8 نکته برای آرایش چشم‌های به هم نزدیک که زیبایی صورت‌ تان را دوچندان می‌کند

  سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403   زمان مطالعه 2 دقیقه
8 نکته برای آرایش چشم‌های به هم نزدیک که زیبایی صورت‌ تان را دوچندان می‌کند
اگر به نکات آرایشی برای چشم‌های به هم نزدیک نیاز دارید، ما اینجا هستیم تا در این مقاله از ساعد نیوز شما را راهنمایی کنیم. چشم‌ها فرم‌های مختلفی دارند. چشم‌هایی با پلک افتاده، چشم بادامی ‌همه انواع مختلف فرم‌های چشم هستند. از آن جایی که هر فرم چشمی ‌شکل چهره را نیز تغییر می‌دهد پس باید سبک آرایش منحصر به فرد چشم‌تان را استفاده کنید.

بازیگران ‌هالیوود مانند جنیفر آنیستون، سارا پالسون و خیلی‌های دیگر چشمانی به هم نزدیک دارند که همیشه با ترفندهای جذاب آرایشی چشم‌های گیراتری به نمایش می‌گذارند. شما نیز می‌توانید با این نکات و ترفندهای ساده ولی کاربردی چشم‌های خیره کننده ای داشته باشید.

فراموش نکنید، آرایش چشم می‌تواند ظاهر چهره شما را تغییر دهد و باعث شود که زیباتر جلوه کنید یا زشت تر. بنابراین هنگام آرایش باید خیلی دقت کنید و این راهنما را دنبال کنید.

آرایش چشم برای چشم‌های به هم نزدیک


در زیر نکاتی وجود دارد که حتما باید هنگام آرایش چشم خود به آن‌ها توجه کنید.

استفاده از پرایمر


قبل از شروع آرایش، روی پلک‌های خود پرایمر استفاده کنید.

سایه روشن یا براق استفاده کنید


یک‌ هایلایتر یا سایه براق و روشن بردارید و آن را روی گوشه داخلی چشم‌هایتان بزنید تا درشت به نظر برسند.

از سایه خاکستری یا بژ استفاده کنید


بعد از این که از سایه براق در گوشه داخلی چشم استفاده کردید. حالا نوبت یک سایه روشن روی پلک‌ها است. سعی کنید از رنگ‌های خاکستری و بژ استفاده کنید و آن را روی پلک‌های خود بمالید. استفاده از چنین سایه‌هایی باعث می‌شود ظاهر چشمان برجسته تری داشته باشید. سعی کنید چین و چروک روی چشم‌های خود را با استفاده از سایه محو کنید.

سایه

سایه دودی، مناسب چشم‌های به هم نزدیک


یک نکته خیلی مهم در مورد آرایش چشم‌های به هم نزدیک این است که از رنگ سایه‌های دودی استفاده کنید. سایه چشم تیره مانند سایه‌های مشکی یا قهوه‌ای گزینه‌های خوبی هستند. اما اگر دوست ندارید از رنگ‌های خیلی تیره استفاده کنید، پس رنگ‌های آبی و بنفش نیز می‌توانند انتخاب خوبی باشند. از این رنگ‌ها روی گوشه بیرونی چشم‌‌های خود بزنید تا به بازتر دیده شدن چشم‌هایتان کمک کنند. سپس با یک برس کرکی سایه‌ها را محو و ترکیب کنید.

سایه با رنگ‌های متوسط روی پلک


سایه چشم با رنگ متوسط را روی خط مژه پایین بزنید. سایه باید یک سوم قسمت بیرونی پلک پایین شما را بپوشانید.

کانتور چشم را فراموش نکنید


چشمان خود را کانتور کنید. با این کار چشمان شما بزرگتر و بازتر به نظر می‌رسد.

چشم

استفاده از خط چشم


خط چشم مشکی را روی خط مژه بالا و پایین بکشید. تنها با یک خط چشم می‌توانید تفاوت زیادی در آرایش چشمان و صورت خود ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید از خط چشم بالدار که در قسمت بیرونی چشم ضخیم تر می‌شود، استفاده کنید. با یک خط نازک شروع کنید و همانطور که منشعب می‌شود بال آن را ضخیم تر کنید. این ترفند نیز به بازتر نشان دادن چشم‌ها کمک می‌کند.

خط چشم

با ریمل آرایش چشم خود را کامل کنید


روی مژه‌های بالا و پایین خود ریمل بزنید. از ریمل حجم دهنده استفاده کنید تا مژه‌ها بلندتر و پرپشت تر دیده شوند.

نکات مهم قبل از آرایش چشم‌های به هم نزدیک


  • همیشه از یک سایه چشم روشن در گوشه داخلی چشم خود استفاده کنید.

  • سعی کنید قسمت انتهایی چشم خود را با سایه چشم برجسته کنید. سایه چشم دودی می‌تواند برای چنین فرم چشم‌هایی مناسب باشد.

  • مهم تر از همه، از سایه‌های تیره گوشه داخلی چشم دوری کنید!

سایه‌های تیره فاصله چشم‌ها را کمتر نشان می‌دهد. پس بهتر است از سایه‌های روشن به خصوص در گوشه داخلی چشم‌ها استفاده کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (428 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (64 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (44 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (20 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند
حمایت تمام قد قالیباف از جلیلی: همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شود
تاریخ مناظره‌ ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری + جدول
میانجی گری پسر 17 ساله با از دست دادن جانش تمام شد
یک حیوان نایاب پس از 2 قرن در ایران دیده شد + فیلم | این حیوان گمشده، ایرانی‌ها را خوشحال کرد
قدرت صدای علیرضا قربانی بنای تخت جمشید را خراب می‌کند؟ حاشیه‌های تازه کنسرتی که از امروز شروع می‌شود
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس