ارز دیجیتال پاکسوس چیست؟

  یکشنبه، 01 تیر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
ارز دیجیتال پاکسوس چیست؟
پاکسوس استاندارد شعار خود را با عنوان “معامله با سرعت اینترنت” تنظیم کرده است. پاکسوس با هدف دیجیتالی کردن دلار آمریکا و انتقال پول صرف نظر از زمان و مکان ساخته شده است. پکس یک استیبل کوین مهم است، زیرا با تکنولوژی بلاکچین روی دلار آمریکا ثابت است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، پاکسوس استاندارد (PAX) یک استیبل کوین است که به کاربران امکان می دهد دلار آمریکا را به توکن های استاندارد پاکسوس مبادله کنند. این فناوری تلفیقی از ثبات دلار و بلاکچین است. بنیاد پاکسوس، منشوری از وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک دارد که به آن این امکان را می دهد تا در فضای رمزنگاری شده خدماتی تنظیم شده ارائه دهد.

ارز دیجیتال PAX در حال حاضر، با ارزش 243,568,072 دلار، رتبه ی 33 ارزهای دیجیتال را داراست. عرضه ی کلی آن 243,447,461 PAX است و هیچ محدودیت عرضه ای برای آن ثبت نشده است.

توکن پاکسوس یک توکن ERC-20 است که بر اساس بلاکچین اتریوم ساخته شده است.

پاکسوس استاندارد چیست؟

پاکسوس استاندارد شعار خود را با عنوان “معامله با سرعت اینترنت” تنظیم کرده است. پاکسوس با هدف دیجیتالی کردن دلار آمریکا و انتقال پول صرف نظر از زمان و مکان ساخته شده است. پکس یک استیبل کوین مهم است، زیرا با تکنولوژی بلاکچین روی دلار آمریکا ثابت است.

پاکسوس به عنوان پلی بین پول دیجیتال و فیات عمل می کند. همانطور که در بالا گفته شد، پکس به عنوان یک استیبل کوین کاملاً با دلار یکپارچه عمل می کند.این ارز دیجیتال که مزایای معاملاتی فوق العاده ای را برای کاربران ارز دیجیتال فراهم می کند، برای همیشه در حدود 1 دلار است.

پاکسوس در وب سایت خود اعلام کرده کهاین ارز دیجیتال هیچ هزینه پرداختی را برای معامله ، پرداخت و مبادله نمیخواهد. راحتی دیگر این است که هیچ محدودیتی در معاملات خرید و فروش و کانال های پرداخت وجود ندارد.

استیبل کوین چیست؟

استیبل کین ها ارزهای دیجیتالی هستند که قیمتی ثابت دارند و با دارایی های فیزیکی نسبت یک به یک دارند. استیبل کوین ها با پشتوانه ی دارایی های فیزیکی مانند طلا یا دلار به وجود می آیند. استیبل کوین ها دارای ویژگی هایی مانند ثبات قیمت، مقیاس پذیری، حریم خصوصی و عدم تمرکز به نهادی خاص هستند. به همین دلیل، استیبل کوین ها به عنوان یک واسطه در صرافی های ارز دیجیتال استفاده می شوند.

استیبل کوین ها بر اساس دارایی که با پشتوانه ی آن وارد بازار می شوند، دسته بندی متفاوتی دارند. بعضی استیل کوین ها با پشتوانه ی ارزهای فیات، بعضی با پشتوانه ی کالا، و بعضی با پشتوانه ی ارزهای دیجیتال دیگر هستند. بعضی استیبل کوین ها نیز به صورت الگوریتی شکل گرفته اند. پاکسوس یک استبل کوین است که با پشتوانه ی دلار آمریکا وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است.

ویژگی های PAX

  • به عنوان یک سکه ی ثابت برای محافظت از دارایی هایی دیجیتالی شما در برابر نوسانات مورد معامله قرار می گیرد.
  • به شما امکان می دهد نعانلات ارزان و آسانی را انجام دهید.
  • ساعت معاملات بانکها در سیستمهای سنتی محدود است. با این حال ، PAX به شما امکان می دهد خارج از ساعات کاری نیز تجارت کنید.
  • این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به سراسر جهان انتقال و پرداخت کنید.
  • این توکن بر اساس استاندارد ERC-20 اتریوم ساخته شده است.
  • یک استیبل کوین قانون مند با پشتوانه ی دلار آمریکاست.
  • دارای نسبت قیمت یک به یک با دلار آمریکاست. به این ترتیب از تکنولوژی بلاکچین و ثبات ارزهای فیات بهره می برد.
  • علاوه بر این هر توکنِ PAX کاملاً توسط میزان دلارِ معادل خود پشتیبانی می شود. این یعنی در هر زمانی می توان آن را به دلار تبدیل کرد. اما با توجه به قوانین آمریکا، پاکسوسِ استاندارد یک دارایی مالی نیست.
  • ایجاد معاملات فوری در سراسر جهان را ممکن ساخته است و معاملات ۲۴/۷ را بر خلاف سایر ارزهای فیات ارائه می دهد.
  • ثبات و تغییر ناپذیری از ویژگی این ارز دیجیتال است.
  • این ارز دیجیتال حساب غیر متمرکز را برای کاربر ایجاد می کند.
  • پاکسوس توسط وزارت خدمات مالی نیویورک قانون گذاری شده است.
  • تضمین در دریافت سود از ویژگی های آن است.
  • هیچ کارمزدی برای تراکنش های پاکسوس لازم نیست.

آینده ی این ارز دیجیتال

فضای دارایی رمزنگاری جوان است، و موارد استفاده اولیه برای PAX از موارد استفاده بعدی متمایز است.

امروزه ، پاکسوس استاندارد می تواند برای محدود کردن مواجهه با نوسانات دارایی های رمزنگاری، از بین بردن هزینه های معاملات مرزی و جابجایی بین دارایی های رمزپایه با سهولت یا به عنوان پرداخت سایر دارایی های مبتنی بر بلاکچین مورد استفاده قرار گیرد.

در آینده ، پاکسوس استاندارد می تواند برای پرداخت های مصرف کننده مورد استفاده قرار گیرد و یک فروشگاه با ارزش پایدار را برای آنهایی که در خارج از ایالات متحده هستند و با ارزهایی با نوسانات غیرقابل پیش بینی مواجه هستند، ارائه می دهد.

تیم پاکسوس آینده ای را پیش روی خود می بیند که در آن بلاکچین جز اصلی انقلاب مالی نیست، اما عنصر مهمی در آن انقلاب است.در چشم انداز آینده ی این ارز دیجیتال، شرکت پاکسوس می خواهد اکوسیستم اقتصادی خود را با استفاده از یک شبکه ی هموارِ جهانی که سرعت تبادل دارایی فوق العاده ای دارد، بهبود ببخشد.

پاکسوس استاندارد انتظار دارد در آینده، در خدمات پرداخت های روزانه استفاده شود و به عنوان یک دارایی ثابت توسط افرادی که خارج از آمریکا زندگی می کنند، شناخته شود. مخصوصاً در کشورهایی که ارزهای ملی با ثباتی ندارند.

کیف پول های پاکسوس

آز آنجایی که پکسوس یک توکن ERC20 است می توانید از کیف پول های اتریوم برای ذخیره ی آن استفاده کنید. در اینجا به تعدادی از این کیف پول ها توجه کنید:

  • Lumi wallet
  • MyEtherWallet
  • MetaMask
  • MINT
  • Jaxx
  • Coinomi

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (456 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (309 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (217 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (7 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (1 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (6 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (5 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (6 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (4 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند