اعترافات تکان دهنده مادر بابک خرمدین از قتل پسرش

  سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ID  کد خبر 151456
اعترافات تکان دهنده مادر بابک خرمدین از قتل پسرش
ساعد نیوز: بابک خرمدین در حمام خانه شان به دست پدرش تکه تکه شد و مادرش شاهد این جنایت فجیع بود. 

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ثریا، پدر و مادر بابک خرمدین پس از دستگیری لحظه به لحظه قتل فرزندشان را پیش روی بازپرس ویژه قتل صحنه سازی کردند.

پیدا شدن ۲ کف دست، سرشانه، ۲ بازو و ۲ مچ پا یک مرد در سطل زباله فاز ۳ شهرک اکباتان ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی را به محل جرم کشاند و در ادامه بازپرس محمد جواد شفیعی همراه با تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای برریس صحنه جرم پای در محل گذاشتند.

پیدا شدن جسد بابک خرمدین در چمدان

ماموران در بازرسی های ابتدایی مشاهده کردند تکه های جسد یک مرد در کیسه زباله داخل یک چمدان قرار دارد و کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی ها متوجه شدند که چند ساعت از این جنایت می گذرد و در ادامه بازپرس ویژه قتل دستور داد تا تکه های جسد به پزشکی قانونی منتقل شود.

کارشناسان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت در بررسی انگشت های جسد مثله شده و اقدام انگشت نگاری ، مقتول را که بابک خرمدین کارگردان سینما است شناسایی کردند.

شناسایی قاتل بابک خرمدین پس از ۶ ساعت

همین کافی بود تا ماموران به سراغ خانواده بابک خرمدین در فاز اول شهرک اکباتان بروند و پدر و مادر بابک خرمدین در همان بازجویی های ابتدایی و با توجه به آثار خونی که در حمام جامانده بود در همان ابتدا به قتل و تکه تکه کردن جسد پسرشان اعتراف کردند.

عاملان جنایت قتل بابک خرمدین با گذشت ۶ ساعت از زمان پیدا شدن جسد مثله شده به قتل بابک خرمدین اعتراف کردند.

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش گفت: پسرم استاد دانشگاه بود و با توجه به شیوع کرونا به صورت آنلاین کلاس هایش را برگزار می کرد اما در هفته ۳ روز دخترانی را به بهانه اینکه دختران دانشجو و از شاگردانش است به خانه می کشاند و به اتاقش می برد و ما باید به پسرمان خدمات می دادیم.

وی افزود: پسرم از کودکی ما را اذیت می کرد و تا روز حادثه یک روز راحت از دست او نداشتیم و جانمان را به لبمان رسانده بود که دیگر تصمیم به قتل او گرفتیم و حالا پس از قتل به آرامش رسیدیم و بخاطر این اتفاق خدارو شکر می کنم.

این پدر ادامه داد: پسرم بارها با من و مادرش درگیر شده بود و حتی یکبار قصد داشت با صندلی به سر مادرش بزند که من خودم را به آشپزخانه رساندم و مانع کار او شدم .

اکبر ۸۱ ساله ادامه داد: دیگر به تنگنا رسیده بودم و روز جمعه با بابک برای ورزش بیرون خانه بودیم و برای او خط و نشان کشیدم و گفتم حاضرم خودرویم را بفروشم و ارث تو را از خانه بدهم تا برای خودت یک خانه اجاره کنی و دیگر کاری به ما نداشته باشی که بابک با لبخند عنوان کرد که من هیچ جایی نمی روم و جسدم از خانه تان بیرون می رود.

وی افزود: خسته شده بودم و بابک را تهدید کردم که اگر نروی به یک نفر ۱۰ میلیون تومان می دهم که تو را ناپدید کنم که بابک ادعا کرد که من بابکم و کسی نمی تواند کاری بکند.

اکبر در خصوص چگونگی قتل گفت: وقتی به خانه آمدیم به همسرم گفتم که بابک رفتنی نیست که مادرش گفت او را بکشیم و من هم پذیرفتم.

وی افزود: ظهر جمعه بود، ناهار آبگوشت مرغ داشتیم که همسرم غذا را آماده کرد و برای بابک غذا ریخته بود و به همسرم به اتاقم آمد گفت داخل ظرف غذا بابک قرص های خواب آور ریخته است. از آن زمان دیگر هوشیار بودم که نقشه را عملی کنم. بابک کلاس داشت و ناهار نخورد و شب هم گفت که غذا در بیرون خانه خورده و میل به غذا ندارد و فردا ظهر ناهارش را بابک داغ کرد و خورد و بعد از آن روی مبل نشست.

پدر بابک خرمدین ادامه داد: عصر بود که بابک نیمه بیهوش بود که از اتاق بیرون آمد، بابک از روی صندلی به زمین افتاد و چهار دست و پا به سمت آشپزخانه رفت و در کنار یخچال بود که پای او را با بند پوتین بستم و سپس بست کمربندی را دور گردنش انداختم و با کشیدن آن و قفل کردن بست کمربندی تلاش کردم تا او خفه شود و در این زمان با برداشتن چاقو ۳ ضربه به سینه اش زدم .

وی افزود: همسرم شاهد صحنه قتل بود که پس از قتل به کمک همسرم جسد را به داخل حمام بردم و با چاقو و ساطور شروع به تکه تکه کردن جسد بابک کردم چون نمی توانستم جسد را از خانه بیرون ببرم.

