ساعدنیوز
ساعدنیوز

اگر احسان علیخانی «آقازاده» می‌شد

  چهارشنبه، 15 مرداد 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
اگر احسان علیخانی «آقازاده» می‌شد
ساعد نیوز : نامزد اصلی نقش «نیما بحری»، احسان علیخانی بود. این نقش به او پیشنهاد و درباره ایفای این نقش با او صحبت‌هایی شده بود، اما به دلیل آغاز پیش‌تولید «عصر جدید»، احسان علیخانی نتوانست در «آقازاده» بازی کند و امیر آقایی جایگزین او شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از افکارنیوز، نامزد اصلی نقش «نیما بحری»، احسان علیخانی بود. این نقش به او پیشنهاد و درباره ایفای این نقش با او صحبت هایی شده بود، اما به دلیل آغاز پیش تولید «عصر جدید»، احسان علیخانی نتوانست در «آقازاده» بازی کند و امیر آقایی جایگزین او شد.

یکی از شخصیت هایی که این روزها در سریال های نمایش خانگی، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته نقش «آرمان» در سریال «هم گناه» با بازی محسن کیایی است. جالب این که کیایی اعلام کرده نقش «پیمان» (با بازی پدرام شریفی) را دوست داشته، اما به پیشنهاد برادرش که کارگردان اثر است، نقش «آرمان» را ایفا کرده. جایگزینی یکی از بازیگران در دو سریال دیگر در حال توزیع نمایش خانگی نیز اتفاق افتاده است.

امیر آقایی به جای احسان علیخانی نیما بحری آقازاده

طبق گفته حامد عنقا، نامزد اصلی نقش «نیما بحری»، احسان علیخانی بود. این نقش به او پیشنهاد و درباره ایفای این نقش با او صحبت هایی شده بود، اما به دلیل آغاز پیش تولید « عصر جدید »، احسان علیخانی نتوانست در « آقازاده » بازی کند و امیر آقایی جایگزین او شد. امیر آقایی ۱۲ سال از علیخانی بزرگ تر است و از لحاظ سنی برای نقش یک آقازاده که تنها به برکت اسم و جایگاه پدرش توانسته پیشرفت کند و صاحب ثروت شود، خیلی مناسب نیست. از طرفی بی رحمی و شرارتی که نقش «نیما» دارد، با چهره آقایی تناسب بیشتری نسبت به علیخانی دارد، بنابراین امیر آقایی انتخاب خوبی برای نقش «نیما» بوده است. البته چهره علیخانی نیز می توانست برای شخصیت متقلب و دوروی «نیما» مناسب باشد. بنابراین از لحاظ سن و چهره، احسان علیخانی انتخاب بی ربطی برای نقش این آقازاده نبوده، اما با توجه به تجربه و توانایی امیر آقایی در بازیگری، او برای این نقش انتخاب مناسبی بوده و بازی او در «آقازاده» بسیار خوب بوده است. به طور کلی نمی توان گفت احسان علیخانی در مقایسه با امیر آقایی می توانست انتخاب بهتری برای نقش «نیما» باشد.

بهرام افشاری به جای سعید آقاخانی

منوچهر هادی در گفت وگویی که با فریدون جیرانی داشت، درباره انتخاب بازیگر نقش «فاراب» در سریال «دل» گفته بود که ابتدا قصد داشته این نقش را به سعید آقاخانی بدهد، اما بهرام افشاری از او خواسته نقش «فاراب» را بازی کند و ایده ها و تلاش هایش برای بازی در این نقش، باعث شده هادی این پیشنهاد را بپذیرد. «فاراب» جوانی لات، عصبی و خلافکار است که سرش برای دعوا و درگیری درد می کند. بهرام افشاری در سریال به خوبی نقش این جوان لات را بازی کرده و بسیار خوب از پس اجرای واکنش های عصبی و غیرعادی «فاراب» برآمده است. این شخصیت از نظر طبقه اجتماعی، حرفه، ویژگی های شخصیتی و فرهنگ با شخصیت های قصه تفاوت های زیادی دارد و در مقایسه با یک آدم معمولی و موجه هم متفاوت است، بنابراین علاوه بر گریم ظاهری، فیزیک و قد بلندش باعث شده «فاراب» نسبت به بقیه شخصیت های قصه در جایگاه متفاوتی قرار بگیرد. در چهره سعید آقاخانی، آرامش و جدیت خاصی دیده می شود که با جنون و خشم «فاراب» تضاد دارد، اما در عوض این سرکشی به خوبی روی چهره بهرام افشاری نشسته است.

