افشاگری عجیب خداداد عزیزی؛ تن و بدنمان می‌لرزد!

  یکشنبه، 18 مهر 1400 ID  کد خبر 171271
افشاگری عجیب خداداد عزیزی؛ تن و بدنمان می‌لرزد!
ساعد نیوز: مهاجم پیشین تیم ملی گفت: ادبیاتی که در مورد تیم ملی به کار گرفته شده جای تعجب دارد و اگر قرار به استفاده از خوبان عالم باشد، دیگر نیازی به طارمی و آزمون نیست.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهاجم پیشین تیم ملی گفت: ادبیاتی که در مورد تیم ملی به کار گرفته شده جای تعجب دارد و اگر قرار به استفاده از خوبان عالم باشد، دیگر نیازی به طارمی و آزمون نیست.

خداداد عزیزی درباره جدایی اش از تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در حالی که به عنوان مشاور مدیرعامل انتخاب شده بود، اظهار داشت: به دلیل قراردادی که با یک پلتفرم داشتم و همینطور فعالیت در آکادمی فوتبال مجبور به رفت و آمد بین تهران - مشهد بودم. با شروع مسابقات لیگ برتر نمی توانستم کنار شهر خودرو باشم و قطع همکاری کردم. در ابتدای حضورم بحث کمک به رضا مهاجری برای جمع وجور کردن تیم بود که این اتفاق افتاد و اردوی خوبی هم در تهران برگزار کردیم.

وی در مورد حواشی زیادی که پیرامون شهر خودرو وجود دارد، تصریح کرد: تیم هایی که به صورت خصوصی اداره می شوند، حاشیه های خودشان را دارند. با این وجود، ۹۵ درصد بازیکنان مدنظر مهاجری جذب شدند و اردوی خوبی هم در تهران پشت سر گذاشتند. شهر خودرو به خاطر اتفاقات گذشته با شروع مسابقات باز هم دچار حواشی خواهد شد. بحث شروع لیگ، نتایج، چگونگی پرداختی ها و ... ممکن است حاشیه هایی ایجاد کند.

عزیزی در خصوص برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات و دیدار سه شنبه هفته جاری با کره جنوبی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: امارات در حد و اندازه ای نبود که ایران را شکست دهد. اگر ۲۰ بازی دیگر با این تیم انجام دهیم، ۱۶،۱۷ بازی را می بریم و شاید در دو، سه بازی روی اتفاقات و حوادث شکست بخوریم. کسب ۹ امتیاز از سه بازی خیلی خوب بوده، اما دیدار با کره جنوبی می تواند محک جدی برای تیم ملی باشد.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص افت تیم های قدرتمند شرق آسیا مثل ژاپن و کره جنوبی یادآور شد: کره جنوبی دقایق آخر موفق به شکست سوریه شد و ما هم به زحمت این تیم را بردیم. توپ علیرضا جهانبخش پس از برخورد به مدافع سوریه وارد دروازه این تیم شد. موقعیت های سوریه در تهران بهتر از ما بود. عراق را راحت بردیم، اما اماراتی ها ضعیف هستند. اگر امارات بهترین مربی جهان را هم در اختیار داشته باشد، نفرات خوبی ندارد. کشوری که ۵ میلیون نفر جمعیت دارد، فوتبالش چه چیزی می تواند داشته باشد؟ تصور نمی کنم ژاپن و کره جنوبی ضعیف شده باشند و ژاپنی ها در دور برگشت بالا می آیند.

وی در مورد عملکرد دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران گفت: نسل خوبی در تیم ملی حضور دارد. ضمن احترام به اسکوچیچ و کادر فنی تیم ملی، از درون دروازه گرفته تا خطوط دفاعی، هافبک و مهاجم بازیکنان خیلی خوبی داریم. شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان با وجود اینکه در اروپا بازی نکرده اند، اما در خط دفاعی تیم ملی عالی کار می کنند. زوج خط حمله ایران بازی ها را مثل آب خوردن در می آورد. مهدی طارمی فوق العاده است و سردار آزمون هم خوب بازی می کند.

عزیزی با بیان اینکه اسکوچیچ بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد، ادامه داد: امیدوارم تیم ملی دچار حوادث نشود. ما فوتبالی ها اخیرا چیزهایی از «خوبان عالم» می شنویم که تن و بدنمان می لرزد! مطرح کردن چنین ادبیاتی جای تعجب دارد. جالب این است که دوستان مسئول، خودشان درباره خوبان عالم صحبت می کنند. اگر این گونه باشد، اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی هیچ کاره هستند! امیدوارم فوتبال ملی ما آلوده خوبان عالم، جادو و جادوگری نشود. مرتب صحبت از خوبان عالم می کنند، در صورتی که بازیکنان تیم ملی زحمت می کشند و وصل کردن این چیزها به مسائلی که گفتم، خنده دار است. وقتی این حرف ها را می شنویم، مشکوک می شویم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: برای صعود به جام جهانی در گروه خوبی قرار گرفته ایم و به غیر از کره جنوبی همه تیم ها تعطیل هستند! از طرفی، تیم ملی از علیرضا بیرانوند گرفته تا وحید امیری، مهدی طارمی و ... ستاره های زیادی دارد. روی نیمکت بازیکنانی هستند که می توانند بازی کنند. با توجه به این همه پتانسیل و بازیکنان قوی نباید دنبال خوبان عالم باشیم. سال ۱۳۸۱ یا ۸۲ بود که در پاس بازی می کردم و شنیدم برخی از خوبان عالم و کائنات صحبت می کنند. همان جا گفتم وقتی دنبال این مسائل هستید چه نیازی به خداداد عزیزی، جواد نکونام و ... دارید؟ در تیم ملی هم اگر قرار به استفاده از خوبان عالم باشد، دیگر نیازی به مهدی طارمی و سردار آزمون نیست.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (354 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (247 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (123 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (103 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (89 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (71 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (51 نظر) خلاقیت غَش آور راننده گرگانی برای حفظ امنیت صندوق عقب ماشینش+عکس/ سلطان امنیت منطقه تویی!🤣 (46 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (40 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (35 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (31 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (29 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (25 نظر) جواب مثبت سیدمحمد خاتمی به دعوت هانیه توسلی، نوید محمدزاده و هومن سیدی برای حضور در نمایش تئاتر آنها/ چه مهمان نوازی گرمی+عکس (21 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 2 مرداد 1403
اپل واچ سری 10؛ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بدنه نازک‌تر!
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 2 مرداد 1403+فیلم
خبر خوش فوتبالی برای بانوان: مشکل زنان در اصفهان، اهواز و تبریز حل شد
واکنش احساسی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران به درگذشت سعید راد پدر بزرگ آدام همتی +تصویر
رونمایی از نوه قدبلند و فوتبالیست سعید راد در کانادا/ به نظرتون چقدر شبیه بابابزرگشه؟
گریم متفاوت و طاغوتی سعید راد در نقش رضاشاه+عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سعید راد، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
سعید راد: نام "خلیج‌فارس" تعصب ملی‌ام را تقویت می‌کند/از مَنِ 20 سال خارج از کشور زندگی‌کرده بپرسید هیچ خبری نیست
اشعاری که ناصرالدین شاه در وصف امام حسین نوشت / حال ناصرالدین شاه در کربلا وقتی جمله «هل من ناصر» را شنید
کیفرخواست رائفی‌پور صادر شد؛ تحقیقات ادامه دارد
اقدام عجیب و خبرساز پدر حسن یزدانی در آستانه المپیک پاریس همه را حیرت زده کرد
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت