ساعدنیوز
ساعدنیوز

آموزش برقراری رابطه جنسی واژینال

  چهارشنبه، 28 آبان 1399   زمان مطالعه 10 دقیقه
آموزش برقراری رابطه جنسی واژینال
از آنجایی که عادت کردن و تشخیص احساسات جنسی در زن و مرد توسط جنس مخالف کمی زمان می برد، احتمال دارد مقاربت برای برخی از زنان ناراحت کننده و حتی مقاربت دردناک باشد؛ اما درد نباید شدید باشد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، برای بسیاری از افراد، رابطه ی جنسی پرشور، عنصری ضروری در زندگی جنسی سالم است. اما بسیاری از زوج هایی که در رابطه طولانی مدت هستند، بعد از مدتی، به سبب این که نمی خواهند تلاش کنند یا به سبب این که خود را قانع می کنند که رابطه نداشته باشند، از رابطه ی جنسی پرشور و حرارت فاصله می گیرند.

برخی کارشناسان پیشنهاد می کنند که برای برگرداندن شور و شوق، افراد باید با صراحت در مورد آن صحبت کرده و به خود اجازه دهند تا خود درونیشان را بروز دهند و یاد بگیرند که تنش های جنسی را تحمل کنند.

زوج هایی که عموما در مطرح کردن مشکلاتشان موفق اند، زمانی که نوبت به صحبت در مورد رابطه ی جنسی می رسد، به مشکل برمی خورند. بسیاری از افراد فرض می کنند که یک رابطه ی جنسی عالی نباید نیاز به مکالمه داشته باشد، اما این طرز تفکر اغلب به سال ها رابطه ی غیررضایت بخش می انجامد.

تحقیقات نشان می دهد که افراد از صحبت در مورد مسائل معذب کننده دوری می جویند، زیرا تصور می کنند که چیزی که می گویند، ممکن است رابطه شان را تهدید کند، به خصوص اگر آن چیز در مورد فانتزی ها یا تمایلات جنسی در روابط غیرسنتی جنسی باشد؛ آن ها تصور می کنند که ابراز نگرانی در مورد زندگی جنسی به احساسات همسرشان آسیب خواهد زد؛ و یا به دلیل ترس یا خجالت از صحبت کردن اجتناب می کنند.

تحقیقات هم چنین نشان می دهد که زوج هایی که تمایل به بحث در مورد نزدیکی و صمیمیتشان با یکدیگر دارند، عموما شادترند، زیرا در می یابند که نگرانی های جنسیشان معمولا نشانه ای از به خطر افتادن رابطه ی آن ها نیست. ما در این مقاله سعی کردیم جزییات و چگونگی برقراری رابطه جنسی واژینال را بررسی کنیم.

پیش نوازی در رابطه جنسی چیست؟

برای ایجاد رابطه جنسی ایده آل واژینال پیش نوازی، نقش مهمی را ایفا می کند، تا هر دو نفر تحریک و آماده برقراری رابطه جنسی از طریق واژن شوند. این می تواند شامل بوسیدن، نوازش، مالش، لمس یا رابطه جنسی دهانی باشد. پیش نوازی باید برای هر دو شریک زندگی لذت بخش باشد. برخی افراد ترجیح می دهند به پیش نوازی ادامه دهند و رابطه جنسی نفوذی نداشته باشند.

اگر هر دو طرف آماده رابطه جنسی از طریق واژن هستید، تحریک بیشتر در هنگام پیش نوازی، ورود آلت تناسلی به واژن را راحت تر می کند. پیش نوازی باعث مرطوب شدن واژن، تحریک آلت تناسلی مرد و بزرگ تر و سفت تر شدن آن می شود.

چه موقع باید از کاندوم استفاده کنیم؟

پس از تحریک و آمادگی برای انجام رابطه جنسی، می توانید از یک کاندوم خارجی (مردانه) استفاده کنید. هر کدام از زوجین می توانند از کاندوم استفاده کنند. حتی می توانید از کاندوم مردان بر روی آلت تناسلی مرد استفاده کنید. این کار را باید قبل از لمس آلت تناسلی مرد یا وارد شدن به واژن انجام داد.

اگر از کاندوم داخلی (زنانه) استفاده می کنید می توانید آن را حداکثر هشت ساعت قبل از رابطه جنسی قرار دهید.

چگونه باید آلت تناسلی مرد را به واژن وارد کرد؟

بعد از آمادگی زوجین، یکی از آنها می تواند با استفاده از دست خود آلت تناسلی مرد را به آرامی به داخل واژن وارد کند. برای این کار زمان بگذارید. نگران نباشید. احتمال دارد این مرحله طول بکشد تا به درستی وارد بدن شود. مخصوصاً وقتی هنوز به بدن یکدیگر عادت نکرده باشید.

هنگامی که آلت تناسلی مرد در واژن زن قرار گرفت، می توانید بدن خود را به گونه ای حرکت دهید که آلت تناسلی به واژن وارد شده و سپس دوباره بخشی از آن خارج شود. سعی کنید وضعیتی که برای شما طبیعی و خوشایند است، را انتخاب کنید. آرام آرام آن را انجام دهید، مطمئن شوید که شریک شما در این موقعیت احساس راحتی می کند. اگر از کاری که انجام می دهید راضی نیستید با همسرتان صحبت کنید و رابطه جنسی را در همین جا به پایان برسانید.

ارگاسم چیست؟

در هنگام برانگیختگی، تنشی در بدن ایجاد می شود، فشار جنسی بعد از آن با یک هجوم ناگهانی و لذت بخش به نام ارگاسم، اوج گرفتن آزاد می شود. برای خانم ها حساس ترین قسمت بدن آنها كلیتوریس است. کلینوریس، یك برجستگی كوچك درست بالای دهانه واژن که عصب زیادی دارد. این قسمت نسبت به لمس بسیار حساس است. بسیاری از خانم ها برای ارگاسم با کلیتوریس خود تحریک می شوند.

شما می توانید موقعیت های مختلفی را برای رابطه جنسی واژینال امتحان کنید که امکان می دهد بدن خود را به گونه ای حرکت دهید که باعث لمس کلیتوریس شود. برخی از زنان برای تحریک آن از شریک زندگی خود می خواهند که در طول رابطه جنسی، کلیتوریس را لمس کنند.

برای اکثر مردان عملی که باعث وارد شدن آلت تناسلی در واژن می شود، انتهای عصب آلت تناسلی را تحریک کرده و باعث ارگاسم آنها می شود.

اگر بلافاصله یا حتی اصلاً ارگاسم ندارید نگران نباشید. تشخیص اینکه چه عواملی باعث ارگاسم زوجین می شود و چه وقعیتی برای به ارگاسم رسیدن مناسب تر است، ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشد. هر دو زن و مرد می توانند از رابطه جنسی واژینال لذت ببرند حتی اگر این کار باعث اوج گرفتن آنها نشود.

بهترین موقعیت برای رابطه جنسی واژن چیست؟

افراد مختلف از موقعیت های متفاوتی لذت می برند. از طرفی هم موقعیت های زیادی برای برقراری رابطجه جنسی وجود دارد. یک موقعیت مشترک موقعیت مبلغین است. این موقعیت شامل دراز کشیدن زن می شود، در حالی که مرد دراز کشیده یا نشسته است. همچنین، زن می تواند روی مرد دراز بکشد و یا هر دو نفر به پهلو دراز بکشند یا می توانند از پشت رابطه جنسی واژینال داشته باشند. (جایی که پشت زن به سمت مرد چرخانده شده است).

در اولین رابطه جنسی خود بهتر است، موقعیتی را انتخاب کنید که هر دو با آن راحت باشید. همانطور که بدن یکدیگر را بهتر می شناسید، می توانید موقعیت های مختلفی را آزمایش کنید و آنچه را که هر دو دوست دارید انجام دهید.

بعد از مدتی احتمال دارد حرکات، موقعیت ها و روش های لمس خاصی پیدا کنید که منجر به ارگاسم یکی از دو نفرتان می شود. اگر این امر بلافاصله یا حتی به کلی اتفاق نیفتد خیلی نگران نباشید.

اقدامات لازم بعد از رابطه جنسی چیست؟

اگر از کاندوم خارجی استفاده می کنید، باید هنگام برداشتن آلت تناسلی مرد، کاندوم را محکم نگه دارید. برای برداشتن کاندوم زیاد معطل نکنید. آلت تناسلی مرد هنوز باید به حالت ایستاده قرار گیرد تا خطر لغزش کاندوم یا بیرون آمدن نطفه وجود نداشته باشد.

آیا زن باکره در اولین رابطه جنسی همیشه خونریزی می کند؟

این قانون کلی نیست که هر زن باکره ای باید حتما در اولین رابطه جنسی خود خونریزی کند. برخی از زنان در اولین بار رابطه جنسی خونریزی می کنند. برخی دیگر ممکن است این وضعیت را نداشته باشند. هر دو حالت طبیعی است. هایمن یا پرده بکارت یک پوست نازک است که تا حدی قسمت ورودی واژن را پوشانده است. اگر قبلا پاره نشده باشد، به طور معمول اولین باری که زن رابطه جنسی واژینال برقرار می کند، پاره خواهد شد. اما مواردی وجود دارد از جمله ورزش های سنگین و استفاده از تامپون که باعث می شوند پرده بکارت از بین برود. اگر در هر بار رابطه جنسی همچنان خونریزی ادامه دارد، بهتر است با یک متخصص زنان و زایمان مشورت کنید. اما نکته ای که وجود دارد این است که رابطه جنسی محافظت نشده اولین بار هم ممکن است به بارداری منجر شود.

آیا یک باکره می تواند به STI مبتلا شود؟

حتی اگر کسی رابطه جنسی نفوذی نداشته باشد احتمال دارد در پی رابطه دهانی یا از طریق تماس پوست به پوست به STI مبتلا شود.

آیا خروج آلت تناسلی قبل از ارگاسم از حاملگی پیشگیری می کند؟

روش «خروج» یا «کشیدن» آلت تناسلی حتی قبل از نعوظ همیشه از بارداری پیشگیری نمی کند. چون ممکن است مقداری مایع منی قبل از انزال به داخل واژن وارد شود.

مقاربت دردناک نشانه چیست؟

از آنجایی که عادت کردن و تشخیص احساسات جنسی در زن و مرد توسط جنس مخالف کمی زمان می برد، احتمال دارد مقاربت برای برخی از زنان ناراحت کننده و حتی مقاربت دردناک باشد؛ اما درد نباید شدید باشد.

اگر رابطه جنسی برایتان دردناک است، آن را متوقف کنید تحریک کامل و استفاده از روان کننده بر پایه آب می تواند از بروز درد جلوگیری کند. از روان کننده های پایه روغن، مانند روغن بچه یا وازلین استفاده نکنید زیرا باعث پارگی کاندوم می شود. درد در طول رابطه جنسی می تواند نشانه دهنده بیماری یا عفونت باشد بنابراین بهتر است که با پزشک تماس بگیرید.

رابطه جنسی می تواند منجر به چه عوارضی شود؟

داشتن رابطه جنسی از طریق واژن بدون استفاده از کاندوم، شما و همسرتان را در معرض خطر بارداری ناخواسته و عفونت های مقاربتی (STI) از جمله HIV قرار می دهد.

انواع مختلفی از راه های پیشگیری از بارداری وجود دارد. اما فقط کاندوم از شما و همسرتان در برابر عفونت های مقاربتی (STI) و HIV محافظت می کند. به یاد داشته باشید که همه STI ها علامت های مشخصی ندارند. بنابراین ممکن است به هرکدام از این بیماری ها مبتلا شوید ولی از آن اطلاع نداشته باشید. بهتر است قبل از شروع رابطه جنسی با یکدیگر درباره راه های پیشگیری از بارداری صحبت کنید.

یک رابطه جنسی مطمئن به شما کمک می کند تا هم آرامش بیشتری داشته باشید و هم لذت جنسی را بیشتر کنید. اگر صحبت در مورد رابطه جنسی محافظت شده، برای شما بیش از حد دشوار یا شرم آور است، می تواند نشانه آن باشد که هنوز آماده شروع رابطه جنسی نیستید. به یاد داشته باشید که راه های زیادی برای لذت بردن از کنار هم بودن و کشف احساسات جنسی خود تا زمان مناسب وجود دارد.

اگر رابطه جنسی محافظت نشده داشته اید، در اسرع وقت به دنبال مشاوره بهداشتی باشید. می توانید برای جلوگیری از بارداری ناخواسته به راه های پیشگیری از بارداری اضطراری دسترسی پیدا کنید و اگر نگران هستید که در معرض HIV قرار گرفته باشید، می توانید از پروفیلاکسی پس از مواجهه (PEP) برای جلوگیری از عفونت HIV استفاده کنید. همچنین می توانید از نظر سایر STI ها آزمایش شوید.

اگر رابطه جنسی برقرار می کنید، بهتر است به طور منظم آزمایش HIV و سایر STI ها را انجام دهید. این به سلامت شما و شریک زندگی کمک می کند.

آیا رابطه جنسی واژینال الزامی است؟

تصمیم گیری در مورد داشتن رابطه جنسی امری کاملاً شخصی است. ممکن است فکر کنید که همه اطرافیان شما رابطه جنسی دارند اما این درست نیست. برخی ازافراد از رابطه جنسی لذت نمی برند، دیگران ترجیح می دهند که این کار را نکنند. مهم این است که هر دو نفر که رابطه جنسی را برقرار می کنند انگیزه و آمادگی لازم را داشته باشند و هیچ کس احساس فشار یا مجبور شدن برای انجام کاری که نمی خواهد را نداشته باشد.

با شریک زندگی خود صحبت کنید و ارتباط خود را ادامه دهید تا از رضایت وی مطمئن شوید. اگر شما و همسرتان مشتاق و آرام هستید، رابطه جنسی برای هر دو می تواند یک تجربه بسیار لذت بخش باشد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (284 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (155 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (108 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (87 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (65 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (57 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (44 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (37 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (36 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سوتی های عاشقانه سلمان نون خ تمامی ندارد +ویدیو/ بیچاره میخواست ثواب کنه کباب شد😂 مهران مدیری: بخاطر یک دختر از برادرش سیلی خوردم +ویدئو سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده