ساعدنیوز
ساعدنیوز

انواع مدل های لباس عروس که باید بشناسید!

  یکشنبه، 13 مهر 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
انواع مدل های لباس عروس که باید بشناسید!
اگر به مراسم عروسی خود نزدیک هستید مانند همه، نگرانی‌­ها و استرس‌­هایی را برای شب عروسی خود دارید. یکی از نگرانی‌­هایی که اکثر خانم‌‌­ها در نزدیک شدن مراسم عروسی خود دارند، لباس عروس آن‌­هاست. این نگرانی و استرس ناشی از انتظارات زیادی است که شما برای آن شب از خودتان دارید.

اگر به مراسم عروسی خود نزدیک هستید مانند همه، نگرانی ­ها و استرس ­هایی را برای شب عروسی خود دارید. یکی از نگرانی ­هایی که اکثر خانم ­ها در نزدیک شدن مراسم عروسی خود دارند، لباس عروس آن ­هاست. این نگرانی و استرس ناشی از انتظارات زیادی است که شما برای آن شب از خودتان دارید. برای کم کردن نگرانی هایتان، پیشنهاد ما به شما این است که به خرید لباس عروسی خود مانند یک خرید لباس ساده ولی به طور هوشمندانه و آگاهانه نگاه کنید. این خرید باید یکی از لذت بخش ترین خرید های زندگی شما باشد. پس به شما پیشنهاد می ­دهیم به عنوان یک خانم قبل از خرید لباس عروسی خود مقاله ی زیر را بخوانید، مطمئناً از آن لذت خواهید برد و انتخاب راحت تری خواهید داشت.

حتماً به گوش شما هم خورده است که وقتی از لباس عروسی فردی صحبت می شود، جزئیات دقیق آن را کسی بیاد نمی آورد بلکه یک هاله ای از شکل کلی آن در ذهن ها وجود دارد و تنها به یاد می آوردند که آیا آن شب لباس عروس، خاص و زیبا بوده است؟!

این هاله ی زیبا در ذهن دیگران چگونه ایجاد می­شود؟ وقتی طراح لباس شما کار بلد و حرفه ای باشد و لباس عروس شما را با توجه به ایده های جذاب خود و در عین حال متناسب با قد و اندام شما طراحی کند، قطعاً خاص ترین لباسی خواهد بود که شما بر تن خواهید کرد. در واقع رعایت تناسبات، کلید اصلی زیبایی لباس است، لباسی که اندام را متناسب تر نشان دهد زیباتر هم بنظر می آید.اگر مشتاق هستید با انواع لباس عروس ها آشنا شوید در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

لباس عروس بدون چین

برای این افراد لباس های ساده بهترین انتخاب است. لباس عروس بدون چین و بدون استفاده از مقدار پارچه خیلی زیاد اندام شما را درشت تر و بلندتر نشان خواهد داد. لباس های پیچیده و بزرگ برای این افراد مناسب نیست و آن ها را ریز نقش تر نشان می دهد، در واقع لباس های یکنواخت و باریک برای این افراد مناسب تر است.

لباس عروس طرح ماهی یا پری دریایی:

لباس عروس طرح ماهی از رمانتیک ترین و زنانه ترین سبک و مدل لباس عروس ها است. لباس عروس طرح ماهی معمولاً بر روی اندام های ساعت شنی می نشیند، در واقع میان تنه ی اندامی و تنگِ لباس عروس طرح ماهی، اندام را کشیده تر نشان می دهد­ و دامنِ رهای آن گستردگی خود را از بالای زانو شروع می کند و مانند دُمِ ماهی در قسمت پایین لباس آزادانه حرکت می کند. تنگی لباس عروس طرح ماهی با توجه به انواع آن تا زیر باسن و یا نهایتاً زانو می­ باشد تا عروس بتواند به راحتی قدم برداشته و راه برود.لباس عروس طرح ماهی بر روی سینه و باسن تأکید بیشتری دارد و بیشتر خانم هایی که دوست دارند انحنای اندام آن­ها بیشتر به چشم آید از این نوع لباس عروس بیشتر استقبال خواهند کرد.

لباس عروس بدون پف:

بعضی از عروس خانوم هایی که لباس عروس های بدون پف را می پسندند به سوی لباس عروس های راسته جذب می شوند. این مدل از لباس عروس های بدون پف به گونه ای طراحی شده اند که برش های آن ها به صورت عمودی از شانه ها حرکت و به سمت باسن کشیده می شود. همچنین بالاتنه و دامن در قسمت کمر به یکدیگر متصل می شوند و گاهی از یک کمربند جهت تأکید بر باریک تر نشان دادن کمر استفاده می شود. این فرم از لباس عروس های بدون پف برگرفته از لباس های فاخر قدیمی در مصر هستند به طوری که در آن زمان معمولاً مدل یقه ی آن ها هفت بوده است ولی امروزه با انواع مدل یقه ها بخصوص یقه قایقی، طراحی می شوند.

استفاده از پارچه های ساده برای این مدل لباس عروس، آن را بسیار ساده تر نشان می دهد که بیشتر مورد پسند خانم هایی است که طرفدار سبک های ساده و یا مینیمال هستند. اما بیشتر عروس خانم ها بخصوص خانم های ایرانی از پارچه هایی استقبال می کنند که بر روی آن ها کار دست صورت گرفته باشد و یا اینکه خودِ پارچه دارای تزئینات باشد. که البته برای این فرم از لباس عروس های بدون پف بسیار زیبا و جذاب خواهند بود.

لباس عروس پفی با دامن فون:

عروس خانم هایی که علاقه ی زیادی به پوشیدن لباس عروس های پفی دارند، باید بدانند با هر اندامی که باشند لباس عروس های پفی با دامن فون بهترین گزینه ی انتخابی برای آن هاست. این مدل از لباس­ عروس های پفی در واقع به شکل A انگلیسی هستند و با داشتن دامن های فون، اندام را کشیده نشان می دهند و برای خانم های ایرانی بسیار ایده آل هستند زیرا آن ها در کمر برش خورده و دامن آن ها بین کمر و باسن به صورت چسبان قرار می گیرد و از روی باسن تا پایین لباس با یک شیب ملایم گشاد می شوند. این فرم از برش، کمر را باریکتر و باسن را به تناسب کمر برجسته نشان می دهد.این مدل لباس عروس پفی یک سبک کلاسیک بشمار می آید به همین دلیل بیشتر برای مراسم های مذهبیِ عروسی که البته منظورمان همان مراسم عقد است بسیار مناسب است.این مدل لباس عروس ها با پارچه های دانتلِ ساده و بدون تزئینات زیاد هم، در شما این احساس را ایجاد خواهند کرد که شما زیباترین بانو در مراسم عروسی خود هستید.

لباس عروس پرنسسی:

با اینکه لباس عروس های پرنسسی (پفی حجیم) لباس های فاخر، رویایی و بسیار زیبا هستند اما بیشتر در همان حدِ رویایی بودنِ خود (همانند لباس های سلطنتی و یا لباس های تخیلی مانند سیندرلا) می مانند.لباس های پفی حجیم، علاوه بر اینکه قد را کوتاه تر از حالت عادی نشان می دهند، کمی دست و پا گیر هم هستند بخصوص در آن شبی که شما دوست دارید به رقص و شادی بپردازید و این مدل لباس این کار را برایتان بسیارسخت می کنند.

لباس عروس مینی مال

در حالی که بعضی ها علاقه زیادی به پوشیدن لباس های کارشده نشان می دهند عده ای ترجیح می­دهند لباس­ های ساده و ظریفی که بر دوخت آن تمرکز شده را بپوشند. در ترند های امسال سادگی مینیمالیسم در طراحی برخی از برندها به چشم می­خورد. طراحان با علم زیباشناسی، عظمت و شکوه را در غالب سبک مینیمالیسم ارائه می­دهند.جدید ترین کالکشن لباس عروس کرولینا هررا ( Carolina Herrera) با تاکید بر سادگی، با به نمایش گذاشتن لباس های رویایی و با پیچ و تاپ های مدرن، ارائه شد.

برند امسیل (Amsale) از دیگر برندهایی­ست که به سادگی و ظرافت معتقد بوده و به سبک کلاسیک شناخته شده است. این برند در مجموعه لباس عروس بهاره­ ی امسال خود بار دیگر از لباس های سفید کوتاه (با نام LWD) استفاده کرد. جاستین الکساندر (Justin Alexander) نیز با آستین های کوتاه و گشاد فلاتر(Flutter) سعی در بکارگیری سبک مینیمالیست در کالکشن اخیرش داشت. رُمنا کِوِزا (Romono Keveza) با ارائه لباس رومی که با دراپینگ یک طرف سرشانه را می­پوشاند در هفته مد لباس عروس نیویورک بر صحنه آمد. در بین این ترند های مینیمالیسم از آستین های ظریف، باریک و بلند لباس مارکل نیز نمی­توان چشم پوشی کرد که لباس را در کل به سبک کلاسیک نمایش می­دهد.

ترند بر گرفته از سبک ویکتوریا

در برخی از برندها سبک ویکتوریای قرن ۱۹ که به روز و مدرن شده است را می­بینیم. یقه های ایستاده به گردن که با تورهای لایه لایه روی هم تداعی کننده یقه های قدیمی انگلیسی است با آستین هایی که نزدیک مچ دست پفی می­شود، هماهنگ کننده ترندی جذاب است که بر تن مدل­های شو، حس صلابت همان دوران را منتقل می­کند.لباس ها سرشار از لطافت و در عین حال پیچیدگی فراوانی در بافت پارچه دیده می­شود.

لباس عروس یقه هفت

اگر نیم تنه ای پر و کمر کوتاه اما باسن لاغری دارند، لباس عروسی انتخاب کنید که یقه هفت باشد و در مقابل از انتخاب لباس هایی که قسمت جلوی سینه شان کار شده و جزئیات فراوانی دارد، جدا خودداری کنید. دامن های ساده و بلند گزینه های مناسب تری برای شما هستند چون بین نیم تنه بالا و پایین تعادل برقرار می کنند. این نکته درگوشی را هم به خاطر داشته باشید که بستن یک کمربند پهن نیم تنه بالای شما را بلندتر نشان خواهد داد.

مدل A-LINE

اگر شانه، کمر و باسن شما به یک اندازه است، بدن شما فرم مستطیلی شکل دارد. برای این منظور شما باید لباسی انتخاب کنید که روی منحنی های اندام شما تاکید کند. لباس عروس مدل A-LINE گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.این مدل لباس در قسمت بالا تنه چسبان است و از کمر به پایین و در قسمت دامن به تدریج حالت فون پیدا می کند. از آنجا که این مدل در قسمت کمر باریک می شود، بر منحنی های اندام تان تاکید می کند و شما را خوش اندام تر نشان می دهد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (281 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (217 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (95 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (90 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (74 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (57 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (56 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (48 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (36 نظر)
دیگران می‌خوانند   
بازیگران مجرد سریال گیلدخت از گلنار تا زهرمار خان !! +عکس حضور پرشور چهره های سیاسی در مراسم ختم پدر محمود احمدی نژاد/ از حداد عادل و اژه ای تا خاتمی و رهبر معظم انقلاب +عکس راه های جلوگیری از لیز خوردن ماشین فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 سکانس خنده دار لیسانسه ها: وقتی رفیقت یه لیس بیشتر بستنی نمیخواد +ویدئو ماشین عجیب و ضد گلوله محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی/ آیسان خانومم سوار این ماشین میشه یعنی!! +عکس (عکس) رونمایی از پدر و مادر واقعی زهرمارخان سریال "گیلدخت"، امین میری/ چه ژستی هم گرفتن، معلومه حسابی عاشق هم بودن! تغییر چهره باورنکردنی امیر جعفری و علی شادمان در گذر زمان/ انگار آدم متفاوتی شدن +عکس ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید تصویر جدید یکتا ناصر با غمی عمیق در چهر ه اش / تاثیر اتفاقات اخیر بر روحیه خانم بازیگر عکس جدید شهرام لاسمی بازیگر شخصیت قلقلی / بعد از 38 سال اصلا تکون نخورده شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد (ویدئو) درخواست علیرضا حقیقی از علی دایی و کریم باقری برای ساخت مجسمه طلا! گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای حل مشکل تیر چراغ برق شهرداری حماسه آفرید/ مهندس تویی بقیه اداتو درمیارن😂 (ویدئو) سفری شیرین به گذشته ها، این مدل پیام بازرگانی رو کیا یادشونه؟/حتما با صدا تماشا کنید تا خاطراتتون زنده بشه😍
تیتر امروز   
ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد!
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده