آموزش رایگان قالب وودمارت در یونی وودمارت (کامل) [0 تا 100]

  یکشنبه، 20 فروردین 1402   زمان مطالعه 8 دقیقه
آموزش رایگان قالب وودمارت در یونی وودمارت (کامل) [0 تا 100]
یک آموزش رایگان وردپرس بی نظیر در سایت یونی وودمارت منتشر شده است. آموزش رایگان قالب وودمارت فارسی از 0 تا 100 و به صورت رایگان در 100 جلسه آموزش ویدیویی برای استفاده کاربران آماده شده است. با معرفی دوره آموزش رایگان قالب وودمارت همراه ما باشید.

آموزش رایگان قالب وودمارت (0 تا 100)

آموزش رایگان قالب وودمارت در یونی وودمارت کامل 0 تا 100

قالب وودمارت یک قالب وردپرس برای راه اندازی و طراحی فروشگاه آنلاین است که البته کاربردهای دیگری نیز دارد. امکانات کامل برای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس در این قالب فراهم شده است. در این مقاله به معرفی بخش های مختلف طراحی سایت با قالب وودمارت خواهیم پرداخت که شامل موارد زیر است:

  • معرفی وودمارت و مزایا و معایب آن

  • دانلود وودمارت رایگان و اورجینال

  • افزونه وودمارت WoodMart Core

  • آموزش نصب قالب وودمارت

  • به‌روزرسانی قالب وودمارت

  • دموهای قالب وودمارت

  • تنظیمات قالب وودمارت

  • تنظیمات عمومی قالب وودمارت

  • تنظیمات عمومی طرح بندی

  • تنظیمات عمومی بنر هدر

  • تنظیمات عمومی پاپ آپ تبلیغاتی

  • تنظیمات عمومی پنجره تائید سن

  • تنظیمات عمومی اطلاعات کوکی

  • تنظیمات عمومی ناوبری موبایل

  • تنظیمات عمومی جستجو

  • تنظیمات سفارشی عنوان صفحه

  • طراحی فوتر ساخت و ویرایش

  • متن کپی رایت تغییر و ویرایش

  • تغییر فونت افزودن فونت

  • سفارشی سازی ظاهر سایت

  • سفارشی سازی گردی حاشیه

معرفی وودمارت و مزایا و معایب آن

در اولین جلسه به این سؤال پاسخ خواهیم داد که وودمارت چیست و چه کاربردی دارد. در پاسخ به این سؤال باید عنوان کرد که وودمارت یک قالب وردپرسی است که به طور معمول برای راه اندازی و طراحی سایت های فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این قالب با افزونه های محبوبی همچون ووکارس سازگاری کامل دارد و از اینرو امکان پیاده سازی یک فروشگاه معتبر را فراهم می سازد. پس از آشنایی با قالب وودمارت و نصب آن بر روی وردپرس به راحتی می توانید یک سایت فروشگاهی را راه اندازی کنید.

دانلود وودمارت رایگان و اورجینال

در جلسه دوم از مجموعه آموزش های رایگان قالب وودمارت در سایت وودمارت به معرفی مراجع دانلود قالب وودمارت، خرید نسخه اورجینال و دانلود رایگان قالب وودمارت خواهیم پرداخت. همچنین کاملترین نسخه قالب وودمارت با 288 دمد آماده، بسته نصبی آسان، بیش از 100د فونت فارسی و 20 افزونه پرمیوم در سایت یونی وودمارت ارائه شده است.

افزونه وودمارت WoodMart Core

در جلسه بعدی آموزش های لازم در مورد دانلود افزونه وودمارت core ارائه خواهد شد و با روش نصب و کار با این پلاگین آشنا خواهید شد. این افرونه، هسته اصلی قالب وودمارت است و برای استفاده از این قالب باید با روش نصب و کار با این افزونه آشنا شوید.

آموزش نصب قالب وودمارت

آموزش وودمارت رایگان قالب وودمارت در یونی وودمارت

در این جلسه آموزش وودمارت با 3 روش نصب قالب وودمارت آشنا شده و روش های نصب را آموزش خواهیم داد. این 3 روش نصبی شامل بسته نصبی قالب وودمارت، نصب از طریق پیشخوان و نصب از طریق هاست است که در جلسه آموزشی جزئیات کامل این سه روش به طور کامل بررسی خواهند شد. ابتدا کاربردها و پیش نیازهای هر یک از این 3 روش را معرفی کرده و پس از آن نحوه نصب عملی قالب را مطابق با لیست قدم به قدم آموزش خواهیم داد. بسته کامل قالب وودمارت نیز برای دانلود در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

به‌روزرسانی قالب وودمارت

در این جلسه آموزشی از سری آموزش های رایگان قالب وودمارت در یونی وودمارت به موضوع مهم آپدیت و به‌روزرسانی قالب وودمارت خواهیم پرداخت. آخرین نسخه قالب وودمارت با به‌روزرسانی رایگان نیز در سایت یونی وودمارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دموهای قالب وودمارت

تنوع زیاد دموهای قالب وودمارت یکی از مزیت های اصلی قالب وودمارت است که در سایت یونی وودمارت فهرست 288 دمو قالب با لینک پیش نمایش آنلاین و دانلود دموهای فارسی قالب وودمارت ارائه شده است. در این جلسه آموزشی به دموهای قالب وودمارت خواهیم پرداخت.

تنظیمات قالب وودمارت

در ادامه جلسات آموزش رایگان قالب وودمارت، تنظیمات قالب وودمارت به طور کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. تنظیمات قالب وودمارت بسیار گسترده است و در بخش های متنوع آن می توانید تمام بخش های قالب را به طور دلخواه تنظیم کنید. در این جلسه آموزشی از سایت وودمارت، تنظیمات قالب وودمارت به صورت مرجعی کامل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

تنظیمات عمومی قالب وودمارت

در ادامه آموزش رایگان قالب وودمارت، جلسات آموزش تنظیمات عمومی قالب وودمارت در اختیارتان قرار خواهد گرفت. تنظیمات عمومی قالب وودمارت در بخش تنظیمات قالب وودمارت بررسی می شود و شامل بخش هایی از گزینه های سفارشی سازی کلی سایت است.

تنظیمات عمومی طرح بندی

تنظیمات قالب وودمارت آموزش رایگان قالب وودمارت

در ادامه بررسی تنظیمات قالب وودمارت، موضوع تنظیمات چیدمان در قالب وودمارت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بخش تنظیمات چیدمان یا طرح بندی قالب وودمارت که ترجمه عبارت Layput است، شامل گزینه های سفارشی سازی عمومی ظاهر سایت است. در این جلسه از آموزش های رایگان قالب وودمارت در سایت یونی وودمارت به آموزش تصویری و ویدئویی تنظیمات چیدمان قالب وودمارت خواهیم پرداخت.

تنظیمات عمومی بنر هدر

در جلسات بعدی آموزش قالب وودمارت و بررسی تنظیمات قالب وودمارت به آموزش تنظیمات بنر هدر در قالب وودمارت می پردازیم. بخش تنظیمات بنر هدر یا سربرگ قالب وودمارت که ترجمه عبارت Header Banner است، گزینه های سفارشی سازی مربوط به نوار تبلیغاتی بالای هدر را در بر می گیرد. در این جلسات ویدئویی تنظیمات این بخش به صورت تصویری در سایت یونی وودمارت آموزش داده می شود.

تنظیمات عمومی پاپ آپ تبلیغاتی

موضوع جلسه بعدی در مجموعه آموزش های رایگان قالب وودمارت در سایت یونی وودمارت تنظیمات پاپ آپ تبلیغاتی در قالب وودمارت است. در این جلسه آموزشی از بخش تنظیمات عمومی به طراحی و ساخت پاپ آپ در قالب وودمارت خواهیم پرداخت. این جلسه ویدئویی و تصویری سفارشی سازی و تنظیمات پاپ آپ قالب وودمارت و همچنین روش غیر فعال کردن و حذف پاپ آپ ها را به طور کامل آموزش خواهد داد.

تنظیمات عمومی پنجره تائید سن

در این جلسه ویدئویی از مجموعه آموزش های رایگان قالب وودمارت در سایت یونی وودمارت به تنظیمات تائید سن در قالب وودمارت می پردازیم. بررسی کامل و جامع فعال کردن و سفارشی سازی تنظیمات پنجره تائید سن در قالب وودمارت در این جلسه ارائه خواهد شد.

تنظیمات عمومی اطلاعات کوکی

قالب وودمارت آموزش رایگان قالب در یونی وودمارت

در این آموزش از مجموعه 100 جلسه ای آموزش وودمارت به تنظیمات عمومی اطلاعات کوکی می پردازیم. در قالب وودمارت بخشی برای تنظیمات نمایش اطلاعیه کوکی ها در وودمارت تعبیه شده است که با این آموزش ویدئویی می توانید اطلاعات قوانین کوکی در قالب وودمارت را در سایت خودتان فعال کنید تا برای کاربران به نمایش دربیاید. برای آشنایی با تنظیمات کوکی ها باید طبق آموزش های ارائه شده در این جلسه ویدئویی عمل کنید.

تنظیمات عمومی ناوبری موبایل

در ادامه ی آموزش های رایگان قالب وودمارت در سایت یونی وودمارت به آموزش فعال سازی و تنظیمات ناوبری پایین موبایل در قالب وودمارت خواهیم پرداخت. در این بخش آموزشی که نوار پیمایش پایین موبایل در وودمارت نام دارد، آیکن ها و لینک هایی را در بر می گیرد که در تمامی صفحات سایت در دستگاه های موبایلی نمایش داده می شوند و امکان دسترسی سریع به بخش های اصلی سایت را فراهم می کنند.

در این جلسه ویدئویی از سری آموزش قالب وودمارت با سفارشی سازی دکمه ها و آیکن ها و متن ها در نوار پیمایش ناوبری موبایل وودمارت آشنا شده و به راحتی قادر به فعالسازی این بخش ها خواهید بود.

تنظیمات عمومی جستجو

در ادامه آموزش رایگان قالب وودمارت به بخش تنظیمات جستجو در قالب وودمارت خواهیم پرداخت که آخرین بخش از تنظیمات عمومی قالب وودمارت است. سایر تنظیمات عمومی قالب وودمارت را در جلسات قبلی معرفی کرده ایم که باید برای آشنایی با این بخش ها به جلسات ویدئویی مرتبط با هر یک از آن ها مراجعه کنید.

تنظیمات سفارشی عنوان صفحه

در این جلسه آموزشی از آموزش قالب وودمارت، بررسی تنظیمات عنوان صفحه در قالب وودمارت را به طور کامل آموزش خواهیم داد. طرح ها و چیدمان های متنوعی در عنوان برگه در قالب وودمارت وجود دارد و بخش های مختلف از جمله رنگ بندی، تصویر زمینه و تمامی بخش های آن به طور کامل قابل سفارشی سازی هستند. در این جلسه ویدئویی با سفارشی سازی بخش عنوان صفحه یا Title Page به طور کامل آشنا خواهید شد.

طراحی فوتر ساخت و ویرایش

آموزش ساخت و طراحی فوتر، تنظیمات سفارشی سازی و ویرایش فوتر در قالب وودمارت موضوع جلسه بعدی از مجموعه آموزش های قالب وودمارت است. در این جلسه آموزشی ابتدا به بررسی تنظیمات پاورقی قالب وودمارت می پردازیم و پس از آن نحوه ویرایش فوتر به کمک ابزارک ها را بررسی خواهیم کرد. همچنین ساخت و طراحی فوتر در قالب وودمارت به صورت کاملاً سفارشی سازی شده با المنتور را نیز آموزش خواهیم داد.

متن کپی رایت تغییر و ویرایش

در این جلسه ویدئویی، آموزش تغییر متن کپی رایت در قالب وودمارت به شما آموزش داده خواهد شد. با بررسی آموزش های ارائه شده در این جلسه با تنظیمات متن کپی رایت و سفارشی سازی های نمایش این بخش از قالب نیز به طور کامل آشنا خواهید شد.

تغییر فونت افزودن فونت

در ادامه آموزش رایگان قالب وودمارت در یونی وودمارت به موضوع مهم و جذاب افزودن فونت به قالب وودمارت خواهیم پرداخت. 5 روش تغییر فونت قالب وودمارت در این جلسه ارائه شده است که به معرفی و آموزش هر 5 روش خواهیم پرداخت. همچنین بهترین روش افزودن فونت سفارشی به قالب وودمارت را از بین روش های بدون افزونه، با افزونه، بدون کدنویسی و با کدنویسی به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین روش تغییر فونت را برای سایت خود انتخاب کنید.

سفارشی سازی ظاهر سایت

در این فصل از آموزش های رایگان قالب وودمارت به بررسی آموزش سفارشی سازی ظاهر قالب وودمارت خواهیم پرداخت. تنظیمات استایل ها و سفارشی سازی های ظاهری قالب وودمارت گزینه های متعددی را در بر می گیرند که تمامی این گزینه ها در این فصل به طور کامل مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

سفارشی سازی گردی حاشیه

در این جلسه آموزشی از مجموعه آموزش های وودمارت به بررسی سفارشی سازی گردی حاشیه المان ها خواهیم پرداخت. در این جلسه با مفهوم Border Radius که به گردی حاشیه المان ها ترجمه شده است، آشنا خواهید شد و تنظیمات گردی حاشیه در قالب وودمارت را آموزش خواهید دید.

آموزش رایگان قالب وودمارت در یونی وودمارت در 100 جلسه

آموزش رایگان قالب وودمارت در یونی وودمارت در 100 جلسه

در این مقاله مهمترین سرفصل های آموزش قالب وودمارت را به شما معرفی کردیم. اما آموزش قالب وودمارت به این سرفصل ها خلاصه نشده و شامل فصل های دیگری نیز می باشد. دوره آموزش رایگان وودمارت در سایت یونی وودمارت در 100 جلسه کاربردی تهیه شده است. هر یک از این جلسات، موضوع خاصی را مورد بررسی قرار می دهند تا تنها بر روی یک موضوع خاص تمرکز شود.

برای آشنایی بیشتر با این جلسات و سرفصل ها و شروع آموزش ها به سایت یونی وودمارت مراجعه کنید تا بتوانید در مورد کیفیت آموزش ها تصمیم گیری کنید.

علاوه بر آموزش قالب وودمارت که در سایت یونی وودمارت ارائه می شود، دوره های حرفه ای طراحی سایت فروشگاهی با قالب وودمارت و قالب های فروشگاهی دیگر نیز در سایت یونی وودمارت ارائه شده اند که برای آشنایی بیشتر با این دوره ها می توانید به سایت یونی وودمارت مراجعه کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید
دیگران می‌خوانند   
تیپ و چهره «کیانوش پسرخوانده شکیب» سریال آوای باران در 42 سالگی +عکس (عکس) رئیسی در آغوش سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی / حاج قاسم شما برای سلامتی رئیس جمهور دعا کنید ... رهبر معظم انقلاب: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم را به آغوش ملت برگرداند + فیلم (تصاویر) تغییر چهرۀ «الیاس» 17 سال بعد از سریال «اغماء» رونمایی شبنم قلی خانی از ظروف سرامیکی شیک کافه محبوبش/ همیشه به گردش+عکس خانه پدری باصفا و دلباز ستاره سادات قطبی در اصفهان، نصف جهان/ خاطرات بچگیش زنده شد+عکس رونمایی از سومین نوه اسحاق جهانگیری +عکس / پسر زیبایی که خیلی شبیه پدر بزرگش هست تبریک تولد جالب روناک سریال نون خ به ماه کاووس با یک عکس خاص و دیده نشده+عکس تصویری از دوران کودکی علیرضا جهانبخش با ابروهای پیوندی و اندامی نحیف+عکس استایل یکسان و موهای پریشان رحمان و رحیم پایتخت در طبیعت مازندران+عکس سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379 فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش ماشاالله وروایی، عموکاووس سریال نون خ خلبان از آب درآمد +عکس دوران خلبانی بازار ارز بدون خریدار؛ حجم معاملات در پایین‌ترین سطح! هشدار مقامات ایرانی به "قرارداد شیطنت آمیز" چینی‌ها! جزییات لایحه "حجاب" و بازداشت این پنج گروه توسط پلیس تعبیر خواب مدفوع در توالت فیلم دردناک از لحظه بلعیده شدن مرد مشهدی توسط زمین در سیل رونمایی شاهرخ استخری از مدل مو و استایل اروپایی جذابش در بلژیک/ مثل همیشه خوشتیپ+عکس اندازه ی باورنکردنی تگرگ هایی که در مشهد بارید با این 6 روش سریع و خانگی "تیرگی آرنج و زانو را از بین ببرید {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه
تیتر امروز   
رهبر معظم انقلاب: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم را به آغوش ملت برگرداند + فیلم
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
راز عجیب نقاشی مونالیزا لو رفت/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار!
اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم