ساعدنیوز
ساعدنیوز

عاشق آن دختر هستم، اما تعرض نکردم

  دوشنبه، 12 دی 1401 ID  کد خبر 236729
عاشق آن دختر هستم، اما تعرض نکردم
ساعدنیوز: پسر جوان می‌گوید شکایت از او به اتهام تعرض، پاپوشی است تا او را از دختر مورد علاقه‌اش دور کنند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، مسعود ۱۰ سال است به صورت غیرقانونی در ایران زندگی می کند. زمانی که وارد ایران شد کودکی ۱۲ساله بود و حالا مردی جوان است که به اتهام رابطه نامشروع بازداشت شده است. مسعود از زندگی سختی که داشته و عشقی که باعث بازداشتش شده است می گوید:

متهم هستی به دختری تعرض کرده ای، قبول داری؟

قبول ندارم. من ملیکا را دوست دارم، ما عاشق همدیگر هستیم.

پس چرا از تو شکایت کرده است؟

خودش شکایت نکرده، پدرش شکایت کرده است. ملیکا به پدرش گفته که من کاری نکرده ام.

چرا پدر ملیکا چنین شکایتی کرده است؟

او شکایت کرد چون می خواهد من و ملیکا را از هم جدا کند.

چه مدت است با هم رابطه دارید؟

نزدیک به یک سال است.

چرا فکر می کنی پدر ملیکا قصد جدایی شما را دارد؟

وقتی پدر ملیکا فهمید من دخترش را دوست دارم تصمیم گرفت ما را جدا کند چون می خواهد دخترش را به بچه برادرش بدهد. به هر حال سمت ما این چیزها رسم است. ملیکا هم قبول نکرد و گفت می خواهد با من ازدواج کند، به همین خاطر پدرش تصمیم گرفت من را به دردسر بیندازد چون می داند با این پرونده من را به افغانستان برمی گرداند.

اقامت غیرقانونی داری؟

بله. ۱۰ سال قبل به ایران آمدم. به صورت غیرقانونی با برادرم وارد خاک ایران شدیم. چون کار خلافی نمی کردیم هیچ وقت هم گیر پلیس نیفتادیم.

پدر و مادر نداری؟

پدر و مادرم وقتی که من بچه بودم کشته شدند؛ مین ترکید و پدر و مادرم فوت شدند. من را برادرم بزرگ کرد، با هم به ایران آمدیم وقتی که من بزرگ شدم برادرم برای خودش زندگی مستقلی درست کرد و من هم خانه ای کوچک اجاره کردم. همان جا بود که با ملیکا آشنا شدم.

فکر می کنی بتوانی رضایت پدر ملیکا را بگیری؟

چیزی در پرونده من نیست. او شکایت کرد که به خاطر اقامت غیرقانونی برای من رد مرز بدهند و بعد هم در این مدت دخترش را شوهر بدهد اما وقتی آزاد شوم با ملیکا فرار می کنم! او را به افغانستان می برم تا در آنجا زندگی کنیم. یا اینکه با هم به ترکیه می رویم اما اجازه نمی دهم زن پسرعمویش بشود.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (322 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (248 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (161 نظر) سیدجواد هاشمی: آقای پزشکیان باسوادترین رئیس‌جمهور ایران بوده اما آیا باید ایشون رئیس‌جمهور بشه؟؛ چرا منو فقط به چشم شهید سینمای ایران می‌بینید+ویدیو (160 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: آیا شرکت در عروسی که در آن رقصیدن وجود دارد، اشکال شرعی دارد؟ (145 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (144 نظر) دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس (142 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (133 نظر) نگاهی به سینی های تزئین شده خرما و حلوای هنرمندان پیشکسوت ایرانی روی میزهای عزای شیک و زیبایشان/روحشان شاد و یادشان گرامی+عکس (115 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (113 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (104 نظر) خلاقیت خنده دار پدران ایرانی برای ثبت نام دخترشان در ثبت احوال حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (96 نظر) مهرانه مهین ترابی: شاید خلاف مسیر زندگی باشم ولی از اینکه مادر نیستم خوشحالم+ویدئو (90 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی فاطمه دانش پژوه برای تولد سید احمد خمینی با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (83 نظر) رضا گلزار: هنوزم کسی باور نمیکنه من ازدواج کرده باشم/ دستپخت آیسان محشره برای همین فست فود خیلی کم میخورم+فیلم (81 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز