اختلاف عقیده رونالدو و نامزدش جورجینا، دردسر ساز شد

  شنبه، 25 دی 1400 ID  کد خبر 188035
اختلاف عقیده رونالدو و نامزدش جورجینا، دردسر ساز شد
ساعدنیوز: در حالی که بسیاری از رسانه‌ها خبر از نارضایتی کریستیانو رونالدو و درخواستش برای جدایی از منچستریونایتد می‌دهند، جورجینا رودریگس نامزد او از زندگی در شهر منچستر خیلی راضی و خوشحال است.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، در میان ترس هایی که در مورد جدا شدن کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد وجود دارد، جورجینا رودریگس از بودن در منچستر خوشحال است و می گوید: «ما بسیار شکرگزار هستیم.»

آینده نامشخص؟

گزارش ها می گویند کریستیانو رونالدو از اینکه رویای برگشتنش به منچستریونایتد پایانی تلخ و فاجعه بار داشته باشد می ترسد، اما جورجینا رودریگس اعلام کرد که از بودن در منچستر خیلی خوشحال است.

گفته می شود که مهاجم سابق رئال مادرید و یوونتوس از هیئت مدیره منچستریونایتد به دلیل تصمیمات متغیر آن ها، ناراضی و ناراحت است و می گوید تنها شرایطی که برای او قابل قبول است این است که منچستریونایتد بین سه تیم برتر لیگ جای داشته باشد.

رضایت جورجینا

اوایل هفته گزارش شد که رونالدو با مدیر برنامه هایش ژرژ مندس در مورد بحران در منچستریونایتد و آینده اش در این باشگاه صحبت می کرد، در همین زمان نامزدش جورجینا رودریگس گفت که از زندگی جدیدشان در منچستر خیلی خوشحال و راضی هستند.

این دختر ۲۷ ساله اسپانیایی که یک فرزند از رونالدو دارد و برای سه فرزند دیگر رونالدو هم مادری می کند، ماه گذشته اعلام کرد که عاشق زندگی در انگلیس است. او که قبل از آشنایی با رونالدو در انگلیس خدمتکار بود بازگشتش به انگلیس را «شانسی بزرگ» توصیف کرده بود. جورجینا در مصاحبه جدیدش که پس از گمانه زنی هایی مبنی بر رفتن رونالدو از منچستریونایتد قبل از پایان قرارداد ۲ ساله اش منتشر شد، گفت که منچستر به او احساس «خانه» را می دهد.

او در پاسخ به سؤال مجله اسپانیایی «اولا» در مورد اینکه چطور بعد از زندگی در مادرید و تورین خودش را با زندگی جدید وفق می دهد، گفت: «من تغییر چندانی حس نکردم زیرا عملاً شرایط مشابهی با زمانی که در ایتالیا بودیم داریم. ما خانه شگفت انگیزی داریم. خوبی اینجا این است که ما در نزدیکی مدرسه بچه ها زندگی می کنیم. خانه ما در ایتالیا از مدرسه دور بود. من تفاوت زیادی حس نمی کنم. وقتی با خانواده نقل مکان می کنی همه جا احساس آرامش و راحتی می کنی. ما با شرایطی که داریم نمی توانیم گله و شکایت کنیم. برعکس ما خیلی شکرگزاریم.»

خانواده بزرگ

جورجینا همچنین با بیان اینکه رؤیای کودکی اش این بود که خانواده ای بزرگ داشته باشد، فهمیدنِ دوباره باردار بودنش را «سورپرایزی بزرگ» توصیف می کند.

این مدل و اینفلوئنسر که قرار است در ماه آوریل دوقلوها را به دنیا بیاورد، برای تاریخ ۲۷ ژانویه روزشماری می کند تا هم تولدش را جشن بگیرد و هم منتشر شدن مستند نتفلیکس در مورد زندگی شخصی اش را. او افزود: «حالم خوب است و مواظبم وزنم زیاد بالا نرود.» و با تأکید به اینکه اولویت اول او و رونالدو در حال حاضر خانواده است گفت: «من رؤیایم را زندگی می کنم. همیشه دوست داشتم خانواده بزرگی داشته باشم برای اینکه من عاشق بچه ها هستم. ما خانواده بزرگی داریم و چند ماه دیگر خانواده ما بزرگ تر هم می شود.»

گفت وگوهای بحرانی رونالدو

بر اساس گزارش ها ژرژ مندس به منچستر رفته تا با رونالدو در مورد آینده اش در این تیم صحبت کند. به نقل از یکی از خبررسان های نزدیک به رونالدو «هیچ چیز بعید نیست.» روزنامه «اسپورت» کاتالونیا احتمال می دهد رونالدوی ۳۶ ساله پس از جدایی از منچستریونایتد به بارسلونا بپیوندد. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن برنده ۵ توپ طلا که در ۲۱ حضورش برای منچستریونایتد ۱۴ گل به ثمر رسانده، آماده است.

رونالدو در مصاحبه با «اسکای اسپورتس» در مورد تیمش که الان در رده هفتم جدول قرار دارد گفت: «یونایتد باید قهرمان لیگ شود، یا دوم یا در نهایت سوم. صادقانه بگویم پایان دیگری برای یونایتد متصور نیستم. اصلاً این موضوع را نمی پذیرم که تیم ما در بین سه تیم برتر جدول نباشد.» او با به صدا درآوردن زنگ خطر اولدترافورد در مورد آینده اش در این تیم افزود: «نمی خواهم در باشگاهی باشم که برای جایگاه پنج و شش و هفت می جنگد. من به اینجا آمدم تا قهرمان باشم. تا رقابت کنم.»


  دیدگاه ها
متین
3 سال پیش

عشقی رونالدو
محمد
3 سال پیش

درود بر رونالدو
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (93 نظر) الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (84 نظر) (ویدیو) پیام مهم شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان برای مردم ایران / وی بعد از ثبت نام در دانشگاه گفت : رییس جمهور بعدی خودمم منتظر باشید ! (38 نظر) خلاقیت عاشقانه یک مادر ایرانی برای پختن پیتزا حماسه آفرید/ مامان نگو معدن طلا بگو+عکس (22 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (21 نظر) زهرا گونش نه مرسی ما آیتک سلامت داریم / فیلم درخشش ستاره آذری چشم رنگی والیبال ایران در زمین مسابقه 😍 (20 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (20 نظر) نگاهی به ست ورزشی زرد قناری بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در سالن بدنسازی فوق لاکچری/ رقیب تبریزی هادی چوپان در حال درخشیدن +فیلم (19 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (20 نظر) خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در ابداع توالت خیلی عمومی در هوای آزاد/ دکترای معماری و طراحی حق توئه😂+عکس (18 نظر) نگاهی به رنگ آمیزی، چیدمان و نورپردازی دکوراسیون هنرمندانه کافه خانم المیرا شریفی مقدم/ دنج ترین کافه ای که دیدم +عکس (17 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای ترک سیگار همسرش حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (14 نظر) رونمایی از اولین بازیگر زن جوان سینمای ایران و سرنوشت تلخ او بعد رسیدن به شهرت/ دختری که اهل کرمان بود+عکس (13 نظر) نگاهی به حیاط باصفا و دلباز مینا مختاری و بهرام رادان/ خونه نگو باغ بگو+عکس (12 نظر) نگاهی به میز و صندلی خوش‌رنگ و بچگانه اتاق پسرِ بهرام رادان؛ مثل همیشه خاص و منحصربفرد به انتخاب مامان مینایِ خوش سلیقه😍+ویدیو (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه یکشنبه 14 مرداد 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 14 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 14 مرداد 1403
جزئیات قتل 3 دختربچه به دست پسر 17ساله در کلاس یوگا+عکس
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 14 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 14 مرداد 1403 + فیلم
پسر 20 ساله پدرش و راننده اسنپ را با گلوله کشت
تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون‌های وزارت بهداشت
ویدیو/ شبیه‌سازی جالب نحوۀ عمل تعویض مفاصل یا آرتروپلاستی
تصاویر/ نمایش تاریخ و فرهنگ 5 هزارسالۀ ایران در گالری "جیمز سیمون" برلین
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «پرندۀ عسل دزد» با زیرنویس فارسی چسبیده/ یادگیری آسان اصطلاحات و تقویت لیسنینگ
ویدیو/ تصاویری که اطلاعات شخصی ما را لو می‌دهند/ با اشتراک یک عکس، چه چیزی را در فضای مجازی منتشر می‌کنیم؟
ویدیو/ تدریس چرایی شیعه در پاکستان توسط استاد محسن قرائتی فقط در یک دقیقه/ هرکسی هم جوابم را داد، سنی می‌شوم!
ویدیو/ فامیل‌دور خطاب به آقای مجری: فوت می‌کنی تمیز میشه! میکروب‌ها 5 ثانیه وقت دارن که سوار شن
ویدیو/ خانه‌ای با‌صفا و زیبا متعلق به شاگردِ "استاد کمال‌الملک"با معماری چشم‌نواز ایرانی/ گشتی رویایی در خانه موزۀ "محسن مقدم" مؤسس دانشگاه هنرهای زیبا و استاد دانشگاه تهران
منتخب روز   
شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم تغییر چهره سایت رهبر معظم انقلاب بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس شهاب حسینی باعث جدایی این کارگردان از نامزدش شد+ویدئو حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