آماده سازی لب ها برای زدن رژ لب اکلیلی + فیلم آموزش

  یکشنبه، 09 مرداد 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
آماده سازی لب ها برای زدن رژ لب اکلیلی + فیلم آموزش
آرایش اکلیلی تاریخچه‌ای نسبتا طولانی دارد. از دهه هفتاد و با آغاز عصر دیسکو، لباس‌های براق و آرایش براقو اکلیلی در کنار صحنه‌ها و نورپردازی‌های چشمگیر و جذاب، دنیای مد و زیبایی راتحت تاثیر خود قرار داد و آرایش اکلیلی که به آرایش دیسکو هم معروف است به دنیامعرفی شد.

آرایش اکلیلی و نکات مهم در مورد آن

آرایش اکلیلی تاریخچه ای نسبتا طولانی دارد. از دهه هفتاد و با آغاز عصر دیسکو، لباس های براق و آرایش براقو اکلیلی در کنار صحنه ها و نورپردازی های چشمگیر و جذاب، دنیای مد و زیبایی راتحت تاثیر خود قرار داد و آرایش اکلیلی که به آرایش دیسکو هم معروف است به دنیامعرفی شد. حال آرایش اکلیلی دوباره مد روز شده است و علاقمندان به آن می توانند حتی در آرایش روزمره خود نیز از رنگ های درخشان هولوگرامی، سایه های براق اکلیلی و رژگونه ها و رژهای متالیک و جذاب استفاده کنند. اما هانگ وانگو در مورد استفادهبیش از حد از اکلیل و برق در آرایش هشدار می دهد و می گوید: “اکلیل و برق زیادی در آرایش نور بیش از حدی را از خود منعکس می کند و همین اتفاق باعث می شودکه صورت شما تخت به نظر برسد. به همین دلیل بهتر است قبل از اضافه کردن مواد اکلیلی و متالیک به آرایش، صورت خود را با استفاده از کانتور عمق دهید سپس از سایه و هایلایت کننده و رژگونه به شکل دلخواه خود استفاده کنید.

آرایش اکلیلی

نحوه زدن رژ لب اکلیلی

این واقعیتی غیر قابل بحث است که درخشندگی بهترین دوست خانم ها است. وقتی که از چیزهای براق و اکلیل دار استفاده می کنید، آنها به گونه ای که نمی توان آن را انکار کرد، شخصیت شما را تحت تاثیر قرار می دهد یا به صورت ناخودآگاه باعث می شود تا بیشتر احساس شادابی، اعتماد به نفس و سرزندگی کنید. استفاده از هرنوع رژلبی برای اکثر خانم ها سخت ترین قسمت آرایش کردن است. رژ روی لبتان به سادگی می تواند با فعالیت های روزانه مانند غذا خوردن، حرف زدن و یا بوسیدن بیشتر از لوازم آرایش دیگر مانند خط چشم و یا هایلایتر خراب بشود. بسیاری از خانم از رژلب های پر رنگ و اکلیل دار اجتناب می کنند تا کمتر احساس معذب بودن و ناراحتی بکنند. هرچند اگر رژلب های براق را به درستی استفاده کنید، آنها دیگر غیر قابل استفاده نیستند. استفاده از رژ اکلیل دار روی لب هایتان می تواند به اندازه دیگر انواع رژلب راحت باشد. بعلاوه، با داشتن رژی مات و متالیک که روی لبتان است و درخشش دنیای اطرافتان را روی خودش دارد، در میان جمع چشمگیر خواهید بود. این ترند داغ و تازه بهترین راه است تا منحصر به فردی و جذابیت روح خود را به روشی معرکه به رخ دیگران بکشید.

رژ لب
  • لب هایتان را با روش مناسب آماده کنید: مهم است که قبل از استفاده از هرنوع رژ اکلیلی لب های خود را به درستی آماده کنید. به منظور جلوگیری از جمع شدن و پوسته پوسته شدن رژ بعد استفاده از آن روی لب، با لایه برداری ملایم پوست های مرده لب خود را از بین ببرید. با استفاده از پارچه نم دار و تمیز ترکیبی از روغن نارگیل و شکر قهوه ای را به آرامی روی لب هایتان ماساژ دهید، سپس مواد را از روی آن بشویید. سپس لب های لایه برداری شده خود را با استفاده از بالم لب آب رسان نرم و هیدراته کنید.
  • لب هایتان را زیرسازی کنید: اگر سعی کنید که رژ اکلیلی را روی پوست عریان لب هایتان بزنید، کاملاً مطمئن باشید که بلافاصله از روی لب هایتان می ریزد. برای اینکه مطمئن شوید رژلب اکلیلی کل روز روی لب هایتان درخشنده و شاداب باقی می ماند، باید لب هایتان را قبل استفاده از هرنوع رژ اکلیلی زیرسازی کنید. لایه ای از رژ به عنوان فاندیشن برای رژ اکلیلی خود روی لب هایتان بزنید. اگر می خواهد رژ اکلیلی روشن داشته باشید، باید از یک رژ رنگ نود برای زیرسازی استفاده کنید. یا برای داشتن رژلب اکلیلی خنثی یا روشن، از رژ تیره‍ تر یا روشن تر برای زیرسازی لب ها استفاده کنید. کار خود را با لایه ای از برق لب شفاف تمام کنید تا رژلب اکلیلی به راحتی برای زمان بیشتری روی لب هایتان بماند.
  • اکلیل مورد نظر خود را انتخاب کنید: هرگز از اکلیلی که مخصوص لوازم آرایش و برای صورت نیست، استفاده نکنید. درست کردن اکلیل برای روی کاغذ مناسب است و نه روی پوستتان. همچنین مهم است که مطمئن شود که دانه های اکلیل تا حد امکان کوچک هستند تا در طول روز مانع از جمع شدگی های ضخیم و تکه های اکلیل شوید.
  • از ابزار مناسب استفاده کنید: هنگامی که آماده شدید تا از اکلیل به صورت جدا روی لب هایتان استفاده کنید، یک براش محو کننده سایه با سایز متوسط را بردارید. براش را در آب غوطه ور کنید و آن را آنقدر فشار دهید تا آب های اضافه بیرون بیایند و براش تنها کمی نم دار باشد. از آن براش مرطوب برای ضربه زدن روی لبتان استفاده کنید و نه کشیدن. به این صورت که اکلیل ها را با استفاده از براش به صورت ضربه ای روی لب هایتان بزنید. اینگونه به نتیجه ای عالی می رسید که کل روز را دوام می آورد.

  • رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید: هنگامی که می خواهید رنگ اکلیل رژلب خود را انتخاب کنید، دنیا در دستان شما است. در بازار محصولات آرایشی گنجینه ای بزرگی از انواع و اقسام رنگ های اکلیل وجود دارد که حتی تصورش هم نمی توانید بکنید. رنگی که انتخاب می کنید تنها بستگی به استایلی دارد که می خواهید برای خود درست کنید. از اکلیل های روشن و جیغ برای درست کردن ظاهری چشمگیرتر استفاده کنید. اگر می خواهید در انتها ظاهری ملایم تر داشته باشد، اکلیلی را انتخاب کنید که رنگ های طبیعی تری دارند. مانند اکلیل بی رنگ یا صورتی روشن.
  • رژلب خود را با کانسیلر مرتب کنید: هنگامی که از اکلیل استفاده می کنید، پخش شدن آن امری اجتناب ناپذیر است. مهم نیست که چقدر با دقت از اکلیل روی لب هایتان استفاده می کنید، بعضی از آنها باید روی چانه یا روی گونه هایتان ردی از خودشان بگذارند. بعد از اینکه زدن اکلیل روی لب هایتان را تمام کردید، در مورد آن شلختگی ها نگران نباشید. از براش های صاف به آرامی روی صورتتان استفاده کنید تا اکلیل های پخش شده را پاک کنید. برای آنکه در آخر رژلب اکلیلی تمیز و مرتبی داشته باشید، از کانسیلر برای بهتر کردن آن استفاده کنید. با استفاده از یک براش زاویه دار دور لب های خود را با کرم یا کانسیلر مایع خط بیندازید. کانسیلر را به طرف بیرون محو کنید تا لبه های لب خود را مشخص تر کنید و در آخر رژلبی مرتب داشته باشید.
  • از چسب اسکاچ نهایت استفاده را کنید: پاک کردن رژ اکلیلی می تواند کار خیلی ترسناکی باشد. هنگامی که از رژلب اکلیلی درست استفاده کنید، تمام طول روز روی لب هایتان می ماند اما قطعاً نمی خواهید که با شما به تخت خواب بیاید. خوشبختانه شما می توانید این مشکل کلافه کننده را بدون کندن پوست های لبتان یا زندگی کردن با آن اکلیل ها تا آخر عمر حل کنید. تنها لازم است که از کمی چسب اسکاچ استفاده کنید! استفاده از چسب برای پاک کردن آرایش به نظر راهی عجیب می رسد اما باور کنید هنگامی که کارتان با رژ اکلیلی تمام شد، این روشی تاثیرگذار برای خلاص شدن از آن است. به آرامی تکه ای چسب تمیز روی لب هایتان بچسبانید و آن را از روی لب بلند کنید تا لایه رویی رژ اکلیلی از روی لب هایتان برداشته شود. سپس بعد از آن روتین معمولی پاک کردن آرایش را در پیش بگیرید و یا از تکه پارچه ای نخی و تمیز برای از بین بردن باقی مواد آرایشی روی لب هایتان استفاده کنید. استفاده کردن از رژلب اکلیلی روشی جالب برای عوض کردن روتین آرایشی شما است. اضافه کردن کمی درخشندگی به لب هایتان ظاهر شما را جالب و خاص می کند تا در آخر استایلی محشر داشته باشید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (442 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (260 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (118 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (57 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (36 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (22 نظر) ذوق زدگی و خوشحالی داریوش ارجمند، حشمت فردوس وقتی متوجه میشه قالیباف خلبان هواپیماییِ که قراره با اون به اصفهان بره+عکس (19 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (17 نظر) 3 قاب متفاوت از پدر شوهر لبنانیِ زینب سلیمانی فرزند کوچک سردار سلیمانی+عکس/ از دلداری به عروس ایرانی اش در مراسم پدرش تا فاتحه خوانی بر مزار حاج قاسم (15 نظر) نگاهی به کیک تولد دو طبقه با تم غمگین و تیره رنگِ هوتن شکیبا+عکس/ ست بودن رنگِ در و دیوار با لباس و کیک آقای بازیگر‌ (12 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (10 نظر) نشسته نماز خواندن احمدرضا عابدزاده در خانه اش در کنار کریم باقری+عکس (8 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی با برگزاری مهمانی در خیابان جلوی خانه اش حماسه آفرید/ این مهمونا برن پشت سرشونم نگا نمیکنن🤣 (8 نظر) گریه های تلخ سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه در خانه ابدی پدرش / روحش شاد و یادش گرامی (8 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 27 خرداد 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد 1403
فواید فوق العاده پوست پرتقال برای قلب🍊 + فواید دیگر
فال ابجد روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
بازداشت شکارچی عروسک های شهر | او دختر بچه ها را می ربود و ...
فال انبیاء روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
به کوری چشم مجاهدین خلق حمید نوری آزاد شد‎
لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکوردشکنی کرد+عکس
پیشنهاد ازدواج دوم پارسا پیروزفر به خانم همسایه جوان در خلوت دونفره شان+فیلم
ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه
ناگفته هایی جالب از زندگی فرزندان رهبر معظم انقلاب؛ از استفاده نکردن از امکانات مملکتی تا وام گرفتن از صندوق های کوچک!
روایت شنیده نشده از خواهر داغدار شهید سید ابراهیم رئیسی از کارکردن رئیس جمهور همزمان با تحصیل بعد از فوت پدرشان/ دلسوز و صبور+عکس
گران بهاترین ماده جهان که قیمتش 1000 برابر نفت است +عکس/ ماده ای که جان انسان ها را نجات داد