز ایران خزانه خالی و انبارهای خالی در پایان دولت دوازدهم را فراموش نکرده است.

سیداحمد رسولی نژاد

پزشکیان: باید سیاستهای ابلاغی رهبری در کشور اجرا شود

مسعود پزشکیان نماینده فعلی و ادوار مجلس بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، در جمع خبرنگاران گفت: آنچه ما و مجریان باید انجام دهند، حرفهای جدید و راه جدید نیست؛ مشکل ما این است که آنچه سیاستهای کلی ابلاغی از سوی رهبری و قانون و برنامه است را یک طرف می گذاریم و از خودمان حرف‌های دیگری می‌زنیم. باید برای اهداف سیاستهای ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

وی افزود: باید قبول کنیم کسانی که در این کشور هستند بر اساس توانایی‌هایشان باید جایگاه‌ها را به دست بگیرند نه بر اساس گروه و جناح. ما باید بدنبال کسانی برویم که علم، مهارت و تجربه دارند. ممکن است این افراد دوست ما هم نباشند ولی در جهت سیاستهای کلی باید عمل کنیم.

مسعود پزشکیان

حقانیان: با تصمیم شخصی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شدم

وحید حقانیان فعال سیاسی، پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت صبور و فهیم قرار بگیرم و از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم.

وی با تاکید بر اینکه با تصمیم شخصی، خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران معرفی می‌کنم، افزود: گذر از این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی با توجه به منافع کشورها نیازمند بهره‌گیری از خرد جمعی، حضور گسترده مردم و استفاده از توانایی‌های مادی و معنوی کشور است.

حقانیان

اسلامی: 12 نفر تاکنون در انتخابات ثبت نام کرده‌اند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در دو روز گذشته 9 نفر در ستاد انتخابات کشور ثبت نام رسمی شده است و با احتساب 3 نفر امروز تعداد 12 نفر تاکنون در ستاد انتخابات کشور ثبت نام خود را قطعی کردند.

حبیب‌الله دهمرده در انتخابات ثبت‌نام کرد

حبیب الله دهمرده نماینده ادوار سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، در ستاد انتخابات برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری حاضر شد و ثبت نام کرد.

دهمرده

زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

علیرضا زاکانی شهردار تهران برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، به ستاد انتخابات کشور مراجعه و ثبت نام کرد.

زاکانی

دهمرده: حزب و گروه بنده ملت عزیز ایران هستند

حبیب‌الله دهمرده نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری طی سخنانی اظهار داشت: حرف زدن و وعده دادن آسان است و عمل کردن و وفای به عهد دشوار، به همین دلیل خودم و شما را دعوت می‌کنم که سوابق افراد را از حرفها و رفتارهایشان مقایسه کنید.

دهمرده

میرتاج الدینی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده ادوار مجلس برای ثبت‌نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و ثبت نام کرد.

تاج الدینی

زاکانی: قرار نیست از درد مردم بی خبر باشیم

علیرضا زاکانی شهردار تهران بعد از نام نویسی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت: قرار نیست از درد مردم بی خبر باشیم و مردم در فشار اقتصادی بی‌پناه بمانند؛ قرار نیست از آمدن میان مردم واهمه داشته باشیم و سختی ها برای قشر خاصی از مردم باشد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: قرار نیست در برابر دشمنان منفعل و تابع باشیم. بلکه قرار است به مدد الهی، یاری شهیدان و در تبعیت از مقام معظم رهبری و به پشتوانه ملت با حرکتی جهادی و با شناخت شرایط کشور و با برنامه جامعه و دقیق با تحول مادی و معنوی جهش بزرگی در تکمیل سریعتر این مسیر رقم بزنیم.

زاکانی+

زهره الهیان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

زهره الهیان نماینده ادوار مجلس عصر امروز برای ثبت‌نام در دوره چهاردهم ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه و ثبت نام کرد.

الهیان

فداحسین مالکی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

فداحسین مالکی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و ثبت نام کرد.

مالکی

ثبت‌نام 17 نفر تا پایان روز سوم برای انتخابات ریاست جمهوری

در پایان زمان ثبت نام در روز سوم، محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: امروز 23 متقاضی داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری به ستاد مراجعه کردند که 3 نفر خانم و 20 نفر آقا بودند.

وی افزود: امروز 8 نفر ثبت نام کردند که عبارتند از سید احمد رسولی نژاد، مسعود پزشکیان، سید وحید حقانیان، حبیب الله دهمرده، علیزضا زاکانی، سید محمدرضا میر تاج الدینی، زهره الهیان و فداحسین مالکی.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: طی سه روز ثبت‌نام‌ها 80 مراجعه‌کننده داشتیم که 8 خانم و 72 آقا بودند و مجموع ثبت‌نام‌ها به 17 نفر رسید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (38 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (29 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (29 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (28 نظر) تور عروس و آرایش شبیه عروس، ترکیب جدید بهاره رهنما برای جدیدترین استوری اش بعد از بازگشت از کربلا+ عکس (24 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (24 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (20 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (19 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (17 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (16 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (14 نظر) رونمایی شهاب حسینی از جدیدترین عکس فرزاندان خودش و همسر سابقش/ آقا پسرشون بزرگ تر از خودشونن (13 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) جشن تولد مفصل و شاهانه بهاره رهنما با حضور دختر اروپا نشینش+عکس/ از تدارک کیک به شکل قو تا چیدمان میزها با انواع و اقسام خوردنی ها به شکل سوپرمارکتی😍 (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 3 تیر 1403
محسن تنابنده: برای صحنه های کُشتی گرفتنم در سریال پایتخت 11 کیلو وزن کم کردم!/ روایت نقی معمولی از آسیب های وارده بر بدنش طی فیلمبرداری از کُشتی گرفتنش
مرگ 2 کودک هنگام تمرین تیراندازی پسر جوان
فال ابجد روزانه یکشنبه 3 تیر 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 3 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید «میزنم قدم» مسعود صادقلو+فیلم/ ببین هم واسه تو آدم زیاده هم واسه من ...
نگاهی به اتاق خواب هنری و ساده نیما شعبان نژاد+عکس/چقدرم شلخته و شلوغ و پلوغه...
حکم اعدام توماج صالحی لغو شد
عیادت رهبر معظم انقلاب از همسرشان در بیمارستان دولتی/ 20 روز بستری به صورت ناشناس و احوالپرسی رهبری در آخرین روز حضور همسرشان در تخت بیمارستان
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
تذکر جدی رهبر انقلاب به هر 6 کاندیدای ریاست جمهوری: از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنید
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 3 تیر 1403 + فیلم
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
این زن خاطرات دوران جنینی‌ خود را در شکم مادرش به یاد دارد😲