انگشتر نقره مردانه جایگزین مناسب برای انگشتر طلا

  یکشنبه، 17 مهر 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
انگشتر نقره مردانه جایگزین مناسب برای انگشتر طلا
ساعدنیوز : فلز نقره از جمله فلزاتی می باشد که برای تولید زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرد، این فلز در برابر اکسایش بسیار مقاوم می باشد.

استفاده از زیور آلات بیشتر برای خانمها قابل اهیمت است و انگشتر نقره زنانه نیز که در بازار مشاهده می کنید تنوع طرحهای بیشتری را در مدلهای زنانه مشاهده می کنید که این نشان دهنده میزان استقبال آنها بوده است.

اما جالب است بدانید که انگشتر دارای خاصیت ضد درد دارد به این صورت که ذرات موجود در آن با پوست در تماس هستند و به مرور زمان که از آن استفاده می کنید جذب بدن می شود از این جهت می تواند درد را تسکین ببخشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

تصویر

در همین راستا است که انگشتر و دستبند طلا در بین سایر زور آلات دارای محبوبیت بیشتری است خاصیت ضد عفونی آن باعث شده تا این محبوبیت بیشتر شود و با توجه به تحقیقهایی که صورت گرفته نشان می دهد که این فلز می تواند بیش از 600 نوع میکروب را از بدن خارج کند به همن سبب است که سلامتی افراد را می تواند افزایش دهد.

امروزه از آنجایی که تنوع تولید انگشتر نقره بسیار زیاد است می توان بر اساس سلیقه انگشتر مورد نظر را انتخاب کرد و می توان از این نظر می تواند شخصیت شما را نشان دهد جالب است بدانید که انگشتر نقره با هر پوستی می تواند سازگار باشد و برای هر نوع رنگ پوست نیز جذاب است و در جهت دیگر به آسانی با تمامی لباسها قابل ست شدن است.

انگشتر نقره مردانه

از آنجایی که انگشتر نقره دارای خواصها بسیار زیادی است نوع مردانه و زنانه آن را می توانید در بازار مشاهده کنید که نشان دهنده میزان محبوبیت و اهمیت آن بوده و به همین سبب مدلهای جدید تری روز به روز در حال عرضه است.

البته انگشتر نقره جدا از ویژگیهایی که دارد از نظر زیبایی و براقی نیز در جایگاه خوبی قرار دارد و بسیاری از افراد به خصوص مردان به خریدن آن توجه زیادی می کنند البته نقره همانطور که گفته شد دارای خواص بسیار زیادی است و اگر با سایر فلزات ترکیب شود این فواید می تواند بیشتر شود به این صورت که اگر می خواهید مدلهای بهتری از آن را مشاهده کنید می توان به موردهایی مانند: استات نقره، یدید نقره و غیره اشاره کرد.

تصویر

در مورد زیبایی انگشتر نقره مردانه اگر بخواهیم بگوییم باید توجه داشته باشید که در دو نوع دستی و ماشینی تولید می شود که نوع دستی آن قیمت زیادی را دارد به این دلیل که با دقت خاصی تولید می شود و همچینین وقت زیادی در این خصوص گرفته می شود در جهت دیگر نیز شما می توانید طرح مورد نظرتان را سفارش دهید تا مطابق به خواسته شما انگشتر نقره تولید شود.

انگشتر نقره همانطور که اشاره کردیم دارای خواص بسیار زیادی است که می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد به این صورت که برای افرادی که دچار بیماریهای عصبی هستند بسیار تاثیر گذار است به این سبب موجب می شود گردن خون را افزایش دهد، همچنین باعث شده تا سوخت و ساز بدن را افزایش دهد تا آرامش بتواند بر فرد حاکم شود و یکی از کاربردهایی که می توان به آن اشاره کرد تسکین ذهن است که همانطور که گفته شد با تنظیم گردش خون این اتفاق می افتد.

انگشتر نقره زمرد کلمبیا

سنگ های زمرد در قالب های مختلفی تولید و توزیع می شوند و از ارزش بالایی برخوردار هستند.

این نمونه در ساختار های چند وجهی تولید می شوند و جالب است بدانید که ساختار رنگ زا در آنها وجود دارند که موجب رنگی شدن سنگ زمرد می شود.

با استفاده از سنگ های زمرد طلا و جواهر های گرانبهای بسیاری تولید می شود و زیبایی بی نظیر آن طرفداران زیادی از سراسر جهان جذب کرده است زیرا در اشکال متفاوت تولید می شود و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند نمونه دلخواه خود را پیدا و خریداری کند.

بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که در بازار طلا و جواهر، نمونه هایی که از زمرد برخوردار هستند بسیار پرفروش بوده و از بازار خوبی برخوردار است.

سنگ زمرد در کشور های مختلفی از جمله ایران و کلمبیا پیدا می شود و خوشبختانه این دو کشور توانسته اند بیشتر فروش جواهرات زمرد را داشته باشند.

تصویر

یکی از زیور آلات پرطرفدار و همچنین قیمت مناسب انگشتر نقره زمرد می باشد

انگشتر نقره زمرد در طرح ها و اندازه های مختلفی تولید و توزیع می شود در دو نمونه مردانه و زنانه در بازار موجود است.

نمونه های زنانه ظرافت بیشتری دارند و برای مجالس گزینه بسیار خوبی می تواند باشد.

نمونه های مردانه انگشتر نقره زمرد هم بیشتر در رنگ های مشکی و سبز تولید و توزیع می شوند و بیشتر آقایان رنگ آن را با ساعت و لباس خود ست می کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (600 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (185 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (55 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (27 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان