آجر سفید نما؛ محبوب ترین متریال طراحی دکوراسیون در سال 2022!

  یکشنبه، 09 مرداد 1401 ID  کد خبر 216297
آجر سفید نما؛ محبوب ترین متریال طراحی دکوراسیون در سال 2022!
ساعدنیوز : اگر طرفدار نمای آجری در منزل یا محیط کار خود هستید، حتما این مقاله را که برگرفته شده از سایت آجر آنلاین است، به دقت مطالعه کرده و از انواع کاربردهایی که آجر سفید نما می تواند در دکوراسیون داخلی داشته باشد، ایده بگیرید.

مزایای آجر سفید در نما به قدری زیاد است که به محبوب ترین متریال دکوراسیون داخلی در سال 2022 تبدیل شده است. این موضوع را از کاربردهای بسیار گسترده و متنوع این متریال می توان دریافت؛ از طراحی دیوار پشت تلویزیون تا طراحی دیوارهای راهرو، ستون ها، فضای بین کابینتی و... آجر نما سفید حرفی برای گفتن دارد!

شما نیز اگر طرفدار نمای آجری در منزل یا محیط کار خود هستید، حتما این مقاله را که برگرفته شده از سایت آجر آنلاین است، به دقت مطالعه کرده و از انواع کاربردهایی که آجر سفید نما می تواند در دکوراسیون داخلی داشته باشد، ایده بگیرید.

آجر سفید داخلی برای طراحی دکوراسیون

آنچه در این مقاله خواهید دانست:

  • آجر سفید پشت تلویزیون، محبوب ترین سبک طراحی آجری
  • نمای آجری سفید در راهرو خانه
  • شومینه ای مجلل با آجر نسوز سفید
  • نمای زیبای آجر سفید دکوراتیو در دیوار اتاق خواب
  • بهترین بک گراند برای میز ناهار خوری در منزل

با آجر سفید جدید ترین سبک دکوراسیون داخلی را خلق کنید!

آجر سفید نما در سال های اخیر توجه معماران و طراحان زیادی را برای طراحی های داخلی و حتی خارجی به خود جلب کرده است. طرح آجر نما سفید در دکوراسیون داخلی و همچنین نمای ساختمان، چه برای طراحان و چه برای افراد عادی مزایای زیادی به همراه داشته که برخی از آن ها عبارتند از:

  • قیمت آجر نما سفید به نسبت بسیاری از متریال ها مقرون به صرفه تر است.
  • امکان ترکیب کردن آجر نمای سفید با سایر متریال ها و وسایل، به راحتی وجود دارد.
  • آجرنما سفید، دکوراسیونی دلباز ایجاد می کند و فضای خانه یا اتاق را بزرگتر نشان می دهد.

“امروزه آجر سفید یکی از پر فروش ترین متریال ها در طراحی و ساخت به شمار می رود. انواع آجر های نما و کف از جمله: آجر نسوز، دکوراتیو، رستیک و… در رنگ سفید تولید شده و کاربرد متفاوتی به خود می گیرند. آجر نما سفید علاوه بر نمای ساختمان، در دیوار پشت تلویزیون، دیوار اتاق خواب، طراحی داخلی هتل ها و رستوران ها نیز کاربرد دارد. آجر سفید نما را می توانید در انواع طرح ها و ابعاد، در آجر آنلاین به قیمت کارخانه سفارش دهید. ”

در ادامه به شرح ایده هایی از طراحی دکوراسیون با آجر آنتیک و نسوز سفید می پردازیم.

آجر سفید پشت تلویزیون، پر طرفدار ترین سبک طراحی آجری

به گفته طراحان و معماران داخلی، به راحتی می توان اظهار داشت که نمای آجری پشت تلویزیون یا تی وی وال آجری از پر طرفدار ترین سبک های طراحی داخلی با آجر نما سفید بوده است.

طرح آجر نما پشت تلویزیون با آجر سفید نما

استفاده از گیاهان سبز، وسایل چوبی، تابلوها و سایر دکوری جات مینیمال در کنار نمای آجری سفید، جلوه TV Wall را دو چندان می کند.

با نمای آجری سفید، راهرو خانه را از سادگی خارج کنید

راهرو ورودی خانه در نگاه بسیاری از افراد فضای پرتی محسوب می شود که ارزش هزینه کردن ندارد؛ اما با جلوه بخشدین به این محیط به ظاهر پرت، می توان فضای خیره کننده ای را خلق کرد.

طراحی راهرو با آجر نما سفید

از جمله ایده های طراحی راهرو منزل، استفاده از آجر سفید نما می باشد. نصب آینه، قاب عکس و جالباسی روی آجر نمای سفید به همراه گلدان های زیبا می تواند روح پر جلایی را در راهرو خانه خود به وجود آورید.

فضایی آرامش بخش با نمای آجر سفید دکوراتیو در اتاق خواب

اتاق خواب از جمله مکان هایی محسوب می شود که دکوراسیون آن برای افراد به خصوص زوج های جوان بسیار با اهمیت است. در واقع شما باید بتوانید تلفیقی از حس آرامش و زیبایی را در طراحی محل خواب خود به ارمغان آورید. آجر سفید از جمله متریال هایی است که هم می تواند حس آرامش بخش و هم زیبایی را همزمان به وجود آورد.

بهترین حالت طراحی نمای آجری سفید در اتاق خواب این است که آن را تنها روی یک دیوار به صورت برجسته استفاده کنید و چه بهتر که آن دیوار، پشت تخت خواب شما باشد. متداول ترین آجر در دکوراسیون داخلی، آجر دکوراتیو سفید است که به اسم های آجر آنتیک و آجر تزئینی سفید نیز شناخته می شود.

برای مشاهده نمونه تصاویر بیشتری از پروژه های آجر نمای داخلی سفید یا سایر رنگ ها، روی عکس زیر کلیک کنید.

آجر دکوراتیو سفید

آجر دکوراتیو (تزئینی – آنتیک) نوعی آجر داخلی محسوب می شود و امروزه کاربرد بسیار زیادی در نما و دکوراسیون داخلی دارد. فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین (Ajoronline.com)، به عنوان مرکز فروش آجر دکوراتیو در تهران، مشهد، ورامین و… امکان خرید این محصولات را به صورت مستقیم از درب کارخانه تولید کننده برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است. جهت خرید آجر نما داخلی قیمت مناسب و کسب مشاوره رایگان، کافیست تماس بگیرید. (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱)”

با آجر نسوز سفید جلوه ای مجلل به شومینه خود بخشید

شومینه از جمله المان هایی در خانه محسوب می شود که علاوه بر ایجاد گرما، زیبایی نیز به همراه دارد. با توجه به اینکه آجر نسوز از مقاومت دمایی بسیار بالایی برخوردار است، بهترین گزینه جهت طراحی شومینه آجری محسوب می شود.

طراحی طاقچه بر روی شومینه با نما آجر سفید و قرار دادن آینه، شمعدان و... می تواند حس بسیار نوستالژیک و دل انگیزی را برای افراد خانه به وجود آورد. لازم به ذکر است که قیمت آجر نما سفید جهت طراحی شومینه بسیار مناسب تر از سنگ تمام می شود.

میز ناهار خوری خود را با بک گراند آجر نما سفید به جلوه آورید

بک گراند هر مکانی را که جهت چیدمان میز ناهار خوری خود در نظر گرفته اید با آجر سفید نما بپوشانید. با این کار این بخش از محیط خانه خود را منحصر به فرد کرده و جلوه ای بی نظیر به آن می دهید.

نما با آجر سفید در بک گراند میز ناهارخوری

نصب تابلویی از طبیعت یا تابلو هنری روی این دیوار برجسته با نما آجر سفید می تواند بیش از آنچه تصورش را می کنید زیبا باشد.

بهترین مرجع خرید آجر سفید نما کجاست؟

فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین به عنوان بزرگ ترین مرجع فروش آجر در سراسر ایران، هر نوع آجر مدنظر شما را از انواع آجر نما گرفته تا آجر ساختمان سازی به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. در این فروشگاه می توانید هم نمونه تصاویر فراوانی را از پروژهای اجرا شده با آجر مشاهده کرده و هم در کمترین زمان ممکن خرید اینترنتی آجر مدنظر خود را انجام دهید. کافیست به آدرس https://ajoronline.com/ مراجعه نمایید.

آجر آنلاین دارای واحد فروش، ارتباط با مشتری و روابط عمومی قوی می باشد. از این رو مشتریان در سراسر ایران از هر کجای کشور که سفارش اینترنتی خود را ثبت کنند، پس از پرداخت هزینه های مربوطه از جمله: قیمت آجر سفید نما (دکوراتیو یا نسوز) و هزینه های باربری، تمامی پیگیری ها به واسطه کارشناسان فروش آجر آنلاین انجام خواهد شد و مشتریان تنها کافی است بار را درب پروژه تحویل بگیرند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (213 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (111 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (88 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (58 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (57 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (35 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (36 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (29 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (26 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (20 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه یکشنبه 7 مرداد 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد 1403
چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟
کرم کاپوچینو پنیری، یک دسر فوق‌العاده و جذاب
آلیشا لیمن اینفلوئنسر معروف و محبوب سوئیسی در یوونتوس هم تیمی نامزدش شد +تصاویر
پرسپولیس مرگ هوادارش را به فسخ قرارداد بیرانوند نسبت داد! / شکایت عجیب درویش از دورازه‌بان یاغی
دیدار جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با خانواده امیرسرلشکر شهید کریم بیاتی اشکفتکی
آیین تکریم از پیشکسوتان رسانه ملّى برگزار شد
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی جایگاه نخست استان را کسب کرد
انتصاب نماینده انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان مرند رتبه نخست استانی را کسب کرد
دختر 14 ساله تبریزی با خودرو وارد پارکینگ یک خانه شد! + فیلم
انتصاب مسئول جدید روابط عمومی انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
منتخب روز   
سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم