اعترافات هولناک زنی که در صحنه جنایت غش کرد

  چهارشنبه، 07 دی 1401 ID  کد خبر 236141
اعترافات هولناک زنی که در صحنه جنایت غش کرد
ساعدنیوز: کارآگاهان جنایی وقتی به صحنه قتل یک مرد رسیدند، با همسر مقتول مواجه شدند که در کوچه غش کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته با تشریح جزئیاتی از پرونده قتل مرد ضایعات فروش گفت: بعد از ظهر پنج شنبه گذشته، خبر وقوع یک جنایت در خیابان شهید عطاحسینی ۱۳ واقع در پیچ دو تلگرد مشهد؛ به پلیس گزارش شد و بدین ترتیب گروهی تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی با هدایت و نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) عازم محله مذکور شدند و تحقیقات گسترده ای را زیر نظر مستقیم قاضی ویژه قتل عمد آغاز کردند.

تصویر

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود: وقتی کارآگاهان به صحنه جنایت رسیدند، با صحنه عجیبی روبه رو شدند که در همان بازدیدهای اولیه میدانی، متهم به قتل شناسایی شد و زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت. مقام ارشد پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: زن ۶۰ ساله که در تحقیقات مقدماتی مشخص شد همسر مقتول است، به حالت «غش» (بی هوش) کف خیابان افتاده بود و برخی از اهالی و رهگذران نیز در اطراف وی حلقه زده بودند.

در همین حال کارآگاهان که براساس تجربیات پلیسی و جنایی، به ساختگی بودن ماجرای غش کردن زن مذکور پی برده بودند با هماهنگی و دستورات قاضی «محمود عارفی راد» وی را در حالی زیر نظر گرفتند که او حتی در مرکز درمانی هم وانمود می کرد شرایط جسمی وخیمی دارد.

سرهنگ کارآگاه شفیع زاده در ادامه این گفت وگوی اختصاصی خاطرنشان کرد: با انتقال «فاطمه – س» به بیمارستان، تحقیقات میدانی در کنار مقام قضایی وارد مرحله جدیدی شد به طوری که بررسی ها نشان داد: مرد ۶۴ ساله در طبقه اول ساختمان ویلایی و با وارد آمدن ضربات جسم سخت به ناحیه سر در حالی به قتل رسیده است که آثاری از ورود به عنف در بخش های مختلف ساختمان و به ویژه در حیاط یا اتاق ها دیده نمی شد! به همین دلیل فرضیه وقوع جنایت خانوادگی قوت گرفت و همسر مقتول به عنوان اولین متهم زیر ذره بین تحقیقات رفت چرا که «غش کردن ساختگی» او نیز به ظن پلیس دامن می زد.

رئیس پلیس با تجربه آگاهی خراسان رضوی با اشاره به دستورات ویژه قضایی برای رعایت حقوق متهم و تکمیل درمان های پزشکی یادآور شد: اگر چه ادامه بررسی ها در محل وقوع جنایت بیانگر آن بود که زوج مذکور، اختلافات شدیدی با یکدیگر داشته اند به گونه ای که هرکدام در یک طبقه مجزا از ساختمان محل سکونت خودشان زندگی می کردند اما باز هم زن ۶۰ ساله (متهم) فقط در مرکز درمانی تحت نظر قرار گرفت تا این که پزشکان بعد از معاینات و بررسی های دقیق علمی، اظهار کردند که او (متهم به قتل) مشکلی از نظر جسمی ندارد و کاملا سالم است!

وی اضافه کرد: بنابراین زن ۶۰ ساله به مقر انتظامی منتقل شد و در حالی که مدعی بود که نقشی در قتل شوهرش ندارد، مورد بازجویی های تخصصی وفنی قرار گرفت. او در آغاز بازجویی ها گفت: من در بیرون از منزل بودم اما وقتی به خانه بازگشتم ناگهان با پیکر غرق در خون شوهرم روبه رو شدم و سراسیمه به داخل کوچه آمدم و در حالی که با فریاد از مردم کمک می خواستم، از شدت ترس و وحشت غش کردم.

سرهنگ جواد شفیع زاده ادامه داد: ولی این زن با مشاهده نتایج علمی اثربرداری از صحنه جرم، دیگر نتوانست واقعیت ماجرا را پنهان کند بنابراین در اعترافاتی تکان دهنده گفت: از مدت ها قبل با همسرم که با یک دستگاه وانت ضایعات خرید و فروش می کند، دچار اختلاف شده بودم و او حتی مخارج روزانه زندگی را هم به من نمی داد. به همین دلیل وقتی برادر شوهرم از خانه بیرون رفت من هم به خاطر پرداخت نفقه با او به مشاجره پرداختم که در همان حالت خشم و عصبانیت، ناگهان تکه آجری را برداشتم و آن قدر به سرش کوبیدم که نقش بر زمین شد و جان سپرد. بعد هم با صحنه سازی از خانه بیرون رفتم و پس از بازگشت به منزل، وارد کوچه شدم و با فریاد و جیغ قتل شوهرم را بازگو کردم ولی برای طبیعی جلوه دادن قتل، خودم را نیز به حالت «غش» روی زمین انداختم.

تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (511 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (43 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (32 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (12 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (8 نظر)
تیتر امروز   
برای جلوگیری از هک شدن موبایل چه کنیم؟
دانلود آهنگ جدید "نازنین" امیرعباس گلاب+فیلم/ زیبای من باید تو را از چشم بد دورت کنم ...
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای پوشیدن شلوار تنگ و پاره و مانتو نامتعارف +عکس
امیرحمزه 9 ساله قربانی چیست؟ جن یا حیوانات؟
(ویدئو) دختر 12 ساله یکی از متهمان آدم ربایی آرین 3 ساله / من به آرین وابسته بودم
(تصاویر)کشف بزرگترین مار آناکوندای جهان، به طول 8 متر!/ضخامت قطر بدنش اندازه لاستیک یه ماشینه
(عکس) سریع ترین و بهترین راه برای تمیز کردن مبل‌های کثیف خانه/ سه سوته تمیز کن
جدیدترین عکس المیرا دهقانی، یاسمن سریال "لحظه گرگ و میش"، و همسر جوان و قد‌بلندش/ ماشالله چقدر به هم میان این دو نفر! چه حلقه‌های شیک و قشنگی👌
(تصاویر) نگاهی به مانتوهای خنک و تابستانی هدیه تهرانی/ ستاره ی همیشه محبوب سینمای ایران، همیشه ساده، همیشه برازنده
سفیر اسبق ایران در لیبی: شاید زمینه بهتری برای بهبود روابط ایران و مصر فراهم شود
پشت پرده بحران کمبود دارو / پزشکیان برای عبور از بحران کمبود دارو چه راهی دارد؟
وام 30 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان واریز می شود+جزئیات
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
عجیب ترین 3 قلوهایی که اصلا قابل تشخیص نیستند! حتی مادرشان هم قادر به تشخیصشان نیست+عکس
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!