ادعای عجیب پسر جوان بعد از قتل پدر خوانده‌اش

  سه شنبه، 16 اسفند 1401 ID  کد خبر 332848
ادعای عجیب پسر جوان بعد از قتل پدر خوانده‌اش
ساعدنیوز: پسر دانشجو که پدرخوانده‌اش را به قتل رسانده بود و با صحنه‌سازی سعی داشت مسیر تحقیقات را تغییر دهد، پس از 40 روز لب به اعتراف گشود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، 6 آذر امسال خبر کشف جسد مرد میانسالی سوار بر خودروی نیسانش در بزرگراه امام علی به بازپرس وحید ناصری اعلام شد. به دنبال اعلام خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مرد میانسال با شلیک یک گلوله به قتل رسیده است.

در تحقیقات مشخص شد که مرد میانسال در کار خریداری روغن سوخته بوده و با فرزندخوانده‌اش اختلاف داشته و همین موضوع احتمال دست داشتن وی در جنایت را مطرح می کرد.

به دستور بازپرس جنایی، پسر جوان بازداشت شد و در حالی که منکر جنایت بود، ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: یکی از دوستانم به نام محمود عامل این جنایت است. او به شوخی سمت پدرخوانده‌ام شلیک کرده و ناخواسته مرگ او را رقم زده است.

با اظهارات پسر جوان، محمود بازداشت شد اما گفت در این ماجرا بی‌تقصیر است. تیم جنایی با کنار هم قرار دادن سرنخ‌ها و مدارک دریافت که محمود در این ماجرا بی‌گناه است و عامل اصلی جنایت پسرخوانده مقتول است.

بنابراین با بازداشت پسر جوان سرانجام پس از 40 روز انکار، راز قتل پدرخوانده‌اش را فاش کرد و گفت: 2 سالم بود که پدر و مادرم از هم جدا شدند، مادرم آن زمان دانشجو بود و در راه دانشگاه با مقتول آشنا شد و بعد از مدتی هم با او ازدواج کرد. آنها صاحب دختر و پسری شدند و من مدت‌ها با مادربزرگم زندگی می‌کردم و همیشه کینه ناپدری را به دل داشتم.

وی ادامه داد: وقتی بعد از سال‌ها رفت و آمد با مادرم را آغاز کردم رابطه‌ام با شوهرش هم خوب شد. مدتی بعد او به من پیشنهاد کار داد. از آنجایی که دانشجو بودم، به صورت پاره‌وقت کار می‌کردم اما شغل پردردسری بود و فقط ماهی 3 میلیون تومان به من می‌داد. چند باری از پدرخوانده‌ام خواستم حقوقم را اضافه کند اما توجه نکرد. سر همین موضوع با هم به اختلاف برخوردیم.

پسر جوان گفت: صبح روز حادثه در پارک نزدیکی محل قتل در حال قدم زدن بودم که با مرد جوانی آشنا شدم. او اسلحه‌ای داشت که 500 هزار تومان می‌فروخت. بعد از کلی چانه زدن، 250 هزار تومان در ازای اسلحه و فشنگ‌هایش دادم و اسلحه را خریدم. من ساعت رفت و آمدهای پدرخوانده‌ام را می‌دانستم. شب منتظرش ایستادم. قصدم کشتن او نبود فقط می‌خواستم زهر چشم بگیرم تا حقوقم را بالا ببرد. وقتی او را دیدم یک تیر شلیک کردم که از شانس بدم کشته شد.

وی افزود: بعد از تیراندازی فرار کردم و به خانه مادربزرگم رفتم و 3 ساعت بعد هم به مادرم زنگ زدم. او گفت شوهرش را با شلیک گلوله کشته‌اند. با شنیدن خبر خودم را به مادرم رساندم و در مراسم پدرخوانده‌ام هم شرکت کردم و به دروغ قتل را به گردن دوستم انداختم. اما وقتی دیدم دوستم به خاطر من و اتهام دروغینم بازداشت شده، بعد از مراسم چهلم پدرخوانده‌ام به قتل اعتراف کردم.

با اعتراف پسر جوان، به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (134 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (106 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (98 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (62 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (61 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (31 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (30 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (27 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (25 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (22 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (20 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (11 نظر)
تیتر امروز   
در تابستان دوش آب سرد بگیریم یا نه؟
مشخصات باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو دنیا لو رفت
سنت‌های عجیب و باورنکردنی قبایل آفریقایی
اعلام آمادگی زاکانی برای مناظره با زنگنه
(ویدئو) حرکات خجالت آور و خنده دار ترامپ سر پیری!/ تبلیغ مسخره و خنده دار دونالد ترامپ برای رستوران هایش!
(ویدئو) یادی کنیم از طعنه و حرف 18+ رضا رویگری در برنامه زنده !/ مجری ترسید اخراج شه با این حرکت!😯
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی‌پسند میز شام سپیده بزمی‌پور، همسر خوش‌سلیقه‌ی شاهرخ استخری، و عروس خانم برای مهمونای مخصوصش/ سفره آرایی به سبک سپیده بزمی‌پور
(ویدئو) تلاش خنده دار دو راکون برای باز کردن درب که در شبکه های اجتماعی پربازدید شده
(عکس) مهران غفوریان و دخترش هانا در کنار رود فرات
(ویدیو) سخنان غم‌انگیز فرزندان سعید راد پیرامون بیماری که موجب فوت پدرشان شد/ پاسخ قاطع دختر سعید راد به شایعات آزار دهنده‌ اینروزها
(ویدیو) استایل کژوال و خوشرنگ پارسا پیروزفر در کنار طناز طباطبایی در اکران مردمی آخرین فیلم مرحوم رضا داوودنژاد، "مصائب شیرین"
(ویدیو) آشپزخانه ی شیک و مدرن تازه عروس داماد سینمای ایران "سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی"/ چقدر امروزی و مینیماله، منحصربفردترین کابینتا رو دارن!/فقط اون دکوری های عجیب غریبشون!
(تصاویر) لباس مجلسی خیره‌کننده‌ی بازیگر هالیوودی، جنیفر لوپز، در شب تولدش تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرد/ چیدمان رویایی خونه و میز شامشون رو با این گلهای خاص و زیبا میپسندین؟
(تصاویر) 12 سنت عجیب و باورنکردنی قبایل آفریقایی که حتی دیدن تصاویرشان نیز شما را انگشت به دهان خواهد‌گذاشت/ الان خوشحالین در این قبایل بدنیا نیومدین؟
روایت تکان دهنده از مادری که دختر خود را 25 سال در زیرزمین خانه حبس کرد +عکس
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....