آموزش تکنیک های مهم رابطه زناشویی

  جمعه، 29 اسفند 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
آموزش تکنیک های مهم رابطه زناشویی
اگر شما نیز در حین نزدیکی با همسر خود نقص‌هایی دارید و یا این نقص‌ها را در طرف مقابلتان می‌بینید؛ سعی کنید آنها را مدام بازگویی نکنید یعنی اینکه درباره نقاط ضعف و ناتوانی‌های خود و همسرتان صحبت نکنید و یا ازخودتان بدگویی نکنید چون در نتیجه این کار بر ناخودآگاه همسرتان تاثیر منفی می‌گذارید و به مرور باعث سرد شدن او از رابطه می‌شوید

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، رابطه زناشویی یا جنسی زن و شوهر یکی از بخش های مهم زندگی مشترک است که وجود هرگونه مشکلی در آن بطور مستقیم سایر بخش های زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد و بالعکس داشتن رابطه جنسی موفق و سالم باعث بهبود کیفیت زندگی در ابعاد مختلف می شود. رابطه زناشویی سالم و رضایت بخش علاوه بر اینکه باعث بهبود رابطه زن و مرد می شود و صمیمت بین شان را بیشتر می کند، بر روی سلامت و جسم و روح شان تاثیر مثبت می گذارد.

پس در این مقاله سعی می کنیم تا در جهت افزایش اطلاعات شما درباره نزدیکی با همسر تلاش کنیم و نکات مهمی را که باعث موفقیت شما در این زمینه می شوند را بیان کنیم.

۱- معاشقه قبل از نزدیکی با همسر

یکی از نکات مهمی که قبل از نزدیکی با همسر باید به آن توجه کنید این است که باید به معاشقه و پیشنوازی کردن به عنوان یک کلید طلایی نگاه کنند چون هر چقدر طرفین قبل از رابطه و نزدیکی با هم بیشتر معاشقه کنند در طول رابطه نیز لذت بیشتری کسب می کنند و در مقابل عدم معاشقه قبل از نزدیکی می تواند باعث انزال زود رس و دردناک شدن رابطه جنسی شود.

بنابراین برای معاشقه کردن نیز می توانید از لمس کردن و یا نوازش استفاده کنید و یا اگر می بینید همسرتان از یک کار خوشش می آید شما به آن کار بیفزایید و یا آن را برای دفعات بعدی نیز تکرار کنید و برای خانم ها سعی کنید اکثر نقاط بدن آنها را در حین معاشقه مورد توجه قرار دهید و در کل در حین این کار بی تحرک نباشید.

البته این نکته را فراموش نکنید که برای یک معاشقه موفق باید نسبت به بدن همسرتان شناخت کافی داشته باشد و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

۲- در نظر گرفتن شرایط محیطی

یکی از عواملی که باید همیشه برای نزدیکی با همسر در نظر داشت این است که محیطی که در آن عمل نزدیکی را انجام می دهید باید سرشار از حس امنیت و آرامش باشد و این محیط باید لذت و کیفیت رابطه جنسی را برهم نزند و هیچ کسی از بیرون به این مکان دید نداشته باشد.

شما می توانید با خلاقیت و با توجه به سلیقه و علاقه خودتان این محیط را مزین کنید مثلا از رنگ های روشن استفاده کنید و از عطر ها و بو های ملایم نیز کمک بگیرید و هر کاری که در این زمینه باعث افزایش آرامش و لذت شما می شود را می توانید انجام دهید.

۳- تحرک و فعالیت دوطرفه

در حین نزدیکی با همسر نباید انتظار داشته باشید که همسرتان به تنهایی همه کارها را انجام دهد تا شما به لذت برسید و بر عکس خودتان نیز نباید منفعل تام باشید بلکه باید دو طرف تحرک و فعالیت داشته باشند تا به لذت برسند. بنابرانی سعی کنید برای اینکه رابطه خود را از سردی و یکنواختی دربیاورید و در ضمن اگر به دنبال رضایت و لذت در رابطه خود هستید باید به همسرتان و فعالیت های او واکنش نشان دهید و در مقابل شما از خود عکس العمل نشان دهید.

۴- عدم بازگویی نقایص

اگر شما نیز در حین نزدیکی با همسر خود نقص هایی دارید و یا این نقص ها را در طرف مقابلتان می بینید؛ سعی کنید آنها را مدام بازگویی نکنید یعنی اینکه درباره نقاط ضعف و ناتوانی های خود و همسرتان صحبت نکنید و یا ازخودتان بدگویی نکنید چون در نتیجه این کار بر ناخودآگاه همسرتان تاثیر منفی می گذارید و به مرور باعث سرد شدن او از رابطه می شوید البته این مسئله به معنای مطرح نکردن یا نادیده گرفتن یک مشکل جنسی بزرگ نیست بلکه نقایص جزئی را در برمی گیرد.

پس شما یاید سعی کنید در این مواقع به جای اینکه فقط نقاط ضعف را ببینید بر روی نکات مثبتی که در حین رابطه از خود و همسرتان می بینید تمرکز کنید و او را به خاطر این نکات تشویق کنید و در نهایت رابطه عاطفی خود را نیز تقویت کنید.

۵- پیشنهاد دو طرفه برای رابطه

در زمینه پیشنهاد دادن برای نزدیکی با همسر و پیش قدم شدن یک اختلاف دیدگاهی وجود دارد و آن هم این است که زنان تصورشان به اینگونه است که باید همیشه مردان برای پیشنهاد پیشقدم شوند و در مقابل مردان نیز انتظار دارند که زنان هم گاهی برای این کار شروع کننده باشند و در کل تصور درست و حقیقت این است که نباید فقط مردان برای این کار پیشنهاد دهند و زن نیز باید پیشقدم شود و از افکار اشتباهی که باعث جلوگیری از این امر می شود دوری کنند چون با پیشنهاد زن گاها مرد بیشتر برای رابطه جنسی تحریک می شود و لذت بیشتری از رابطه می بیند. در هر صورت می توانید در این زمینه نیز با همسر خود مشورت کنید.

۶- افزایش ندادن طول رابطه بدون دلیل

بیشتر افراد بخصوص مردان فکر می کنند که اگر زمان رابطه خود را در حین نزدیکی با همسر افزایش دهند در نتیجه آن لذت بیشتری عایدشان می شود و به همین منظور به راه های مانند مصرف دارو و مواد مختلف روی می آورند و مدام در طول رابطه به انزال خود فکر می کنند اما پیشنهاد می شود به جای این تفکر نادرست بهتر است از ویژگی های جنسی خود و همسرتان بیشتر اطلاعات جمع آوری کنید و آموزش های جنسی را ملاک رابطه خود قرار دهید تا رابطه لذت بخش تری داشته باشید.

۷- امر نکردن و دستور ندادن

خیلی از افراد در طول رابطه جنسی و هنگام نزدیکی با همسرشان با حالت دستوری مدام به او می گویند که باید فلان کار را انجام دهی و یا باید آن کار را می کردی و با حالت امری برای آنچه که از همسرشان می خواهند درخواست خود را اعلام می کنند.

لازم است بدانید که این کار جز کاستن لذت در طول رابطه و سردی نتیجه ای در پی ندارد چون فرد احساس حقارت می کند پس سعی کنید به جای دستور دادن خواسته های خود را با ابراز احساسات بیان کنید و از مرتب دستور دادن و امر کردن در حین نزدیک با همسرتان بپرهیزید.

۸-رعایت نکات ایمنی و بهداشتی

رعایت کردن نکات بهداشتی در رابطه جنسی یکی از امور ضروری است که گاها برخی از افراد خواسته یا ناخواسته از آن غافل می شوند؛ در ضمن اینکه جدی گرفتن آن برای یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش ضرورت دارد و در زیر چندین نکته را در ارتباط با این امر بیان می کنیم.

  • قبل از نزدیکی با همسرتان از سلامت جنسی خود و او مطمئن شوید.
  • برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی از دوش واژینال به طورمکرر جلوگیری کنید.
  • اگر هر کدام از طرفین دارای تبخال هستید تا زمان بهبودی نزدیکی نکنید.
  • همیشه قبل از نزدیکی با همسرتان دوش بگیرید و آلت تناسلی خود را تمیز شست و شو دهید.
  • از عطر و وسایل آرایش استفاده کنید.
  • مراقب بهداشت دهان و دندان خود باشید و هر نکته ای که مربوط به بهداشت جسمی است را برای افزایش لذت جنسی رعایت کنید.
  • از روش های ضد بارداری مانند کاندوم، دیافراگم، اسفنج و غیره و البته با مشورت پزشک کمک بگیرید.

۹- آگاهی از رسیدن به ارگاسم

رضایت در رابطه جنسی در هنگام نزدیکی با همسر به ارگاسم بستگی دارد و در این حالت نیز مردان و زنان تفاوت های زیادی با هم دارند یعنی گاهی اوقات با هم به ارگاسم می رسند و گاهی نیز با فاصله کمی از همدیگر به این حالت می رسند اما زنان معمولا در اولین رابطه جنسی خود ارگاسم نمی شوند پس باید برای موفیت در این امر و رضایت نهایی در هنگام نزدیکی با همسرتان نشانه های ارگاسم طرف او را بشناسید و برای اینکه او نیز به ارگاسم برسد تلاش خود را بکنید.

۱۰- آماده شدن از لحاظ روانی قبل از نزدیکی

یک از نکات مهمی که اکثرا از انجام ان غافل هستند این است که قبل از نزدیکی با همسر باید از لحاظ روحی روانی نیز آمادگی برقراری رابطه را داشته باشید مثلا سعی کنید با گفت وگو های تحریک کننده با هم صحبت کنید و سوالات و خواسته های جنسی خود را در این هنگام با همدیگر در میان بگذارید.

زن و شوهر باید قبل از نزدیکی کردن به هم بگویند که از چه کاری یا توجه به کدام اندام آنها، بیشتر برایشان لذت بخش است و و همچنین از کلمات محبت آمیزی مانند عاشقت هستم و دوستت دارم و تاثیر اعجاب انگیز آن بر رابطه غافل نشوند.

سعی کنید از جملاتی استفاده کنید که طرف مقابلتان بداند که چقدر برایش احترام قائل هستید و فقط برای جنبه جنسی او را نمی خواهید مثلا می توانید به او بگویید که برایتان خیلی عزیز است و مشابه او در این دنیا برای شما هرگز وجود ندارد و با این کارها لذت جنسی خود را چندین برابر کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (518 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (28 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (21 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان