9 توصیه مهم برای تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام

  چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ID  کد خبر 198452
9 توصیه مهم برای تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام
ساعد نیوز : احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بعد از باز کردن اینستاگرام و مشاهده تصاویر و ویدیو های جذاب و خیره کننده، از خود ناامید شوید و به خود بگویید که من اصلا نمی توانم در اینستاگرام موفق شوم! اما اصلا این طور نیست.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بعد از باز کردن اینستاگرام و مشاهده تصاویر و ویدیو های جذاب و خیره کننده، از خود ناامید شوید و به خود بگویید که من اصلا نمی توانم در اینستاگرام موفق شوم! اما اصلا این طور نیست. اگر می خواهید در زمینه تولید محتوای اینستاگرام به صورت حرفه ای فعالیت کنید، باید چند نکته مهم و ضروری را مد نظر قرار دهید تا شما هم در این دنیای پر مخاطب و محبوب، دیده شوید. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا به شما، چند توصیه مهم برای تولید محتوای جذاب و حرفه ای برای اینستاگرام، ارائه دهم!

مخاطب خاص خود را مورد مطالعه قرار دهید!

درست خواندید! مخاطب هدف خود را مطالعه کنید! مهم ترین و اصلی ترین قدمی که برای تولید محتوا در اینستاگرام بردارید، همین یک نکته است و بس! شما، برای اینکه بتوانید محتوای جذاب تولید کنید، اول باید ببینید که زمینه فعالیت و محتوای شما، برای چه کسانی جذابیت دارد؛ چه کسانی به دنبال محتوای شما هستند؛ برای چه کسانی می خواهید در اینستاگرام محتوا تولید کنید؟

پاسخ به این سوالات، از زوایای مختلف قابل بررسی است. مثلا از نظر سنی مخاطبان شما نوجوانان هستند یا افراد میان سال؟ افراد مجرد یا متاهل؟ خانم یا آقا؟ تمامی این موارد، در تولید محتوای اینستاگرامی شما، تاثیر زیادی خواهد داشت.

حتما از تقویم محتوایی استفاده کنید

بدون تقویم تولید محتوا، اصلا نمی شود کار کرد! تقویم محتوایی، لازمه کار هر تولید کننده محتوایی است؛ مخصوصا اینستاگرام! با داشتن یک تقویم محتوا، به راحتی می توانید برنامه ریزی و استراتژی داشته باشید تا مخاطبین بیشتری را جذب نمایید. به علاوه اینکه می توانید مناسبت های مختلف در طول یک سال را بررسی کرده و برای هر مناسبتی، یک برنامه محتوایی، یک کمپین یا یک ترفند ویژه بازاریابی اعمال کنید. پس تقویم محتوا را نیز فراموش نکنید.

تصویر

به فکر یک تم خاص و ویژه برای خود باشید

اگر دقت کرده باشید، اکثر افراد موفق و پرمخاطب در اینستاگرام، یک امضای خاص دارند. داشتن یک امضای منحصر به فرد در تولید محتوای حرفه ای اینستاگرام و جذب مخاطبین، تاثیر بسیار ویژه ای دارد. شما می توانید برای خود، باتوجه به مخاطبین هدف که قبل تر اشاره کردیم، موضوع و حیطه کاری خود، یک جلوه بصری با یک ترکیب رنگی خاص برای خود انتخاب کرده و تمامی محتوا های خود را، براساس این تم ایجاد کنید. به مرور، این موضوع به امضای شما تبدیل خواهد شد و مخاطبین، هرجایی که باشند، با دیدن این جلوه بصری به یاد شما خواهند افتاد!

عکس و فیلم باکیفیت، لازمه کار تولید محتوا در اینستاگرام

حالا که می خواهید کار تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام را شروع کنید، نیاز به عکس و یا فیلم باکیفیت خواهید داشت. بسیاری از سایت های معتبر وجود دارند که عکس و فیلم های یونیک و باکیفیتی را به رایگان در اختیار شما قرار می دهند؛ اما هیچ چیز، محتوای خود آدم نمی شود! با داشتن یک دوربین باکیفیت یا یک موبایل با دوربین حرفه ای، می توانید از افرادی که از رسانه های آماده استفاده می کنند، صد پله جلوتر باشید!

فقط کافی است در رابطه با عکاسی و فیلمبرداری، مقداری اطلاعات کسب کنید و تمرین کنید. آنجاست که می شوید یک تولید کننده محتوای حرفه ای در اینستاگرام.

محتوای خود را ویرایش و جذاب کنید

بعد از این که محتوای تصویری یا ویدیویی خود را تهیه کردید، نوبت به ویرایش و زیباسازی می رسد! سعی کنید با جلوه های جذاب، تنظیم نور، کنتراست و... بر جذابیت محتوای خود بی افزایید. در این صورت، مخاطبین بیشتری محتوای شما را دنبال خواهند کرد و در نتیجه، پیج شما رشد خواهد کرد.

تصویر

سئو اینستاگرام، چاشنی تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام

یک محتوای خوب، جدا از بحث جلوه های بصری و کیفیت عکس و فیلم، نیاز به بهینه سازی دارد. بهینه سازی در اینجا، به صورت لیست زیر است:

  • نوشتن یک کپشن جذاب و متقاعد کننده

  • استفاده از هشتگ های مرتبط و گوناگون

  • تگ افراد مختلف و مرتبط با موضوع

  • انتشار محتوا، در بهترین زمان

کار با اینفلوئنسر ها را فراموش نکنید

هرچقدر هم که محتوای شما ایده آل و جذاب باشد، بدون مخاطب، فعالیت پیج اینستاگرام شما نتیجه خاصی نخواهد داشت. پس سعی کنید در ازای پرداخت هزینه یا محصولات خود به صورت رایگان به اینفلوئنسر ها و افراد مشهور اینستاگرام، برند خودتان را به اوج برسانید!

پیوسته و مداوم فعالیت کنید

چه از دید الگوریتم های اینستاگرام و چه از دید کاربران، شما باید به طور مداوم و پیوسته، در فرمت های مختلف مانند ریل، پست و استوری، فعالیت کنید. اگر به طور نامنظم یا نوسانی فعالیت داشته باشید، قطعا پیج شما پیشرفتی نخواهد داشت. پس تولید محتوای اینستاگرام را به صورت مداوم و پیوسته در دستور کار قرار دهید!

همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات مدیریت اینستاگرام

تمام مواردی که گفته شد، نیاز به زمان و انرژی زیادی دارد تا به نتیجه مطلوب برسید. ممکن است شما، وقت کافی برای انجام تمامی موارد گفته شده را نداشته باشید. این که موضوع برای تولید محتوا اینستاگرام پیدا کنید، مخاطبین خود را بشناسید، تقویم محتوایی تهیه کنید، هر روز وقت برای تهیه پست و استوری بگذارید و علاوه بر تهیه پست، آن را ادیت کنید، ممکن است کار بسیار زمانبر و دشواری باشد. پس تکلیف چیست؟ چه باید کرد؟

شرکت های بسیاری وجود دارند که در این زمینه خدمات بی نظیری ارائه می دهند. خدمات ادمین اینستاگرام، مدیریت پیج و تولید محتوای اینستاگرام تخصص این افراد است. شما می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز، تمامی امور فعالیت پیج خود را به این شرکت ها بسپارید.

این شرکت ها معمولا یک تیم حرفه ای دارند که در هریک از زمینه ها، یک نفر به صورت متمرکز و حرفه ای، روی رشد پیج شما کار میکنند. پس با خیال راحت می توانید کار مدیریت پیج اینستاگرام خود را به دست این افراد بسپارید و زمان خود را، روی فعالیت های دیگر خود بگذارید.

یکی از شرکت هایی که در این زمینه، خدمات بی نظیر ادمین اینستاگرام ارائه می کند دیجیتال مارکتینگ لومینا است. این شرکت در عظیمیه کرج بوده و در زمینه ادمین اینستاگرام، خدمات ویژه ای ارائه می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آنها، پشتیبانی بی نظیر است. برای مشاهده خدمات و تعرفه های این شرکت، می توانید به وبسایت آنها به آدرس https://loomina.ir/ مراجعه کرده و از خدمات ویژه آنها بهره مند شوید!


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
علی
2 سال پیش

من برای ادمینی اینستاگرام شرکتمون با خیلی از شرکت ها از جمله خود وب سایت لومینا صحبت کردم و مشاوره گرفتم. ولی واقعا نمیدونم به کی میتونم برای همکاری اعتماد کنم. چون با شخص قبلی که همکاری داشتم متاسفانه برخلاف هزینه های زیادی هم که در زمینه مدیریت پیج کردیم نتیجه مطلوبی نگرفتیم...
پربحث های هفته   
لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم (1 نظر) فراجا: مأمور خاطی پلیس بازداشت و معلق از خدمت شد (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) رونمایی از چهره هانیه غلامی در 22 سالگی وقتی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد / چقد ظریف و زیباست (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) استایل جذاب و جوان‌پسند داریوش فرضیایی، عموپورنگ خوش انرژی در 50 سالگی/ ماشاءالله پوستش چقدر صافه+عکس (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد
دیگران می‌خوانند   
استوری عاشقانه و جذاب مونا کرمی از همسرش سپند امیرسلیمانی/ تابلوی دیواری چقدر خاص و شیکه+عکس عاشق‌ترین و رمانتیک‌ترین حیوانات جهان را بشناسید+عکس نگاهی به خانه جذاب و شیک عموپورنگ و ننه نقلی و رونمایی از عکس آتلیه‌ای زیباشون+عکس (ویدئو) نحوه درست کردن یک دسر خوشمزه آلمانی با توت فرنگی و شیر (عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید! چگونه از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کنیم؟ نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی احمدرضا عابدزاده در مراسم عروسی دخترش نگار+عکس/ بهش میخوره داماد باشه تا پدر عروس هم اکنون بارش شدید تگرگ در حرم رضوی/ مردم در منازل خود بمانند حیرت کاربران از صدای بهشتی و دلنشین فرشید نوابی مهران در سریال جدال با سرنوشت / شاهکار دیدنی آقای بازیگر سلفی عابدزاده با ستاره دربی 6 تایی رونمایی از خانواده جدید ستاره سادات قطبی و بچه های قد و نیم قد! چه خانواده پرجمعیتی+عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 راه اندازی خط تولید آب معدنی {0 تا 100 هر آنچه باید بدانید!} جدیدترین ویدئو از وضعیت خیابان های مشهد بعد از بارش سیل آسا ویدیوی عجیب که در یک روز 12 میلیون لایک گرفت؛ خوردن یک ظرف 100 لیتری پُر از توت‌فرنگی در 12 ساعت+ویدیو سفر به ترکیه با بودجه محدود روش آسان طرز تهیه ترشی گوجه سبز با رب انار
منتخب روز