پدرام شریفی به جای محسن کیایی

محسن کیایی به عنوان نویسنده سریال «هم گناه»، ابتدا نقش «پیمان» را برای خودش نوشته بود، اما پیشنهاد برادرش را می پذیرد و در نهایت نقش «آرمان» را بازی می کند. این شخصیت جوان خوش گذران، بی خیال و شوخ طبعی است که تقریبا هیچ کدام از اتفاقات اطرافش را جدی نمی گیرد و رابطه صمیمانه ای هم با خانواده خود ندارد. اما علاقه و ازدواج او با زنی بزرگ تر از خودش باعث ایجاد تحولاتی در شخصیت او می شود. محسن کیایی جزو بازیگرانی است که توانایی بازی در نقش های کمدی و غیرکمدی را دارد، بنابراین بسیار خوب توانسته هر دو روی شخصیت «آرمان» و تحولات تدریجی این شخصیت را به مخاطب نشان دهد. «پیمان» فردی سرد و بی احساس است که کینه همه وجودش را پر کرده و در پس سادگی ظاهری که دارد، شخصیت پیچیده و مرموزی نهفته است. پدرام شریفی با بازی خوب خود موفق شده وجهه رازآلود و غیرقابل پیش بینی «پیمان» را به درستی اجرا کند و انتخاب بسیار مناسبی برای این نقش در ظاهر ساده، اما در باطن پیچیده و پر از عقده بوده است. محسن کیایی و پدرام شریفی هردو در جای خودشان انتخاب های مناسبی به نظر می رسند.

حامد بهداد به جای محمدرضا گلزار

ابتدا نام محمدرضا گلزار برای بازی در سریال «دل» در نقش «آرش» اعلام شد، اما طولانی شدن پیش تولید سریال و مشغولیت گلزار باعث شد این بازیگر از بازی در سریال انصراف دهد و حامد بهداد جایگزین وی شود. بهداد بیشتر در نقش شخصیت های بسیار برون گرا و گاه عصبی با واکنش های تند، بازی کرده اما در سریال «دل» در نقش متفاوتی ظاهر شده است. «آرش» جوانی ثروتمند و از طبقه مرفه است، اتفاقا او برخلاف تصویر غالبی که از نقش های بهداد در ذهن وجود دارد، شخصیتی بسیار آرام، موجه و منطقی دارد که کمتر عصبانی می شود و مسائل را با گفت وگو و محترمانه حل می کند. حامد بهداد که در «قصر شیرین» هم ثابت کرده بود می تواند در نقش های آرام و درون گرا بازی کند، در سریال «دل» نیز انتخاب نامناسبی برای «آرش» نبوده. برخلاف او گلزار انتخاب بدی برای این شخصیت بوده. او بارها در نقش جوان عاشق پیشه ثروتمند و در سریال «عاشقانه» نیز نقش همسر ساره بیات را بازی کرده بود. علاوه بر تکراری بودن نقش، کیفیت بازی حامد بهداد با محمدرضا گلزار بسیار متفاوت است، بنابراین جایگزینی بهداد به نفع «دل» تمام شده است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

5 دیدگاه
  دیدگاه ها
میرای ازگیر
4 سال پیش

خوب شد که نشد
fafa
4 سال پیش

خخخخخخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

اره موافقم چون علیخانی قیافه مظلوم و باحالی داره بهش نمیخورد ولی امیر اقایی قیافه خشنی و خلافکاری داره
رها
4 سال پیش

اصن این نقش ب احسان علیخانی نمیخورد.قطعن سریال خراب میشد."امیرآقایی" انتخاب خوبی بوده یا" نوید محمد زاده "یا "میلاد کی مرام" و "کامبیز دیرباز"هم اوکی بودن برا این نقش
هیدر
4 سال پیش

من که خودم مردم میشناسمش 🤗
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (277 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (76 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (56 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (27 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (18 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (15 نظر) نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید (14 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (12 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (12 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (12 نظر) تعریف و تمجید رهبر انقلاب از مادرش: بالغ نبودم با مادرم تو حیاط فرش مینداختیم زیر آسمان اعمال روز عرفه رو بجا می آوردیم +ویدئو/اولین معلم هرکسی مادرشه... (11 نظر) خلاقیت و هنرنمایی پسر بچه با دریل روی کابینت‌های آشپزخانه شان+ویدیو/ چهره مامانش بعد دیدن این حماسه دیدنیه (11 نظر) تصاویری تاریخی از اولین سفر خارجی رهبر معظم انقلاب 40 سال پیش (11 نظر)
دیگران می‌خوانند   
لطف بزرگی که عینک 3 بعدی و پیشرفت علم در حق مادری که دختر کوچولویش را به تازگی از دست داده کرد+ویدیو/ با عینک تونست دوباره دخترش رو ببینه؛ فقط اشکهایی که میریزه😭 تازه‌ترین نظریه توطئه: ما دو خورشید داریم که دومی پشت اولی پنهان شده! نوازندگی زیبا و شاهکار همایون شجریان در گوشه دنج و باصفای اتاق هنری‌اش/ چقدر دلباز و شیک+ویدیو همدستی خواهرزن و قاچاقچی مواد مخدر برای آدمکشی/ راز جسدی که در انباری پنهان شده بود ظاهر متفاوت حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها وقتی دبیرستانی بود/ چقدر جوون و لاغر بود+عکس نگاهی به حلقه های نامزدی بازیگران معروف و ستاره های تیم ملی/ از سردار آزمون تا الهام حمیدی و بهاره رهنما+عکس گشت و گذار جذاب و دیدنی حامد آهنگی درکنار همسر و پسرش/ سفر خانوادگی کمدین محبوب همراه خانواده به کیش+عکس نگاهی به چهره دلنشین رهبر معظم انقلاب در دوره نوجوانی+عکس/ دستخط زیبای رهبری در کنار عکسی که به دوستشان هدیه دادند (فیلم) خودزنی هوادار دو آتیشه نساجی در حاشیه بازی با پرسپولیس / اگه نرم تو استادیوم خودمو میکشم! سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی مجری بهش میگه فرض کن یه چوب کبریتی +ویدئو/فقط اونجاش که میگه مگه میشه یه تنه درختی چیزی...🤣 هنرنمایی های شگفت انگیز اُوستا نجار خوش ذوق در ساخت تخت خواب و کتابخانه برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 تصویری متفاوت از بن سلمان با یک عینک عجیب! +عکس فال روزانه امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 + فیلم عکس های جالب و تاریخی از گدایان ایرانی دوره قاجار/ از گدای گاو سوار تا گدای سبیل دراز! دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج خلاقیت تحسین برانگیز یک سبزی فروش باسلیقه ایرانی برای کشاندن مشتری به مغازه/ باریکلا به این هوش و هنر+عکس آیا تلفن همراه هوشمند نوجوانان ما را به سمت افسردگی سوق می‌دهند؟ نوشته جالب و پربازدید یک بقال ایرانی برای نسیه ندادن اجناس حماسه ساز شد/ بنده خدا بدجور زخم خورده است+عکس آخرین عکس تلخ رضا داوودنژاد با خانواده دختر عمویش مونا داوودنژاد که به یادگار ماند+عکس رونمایی از تیپ باکلاس و شیک پوریا پورسرخ در عروسی خواهرش/ خواهر و برادر صمیمیت میباره ازشون+عکس (عکس) اتاق خواب مخصوص فرحناز پهلوی در کاخ نیاوران ؛ از وان و روشویی و دستشویی مخصوص کودکان تا یوزپلنگ ایرانی/ داشتن همچین امکاناتی هنوزم برای همه قفله، چه برسه به اون موقع‌ها!!! فال انبیاء روزانه پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) سفره چیدن سمانه پاکدل، مهتاب دلنوازان برای مهمونای عزیز و گرامیش/ به به چه رنگ و لعابی (فیلم) غلغل کردن چشمه نفت خام در مزرعه برنج یک شالیکار خوش شانس خوزستانی/ شانس اگه تصویر بود... فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 چیدمان بوفه شیک و خاص خانه مدرن نسرین مقانلو با ظروف دکوری قدیمی/ خونه اس یا آنتیک فروشی؟ (عکس) رونمایی از هدیه های خاص مینا مختاری، همسر بهرام رادان / وقتی مامان بشی جنس کادوهایی که میگیری کلا عوض میشه! دو نفره پدر و دختری جواد رضویان و دخترش در کنار دریا+عکس قابی جالب از «جومونگ» در کنار «سعید معروف»+عکس ذوق زدگی و خوشحالی علی ضیا از پذیرایی جالب هتل محل اقامتش در اصفهان؛ کاهو با سکنجبین+ ویدیو (فیلم) تقلید صدا و حرکات شکیب آوای باران در مقابل حمیدرضا پگاه، بایگر نقش طاها در این سریال / بنده خدا رو وسط خیابان نگه داشتن! ادعای وکیل زهره فکورصبور درباره دستگیری فردی مشکوک در پرونده خودکشی این بازیگر جوان و مطرح کشور+ویدیو (فیلم) پیمان معادی با دخترش در افعی تهران همبازی شد / ماشالا دخترش چقدر بزرگ شده ... صحبت های خنده دار رشید اصفهانی: وقتی ازش علت سربازی نرفتن و میپرسن و میگه بخاطر تک پدری معاف شدم😅 +فیلم (فیلم) خواستگاری ایمان صفا در سریال اکازیون با گل های قبر مادرش! / تا کمیته رو دید فرار کرد آقای عاشق پیشه تتلو در زندان قرآن می‌خواند، روزه می‌گیرد و تلویزیون می‌بیند! تدارک مسافرت 4 روزه از مبدا بلژیک به مقصدی نامشخص توسط سپیده بزمی پور با رونمایی از چمدان های بامزه و باکلاسشان+عکس/ خوش بگذره
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
فال روزانه امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403
تازه‌ترین نظریه توطئه: ما دو خورشید داریم که دومی پشت اولی پنهان شده!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 + فیلم
دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج
آیا تلفن همراه هوشمند نوجوانان ما را به سمت افسردگی سوق می‌دهند؟
همدستی خواهرزن و قاچاقچی مواد مخدر برای آدمکشی/ راز جسدی که در انباری پنهان شده بود
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403
تتلو در زندان قرآن می‌خواند، روزه می‌گیرد و تلویزیون می‌بیند!
عرض ارادت و احترام فوتسالیست های قهرمان به رهبر انقلاب+ عکس/ دورهمی دوستانه و صمیمی ورزشکاران با آیت الله خامنه ای
بیوگرافی و زندگی خصوصی امین میری،زهرمارخان سریال گیلدخت و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بازارگردی مهراب و پیمان قاسمخانی با دختر خاله‌شان بعد از 20 سال دوری
دختر بچه 10 ساله همبازی‌اش را در تهران به قتل رساند!