اکبر ادامه داد: تکه های جسد را داخل ۸ کیسه زباله بسته بندی کردم و تعداد ۶ بسته را داخل ۳ چمدان و ۲ بسته دیگر را در همان کیسه های زباله بود. نزدیک به ۷ ساعت تکه تکه کردن و بسته بندی جسد پسرم طول کشید و بعد از آن همراه همسرم بسته ها را داخل آسانسور گذاشتیم و با هم به پارکینگ رفتیم.

این پدر ۸۱ ساله گفت: ۳ چمدان داخل صندوق عقب گذاشتم و ۲ بسته دیگر روی صندلی عقب خودرو گذاشتم و در ابتدا به سمت اکباتان رفتم و یکی از بسته ها را داخل سطل زباله انداختم و سپس به سمت آریاشهر رفتم و در ادامه به سعادت آباد رفتیم و بسته های دیگر را داخل سطل زباله انداختم و در آخر وقتی به شهرک اکباتان بازگشتم آخرین بسته را که داخل چمدان بود در فاز سوم شهرک اکباتان به داخل سطل زباله انداخته و به خانه بازگشتیم.

پدر بابک خرمدین در خصوص اینکه عذاب وجدان دارد و پشیمان است یا نه گفت: عنوان کرد که پشیمان نیستم و خدا را شکر می کنم و از لحظه ای که پسرم را کشتم به آرامش رسیدم و آرام شدم.

قتل بابک خرمدین از زبان مادرش

ایران ۷۰ ساله مادر بابک خرمدین پیش روی بازپرس شفیعی گفت: بابک اذیت می کرد و یک روز راحت از دست او نداشتم. دوستانش که همگی خانم بودند را به خانه دعوت می کرد و مرا مجبور می کرد که از آنها پذیرایی کنم و حتی به او گفتی ازدواج کن و از خانه برو اما نپذیرفت و حتی یکبار تصمیم گرفتیم به او فرصت بدهیم که دست از کارهایش بردارد اما بابک دست از رفتارهایش بر نمی داشت و هر روز ما را با رفتارهایش آزار می داد که دیگر با همسرم تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم.

وی افزود: قرص ها را من در غذایش ریختم و بابک روزی که غذایش را خورد بی حال شد و من به اتاق رفتم که ناگهان صدای درگیری او و پدرش را شنیدم وقتی از اتاق بیرون آمدم دیدم آنها با هم درگیر شدند و همسرم با چاقو ضربه ای به گردن بابک زد و سپس چند ضربه به سینه اش زد و بابک روی زمین افتاد.

مادر بابک خرمدین ادامه داد: به همسرم کمک کردم و جسد را به داخل حمام بردیم، در حمام باز بود و می دیدم همسرم جسد بابک را تکه تکه می کند.

بنا بر این گزارش، بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه ۵ دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا پدر و مادر بابک خرمدین برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (183 نظر) فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (106 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (105 نظر) رهبر معظم انقلاب در خرید برای منزلشان: برنج درجه دو و سه بخرید؛ میوه هم از ارزانترین‌ها بخرید و بیارید+ویدیو (58 نظر) پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس (47 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (36 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (30 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (29 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (29 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی جورجینا برای تولد رونالدو با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (25 نظر) آخرین شعر استاد شهریار در آخرین دیدار با معشوقه سنگدلش در بستر مرگ که اشکتونو درمیاره/ نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم... (23 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (23 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یه آخوندی تو کشتی هر چی از کنار دستیش سوال کرد جواب نداد گفت من از عمامه و نژاد آخوند بدم میاد اونم عمامشو پرت کرد تو دریا و گفت بخاطر این پنبه... +ویدئو😂👌 (22 نظر) الهام چرخنده: بعد از سریال آوای باران منفور شدم، تهمت فحشا زدند، با فامیلی ام شعر ساختن!+فیلم (20 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نگاهی به انگشتر زیبای رهبر معظم انقلاب با نگین عقیق طلایی که در خانه یک سارق پیدا شد+عکس
چگونه همسرم را بعد از اینکه به من خیانت کرد ببخشم؟
روستای تاریخی حیرت انگیز در شیراز ؛ قلات، بهشتی در استان فارس و مقصد پر از آرامش برای گردشگران
فال ابجد روزانه چهارشنبه 24 مرداد 1403
فال روزانه امروز چهارشنبه 24 مرداد 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 24 مرداد 1403
چگونه همسرم را عاشق خودم کنم؟ 13 تکنیک برای جذب همسر
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 24 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 24 مرداد 1403 + فیلم
نوزاد عجیب الخلقه 2 صورته با 8 دست و پا +عکس
فال انبیاء روزانه چهارشنبه 24 مرداد 1403
فوت و فن خانه‌داری؛ ترفندهای طلایی برای خشک کردن تخمه هندوانه، خربزه و طالبی در خانه
فوت و فن خانه‌داری؛ ترفندهای جادویی و فوری برای خوشبو کردن توالت و حمام
رازها و ناگفته های جالب درباره 4 برادر جنتلمن علی دایی/ خانواده‌ای تحصیل کرده با مشاغل جالب توجه که همگی در 1 فروردین به دنیا آمده‌اند+عکس
لیست کاملی از هنرمندان و بازیگران محبوب ایرانی که اختلاف سنی زیادی با همسرشان دارند/ عشق مهم تر است یا سن؟+عکس
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