ساعدنیوز
ساعدنیوز

عاشقانه‌های دهه شصتی "ایمان صفا" با نامزدش! / برشی از سکانس طنز سریال «اکازیون» + ویدیو جالب و دیدنی

  دوشنبه، 30 مهر 1403
عاشقانه‌های دهه شصتی "ایمان صفا" با نامزدش! / برشی از سکانس طنز سریال «اکازیون» + ویدیو جالب و دیدنی
ساعدنیوز: سکانسی از سریال طنز «اکازیون» با بازی "ایمان صفا" را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، ایمان صفا زادهٔ 1 دی 1362 بازیگر کمدی کشورمان است.

ایمان صفا فعالیت هنری‌اش را از سال 1368 در تئاتر کودک آغاز کرد و با فیلم کوتاه فرصت‌های فردا به کارگردانی منوچهر هادی بازیگری را آغاز و با ایفای نقش کوتاهی در فیلم قرنطینه وارد عرصه سینما شد، سپس سال 1387 در مجموعه تلویزیونی عملیات 125 به کارگردانی بهروز افخمی به بازیگری پرداخت. وی با بازی در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور در جوکر و شب‌های مافیا به شهرت رسید.

وی در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی دیگری از جمله مهمانان ویژه، خوب بد زشت، خداحافظ بچه و محکومین به ایفای نقش پرداخت.

ایمان صفا در یک خانواده 4 نفری زندگی می کند. او به خانواده اش بسیار احترام می گذارد و مادرش همیشه دعاگویش است و پدرش همچون کوه همیشه پشت پسرش ایستاده است. این بازیگر جوان یک خواهر به نام طنین و یک برادر دارد. خواهر ایمان صفا متولد 14 مرداد 1376 است و ایمان صفا به قدری او را دوست دارد که خواهر را قشنگ ترین موجود جهان در نگاه برادر می داند. از نظر ایمان صفا بازیگری حرفه ای پر دردسر است و به دلیل سختی کار، استرس و اضطراب بالای آن بازیگران زود پیر می شوند و به همین دلیل بازیگران باید بیش از بقیه به سلامت روح و جسم شان اهمیت بدهند.

ایمان صفا هم مانند بسیاری از بازیگران دیگر کار خود را از تئاتر و با نمایش‌های کودک آغاز کرده است. این بازیگر ایرانی از سال 1371 در نمایش‌های حرفه‌ای کودکان به ایفای نقش پرداخت و در بسیاری از سالن‌های حرفه‌ای تهران اجرا داشت. وی در مجموعه عملیات 125 که روایتی بود از زندگی روزانه آتش نشان‌ها و حوادثی که برایشان رخ می داد در نقش حسین لطیفی ظاهر شد و بازی بسیار خوبی را از خود ارائه کرد به گونه ای که در هر 3 فصل این مجموعه تلویزیونی جلوی دوربین رفت.

شما می‌توانید سکانسی از سریال طنز «اکازیون» با بازی "ایمان صفا" را در این مطلب مشاهده کنید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (316 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (210 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (159 نظر) سیدجواد هاشمی: آقای پزشکیان باسوادترین رئیس‌جمهور ایران بوده اما آیا باید ایشون رئیس‌جمهور بشه؟؛ چرا منو فقط به چشم شهید سینمای ایران می‌بینید+ویدیو (156 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (144 نظر) دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس (140 نظر) مونا فرخ آذری همسر علی دایی: علی همسر بسیار خوب و فداکاری است فقط یک ایراد بزرگ دارد! (133 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (128 نظر) نگاهی به سینی های تزئین شده خرما و حلوای هنرمندان پیشکسوت ایرانی روی میزهای عزای شیک و زیبایشان/روحشان شاد و یادشان گرامی+عکس (115 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (111 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: آیا شرکت در عروسی که در آن رقصیدن وجود دارد، اشکال شرعی دارد؟ (110 نظر) نگاهی به بنز جی ال اس 580 هفتاد میلیاردی بهرام رادان با رنگ سبز زمردی +فیلم/ سلیقه علی سنتوری حرف نداره (103 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (102 نظر) خلاقیت خنده دار پدران ایرانی برای ثبت نام دخترشان در ثبت احوال حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (93 نظر) آزیتا حاجیان مهریِ سریال کیمیا: من 20 سال زندگی خیلی خوبی با آقای شریفی‌نیا داشتم، پدر بچه‌هامه و بعد از طلاق هم دوستیمون ادامه داره+ ویدیو (93 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز