آموزش ماساژ جنسی و سکسی

  پنجشنبه، 17 بهمن 1398   زمان مطالعه 5 دقیقه
آموزش ماساژ جنسی و سکسی
از ماساژ جنسی می توانید برای شناخت بیشتر بدن همسرتان و نحوه صحیح تحریک و برانگیختگی او استفاده کنید.  از ماساژ به عنوان مقدمه ای برای عشق بازی بهره ببرید که در نهایت به رابطه جنسی عمیق تر با همسرتان کمک می کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از هنر زندگی، ماساژ جنسی راهی برای زنده نگه داشتن شادی، هیجان و رضایتمندی بعد از سال ها زندگی مشترک است. ترشح هورمون عشق، یعنی اکسی توسین تحت تاثیر رابطه جنسی موفق و رسیدن به ارگاسم افزایش می یابد. ماساژ جنسی به منظور کاهش تنش و استرس به کار می رود و تاثیری فوق العاده در بهبود روابط جنسی دارد. که می توانید از آن برای ایجاد تنوع و هیجان بیشتر در روابط جنسی تان استفاده کنید. در این مقاله با اصول ماساژ جنسی و روش های انجام آن برای تاثیر گذاری هر چه بیشتر در روابط جنسی تان آشنا می شوید. برای اطلاع از ارتباط جنسی موثر می توانید مشاوره جنسی دریافت کنید.

نقش ماساژ جنسی در بهبود روابط جنسی


از ماساژ جنسی می توانید برای شناخت بیشتر بدن همسرتان و نحوه صحیح تحریک و برانگیختگی او استفاده کنید. از ماساژ به عنوان مقدمه ای برای عشق بازی بهره ببرید که در نهایت به رابطه جنسی عمیق تر با همسرتان کمک می کند.

یکی از عوارض استرس، کاهش میل جنسی یا اختلال در عملکرد جنسی است. ماساژ جنسی باعث افرایش ترشح هورمون سروتونین (هورمون موثر در کاهش استرس) می شود. ماساژ جنسی به عنوان درمان اختلالات جنسی و درمان زود انزالی در مردان به زوجین توصیه می شود. با ماساژ فضای زناشویی خود را گرم کنید، با این کار صمیمیت و ارتباط عاطفی بهتری می سازید.

چه اصولی را هنگام ماساژ جنسی باید رعایت کرد؟

در ابتدا باید ذهنتان آزاد باشد، پس تمام دغدغه ها و مشکلاتی که دارید رها کنید و سعی کنید از لحظه حال لذت ببرید. به اندازه کافی زمان صرف کنید و با عجله کار نکنید، پذیرای تمامی حس های بدنی خود و همسرتان باشید و به آن توجه کنید. محیطی که انتخاب می کنید باید آرام باشد به گونه ای که همسرتان بتواند کاملا ریلکس شود. قبل از ماساژ دست های خود را بشویید. انگشتر و ساعت مچی خود را در بیاورید تا آسیبی به شریک جنسی تان وارد نشود. روغنی که برای ماساژ می خواهید استفاده کنید خیلی گرم یا سرد نباشد. برای رومانتیک تر شدن محیط، می توانید از روشنایی شمع و یک موسیقی آرامبخش لذت ببرید.

شیوه انجام ماساژ جنسی

در ابتدا کمی از روغن ماساژ به دست های خود بمالید. همسرتان باید روی شکم بخوابد. مقداری از روغن ماساژ را روی بدن او بریزید و با دست پخش کنید. بدن او را به آرامی و با احساس، مالش دهید. ماساژ را از پشت گردن شروع کنید و به سمت شانه ها بروید. بازوی او را با نوک انگشتان به آهستگی ماساژ بدهید سپس به قسمت ستون مهره ها بروید. از بالا به پایین ستون مهره ها بروید، مواظب باشید که قسمت انتهایی مهره ها آسیب پذیرتر است و نباید آنجا را زیاد فشار دهید.
به سراغ پاهای او بروید. از ران به سمت ساق پا و نوک انگشتان بروید. قسمت داخلی ران ها از تحریک پذیری بالایی برخوردار است. پشت او را به شکلی ماساژ دهید که برخی اوقات سینه شما با پشت او در تماس باشد چون باعث تحریک بیشتر می شود.

ماساژ جنسی زنان

برای شروع ماساژ بهتر است ابتدا از پشت همسرتان شروع کنید و کمر خانم را از بالا تا پایین به آرامی به صورت متناوب با حرکات کششی، لرزشی، دایره وار ماساژ دهید. باسن را به آرامی فشار دهید و در دست بگیرید. گاهی موهایش را بین انگشتان بگیرد. سینه ها را داخل به خارج بمالید و نوک سینه ها را به آرامی تحریک کنید. کف دست هایتان را به هم مالیده تا گرم شود و روی تخمدان ها بگذارید. خانم ها از دو ناحیه نقطه جی و کلیتوریس تحریک می شوند؛ پس با ماساژ مناسب این نواحی می توانید او را به ارگاسم برسانید. برای به اوج لذت رساندن زنان کلیک کنید.

ماساژ جنسی مردان

در ابتدا از قسمت پشت همسرتان شروع کنید و این ناحیه را از بالا تا پایین به آرامی به صورت متناوب با حرکات کششی، لرزشی، دایره وار ماساژ دهید؛ سپس برای افزایش تحریک شوهرتان می توانید قفسه سینه را به صورت دایره های کوچک ماساژ دهید. با یک دست آلت او را ماساژ دهید و با دست دیگر بیضه ها و ران او را لمس کنید. می توانید انگشتان را دور آلت حلقه کنید و آن را از بالا به پایین ماساژ دهید.

روش های انجام ماساژ جنسی

می توانید برای ایجاد تنوع بیشتر از شیوه های مختلف حین ماساژ جنسی استفاده کنید:

ماساژ با حرکات دورانی

در ماساژ جنسی به منظور تحریک و برانگیختگی همسرتان، از حرکات دورانی و آرام در قسمت برآمدگی های بدن استفاده کنید، دست هایتان را به نرمی حرکت دهید، به این طریق همسرتان آرامش و لذت وصف ناپذیری را تجربه می کند.

ماساژ با حرکات دایره ای

مالش دادن همسرتان با حرکات دایره ای به رها شدن او از فشارها و تنش های روزمره کمک می کند و یک جریان دلپذیر ایجاد می کند. این نوع ماساژ را برای نواحی گسترده بدن مانند کمر، ران ها، شکم و سینه می توانید استفاده کنید. حرکات دایره ای را به صورت متوالی، بدون وقفه و پیچشی انجام دهید.

ماساژ با حرکات بادبزنی

در حرکات بادبزنی، ماساژ به سمت بالا و پایین انجام می شود. در این حالت دست هایتان را از شانه ها به سمت کمر، پایین می برید و دوباره در طول کنار قفسه سینه بالا می آورید و به بالای ستون مهره ها بر می گردید و این کار را ادامه می دهید.

ماساژ با حرکات قدرتی

انجام ماساژ جنسی با حرکات قدرتی، گردش خون در بدن را تسهیل می کند و به باز شدن گرفتگی عضلات و قسمت های گرفته بدن کمک می کند. پس مدتی بعد از اینکه بدن گرم شد می توانید از حرکات قدرتی و ضربه ای استفاده کنید. این حرکات را می توانید روی ستون مهره ها، شانه، دست ها و پاها استفاده کنید. بهتر است این حرکات را در نواحی شکم و قسمت سر انجام ندهید.

ماساژ با مالش های تسکین دهنده

استفاده از مالش های تسکین دهنده که به صورت حرکات نرم و دایره ای بزرگ است می توانید برای شکم استفاده کنید. این مالش ها به همسرتان کمک می کند تا بهتر و عمیق تر تنفس کند.


6 دیدگاه
  دیدگاه ها
جممود حیدری
2 سال پیش

جالب بود وعالی
عبدالله
2 سال پیش

جالب بود
سجاد
2 سال پیش

ممنون از نویسنده با تجربه بعد از ازدواج امتحان میکنم
بازدیدکننده
2 سال پیش

عالی بود مرسی
امیرحسین قربانی
2 سال پیش

شما ها خجالات نمی کشید؟ به پلیس فتا نگفتم
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (484 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (104 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (21 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (16 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان