ساعدنیوز
ساعدنیوز

آقای گلزار، زرد بودی، خیلی زردتر هم شدی!

  یکشنبه، 28 مهر 1398 ID  کد خبر 47946
آقای گلزار، زرد بودی، خیلی زردتر هم شدی!
ساعد نیوز: محمدرضا گلزار برای اجرای کنسرت موسیقی به آمریکا و شهر لس آنجلس رفته است که برگزاری این کنسرت با حواشی بسیاری از جمله فروش بلیت و میزان استقبال از سوی مخاطبان همراه بوده است که در ادامه به مرور آن می‌پردازیم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از برترین ها، محمدرضا گلزار برای اجرای کنسرت موسیقی به آمریکا و شهر لس آنجلس رفته است که برگزاری این کنسرت با حواشی بسیاری از جمله فروش بلیت و میزان استقبال از سوی مخاطبان همراه بوده است که در ادامه به مرور آن می پردازیم.

فروش تنها ۱۱۷ بلیت از ۳ هزارو ۴۰۰ بلیت ممکن سالن «دالبی تیاتر» شهر لس آنجلس، باعث شد تا موضوع برگزاری کنسرت محمدرضا گلزار بازیگر سینما و مجری تلویزیون در شهر لس آنجلس امریکا با انتقاد گسترده خبرنگاران و برخی از چهره های شناخته شده حوزه موسیقی روبه رو شود. انتشار فیلم هایی از اجراهای این بازیگر در کنسرت های داخلی اش که به گفته اهالی موسیقی «فالش» و مبتدیانه است نیز بر حجم این انتقادات افزوده است.

حضور محمدرضا گلزار در لس آنجلس برای برای کنسرت

تصویر

بعضی از منتقدان مانند «پیروز ارجمند» موسیقیدان و مدیر سابق موسیقی ارشاد می گوید، گلزار بهتر است به جای کنسرت موسیقی، گلفروشی باز کند تا روزانه هزاران نفر به دیدنش بروند!

به رغم افزایش فروش بلیت کنسرت گلزار که قرار است در سالن مشهور «دالبی تیاتر» محل برگزاری مراسم اسکار برگزار شود، باز هم هنرمندان حوزه موسیقی در نقدهایی به خوانندگی این بازیگر سینما، وی را فاقد استعداد و توانایی موسیقی عنوان می کنند.

در تصویر زیر پلان سالن محل برگزاری کنسرت محمدرضا گلزار در آمریکا را می بینید که در آن نقطه های آبی صندلی های فروش رفته را نشان می دهد.

تصویر

اهالی موسیقی موسیقی با مقایسه میان میزان فروش بلیت کنسرت گلزار در ایران و لس آنجلس، علت استقبال داخلی را علاقه قشر «تین ایجر» به این سلبریتی و استقبال سرد لس آنجلس نشین ها را دسترسی راحت تر به انواع موسیقی عنوان کرده اند، البته محمدرضا گلزار در واکنش به این انتقادها در یک مصاحبه اینترنتی، گفته است: «من نمی دانم چه اتفاقی افتاده که در مورد کنسرت من خیلی ها پیشواز رفتند. کنسرت من سه هفته آینده برگزار می شود و ۶۰ درصد بلیت هایش تا به امروز فروش رفته، چگونه قضاوت می شود که موفق بوده یا نبوده؟! من اهل بلندپروازی نیستم. افتخاری هم نیست، اما صبر و تحمل دو وجه تمایز بین من و خیلی های دیگر است.»

در همین رابطه بخش خبری ۲۰:۳۰ در گزارشی با انتقاد از رضا گلزار، به شکست بزرگ کنسرت او در دالبی تیاتر لس آنجلس پرداخته اما این گزارش چند نکته جالب دارد. اول نشان دادن سازنوازی گلزار و بعد اینکه این گزارش نکاتی درباره سلیقه مخاطب در آمریکا می گوید که در تلویزیون گفتن شان معمول نیست!

پس از حواشی ایجاد شده محمدرضا گلزار در گفت و گوی تلفنی با شبکه اینترنتی «تی وی پلاس» و در واکنش به خبر ۲۰:۳۰ مبنی بر عدم فروش بلیط های کنسرتش در لس آنجلس آمریکا گفت: سه هفته مانده به کنسرت ۶۰ درصد بلیط ها فروش رفته است.

همچنین دیدار محمدرضا گلزار با سام اصغری؛ نامزد بریتنی اسپیرز در لس آنجلس از دیگر حواشی حضور این بازیگر در آمریکا بود که مورد توجه اهالی رسانه قرار گفت.

در جدیدترین اظهارنظر این بازیگر؛ محمدرضا گلزار در واکنش به انتقادها از کنسرتش در لس آنجلس، تاکید کرد ۲۰ سال است با این مسایل غریبه نیست اما صبر و تحمل می کند و این دو وجه تمایز او و خیلی های دیگر است. او ادامه داد: «سنجش موفقیت یا عدم موفقیت یک کار بعد از انجام آن محاسبه می شود نه قبلش! من نمی دانم چه اتفاقی افتاده که در مورد کنسرت من خیلی ها پیشواز رفتند. من اهل بلندپروازی نیستم. افتخاری هم نیست اما صبر و تحمل دو وجه تمایز بین من و خیلی های دیگر است.»

به نظر می رسد این بازیگر سینما که مدتی است وارد عرصه خوانندگی شده است، تلاش دارد تا به اهالی موسیقی ثابت کند مخاطبان صدای وی از شنیدن آثار او استقبال می کنند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
توکا
5 سال پیش

من نمیشناسمش فقط همینقدر میدونم که ازش خوشم نمیاد. بهر حال هرکسی یه عده رو داره که ازش خوششون بیاد یا نیاد این طبیعیه. بیخودی با هم درگیر نشین حالا مثلا فلانی اونجوری نباشه که شما دوست دارین یا یه جور دیگه باشه واقعا چه اهمیتی داره که این ادم فلان کنسرتش کنسل شده فروش داشته ، موسیقیدانه یا هر چیز دیگه واقعا چه تاثیری توی خوب و بد زندگیتون داره که به خاطرش اعصابتون رو پودر می کنید .یه سری مسایل انقدر اهمیت نداره که خونتون رو کثیف کنید. اینم از همون مسایله
ناشناس
5 سال پیش

چرا مسائل خلط میکنید...\r\nهیچکس از کم فروشی بلیط کنسرت این اقا خوشحال نمیشه\r\nدحرف ملت اینه ک چرا رشته هایی ک هیچ استعدادی ندارید وارد میشید دلیل نمیشه هر کس ک پول داره اگر توانایی کاری نداره وارد اون کار بشه و گند بزنه به وجه اون کار\r\nو دقیقا عین واقعیت هستش ک اکثر اون هایی هم ک بلیطش خریداری کردن واسه خاطر شهرتش در بازیگری بوده ن صدایی ک نداره...\r\nالتماس تفکر
ناشناس
5 سال پیش

دمش گرم توانسته خودش را تااین حدبرسونه.شماهم توانایی شو داریدیاعلی!
ناشناس
5 سال پیش

شما قهوه ای هستید😕😑
رضا
5 سال پیش

بهتره فیلمی ک ویولون میزنه تو کنسرتشو ببینین بعد متوجه موسیقیدان بودن ایشون میشین صد در صد
ایناز گلزاری
5 سال پیش

واقعا متاسفم برای اونایی که اینقدر حسودن و چشم ندارن که موفقیت هموطنشونو ببینن😪😑
ایناز گلزاری
5 سال پیش

لطفا نا حق اظهار نضر نکنید اول دوم اینکه بله اقای گلزار زیبا هستن ولی دلیل نمیشه که به خاطر زیباییش طرفدار داره بله برای شخصیت و مدونگیش و غیرت و ادب و ....... هم طرفدار داره مثل خود من که بخاطر همین چیزا طرفدارم چون شعور و معرفت و......داره و اینکه اخلاقی داره که هیچ کس نمیتونه داشته باشه پس بی خودی حاشیه درست نکنین ساده لوحا
شیرشاه
5 سال پیش

ما ایرانیها عادت کردیم هر کسی که درخشید سریع تخریبش کنیم جوری خوشحالی میکنید از کم فروش بودن بلیط ها انگار یک خارجی یک غریبه یک دشمن براش پیش اومده کاش قدر چهره های کشورمون را بیشتر میدونستیم کشورهای دیگه چچهار تا هنرپیشه درپیت دارند روی سر گرفتن حلوا حلوا میکنن ما چی جشن پیروزی گرفتیم که هنرمند کشورمون بلیطش کم فروش رفته حقمونه که از زمین و زمان و آسمون بلا سرمون بیاد از بس تنگ نظریم از بس دل پلید هستیم ولی من مطمینم که بهترین کنسرت را برگزار میکنن باعث سرافرازی ایران و ایرانی میشوند زنده باد بچه های هنرمند کشورم ایران
ناشناس
5 سال پیش

نوش جونش هر کی عرضشو داره بسم الله
نازنین
5 سال پیش

میگم بریتنی رو ندید؟
میهن
5 سال پیش

لعنتی، سرنگون شده امروزم هستش
الف.میم
5 سال پیش

البته گلزار چهره و موسیفیدان هستند و شکی نیست و به قدر کفایت در ایران مطرح کارشان از گروه گلهای آفتابگردان که بعدها بنا به دلایل نامعلوم جمع شد شروع کردن اما در عرصه صدا من دوست ندارم صداشان را البته مخاطبان خودش رو داره اما دیگه تا این حد هم سیاه نمایی به نظر من مغرضانه است .
محفوظ
5 سال پیش

سلام بنظر من آقای گلزار بهتره روش کارشو تغییر بده برای دیده شدن راه های بهتری هم هست هرکسی را بهر کاری ساخته اند ایشون به اندازه کافی دیده شدن واینکه فقط وفقط بخاطر قیافه ای که خدا بهش داده معروفه واینکه فکر میکنم کم کم داره راهرو بیراهه میره بنا به فیلما وعکسهایی که ازش میبینیم ولی بازم براش ارزوی موفقیت بیشتری میکنم پول وچهره خوب همه کار میکنه
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (90 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (87 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (31 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (28 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (27 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (23 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (20 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (20 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (19 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (18 نظر)
دیگران می‌خوانند   
هنرنمایی های شگفت انگیز شاطر خوش ذوق در پخت نان برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس پشت صحنه خنده دار سریال پایتخت +ویدئو/ وقتی محسن تنابنده موهای رحمان و رحیم رو با بالشت اشتباه میگیره🤣 خلاقیت باورنکردنی و خنده دار طراح لباس در تولید کت و شلوار یکبار مصرف+ویدیو/اینجوری که به دم در نرسیده چیزی از کت و شلوار نمیمونه🤣 رونمایی از چهره خندان بهرام افشاری بعد از زنده بگور شدن/ قامت 2 متری بهتاش سریال پایتخت زیر خاک رفت+عکس نیوتن تاریخ پایان جهان را پیش‌بینی کرد / نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنیم شیطنت بامزه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی با موش شدن وسط برنامه+عکس دامادی که شب عروسی از ماشین عروس پیدا شد و فرار کرد!+ویدیو/ ببین چیا ازش خواستن که فرار رو به قرار ترجیح داده نحوه محاسبه قیمت طلا در طلا فروشی سهام عدالت چیست و چگونه می‌توان برای آن ثبت نام کرد؟ آیا خونریزی واژینال در بارداری خطرناک است؟ تعریف جالب رحمت پایتخت از سلطان غم احسان علیخانی: ملت را خنداند اما اشک ما را درآورد!+ویدیو رونمایی از ویلای لوکس و متراژبالای منوچهر هادی در لاهیجان+ویدیو/ اینجا تکمیل بشه چی میشه👌 لاغر شدن سریع: نکاتی برای کاهش وزن در کوتاه مدت رانندگی عجیب و هوش پران رضا داوودنژاد و امیر نوری با سرعت 190 در اتوبان/ از ماشین فقط آینه هاش مونده بود...+ویدیو تزئینات خانه ابدی آزاده نامداری با تاج گل و عکس در مراسم سالگردش/ حیف جوونیش+عکس ماجرای انتقال بدل آقای خامنه ای با برانکارد! گریه های بی امان محمود احمدی نژاد در خانه پدری بعد از فوت پدرش و زیارت عاشورا خواندنش بر مزار پدر در صبح اولین روز بعد از دفن+ویدیو/ روحش شاد خلاقیت منحصر به فرد و جذاب یک عروس و دامادی ایرانی برای طراحی کارت عروسی به شکل کارت بانکی/ چقدر خوش ذوق+عکس ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای طرحی پنجره با زاویه 45 درجه/ لامصب اصول مهندسی رو زیر سوال برد😂+عکس اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! خلاقیت خنده دار اسباب بازی فروش تبریزی در کشاندن بچه ها به مغازه حماسه آفرید+عکس/ تو باید مدرس بازاریابی میشدی😂 رونمایی المیرا شریفی مقدم از تیپ بامزه و نیمه لاکچری‌اش در کودکی/ برند می پوشیدیم مخصوصا جورابام😂+عکس میز عزای ساده و بدون تجملات پدر خوش تیپ نیوشا ضیغمی در منزلشان+عکس/ روحشون شاد نگاهی به لباس عروس و دسته گل رویایی بازیگران و سلبریتی‌ها؛ سوگل طمهاسبی، مینا مختاری،متین ستوده و...+عکس/ بنظرتون کدوم خوشگلتره😍 معرفی انواع درایر کمپرسور، هر آنچه که باید درباره آن بدانید گشت و گذار در قصری که صاحبش فقط یکسال در آن بود +عکس/ ماجرای قایق اژدها در بنای قاجاری آیا رابطه جنسی زنان را زیباتر می کند؟ تجاوز به نیکا شاکرمی سوژه داغ رسانه های معاند/ BBC فارسی آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد... خلاقیت منحصر بفرد در طراحی لوستر پروانه ای برای خانه های ویلایی حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس کشف تاریخی تابوت آخناتون با چشم طلا متعلق به مصر باستان+عکس چهره برافروخته مادر زهره فکور صبور سر میز عزای دخترش در یک تالار مجلل/ حیف این زیبایی که رفت زیر خاک+عکس اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه (ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از پشت صحنه سریال در حاشیه/خودشون ترکیدن از خنده😂 رونمایی حمید هیراد از برادرزاده زیبا و نازش/ چه متن خاص و عاشقانه‌ای هم برای تولد عسل خانم نوشته+عکس نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند صحبت های خنده دار آقای قرائتی: چند وقت پیش یه نفر اومد بیت رهبری گفت من امام زمانم به سید علی بگو بیاد +ویدئو😂👌 لحظه ورود علی دایی به هتل در قرعه کشی جام جهانی 2018 و صحبت های شنیده نشده از شهریار/ پیش بینی بلد نیستم بکنم!! +فیلم شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ عکاسی خلاقانه ستاره سادات قطبی با ژست خاص و جالب/ اولین روز شناسنامه دار شدن شازده پسرش این مدلی ثبت شد+عکس
تیتر امروز   
(ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ (ویدئو) جانشین مریم میرزاخانی، نابغۀ ریاضی ایرانی چه کسی است؟ داستان کوتاه انگلیسی «جک و لوبیای سحرآمیز»/ با ترجمهٔ فارسی (ویدئو) ربات کوزت وارد بازار شد/ چقدر یکی از اینا تو هر خونه‌ای لازمه😂 بورسیۀ اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی غزه در دانشگاه شیراز (ویدئو) تعریف واقعی از آموزش عملی در مدارس به روایت تصویر/ خودتان قضاوت کنید... (ویدئو) ژست گازگرفتن مدال طلا بر روی سکوی قهرمانی از کجا آمده است؟/ شِندِرغاز یا چِندِرغاز! نیوتن تاریخ پایان جهان را پیش‌بینی کرد / نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنیم ماجرای انتقال بدل آقای خامنه ای با برانکارد! اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! تجاوز به نیکا شاکرمی سوژه داغ رسانه های معاند/ BBC فارسی آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد... سهام عدالت چیست و چگونه می‌توان برای آن ثبت نام کرد؟ اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...