افشای زوایای تکان‌دهنده یک جنایت ؛کشتن مادر برای تصاحب دختر/تهیه فیلم سیاه از زنان درمانده و بی‌پناه

  سه شنبه، 22 خرداد 1403 ID  کد خبر 392319
افشای زوایای تکان‌دهنده یک جنایت ؛کشتن مادر برای تصاحب دختر/تهیه فیلم سیاه از زنان درمانده و بی‌پناه
ساعدنیوز:مرد 40 ساله‌ای که به جرم قتل و دفن جسد یک زن در کوره زغال‌سازی و به اسارت گرفتن دختر 20 ساله او برای سوءاستفاده دستگیر شده، در صحنه جنایت زوایای وحشتناکی از روابط خود با زنان بی‌پناه و درمانده و تهیه فیلم سیاه از آنها را فاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، شیطان سیاه روز گذشته با حضور در محل جنایت برای بازسازی صحنه قتل، به سوالات تخصصی قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) پاسخ داد. این تبهکار بی رحم که خود را «حسن-ق» معرفی می‌کرد، پس از تفهیم اتهام ارتکاب قتل عمدی از سوی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: «متولد سال 64 هستم و در تهران به دنیا آمدم، اما بعد به فریمان نقل مکان کردیم و در این شهر مشغول تحصیل شدم و ازدواج کردم.

سرنوشت مرا به مشهد کشاند و با دوستانم کارگاه تولید کلوچه راه‌اندازی کردم که پسرخاله‌ام به عنوان کارگر وارد کارگاه شد و «پایپ» (ابزار استعمال مواد مخدر صنعتی شیشه) را دستم داد. بعد از آن کارگاه تولید چینی در جاغرق راه انداختم و بعد کارگاه را به جاده کلات منتقل کردم. آن زمان با زنی به نام «م» ارتباط داشتم. او از همسرش طلاق گرفته بود و برای تامین مخارج زندگیش در کارگاه من کارگری می‌کرد.

همان موقع با زنان دیگری هم ارتباط داشتم تا اینکه اواخر سال 98 زنی به نام «ف-ت» به همراه دختر نوجوانش به کارگاه من آمدند و چون از همسرش طلاق گرفته بود، من هم بی‌درنگ ارتباطم را با او شروع کردم.

روزی «ف» برای بردن برخی لوازم زندگیش به قوچان رفت و من هم همراه او شدم، ولی وقتی لوازم را برداشت، شوهر سابقش از او به اتهام سرقت شکایت کرد. همین موضوع دستاویزی برای من شد چراکه «ف» از بازداشت و دستگیری خودش هراس داشت. من هم با سوءاستفاده از این موضوع به او قرص‌های خواب‌آور می‌دادم و ادعا می‌کردم اگر نیروهای انتظامی برای دستگیری تو آمدند، تصور کنند تو خواب هستی.

خانواده‌ام را تقریبا فراموش کرده بودم چراکه «ف» اجازه نمی‌داد به فریمان بروم و از آنها خبری بگیرم. روزی که او و دخترش دستبند پلیس را در خانه‌ام دیدند، خودم را نیروی امنیتی معرفی کردم تا به‌ این بهانه بتوانم به شهرستان بروم و از خانواده‌ام خبری بگیرم.»

شیطان سیاه درباره فیلم‌های مستهجن زیادی که از زنان بی‌پناه تهیه کرده بود نیز گفت: از روابطم با زنان فیلم می‌گرفتم تا برای تهدید آبروریزی از آنها استفاده کنم، ولی از هیچ فیلمی استفاده نکردم.

وی در پاسخ به سوالی درباره کار گذاشتن دوربین‌های مداربسته در حمام و محل تعویض لباس زنان در کارگاه نیز فقط سکوت کرد، ولی در خصوص‌ اینکه چرا از خودش هم هنگام خودآزاری فیلم گرفته است، گفت: «می‌خواستم هر نوع ارتباطی را از سر کنجکاوی تجربه کنم.»

هنگامی که اعترافات شیطان سیاه به دختر 20 ساله‌ای رسید که مادر او را با هدف رسیدن به نیات پلیدش به قتل رسانده است، دختر جوان اشکریزان مقابل او ایستاد و با قلبی آکنده از درماندگی و بدبختی به مرد 40 ساله گفت: «تو چگونه مرا این همه مدت فریب دادی؟! تو مادرم را کشتی تا با من ارتباط غیراخلاقی بگیری؟ یک انسان تا چه حدی می‌تواند سقوط کند. تو به من که دختری باکره بودم، رحم نکردی و هستی و آینده‌ام را برای هوسرانی خودت به تباهی کشیدی. تو مادرم را کشته بودی و روی خاک او مرا آزار می‌دادی، ولی من چون بی پناه بودم، چاره‌ای جز سکوت نداشتم و ادعاهایت را باور می‌کردم که از نیروهای امنیتی هستی.»

دختر 20 ساله که دیگر اشک‌های بغض‌آلودش به فریادی بی‌صدا تبدیل شده بود، ادامه داد: «مادر مرا ببخش! او من و تو را آلوده مواد مخدر صنعتی کرد تا به اهداف شیطانی خودش برسد. مادرم مرا ببخش که مادر همواره بخشنده است، اما من چگونه می‌توانم از قاتل تو بگذرم که مرا اینگونه فریب داد. هنوز تصور می‌کردم تو در مرکز درمانی نیروهای امنیتی تحت درمان قرار داری چراکه او به من گفته بود مادرت قرص و مواد مخدر و مشروبات الکلی را با هم مصرف کرده و به حالت کما رفته است و من جان او را نجات داده‌ام ولی در بیمارستان نیروهای امنیتی بستری است که امروز اندکی انگشت خود را تکان داد. به همین خاطر مدام به بهبود تو می‌اندیشیدم اما تهدیدم می‌کرد که به کسی چیزی نگویم تا او به هوسرانی‌های خودش ادامه بدهد.»

در ادامه‌ این مواجهه حضوری با افراد مرتبط در این پرونده جنایی، متهم (حسن-ق) درباره چگونگی قتل زن کارگری که مدعی بود او را به عقد موقت خودش درآورده است نیز گفت: «وقتی دیدم آن زن اجازه نمی‌دهد به دیدار خانواده‌ام بروم، نقشه جنایت را طراحی کردم و قرص‌هایی را به او خوراندم که به خواب سنگینی فرو رفت. سپس شیلنگ گاز بخاری را بریدم و درون اتاق گذاشتم تا روز بعد که دچار گازگرفتگی شد.

سپس با خود اندیشیدم که چگونه از شر جسد خلاص شوم. البته تصمیم گرفتم آن را در کوره زغال بسوزانم، ولی می‌دانستم به طور کامل نخواهد سوخت و بقایای جسد باقی می‌ماند و به‌ این ترتیب مهسا (دختر مقتول) در جریان مرگ مادرش قرار می‌گیرد. از سوی دیگر هم وسیله‌ای برای بیرون بردن جسد و رها کردن آن در بیابان نداشتم. همچنین می‌ترسیدم کسی مرا هنگام حمل جسد مشاهده کند.‌ این بود که در نهایت تصمیم گرفتم پشت کوره تولید زغال او را دفن کنم.

با این نقشه، پیکرش را به درون حفره‌ای انداختم که آن را کنده بودم. بعد هم روی آن را مانند گذشته سرامیک کردم و دختر آن زن را به عقد موقت خودم درآوردم.»

در همین حال نجمی (معاون عملیات آتش‌نشانی) و دکتر رضازاده (رئیس سالن تشریح پزشکی قانونی) بر اعترافات متهم درباره ماجرای خفگی با گاز شهری در حالی مهر تایید زدند که برخی از اهالی محل با دیده نفرت به شیطان سیاه می‌نگریستند و با زمزمه‌های خود از وی ابراز انزجار می‌کردند.

تعدادی از نیروهای پلیس برای جلوگیری از هر حادثه تلخی در محل وقوع قتل حضور داشتند و امنیت را تا پایان اعترافات متهم برقرار کردند. بسیاری از اهالی محل با هجوم به سمت خودروی قاضی ویژه قتل عمد مشهد از وی درخواست کردند عامل‌ این جنایت تکان‌دهنده به اشد مجازات قانونی محکوم شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (34 نظر) دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (23 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (20 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (20 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (17 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (16 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (14 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (13 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) جشن تولد مفصل و شاهانه بهاره رهنما با حضور دختر اروپا نشینش+عکس/ از تدارک کیک به شکل قو تا چیدمان میزها با انواع و اقسام خوردنی ها به شکل سوپرمارکتی😍 (10 نظر) بازیگر زنِ جوانِ سینما: من نماز خوندن رو از شهاب حسینی یاد گرفتم+ویدیو (10 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به بنفش پوش شدن بازیگران همراه با چهره ای خوشحال در حمایت از حسن روحانی+عکس/ از سحر دولتشاهی و الهام پاوه نژاد تا سروش صحت و امیر جعفری (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
سکانس خنده دار حمید لولایی و رضا عطاران در بزنگاه: وقتی میپرسن آقاجون مگه تو بیمارستان نمرد و میگن نه 90 درصد جونش تو نونوایی در اومد ده درصدش تو بیمارستان+ویدئو
دانلود آهنگ جدید «خاطره» از مصطفی راغب+فیلم/ خاطرات خوب شمال محاله یادم بره...
وضعیت خانه و زندگی فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب در روزهای ابتدایی دامادی
لیستی کامل از بازیگرانی که برای بار دوم ازدواج کرده اند+عکس
گنده لات خیابان پاسداران به آخر خط رسید
طناب پوسیده عاشقی بر گردن زن جوان/مادرشوهرم عکس دختران زیبا را به همسرم نشان می‌دهد و...
ماجرای شناسنامه پاکستانی مصطفی پورمحمدی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری چیست؟
ناگفته هایی از سعید جلیلی؛ از پنچر شدن ماشین پراید و نداشتن لاستیک زاپاس تا ناهار خوردن با کارگران و کارکنان اداری
(عکس) تصویر دیده نشده از مسعود پزشکیان در کنار شهیدی که پیکر پاکش به دریا پیوست ...
نسبت فامیلی قاضی زاده هاشمی با وزیر دولت روحانی چیست؟
قرار پدرانه پورمحمدی با دختران ایران: من فقط پدر سه دختر نیستم بلکه حافظ امنیت همه دختران ایرانم...
چرا آمریکا ظریف را تحریم کرده؟
200 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی ایده آل است، اما تحریم هستیم/ تکنولوژی لازم داریم تا پول
عکس/ این دوقلوها جایگزین سارا و نیکا را در پایتخت 7 شدند! جالبه شباهتی هم ندارن
نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس درباره انتخابات 1403 / کدام نامزد پیشتاز است؟