ساعدنیوز
ساعدنیوز

الیکا عبدالرزاقی پای ثابت رئالیتی‌شوهای ایرانی + فیلم و عکس / الیکا جان نفس بگیر!

  دوشنبه، 30 مهر 1403 ID  کد خبر 414109
الیکا عبدالرزاقی پای ثابت رئالیتی‌شوهای ایرانی + فیلم و عکس / الیکا جان نفس بگیر!
ساعدنیوز: نامبرده با هر مقداری هر پروژه‌ای را قبول می‌کند و خب ایرادی هم ندارد، اما کاش جا را برای دیگران هم باز کنند، به هر حال آن خنده‌های تا بناگوش تا یک جایی لطف دارد و قرار نیست همیشه بامزه به نظر برسد!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، روزنامه خراسان در شماره امروزش در یک مطلب به نقد فصل جدید «شام ایرانی» پرداخته، نکته جالب مطلب امروزش اما اشاره به حضور پرتعداد و تکراری الیکا عبدالرزاقی در رئالیتی‌شوهای مختلف است، ما اینجا بخش‌هایی از مطلب خراسان را آوردیم و بعد بیشتر درباره الیکا حرف زدیم:

این بخشی از یادداشت خراسان است: «یکی از نقاط ضعف مسابقه در قسمت اول، تلفیق بازی مافیا با «شام ایرانی» بود. در بخشی از قسمت اول زمانی که مهمانان دور هم جمع شدند، امیرعلی نبویان در نقش راوی و مجری مسابقه مافیا فرورفت و شرکت‌کنندگان مسابقه با هم مافیا بازی کردند. «شام ایرانی» مسابقه مستقلی است و بازی مافیا نیز تا به حال در قالب مسابقات مختلف تولید شده و مخاطب بارها شاهد این بازی بوده است، بنابراین لزومی ندارد در مسابقه‌ای مانند «شام ایرانی» نیز بازی مافیا انجام شود.

​​​​​​​در فصل جدید «شام ایرانی» علاوه بر شرکت‌کنندگان، دو داور حرفه‌ای نیز پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر را ارزیابی می‌کنند و به میزبان امتیاز می‌دهند. از آن‎جایی که ممکن است شرکت‌کنندگان به دلیل رفاقت، دوستی، فضای سرگرم‌کننده مسابقه و از همه مهم‎تر نسبت خانوادگی با میزبان، بسیار خوش‎بینانه امتیاز بدهند و در نتیجه رقابتی ایجاد نشود، حضور داور در «شام ایرانی»، این رقابت را جدی و چالش‌برانگیز می‌کند. البته ناگفته نماند که از این ایده به درستی در مسابقه استفاده نشد. در حالی که مهمانان برای صرف شام دور میز نشسته بودند، دو داور مسابقه در فضای نشیمن حضور داشتند. حضور داوران در فضای نشیمن و غیر از یک فضای مستقل و مخصوص، آن هم در حالی که مهمانان دور میز سرگرم معاشرت خودشان بودند، مانند یک وصله نچسب بود!»

این اما همان بخش ماجراست که جالب توجه است: «اما نکته پررنگ این برنامه حضور الیکا عبدالرزاقی است که این روزها بسیار فعال ظاهر شده و در بسیاری مسابقات و رئالیتی شوها حضور پررنگی دارد. مسابقه «شام ایرانی» هم مانند بسیاری از برنامه‌ها و مسابقات دیگر، ترکیب جدید و متفاوتی از شرکت‌کنندگان نداشت، اما بیشتر از همه حضور تکراری الیکا عبدالرزاقی در مسابقه به چشم می‌آید»

به یاد آن پرسش مدیری از الیکا...

«اسکار» را که خب می‌شناسید، برنامه‌ای که مدیری قبلِ «گل یا پوچ» آن را در نمایش خانگی داشت، حالا که بحث حضور کلافه‌کننده الیکا عبدالرزاقی در رئالیتی‌شوهاست یادآوری یک بریده از آن برنامه جالب توجه است؛ مهران مدیری در جایی از اسکار از الیکا عبدالرزاقی پرسیده بود: با چقدر پول حاضری فیلم یا ( نمایش) بد بازی کنی؟ حالا که فکر می‌کنیم، شاید بهتر متوجه باشیم که الیکا عبدالرزاقی را نباید در مواجهه با این پرسش قرار داد، نامبرده با هر مقداری هر پروژه‌ای را قبول می‌کند و خب ایرادی هم ندارد، اما کاش جا را برای دیگران هم باز کنند، به هر حال آن خنده‌های تا بناگوش تا یک جایی لطف دارد و قرار نیست همیشه بامزه به نظر برسد!

الیکای کول مافیا؛ اصلا هم خاص نبودی!

الیکا عبدالرزاقی در برنامه «پدرخوانده» به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان حضور داشت. این برنامه یک مسابقه مافیایی بود که بر پایه نقش‌آفرینی و استدلال برای کشف هویت‌های مخفی طراحی شد. عبدالرزاقی در طول اجرای این برنامه سعی داشت رفتار «کولی» داشته باشد تا از انتقادات احتمالی فرار کند. اما خب رفتار کول برای حضور در مافیا لازم است اما کافی نیست.

ارتش سری

الیکا عبدالرازقی هم چنین یکی از بازیگران سریال "ارتش سری" بود. این برنامه که از شبکه‌های ایرانی پخش می‌شود، به موضوع جاسوسی و ماجراجویی در دوران جنگ می‌پردازد و داستان افرادی را روایت می‌کند که درگیر فعالیت‌های مخفیانه در جنگ هستند. بازی الیکا عبدالرازقی در این برنامه به عنوان یکی از نقش‌های پررنگ مورد توجه قرار گرفته است.

جوکر

الیکا عبدالرزاقی در برنامه «جوکر» حضور برجسته‌ای داشته است. او در این برنامه تعامل خوبی با سایر شرکت‌کنندگان داشت و با اجرای خود سعی کرد مخاطب را از خودش تا حدودی راضی نگه دارد تا بازهم حضور تکراری او در یک رئالیتی شوی دیگر به چشم نیاید.شاید برگ برنده الیکا در تمام ماه‌های اخیر حضور بی‌تعارف و بدون ادایش در جوکر بود، برنامه که اپیزود زنانه‌اش محبوب و پرطرفدار هم شد.

به هر حال ارتباطات اجتماعی قوی الیکا عبدالرزاقی با اهالی رسانه و فیلم‌سازان باعث شده که او را در نقش های مختلفی در رئالیتی شوها ببینیم و طنز هوشمندانه و غریزی و از پیش فکر شده باعث شده توجه مخاطب را از حضور تکراری خود در برنامه ها پرت کند.البته حضور او در رئالیتی شوها همیشه هم بی حاشیه نبوده، چندی پیش امین زندگانی همسر الیکا در یک برنامه تلویحا از انتقاد مردم از حضور او و طرز برخورد او در رئالیتی شوها پرده برداشت و گفت به‌خاطر همسرش « بی‌غیرت» خطاب شده!

مسلم است بسیاری از انتقادات تند و بی پرده در خصوص این بازیگر صحیح نیست، اما به هرحال الیکا عبدالرزاقی همچنان به دور از توجه به حواشی در کانون دید مخاطبین قرار دارد و به خاطر ارتباطات خوب با فیلم‌سازان همچنان در حال قرارداد برای پروژه‌های جدید خود است.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (310 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (153 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (152 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (144 نظر) دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس (137 نظر) مونا فرخ آذری همسر علی دایی: علی همسر بسیار خوب و فداکاری است فقط یک ایراد بزرگ دارد! (130 نظر) سیدجواد هاشمی: آقای پزشکیان باسوادترین رئیس‌جمهور ایران بوده اما آیا باید ایشون رئیس‌جمهور بشه؟؛ چرا منو فقط به چشم شهید سینمای ایران می‌بینید+ویدیو (125 نظر) نگاهی به سینی های تزئین شده خرما و حلوای هنرمندان پیشکسوت ایرانی روی میزهای عزای شیک و زیبایشان/روحشان شاد و یادشان گرامی+عکس (114 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (110 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (108 نظر) نگاهی به بنز جی ال اس 580 هفتاد میلیاردی بهرام رادان با رنگ سبز زمردی +فیلم/ سلیقه علی سنتوری حرف نداره (103 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (99 نظر) آزیتا حاجیان مهریِ سریال کیمیا: من 20 سال زندگی خیلی خوبی با آقای شریفی‌نیا داشتم، پدر بچه‌هامه و بعد از طلاق هم دوستیمون ادامه داره+ ویدیو (93 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: آیا شرکت در عروسی که در آن رقصیدن وجود دارد، اشکال شرعی دارد؟ (93 نظر) مهرانه مهین ترابی: شاید خلاف مسیر زندگی باشم ولی از اینکه مادر نیستم خوشحالم+ویدئو (89 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
جدیدترین پیام‌های تبریک تولد برای آبان ماهی‌ها / موعد تاجگذاری آبانی‌ها رسید
این 4 جمله رو هیچ وقت به همسرت نگو!
الیکا عبدالرزاقی پای ثابت رئالیتی‌شوهای ایرانی + فیلم و عکس / الیکا جان نفس بگیر!
حکایت های خواندنی ؛ داستان گربه فریبکار (قصه ای از کلیله و دمنه)
قدیری ابیانه: گذشت آن زمانی که اروپا برای تجزیه ایران تصمیم می‌گرفت
حلالی: نمی‌خواهم اسم "مهدی ترابی" را بر زبان بیاورم / حرف برانکو ثابت شد
رتبه 42 جهان در چاقی در اختیار ایران / یک دهه بعد صداش درمیاد!
بیماری خاموش در نیمی از جمعیت کشور!
کمدی‌های نوستالژیک با فرمول گیشه؛ از جان دهه 60 چه می‌خواهید؟
دریاچه ارومیه در آستانه مرگ!
مهم ترین اخبار امروز دوشنبه 30 مهر 1403 / زاکانی زیر ذره‌بین وزارت کشور
شیوع گسترده چاقی در ایران!
مهراوه شریفی‌نیا: زندگی سخت کیمیا یک سوم موهایم را سفید کرد!
نوه‌ای که به امید بازگرداندن پدربزرگ، جسد او را فریز کرد!/چه عشق عمیقی بینشون بوده!
نگاهی به زیبایی های رنگ سال 2025 با ترکیب آلویی و قهوه ای مخملی/ مدرن ترین ایده برای تغییر دکوراسیون و استایل+فیلم و عکس