ادعای عجیب آسیه اسدزاده درباره رابطه با علی انصاریان

  شنبه، 16 اسفند 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
ادعای عجیب آسیه اسدزاده درباره رابطه با علی انصاریان
ساعد نیوز : آسیه اسدزاده در پیج اینستاگرام که منتسب به اوست ادعا کرده که ۵ سال با علی انصاریان در ارتباط بوده است. این در حالی است که ساعاتی پس از انتشار این خبر خانواده زنده‌یاد انصاریان به آن واکنش نشان دادند و خبر را کذب خواندند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبر ورزشی، متنی منتسب به آسیه اسدزاده بازیگر تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرامی که این صفحنه نیز منتسب به او است منتشر شده که در آن ادعا شده این خانم بازیگر ۵ سال با زنده یاد علی انصاریان رابطه داشته و نامزد این فوتبالیست معروف بوده است. متنی را که منتسب به این بازیگر است و در فضای مجازی دست به دست می شود، در ادامه می توانید بخوانید:

«عشق ابدی من، تمام منی، تا ابد تا همیشه... تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه. روزهای تاریک و مثل روزهای روشن باز هم با هم تجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظه عمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد.آخرین بوسه، آخرین نگاه، آخرین کلام، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم و روح و روانم خواهد ماند. عشقم تمام آرزوها و رویاهایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد، فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم. زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی خوام. از ته قلبم از خدا می خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم) ممنونم که لحظه های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.»

تصویر

ساعاتی از وایرال شدن این ادعا در فضای مجازی نگذشته بود که مجید قریشی پسرخاله علی انصاریان آن را تکذیب کرد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

تصویر
تصویر

آسیه اسدزاده کیست؟

آسیه اسدزاده در سال ۱۳۹۶ دوره پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند. اثر مهم آسیه اسدزاده در این سال، بازیگری در فیلم طاقباز به کارگردانی شهرام اسدزاده محسوب می شود.

شاید یکی از مهم ترین بخش های بیوگرافی آسیه اسدزاده بازی در فیلم طاقباز بوده است. آسیه اسدزاده کار حرفه ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۶ فیلم طاقباز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

او در این فیلم با شهرام اسدزاده همکاری داشته است. آسیه اسدزاده توانست با بازی در فیلم طاقباز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهدی ماهانی، سارا خوئینی ها، افشین سنگ چاپ و شهریار حیدری بر تجارب او افزود.

آسیه اسدزاده تا کنون هیچ واکنش رسمی نسبت به متنی که منتسب به او در فضای مجازی در حال انتشار است نداشته است.

تصویر

15 دیدگاه
  دیدگاه ها
پروانه صفری
3 سال پیش

این خانم اسد زاده احتمالا تعادل روحی نداره
بازدیدکننده
3 سال پیش

روش جدید شناخته شدن ومعروف شدنه باآبرو وحیثیت یک خانواده بازی کردن واقعا انسانیت درشماها وجودنداره
بازدیدکننده
3 سال پیش

خودتو جمع کن خانم چرا زنده بود این ادعا رو نکردی
سحر
3 سال پیش

ماکه توزندگی کسی نیستیم اینقدقضاوت نکنید.شایدنمیخواست بین ملت جاربزنه که عاشقه توخلوتش عاشق یکی بوده خیلی از ماها همینجوری هستیم هرکسی دل دارع عشق داره.
ستاره
3 سال پیش

عزیزم دروغ این افراد خیلی زود در میاد آدم باید خودش از عقلش استفاده کنه و این حرفا را باور نکنه اگر واقعا رابطه ای بوده زمانی که اقای انصاریان زنده بودن میگفتن وگرنه پشت هر مرده ای حرفای زیادی زده میشه
بازدیدکننده
3 سال پیش

حالااگراین قضیه هم اگربوده نیازی به انتشار این چیزا نیست
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعامتاسفم بنده خدامادرعلی خودش داغداره شماداغشو بیشتری کنیدهمه اینهافرهنگ ادمونشون میده
مهدی
3 سال پیش

متاسفم متاسفم متاسفم از امسال این نوع انسانها ک میخان اسمی از خود بجا بزارن.
بازدیدکننده
3 سال پیش

لازم وذکر هست از قبیل این نو انسانها برای اینکه تو فضای مجازی بتونن اسمی از خود بجا بزارن دست به کارهای احمقانه و بچه گانه میزنن...تاسف داره
ناشناس
3 سال پیش

واقعا که برای معروف شدن دروغ به این بزرگی را نگید زشته والله، لازمه زن غرور داشته باشد و خودش را به زور به کسب نچسبونه
guvhvhvu
3 سال پیش

واقعا براتون متاسفم‌تا آقای انصاریان ازدنیا رفتن شروع کردید شایعه درست کردن براش صلوات ختم کن برای سلامتیش
بازدیدکننده
3 سال پیش

خدا رحمتش کنه......... این دنیارو ولش( چون پشت صحنه برنامه دربی گفت واسه ازدواج باید عاشق باشی که من نیستم) .....ولی اون دنیا فکر نکنم بخواد با تو باشه .......خخخخخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

فاتحه مع الصلوات
🌹❤
3 سال پیش

این خانم برای دیده شدن و فالور جمع کردن کار دیگه ای به غیر از این شایعه کذب بلد نبودن خانم محترم آقای انصاریان دستش از این دنیا کوتاه شده و خانوادشون مخصوصا مادرشون حال و روحیه مناسبی هنوز ندارن اونوقت شما میاین همچین حرفایی میزنین اگه ۵ سال نامزد آقای انصاریان بودین پس چرا یه عکس دو نفره ما از شما ندیدیم اگه راست میگین یه عکس از خودتون و آقای انصاریان کنار همدیگه تو صفحتون منتشر کنین معلومه این کار رو نمیکنین چون دارین دروغ میگین سرکار خانم بیشتر از این خانواده آقای انصاریان رو عذاب ندین لطفا🙏
بهناز
3 سال پیش

واقعا که واسه دروغگوها و شایعه پردازها متأسفم چطور می تونید تا این حد بی شعور باشید که بعد مرگ یک عزیز هم واسه اش حاشیه بسازین
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (549 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (365 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (346 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (119 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (33 نظر) نگاهی به نمای بیرونی و داخلی خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی/ از درب و آیفون ساده تا مبلمان زیبا ولی معمولی پذیرایی+عکس (23 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (19 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (11 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای اعلام موجودی کارت بانکی حماسه آفرید+ویدئو/هیتلر هم مغز اینو نداشت... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (10 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 14 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 14 تیر 1403 + فیلم
بهترین بادام هندی ابران متعلق به کدام شهر است
7 مکان دیدنی و زیارتی کربلا که تا عمق وجوتان را می لرزاند!
کشف باورنکردنی دربارۀ مورچه‌ها؛ آن‌ها هم‌نوعانشان را «جراحی» می‌کنند
15 سالگی از خانه فرار کردم و هرگز برنگشتم/ پدر و مادرم پزشک بودند /مادرم مقصر بود چون...
متن و جملات ادبی برای تسلیت ماه محرم / با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا و غصه آغاز شود
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب
نسبت فامیلی ماهچهره خلیلی، خواهر مختار در سریال مختارنامه و پروین سلیمانی چه بود؟+عکس
«طلا خوری» خوراک لاکچری بازان ایرانی/ سرو بستنی، قهوه، آب و ترافل با طعم طلا | قیمت خوراکی‌های گران قیمت بچه پولدارها چقدر است؟
برآورد آمریکا و اسرائیل مداخله مستقیم ایران در جنگ با حزب الله است
راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس