8 زنگ خطر اقایان برای پایان دادن به رابطه با خانمها

  یکشنبه، 19 مرداد 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
8 زنگ خطر اقایان برای پایان دادن به رابطه با خانمها
ساعد نیوز : معمولا زمانی که رابطه ما با فردی به پایان رسید تـازه بـه دنـبــال چـراهـا می گـردیـم. آیـا علائــمـی وجــود دارد کــه نشان دهنده از دست رفتن علاقه فرد مقابـل نـسبــت بـه ما باشد؟ بله، گاهی اوقات آنچنان در رابطه و یا چــیزهای دیگر غرق می شوید که حتی متوجه چنین علائمی هــم نمی شوید.

معمولا زمانی که رابطه ما با فردی به پایان رسید تـازه بـه دنـبــال چـراهـا می گـردیـم. آیـا علائــمـی وجــود دارد کــه نشان دهنده از دست رفتن علاقه فرد مقابـل نـسبــت بـه ما باشد؟ بله، گاهی اوقات آنچنان در رابطه و یا چــیزهای دیگر غرق می شوید که حتی متوجه چنین علائمی هــم نمی شوید.

در این قسمت 8 زنگ خطر که نشان دهنــده کم شدن علاقه او نسبت به شما است را ذکـر می کنیم، شاید این مـوارد بـه دلـیـل رفـتـارهـای شما به وجود آمـده باشند. به هر حال دلیـل بـروز آنها هر چه که باشد، شایـد وقت آن رسیده که نگـاه دقیقتری به رابطه خود بیندازیـد و تصمیم خود را برای ادامه و یا قطع آن اتخاذ کنید.

تصویر

چند روز با شما تماس نمی گیرد

البته این علامت لزوما نشان دهنده اتمام رابطه نیست، اما اگر او سابقا عادت داشته که همیشه به شما تلفن کند، پس بدانید که یک جای کار اشتباه است.

دعوا کردن

آیا او به تازگی بیش از حد معمول از کوره به در می شود؟ آیا به خاطر مسائل جزئی و بی ارزش بحث و مشاجره راه می اندازد؟ این مورد زمانی روی می دهد که طرف شما هیچ گونه تمایلی به ادامه ارتباط ندارد، اما در عین حال نمی خواهد رابطه از طرف او قطع شود. بهتر است خودتان را گول نزنید، اگر احساس می کنید که او به رابطه علاقمند نیست، خیلی راحت از او در مورد این مطلب سوال کنید.

تصویر

او مرموز می شود

او به شما نمی گوید که کجا بوده و یا با چه کــسی در حال برقراری مکالمه تلفنی است. شما دیگر نمی توانید به حریم شخصی او نفوذ داشته باشید. ممکن است برای چندین ساعت ناپدید شود بدون اینکه هیچ توضیح قانع کننده ای برای کار خود داشته باشد.

"من" جایگزین "ما" می شود

شما سابق بر این می نشستید و با هم در مورد آینده مشترکتان صحبت می کردید: ما این کار را می کنیم، ما آن کار را می کنیم. ولی حالا او به شما می گوید: "من میخواهم این کار را انجام دهم" دیگر شما جزئی از آینده او به حساب نمی آیید.

تصویر

او بیشتر وقت خود را با دوستانش صرف می کند

آیا می خواهید با دوستانش بجنگید یا با توجهی که به شما ندارد؟ شما قبلا مهم ترین و با ارزش ترین دارایی او بودید، اما حالا دوستانش برایش مهمتر از شما هستند.

با هم اختلاط نمی کنید

شاید قبلا سالی یکبار می نشستید و در مورد هرچیزی از آب و هوا گرفته تا اینکه چه بلایی بر سر لایه ازن خواهد آمد بحث می کردید، اما دیگر هیچ خبری از آن بحث های طولانی مدت نیست.

تصویر

اطرافیان نسبت به رابطه شما مشکوک می شوند

دوستان و اطرافیان متوجه وجود تنش و خلاء عاطفی در رابطه شما شده و سوال هایی از این قبیل را از شما می پرسند: "آیا همه چیز خوب پیش می رود؟"

بیش از هر زمانی از شما انتقاد می کند

می گوید "این چه لباش زشتی است؟!" البته این در حالی است که همین چند هفته پیش خود او پیشنهاد خرید لباس را به شما داده بود.

توجه داشته باشید که این علائم تنها به عنوان زنگ خطر محسوب می شوند و اگر بتوانید دوباره ارزش های از دست رفته را باز جویید، ارتباط شما کماکان پابرجا خواهد ماند. پیش از آنکه دست به هر گونه اقدامی بزنید، باید بنشینید و با هم صحبت کنید تا بعدها از کرده خود پشیمان نشوید.


