انتخاب لباس شیک برای پسر بچه ها چگونه باید باشد؟

  دوشنبه، 24 شهریور 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
انتخاب لباس شیک برای پسر بچه ها چگونه باید باشد؟
ساعد نیوز: همه والدین دوست دارند که کودکشان آراسته و خوش تیپ به نظر برسد. سلیقه والدین در خوش تیپ بودن کودک نقش اساسی دارد . باید بدانید نحوه لباس پوشیدن فرزندتان در آینده و موقعیت او تاثیر گذار خواهد بود زیرا والدین نقش اساسی در ایجاد سلیقه کودکان خود برای آینده دارند.

وسواس والدین در انتخاب و خرید لباس برای کودکان انتخاب را کمی مشکل می سازد . اکثرا از لباس هایی که بچه های مدلینگ می پوشند استقبال می شود چرا که ترکیب رنگ و ست کردن لباس های آنها کاملا حرفه ای انجام می شود . با دیدن مدلهای شیک و جدید از لباس پسربچه های شیک پوش می توانید برای انتخاب لباس بهتر عمل کنید.

انتخاب لباس پسرانه بسیار شیرین است.پسربچه های شیرین و پر شر و شور با انتخاب درست لباس، می توانند منظم تر و زیباتر از همیشه به نظر برسند.اما آیا خرید لباس کودک صرفا چون اندازه و قیمت کمتری دارد، آسان تر هم هست؟چه نکاتی را باید وقت خرید لباس برای پسربچه ها در نظر داشته باشیم؟کدام لباس ها بهترین انتخاب ها برای پسرهای کوچولو هستند؟در این مطلب چند نکته کوتاه در مورد انتخاب لباس کودک برای پسرها می خوانیم.

برای پسر لاغرم چگونه لباس انتخاب کنم؟

همانطور که برای برخی والدین در خرید لباس بچه تپل بودن کودک مشکل است، برای برخی دیگر لاغر بودن کودک مشکل می شود. در هنگام خرید لباس بچه برای پسرتان که لاغر است، رنگ های روشن و آبی روشن مناسب ترین انتخاب ها است. مطمئنا فصل زمستان مختص لاغر اندام ها است و در این فصل با پوشیدن لباس های ضخیم و چند لایه شیک تر به نظر خواهند رسید. برای پسر لاغرتان لباس های با طرح های درشت و خطوط ضخیم و افقی را انتخاب کنید. مطمئن باشید پوشیدن تی شرت بسیار تنگ به ضرر فرزندتان است و آن ها را لاغرتر از حد معمول نشان می دهد. از اکسسوری های ظریف، کراوات و پاپیون برای پسرتان استفاده کنید تا لاغری او چندان به نظر نرسد. این ها مجموعه از نکاتی بود، که در خرید لباس بچه می تواند به شما کمک کند.

انتخاب لباس پسرانه برای پسرهای فعال

اگر پسر کوچولوی شما زیادی فعال است، در انتخاب لباس هایش تجدید نظر کنیدخیلی از پسربچه ها همیشه مشغول دویدن و بازی کردن هستند.بهتر است برایشان لباس های نسبتا آزاد بخرید چون بچه ها خیلی با لباس های تنگ و چسبان راحت نیستند.پسربچه هایی که اهل بازی و دویدن هستندخیلی وقت ها لباس هایشان را پاره می کنند یا به آن ها ضربه می زنندپس بهتر است مثلا برای استفاده روزانه، به جای جین شلوار کتان یا پنبه ای و به جای لباس دکمه دار و زیپ دار لباس های ساده بدون زیپ برایش بخریدتا راحت بازی کنند و نگران لباس نباشند.دخترها و پسرها از سن سه الی چهار سالگی کم کم در کارهایی مثل لباس پوشیدن یا غذا خوردن مستقل می شوند.لباس های بدون زیپ برای این دوره سنی بهترین انتخاب ها هستند.

یک لباس همه جایی

لباس مهمانی کودک شما باید تنها مختص به مهمانی باشد و نباید لباس را هنگام بازی و پارک رفتن به او بپوشانید چرا که لباس رن و رو رفته و فرسوده می شود و کودک هنگام بازی با آن راحت نیست پس همیشه در هر مکانی لباس مناسب به کودک بپوشانید مثلا هنگام رفت به پارک برای راحت بودن کودک به او بلوز و شلوار بپوشانید.

لباس پسرانه باید راحت شسته شود

بچه ها عاشق بازی کردن هستند و خیلی وقت ها این بازی ها با کثیف و لکه شدن لباس هایشان همراه است که البته هیچ اشکالی ندارد.لباس های کتان سخت شسته می شوندو در مقابل الیاف طبیعی نازک، راحت تر و سریع تر از لکه پاک می شوند.بهتر است موقع خرید به جنس لباس و البته شیوه شستشوی لباس کودک (مثلا دمای مناسب شستشو، دور ماشین لباسشویی، شستشو با دست یا ماشین و…) توجه کنید تا بتوانید آن ها را راحت تر بشوییدو به مدت بیشتری اضافه کنید. بچه ها با بازی کردن و تجربه یاد می گیرند،پس هیچوقت آن ها را به بهانه تمیزی لباس از بازی محروم نکنید.

بهتر است برای خرید لباس کودک پسرانه، فرزندتان را همراه ببرید

بچه ها نظرات و سلیقه های خاص و منحصر به فردی دارند.سلیقه هایی که ممکن است حتی نتوانیم آن ها را حدس بزنیم.بچه ها در لباس هایی که خودشان انتخاب می کنند (حتی آن هایی که به نظر ما خنده دار یا مسخره می رسند)،اعتماد به نفس بیشتری دارند و حالشان خوب تر است.بهتر است تا جایی که می توانید بچه ها را مجبور به خرید هیچ لباسی نکنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان