عاشقانه های دلنشین مادر و پسریِ دریا مرادی دشت، عروس چش رنگی فاطمه گودرزی و نوه شیرینش ارزش صد بار دیدن رو داره+عکس

  چهارشنبه، 23 خرداد 1403
عاشقانه های دلنشین مادر و پسریِ دریا مرادی دشت، عروس چش رنگی فاطمه گودرزی و نوه شیرینش ارزش صد بار دیدن رو داره+عکس
ساعد نیوز: تصویری از عروس چشم رنگی و نوه فاطمه گودرزی را در ادامه ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، دریا مرادی دشت ، در سال 1368 در تهران متولد شده است. وی مدرک لیسانس بازیگری دارد و اولین بازی خود در تلویزیون را با یک کار قوی به نام تبریز در مه آغاز می کند.

همچنین دریا مرادی در فیلم ویلای من نقش بلیپژیت دختر هرمز مشکات را بر عهده داشت. او در این فیلم نقش دختری را بازی می کرد که تحصیل کرده خارج است و تنها همدم و مونسش مادرش است.

دریا مرادی می گوید باعث افتخارم بود که در کنار بازیگرانی مانند کورش تهامی ، جمشید مشایخی ، رزیتا غفاری ، محمد رضا شریفی نیا ، الهام حمیدی و بسیاری از هنرمندان بزرگ در این فیلم به ایفای نقش پرداختم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (183 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (69 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (55 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (55 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (51 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (46 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (39 نظر) (فیلم) شهید امیرعبداللهیان: به ظریف خداقوت می‌گویم، از او آموختم / نیمه شب از او پیامک و ایمیل دریافت می‌کردیم (32 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (25 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (22 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (21 نظر) نگاهی به آشپزخانه و یخچال رونالدو ابر ستاره فوتبال/رونالدو: برگر و پیتزا هم میخورم تا پدر خسته کننده ای نباشم (21 نظر) نگاهی به بنفش پوش شدن بازیگران همراه با چهره ای خوشحال در حمایت از حسن روحانی+عکس/ از سحر دولتشاهی و الهام پاوه نژاد تا سروش صحت و امیر جعفری (18 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (13 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
بدشانسی‌های بی‌پایان مرد جوان ؛ از زن خائن تا زن دیوانه /فقط یک ماه است ازدواج کرده‌ام ، زنم 3 بار رگ دستش را زده!
فال شمع روزانه امروز شنبه 2 تیر 1403
فال روزانه امروز شنبه 2 تیر ماه 1403
اعلام نتایج نهایی نوبت اول کنکور 1403
فال ابجد روزانه شنبه 2 تیر 1403
تحلیل پرویز امینی درباره مناظره دوم : همچنان نامناظره!
وعده 20 گرم طلا، در سال 500 تن طلا می خواهد، می دانستید؟
خبر مهم حاشیه انتخابات ریاست جمهوری/ اولین واکنش تند آقای روحانی به ادعاهای زاکانی در مناظره دوم
احضار حافظ منافع کانادا و ابلاغ پیام اعتراض شدید ایران
روایت دختر مقتول از مادرش: مادرم با مردهای زیادی در ارتباط بود!
تولد یازدهمین فرزند پیرمرد 71 ساله مراغه‌ای
حاشیه نگاری مناظره کم رمق دوم در حواشی داغ امروز جمعه 1 تیر 1403
اولین واکنش حسن روحانی به ادعاهای زاکانی در مناظره دوم
5 فیلم مهم لیلا حاتمی که حتما باید دید+عکس
جاری‌ حسود زندگی زن جوان را نابود کرد/ عروس یکی‌یکدانه خانواده با خاک یکسان شد