  دیدگاه ها
هانا فورینس
4 سال پیش

اینطور که معلومه حسابی خورده تو ذوقش بعضی دخترا از توجه زیاد رو دل می کنن بعضیا روز به روز مهربونتر میشن حالا تو که دوسش داری سعیتو بکن که بعداً پشیمون نشی شاید اتفاقی افتاده که خبر نداری
هانا فورینس
4 سال پیش

چه دل خوشی 😂👌
متیار
4 سال پیش

ارررررررررره
بازدیدکننده
4 سال پیش

اخ اخ داداش عاشق یکی دیگه شده ولش کن . زنا و دخترا هیچوت لیاقت عشق ما مردا رو ندارن محبت زیاد همیشه دلشونو میزنه برای همین گاهی اوقات باید زدشون
ناشناس
4 سال پیش

شاید انتظار داره بهتر از دلش در بیاری سوپرایزش کن یک شاخه گل قرمز براش بخر و دعوتش کن رستوران بهش بگو عاشقشی و....
مجید بخشگر
4 سال پیش

منو نامزدم بحثمون شد بعد که جوابمو نمیداد فهمیدم قهر کرده بعد کلی غلط کردن دوباره برگشت اما فراموش نکرده بود سرد شده بود . نه اینکه بی تفاوت . نه . ولی مثل قبل نیست خیلی اجازه نمیده تو کاراش دخالت کنم و زود به زود عصبانی میشه و به هر بهونه ای صداشو میبره بالا تا بحال چند دفعه برای عروسیمون میخاستم باهاش حرف بزنم تفره میره. انکار میکنه یا میگه ول کن مجید حوصله ندارم بعدا حرف میزنیم به نظرتون دلش منو زده ؟؟؟
پربحث های هفته   
رونمایی از چهره همسر محجبه حسن یزدانی در حرم ثامن الحجج +عکس/ جهان پهلوان جایزه مدال المپیک پاریس را از سلطان خراسان گرفت (148 نظر) خلاقیت بی نظیر زوج شاهرودی برای حمایت از سگ ها در سطح شهر حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست. (127 نظر) رونمایی از علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با عضله های فولادی/ لقب اسطوره بدنسازی ایران برازندشه (115 نظر) نیلوفر شهیدی: در پروژه ای مشغول کار بودیم از همسرم خوشم اومد و گفتم قصد ازدواج ندارین خودمم فکرشو نمیکردم اما خواستگاری کردم+عکس (83 نظر) خلاقیت متفاوت بانوی هنرمند یزدی در طراحی زیبای چهره نورانی رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی به سبک سیاه قلم+عکس (72 نظر) نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه (67 نظر) جشن تولد عاشقانه داریوش ارجمند درکنار همسر جوان و کم سن و سالش فرشته یغمایی/ ساده و خلوت در عین حال زیبا و شیک+عکس (65 نظر) نگاهی به مدل مانتو کژوال ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان المپیک/ هم اسپرت و هم شیک+عکس (61 نظر) شهربانو منصوریان به سجاد غریبی: آقا پاشو بیا باشگاه یه هفته باهات کار کنم اگه نزدی همه رو نترکوندی هر چی خواستی بهم بگو+ویدئو (58 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای شاهین رضایی رقیب تبریزی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد تبریزی و گرگ پارسی (56 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای خشک کردن فرش خیس حماسه آفرید/ اُستاد تمام خانه داری در سطح بین الملل+عکس🤣 (55 نظر) خلاقیت خنده دار راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پراید حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (55 نظر) دانلود آهنگ جدید «مرور» حامیم +فیلم/ من خاطراتم با تو رو هرشب مرور میکنم میمیرم از دوریت ولی حفظ غرور میکنم… (53 نظر) حواسمان باشد مبینا گم نشود! / تحصیل او در دانشگاه جای کسی را تنگ می کند؟ (49 نظر) آماده کردن غذای شبِ "جان" پسر بهرام رادان توسط مامان منظم و با سلیقه‌اش+عکس/ مادر نمونه شمایی مینا خانوم😍 (48 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 6 شهریور ماه 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 6 شهریور ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 6 شهریور ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز سه شنبه 6 شهریور 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 6 شهریور 1403
بیوگرافی و زندگی شخصی بهروز تابانی رقیب هادی چوپان + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
خادمیاران شهرداری مرند به صف شدند / پای دل در مسیر دلدادگی
آش نذری اربعین ملکانی‌ها قسمت چینی‌های چشم بادامی شد + عکس
پارا تکواندوکار جوان مرندی از پارا المپیک پاریس می‌گویند: برایم دعا کنید
1 کشته و 4 مصدوم بر اثر واژگونی سمند در جاده اهر قره درویش
آشنایی با زنوزق، ماسوله خطه آذربایجان + تصاویر
بیوگرافی و زندگی خصوصی متین ستوده، بازیگر برنامه جوکر2 و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
صهبا شرافتی، روناک سریال نون خ: آقایی با من تماس گرفت و گفت من درباره چهره شما نظر دادم!
ویدیو/ ماجرای شنیدنی یک روزنامه‌نگار که برای رسیدن به موفقیت، 600 مقاله برای "واشینگتن پست" نوشت/ کارمند رویایی دیگران هستید یا کارفرمای ایده‌های خودتان!؟
ویدیو/ مقبرۀ «پارس بانو» دختر یزدگرد ساسانی با چیدمان ایرانی و نمادهای زرتشتی در دل کوه‌های سر به فلک کشیدۀ یزد
منتخب روز   
زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند کبوتر تاج‌دار غربی؛ زیباترین کبوتر جهان که 900 میلیون قیمت دارد! +عکس ویدیویی شوکه‌کننده از پرواز زنبور با وجود قطع شدن سر! +ویدئو عنکبوتی که از «چراغ‌قوۀ طبیعی» برای شکار استفاده می‌کند قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو افتادن عینک از دست سیدعباس عراقچی در مجلس همانا و شکار این لحظه توسط عکاس دوربین به دست همانا+عکس شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی