عجیب ترین شغل‌های جهان که با شنیدن آن شگفت‌زده می‌شوید!

  چهارشنبه، 31 شهریور 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
عجیب ترین شغل‌های جهان که با شنیدن آن شگفت‌زده می‌شوید!
ساعد نیوز: حقایق شگفت انگیز زیادی درباره شغل‌های عجیب وجود دارد که تا به حال حتی به گوش‌تان هم نخورده است، در این گزارش به معرفی دانستنی‌های خواندنی و جالب در مورد شغل‌های عجیب پرداخته‌ایم که با شنیدن آن شگفت‌زده می‌شوید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از سلام نو، ۱۰ نمونه از عجیب ترین شغل های جهان را به شما معرفی خواهیم کرد. شاید شما پس از شناخت این مشاغل به کار خود افتخار کنید.

در جهان شغل های بسیاری وجود دارد که کمتر کسی از وجود آن ها باخبر است و نزد مردم عادی بسیار عجیب به نظر می رسند. اما برخی از افراد برای گذراندن زندگی خود مجبور می شوند به سراغ آن ها بروند. اگر قصد آشنایی با این مشاغل را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

۱. کرم جمع کن

تعدادی از افراد به طور شبانه روزی به دنبال کرم ها می گردند و آن ها را به منظور فروش به ماهی گیران جمع آوری کرده و به بازار می برند. ماهی گیران نیز از این کرم ها برای صید ماهی بهره می برند.

تصویر

۲. کنترل کننده کیفیت تاس

متوازن نبودن تاس در بازی هایی که وابسته به تاس هستند می تواند منجر به خراب شدن بازی شود. از این رو برای جلوگیری از این اتفاق تعدادی از افراد تحت عنوان بازرس استخدام می شوند تا به کیفیت تاس ها نظارت کنند و آزمایش هایی را روی آن ها انجام دهند.

تصویر

۳. بو کننده گاو

به منظور این که از سالم و بهداشتی بودن غذای گاو اطمینان حاصل شود، تعدادی از افراد استخدام می شوند تا بادی که گاو از خود خارج می کند را استشمام کنند. این کار یکی از عجیب ترین شغل های جهان محسوب می شود.

تصویر

۴. کنترل کننده غذای حیوانات خانگی

شرکت های تولید کننده غذای حیوانات خانگی تعدادی از افراد را به استخدام خود در می آورند تا استاندارد بودن یا نبودن مزه و بوی محصولات تولید شده را مورد آزمایش قرار داده و کنترل کنند. به این افراد کنترل کننده غذای حیوانات خانگی گفته می شود.

تصویر

۵. توپ گلف جمع کن

در جریان بازی گلف معمولا تعدادی از توپ ها در زمین بازی گم می شود و برخی از افراد استخدام می شوند تا این توپ ها را بیابند. لازم به ذکر است که این افراد روزانه ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ هزار توپ گلف را پیدا می کنند.

تصویر

۶. کارشناس عطر زیر بغل

تعدادی از شرکت های تولیدکننده عطر به منظور این که محصول آن ها در هنگام عرضه به فروش زیادی دست پیدا کند، کارشناس هایی را استخدام می کنند تا به بوکردن زیر بغل انسان ها بپردازند.

تصویر

۷. جداکننده جوجه های نر و ماده

برخی از مرغداری ها برای این که بتوانند محصولات خود را با نظم بیشتری طبقه بندی کنند، تعدادی از افراد را استخدام می کنند تا جوجه های نر و ماده را از یکدیگر تفکیک کنند.

تصویر

۸. چپاندن مسافران قطار

دولت ژاپن برای این که هیچ فضای خالی در داخل کابین قطار باقی نماند، افرادی را استخدام می کند تا مردم را به زور وارد کابین کنند. این کار نیز یکی از عجیب ترین شغل های جهان محسوب می شود.

تصویر

۹. کنترل کننده شیرین کاری های ترسناک

در بسیاری از برنامه های تلویزیونی کارهای عجیبی نظیر خوردن سوسک در نظر گرفته می شود تا شرکت کننده به انجام آن ها بپردازد؛ اما قضیه به همین جا ختم نمی شود و پیش از شرکت کننده، متخصصانی به منظور این که از بی خطر بودن کارهای مذکور اطمینان حاصل شود آن ها را مورد تست قرار می دهند.

تصویر

۱۰. دوشنده سم مار

شغل برخی از افراد دوشیدن سم مار است. برای دوشیدن سم حتما باید مار زنده باشد و از این رو این شغل همواره جان افراد را تهدید می کند. در حال حاضر دانشمندان برای انجام بسیاری از مطالعات پزشکی از جمله توسعه دارو از سم مار استفاده می کنند.

تصویر

15 دیدگاه
  دیدگاه ها
ف.م
3 سال پیش

ماچون این شغلارونداریم درصدبیکاریمون بالاست
پریسا
3 سال پیش

خداییش بو کردن گاو خیلی چندشهههه
جبار
3 سال پیش

ولی هیچ کدوم به بو کردن زیر بغل نمیرسه 😁😁😁😁
ندا
3 سال پیش

بعضی هاش واقعا جدید و عجیب بود
بازدیدکننده
3 سال پیش

به نظر من تست کردن سوسک از همه عجیب تر وچندش اور تر چه برسه که یه شغل به حساب بیاد
بازدیدکننده
3 سال پیش

جالب بودن
Alireza
3 سال پیش

والا هیچکدوم از اینا برای من عجیب نبود بعضیاش تو ایران هم هست مثل دوشاندن سم مار و ...
بازدیدکننده
3 سال پیش

والا تو ایران شغل های عجیب تر از این ها هم هست مثلاً افراد صبح زود میرن نوبت میگیرن و جاشون رو میفروشن
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: چ جالب
😂😂😂😂😂
مهدی
3 سال پیش

و البته چپاندن مسافران عجیب تر بجای اینکه مسافرا سبک کنن ک فشار بهشون نیاد
مرتضی
3 سال پیش

چ جالب
نیل
3 سال پیش

چه عجیب
سعید
3 سال پیش

بیشتر این شغل ها عادی بوده وهیچ کدام عجیب نیست تمها شغلی کهه عجیب به نظر می رسد..بو کردن باد حیوانات هستش
محمدی
3 سال پیش

چه شغل های عجیبی
فاطمه
3 سال پیش

چ جالب
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (470 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (103 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (19 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (16 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (8 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (6 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان