آموزش ساخت پوشه بی‌نام در IOS

  دوشنبه، 31 شهریور 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
آموزش ساخت پوشه بی‌نام در IOS
کار با پوشه ها در iOS یکی از ویژگی هایی است که به شما در نظم بخشیدن به محیط برنامه هایتان کمک بسزایی می کند به عنوان مثال حتما شما هم تعداد زیادی از برنامه ها را روی گوشی خود دارید که هیچ نیازی به آن ها نمی بینید و عملا برنامه های بی استفاده ای هستند.

ساختن پوشه روی گوشی های آیفون یکی از روش های فوق العاده برای کاهش درهم ریختگی صفحه نمایش هست و همچنین دسته بندی اپلیکیشن ها با همدیگه می تونه استفاده از گوشی رو راحت تر کنه؛ بنابراین اگه شما هم جز دسته ای از افراد هستید که برنامه هایی رو روی آیفون یا آیپد خودتون دارید که هرگز از اون ها استفاده نمی کنید، توصیه میشه که برای برنامه هایی که هیچ گاه قصد اجرای اون ها رو ندارید، یک پوشه ایجاد و اپلیکیشن ها رو درون اونقرار بدید.

ساخت فولدر در iOS 8 و بالا تر

یکی از قابلیت های نسخه 8 به بالای سیستم عامل iOS، این هست که می تونید برنامه ها رو طبقه بندی کرده و هر دسته رو در یک پوشه (Folder) قرار بدید؛ برای مثال می تونید تمام بازی های موجود در گوشی تون رو در یک پوشه به همین نام قرار بدین و یا تمامی نرم افزار های پخش کننده ای که در گوشی تون دارید رو جدا از سایر برنامه ها داشته باشید.

تصویر

تنها کاری که باید برای ساخت فولدر در iOS 8 و بالا تر انجام بدید، این هست که:
  1. روی برنامه ای که می خواهید انتقال بدید، تپ کنید.
  2. انگشت خودتون رو روی برنامه نگه دارید و اون رو همزمان با برنامه ای دیگه بکشید و سپس انگشت خودتون رو از روی اون ها بردارید تا فولدر ایجاد بشه.
  3. بد نیست بدونید که به صورت پیش فرض، فهرست برنامه ها، نام فولدر رو مشخص می کنه؛ به عنوان مثال فرض کنید شما همه برنامه های پیام رسان رو در یک گروه دسته بندی کردید و در این صورت، این فولدر به نام Chat ذخیره میشه.
  4. با این وجود اگه می خواهید نام فولدر رو تغییر بدید، روی فولدر تب بزنید و انگشت خودتون رو تا زمانی روی اون نگهدارید که محتوای نام رو نشان بده و سپس، متن نام فولدر رو انتخاب و اون رو تغییر بدید.
  5. برای جدا کردن برنامه از فولدرها ، باید فولدر رو تا زمانی فشار بدید که آیکون ها شروع به لرزش کنن و سپس اون فولدر رو دوباره انتخاب کنید.

* نکته: برنامه هایی که می خواهید جدا کنید رو انتخاب کرده و بیرون بکشید؛ همچنین اگه دیگه نمی خواهید فولدر رو مشاهده کنید، باید همه برنامه ها رو از اون خارج کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (115 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (72 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (59 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (24 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (23 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (8 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (8 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر) نگاهی به کیک تولد شیک و 3 طبقه نعیمه نظام دوست با طرح بال فرشته/ جذاب و لاکچری+عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
سرگردانی دختر 21 ساله در شهر به جرم دختر بودن / پدر و مادرم فقط پسر می‌خواستند ؛ از خانه بیرونم کردند!
برای جلوگیری از نیش «پشه» چه چیزی روی پوستمان بمالیم؟
پسران و دختران رهبر معظم انقلاب داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...
مریم رجوی دچار حمله شد | سرکرده منافقین را با دز بالای دارو زنده نگه داشته اند
رهبر انقلاب: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است
ملاک های دختر سردار سلیمانی برای انتخاب رئیس جمهور+عکس
اعلام نتایج مرحلۀ اول فراخوان «دکتر‌معلمی» دانشگاه فرهنگیان‌
از تکاپوی نامزدهای انتخاباتی تا جشن ده کیلومتری عید غدیر در حواشی داغ امروز چهارشنبه 6 تیر 1403