امام‌ جمعه موقت شیراز: در دولت رئیسی بیش از 2 میلیون شغل ایجاد شده

  شنبه، 11 شهریور 1402 ID  کد خبر 354851
امام‌ جمعه موقت شیراز: در دولت رئیسی بیش از 2 میلیون شغل ایجاد شده
ساعد نیوز: رضوی اردکانی، امام‌جمعه موقت شهر شیراز با اشاره به اینکه اقدامات دولت سیزدهم بسیار خوب و اثرگذار بوده، اضافه کرد: در دولت سیزدهم سه هزار و 500 بنگاه اقتصادی که رها شده نیز به چرخه تولید بازگشته است البته بزرگ‌ترین طرح اقتصادی دولت راه‌اندازی زنجیره گاز کشور با فعال‌سازی منطقه اقتصادی عسلویه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، امام‌جمعه موقت شهر شیراز یادآور شد: حجاب تنها برای زنان نیست؛ بلکه موضوع حجاب مسئله‌ای عامل و برای تمام آحاد جامعه است؛ ازاین‌رو هم زنان و هم مردان باید مسئله حجاب را رعایت کنند.

امام‌جمعه موقت شهر شیراز گفت: دولت سیزدهم اقدامات اثرگذار و مهمی انجام داده که در میان تمام دولت‌های گذشته سرآمد است.

حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شیراز بیان کرد: برخی از اقدامات موجب شده تا افراد زیادی به‌خاطر رفتار یک شخص دچار گناه شوند.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌هایی که در جمهوری اسلامی به آن تأکید ویژه‌ای شده است، تأمین امنیت برای آحاد مختلف مردم است؛ ازاین‌رو شاهد هستیم که اقداماتی در جامعه در حال انجام است که این شرایط در استان و کشور محقق شود.

امام‌جمعه موقت شیراز عنوان کرد: مجموعه اقداماتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال انجام است، موجب تأمین امنیت اجتماعی و فردی می‌شود و لازم به ذکر است که در جمهوری اسلامی به هنجارشکنان اجازه فعالیت نخواهیم داد.

او یادآور شد: حجاب تنها برای زنان نیست؛ بلکه موضوع حجاب مسئله‌ای عامل و برای تمام آحاد جامعه است؛ ازاین‌رو هم زنان و هم مردان باید مسئله حجاب را رعایت کنند.

به گفته این مقام مسئول، اربعین حسینی یکی از بزرگ‌ترین اجتماع‌های شیعیان در جهان است و موجب شده تا نگاه تمام جهان به شیعیان معطوف شود.

امام‌جمعه موقت شیراز در خطبه‌های سیاسی نمازجمعه شیراز نیز بیان کرد: در دولت سیزدهم بیش از 2 میلیون شغل ایجاد شده و نزدیک به یک میلیون و 900 هزار واحد مسکن نیز طی این دولت احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات دولت سیزدهم بسیار خوب و اثرگذار بوده، اضافه کرد: در دولت سیزدهم سه هزار و 500 بنگاه اقتصادی که رها شده نیز به چرخه تولید بازگشته است البته بزرگ‌ترین طرح اقتصادی دولت راه‌اندازی زنجیره گاز کشور با فعال‌سازی منطقه اقتصادی عسلویه است.

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی در مورد فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط بهزیستی فارس بیان کرد: اداره کل بهزیستی فارس رها و مدیریت این اداره کل در استان فارس به‌شدت ضعیف است.

وی اضافه کرد: اقدامات اداره کل بهزیستی فارس در شأن استان نبوده و مدیران ارشد کشور، استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با ایجاد کمیسیون‌های نظارتی زمینه برخورد قانونی با مدیران ارشد بهزیستی فارس را فراهم کنند.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (378 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (123 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (111 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (109 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (40 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (32 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (20 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) نگاهی به طلاهای بهاره رهنما که همسر سابقش سر عقد به او هدیه داد+عکس/ از حلقه ایی زرد رنگ تا گردنبندی به شکل الله (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز