دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

عمارت رونالدو اجاره داده می‌شود 

شنبه، 26 فروردین 1402
ساعدنیوز: جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو مستند مشهورش را در خانه شگفت‌انگیز فوق‌ستاره پرتغالی در مادرید فیلمبرداری کرده و اعتراف می‌کند که اوایل در خانه گم می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، کریستیانو رونالدو عمارت باورنکردنی 5 میلیون پوندی خود در مادرید را برای اجاره گذاشته است، و شما می‌توانید با هزینه‌ای سرسام‌آور در آنجا زندگی کنید. فوق ستاره سابق رئال مادرید پیش از اینکه در سال 2018 به یوونتوس برود، بیشتر اوقات خود را در این خانه بزرگ زندگی می‌کرد. او پس از ورود از منچستر در سال 2009، بلافاصله مبلغ 4٫8 میلیون پوند هزینه کرد تا این عمارت شگفت‌انگیز که توسط معمار مشهور «خواکین تورس» طراحی شده و در محله گران‌قیمت لافینکا واقع شده را بخرد.

خانه دارای 7 اتاق خواب و 9 حمام و استخر روباز و سرپوشیده است. همچنین یک باشگاه ورزشی فوق‌العاده مجهز هم در این خانه وجود دارد و CR7 از امکانات پیشرفته باشگاه شخصی خودش برای روی فرم ماندن استفاده می‌کرد. مبلمان غول‌پیکر شگفت‌انگیزی مخصوص رونالدو ساخته شده و در این خانه قرار داده شده اما جورجینا رودریگس بیشتر مبلمان منزل را به صورت آنلاین فروخت.

زمین فوتبال بزرگی در کنار استخر روباز وجود دارد و منطقه‌ای برای آفتاب گرفتن هم در کنار استخر در نظر گرفته شده است. حتی دستگیره‌های درها هم با نام CR7 تزئین شده‌اند.

هواداران در اولین سری از مستند نتفلیکس جورجینا موفق شدند نگاهی به اطراف این عمارت لوکس بیاندازند. جورجینا که پیش از آشنایی با رونالدو در فروشگاه گوچی فروشندگی می‌کرد، در سری اول مستندش اعتراف کرد که اوایل بارها در این خانه گم می‌شد.

او در مستند نتفلیکس خود به نام «من جورجینا هستم» گفت: «اولین باری که به خانه کریستیانو آمدم گم می‌شدم. می‌خواستم به آشپزخانه بروم تا آب بنوشم اما راه برگشت را گم کرده بودم. گاهی حتی نیم ساعت طول می‌کشید تا بتوانم اتاق نشیمن را پیدا کنم. واقعاً بزرگ بود. از کودکی به زندگی در آپارتمان‌های کوچک عادت کرده بودم. وقتی به اینجا آمدم اصلاً نمی‌دانستم باید کجا بروم. فکر می‌کنم شش ماه طول کشید تا تمام راه‌ها را یاد بگیرم.»

عمارت مادرید یکی از چندین املاک رونالدو در سراسر جهان است. او دو خانه خیره‌کننده در مادیرا دارد، یک خانه در تورین مشرف به شهر، یکی در چشایر به ارزش 3 میلیون پوند، یک خانه مخصوص تعطیلات به ارزش 1٫4 میلیون پوند در ماربلا دارد و در حال حاضر در حال ساخت یک خانه دیگر در ریویرای پرتغال، درست خارج از لیسبون، است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
حسن ریوندی : کارتمو در آوردم مالیات رو بکشم رئیس اداره دستم رو گرفت گفت برای ما مهم نیست تو هنرمندی برو پول نقد بیار کارت بکشی برای ما مالیات میاد
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(ویدئو) لحظات جالب ریختن شاخ های گوزن ها را ببینید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
حیات وحش ؛ مستند حیات وحش حیوانات / مبارزه بسیار دلهره آور موش ، قورباغه و عقرب سیاه
تست هوش فکری/ فقط افرادی با هوش و استدلال منطقی بالا، که ضریب هوشی اینشتین دارند، می‌توانند اشتباه تصویر را پیدا کنند
یادی کنیم از چیدمان ایرانی‌پسند و شیک میز غذای مرحوم زهره حمیدی بعد از بهبود حالش و در آخرین دورهمی با دوستانش
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
مهران مدیری: یه زمانی دستشویی ها ته حیاط بود ، اول باید می دیدی سوسک هست یا نه بعد با چوب میزدی به دمپایی ....
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