ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با بهترین مدل‌های کارت صدا برای ساخت موسیقی

  یکشنبه، 06 تیر 1400   زمان مطالعه 21 دقیقه
آشنایی با بهترین مدل‌های کارت صدا برای ساخت موسیقی
اگر وقت خود را صرف ساخت موسیقی بر روی کامپیوتر شخصی خود می‌کنید، داشتن یک کارت صدای با کیفیت در واقع اصلی‌ترین بخش راه اندازی استودیوی شماست. بهترین کارت صداها، امکان ضبط با کیفیت بالا و اتصال ساز و تجهیزات مختلف به منظور ساخت موسیقی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

هنگامی که به دنبال یک کارت صدای مناسب می گردید، دیگر نگران اتصال میکروفن، گیتار الکتریک، اسپیکر مانیتورینگ و سایر تجهیزات خود نخواهید بود. در حال حاضر کارت صداهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی های مختلفی برای جلب نظر مشتری می باشند.

بنابراین، چگونه کارت صدای مد نظر خود را انتخاب کنیم؟ در این مقاله می خواهیم مدل های با کیفیت و برتر را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا با بررسی مشخصات فنی هر کدام مدل مد نظر خود را انتخاب کنید.

تعدادی از مدل های محبوب

اگر به دنبال خرید یک کارت صدای با کیفیت هستید، Audient iD4 با ورودی میکرفون و ورودی اختصاصی ساز و خروجی USB از جمله بهترین گزینه های مد نظر شما خواهد بود که ارزش خرید بالایی دارد.

اگر به ورودی و خروجی بیشتری نیاز دارید، نگاهی به نسل سوم Scarlett 4i4 بیندازید، یک کارت صدای USB تایپ C که دو برابر مدل قبلی ورودی و خروجی در اختیار شما قرار داده و کیفیت مطلوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

کارت صدای SSL 2+ را نیز بررسی کنید، یک کارت صدا با ۲ ورودی و ۴ خروجی صدا، محصول سال ۲۰۲۰ که کیفیت صدایی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد.

و در نهایت یکی از بهترین کارت صداهایی که می توانید خریداری کنید، Universal Audio Apollo Twin MkII می باشد که دارای ۲ ورودی و ۶ خروجی صدا می باشد و همچنین پلاگین های DSP ازشرکت یونیورسال را در اختیار شما قرار می دهد.

Audient iD4

مسلما بهترین کارت صدایی که می توانید با قیمتی مناسب تهیه کنید، کارت صدای iD4 دارای ورودی میکرفون و ورودی اختصاصی ساز و دو خروجی است که یک پری آمپ همراه با فانتوم پاور به منظور استفاده از میکروفن های کاندنسر برای این مدل در نظر گرفته شده است.

همچنین DI اختصاصی به منظور اتصال گیتار الکتریک و یا بیس نیز برای این کارت صدا در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، یک خروجی اصلی برای اسپیکرها و یک خروجی هدفون نیز از جمله سایر اتصالات این کارت صدا می باشد.

Audient iD4

SSL 2+

یک کارت صدای جمع و جور با ویژگی های حرفه ای و قیمتی مناسب، که احساس ضبط در یک استودیوی حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

این کارت صدا برادر بزرگتر مدل SSL2 می باشد، که تفاوت اصلی آن داشتن ۲ خروجی با کانفیگ ۲ ورودی و ۲ خروجی، ورودی / خروجی MIDI به علاوه یک خروجی هدفون اضافی است که هم برای مانیتور کردن و هم برای میکس قابل استفاده است.

همچنین این کارت صدا دارای کلید ۴K می باشد که این ویژگی صدایی مشابه به کنسول های آنالوگ این شرکت را در اختیار شما قرار می دهد. دو ورودی میکروفن / لاین همراه با آپشن های Hi-Z به منظور سوئیچ کردن سیگنال های بیس و گیتار، سینت ها یا درام ماشین ها برای این مدل تعبیه شده است. امکان اتصال میکروفن داینامیک و همچنین کاندنسر با توجه به آپشن فانتوم پاور +۴۸v وجود دارد.

SSL 2+

Focusrite Scarlett 4i4 3rd Gen

کارت صداهای Focusrite Scarlett صدایی با کیفیت و انعطاف پذیر را در اختیار شما قرار می دهند و این نسخه نسل سوم به نسبت قیمت مقرون به صرفه اش از جمله گزینه های ایده ال شما خواهد بود.

همه ی بخش های موجود در این مدل ارتقا یافته و همراه با پری آمپ های بهتر (با گین تا ۵۶ دسی بل )، اتصالات متعادل و آپشن شبیه سازی پری آمپ ترانسفورماتور ISA این شرکت است. این مدل بهبود یافته نسل دو است. این کارت صدا دارای دو ورودی میکروفن / لاین / ساز همراه با گین قابل تنظیم، ۲ ورودی TRS و ۴ خروجی TRS می باشد.

Focusrite Scarlett 4i4 3rd Gen

Universal Audio UAD Apollo Twin MKII

فرمت دسکتاپ ۲ ورودی / ۶ خروجی همراه با نرخ نمونه برداری ۲۴ بیت ۱۹۲ کیلوهرتز از جمله ویژگی های این مدل محبوب است. این کارت صدای از طریق اتصال Thunderbolt به PC یا Mac متصل می شود. پنل پشتی و جلو این کارت صدا بخش ورودی ها و خروجی ها می باشد.

Universal Audio UAD Apollo Twin MKII

Native Instruments Komplete Audio 2

کارت صدایی با ۲ ورودی، دو خروجی همراه با دو ورودی میکروفن / لاین / ساز می باشد. اتصالات XLR همراه با سلکتور اختصاصی به منظور انتخاب بین لاین و ساز نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

در عین حال فانتوم پاور ۴۸ ولت از طریق یک سوئیچ قابل استفاده می باشد. علاوه بر ورودی ها، پنل جلویی شامل یک ناب بالانس ماینیتور کردن به صورت سخت افزاری و خروجی هدفون با کنترل مستقل می باشد.

Native Instruments Komplete Audio 2

Audient EVO4

این مدل در جشنواره NAMM Show 2020 معرفی و با استقبال بالایی روبرو شد. این کارت صدا دارای دو ورودی میکروفن / لاین و یک ورودی ساز اختصاصی به منظور اتصال گیتار یا بیس می باشد. ۲ خروجی اسپیکر اتصالات این کارت صدا را کامل کرده و همچنین یک پیچ اصلی به منظور تنظیم سطح خروجی در نظر گرفته شده است.

Audient EVO4

Steinberg UR22C

این کارت صدا با دارا بودن پورت ۳.۰ USB تایپ C برای اتصال به سیستم PC و Mac یک کارت صدای مقرون بصرفه با کیفیت است. هر یک از رابط های USB تایپ C و نرخ نمونه برداری ۳۲ بیت ۱۹۲ کیلوهرتز کیفیت مطلوبی ارائه می دهد.

ورودی / خروجی MIDI و DSP میکسر به منظور ارائه افکت هایی با تاخیر صفر برای مانیتور کردن نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است. UR22C دارای ۲ ورودی و ۲ خروجی صدا می باشد. شما می توانید از دو ورودی کومبو Neutrik بالانس استفاده کنیدئ که هر کدام دارای پری آمپ میکروفن Yamaha D-PRE و ۲ خروجی لاین بالانس می باشد.

Steinberg UR22C

کارت صدا PreSonus AudioBox USB 96

کارت صدای PreSonus AudioBox USB 96 دارای دو کانال با ظرفیت 24-bit/96kHz می باشد. این سری از کارت صدای پریسونوس مجهز به دو ورودی میکروفون با گین 60dB می باشد که با ورودی های ¼ اینچی کومبو. همچنین امکانات دیگری همچون فانتوم پاور +48 ، خروجی های استریو و جک های مخصوص هدفون در ساخت کارت صدای AudioBox در نظر گرفته شده که از همین رو استفاده از این دستگاه برای ضبط هایی که توسط موبایل و تبلت انجام می شوند، بسیار مناسب می باشد.سایز بدنه این دستگاه از 2″ x 6″ نیز کوچکتر است و دارای یک باس پاور USB می باشد. به همین دلیل است که می توانید بدون اینکه مجبور باشید تا یک پاور اضافی به همراه خود حمل کنید، کارت صدای خود را همه جا با خود جابه جا کنید. علاوه براین که کارت صدای PreSonus AudioBox USB 96 دارای ورودی و خروجی MIDI است، با نرم افزار Studio One 3 Artist نیز سازگار است و دارای پلاگین های Studio Magic Plug-in Suite می باشد.

 کارت صدا PreSonus AudioBox USB 96

کارت صدای Audient iD14

کارت صدای Audient iD14 فرمتی مانند یک کنسول دارد و صدا را با کیفتی بالا ارائه می دهد. پری امپ هایی که برای میکروفون در این دستگاه نصب شده اند قادرند تا از هر منبع صوتی، با کیفیت بی نظیری صدا را دریافت کنند. علاوه براین، با استفاده از JFET DI می توانید با امپ مدل شده نرم افزاری، با لذت بیشتری از گیتار خود ضبط بگیرید.مبدل حرفه ای Burr-Brown کیفیت صدای دریافتی را چندین برابر افزایش می دهند. Audient iD14 دارای آپشن ScrollControl می باشد که از این طریق کارکردن با نرم افزارهای DAW را به مراتب آسان تر می کند. از طرفی دیگر، این کارت صدا دارای یک ورودی ADAT 8 کاناله می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دستگاه خود را به دیگر تجهیزات صوتی متصل کرده و سیستم خود را ارتقا دهید. بدون شک کارت صدای Audient iD14 ، در هر استودیویی که ضبط را از طریق برنامه های نرم افزاری DAW انجام می دهد، بهترین و مناسب ترین امکانات را ارائه خواهد داد.

کارت صدای Audient iD14

کارت صدای Audient Sono

کارت صدای Audient Sono مخصوص نوازندگان گیتار طراحی شده است. این دستگاه دارای یک پری امپ 12AX7-fueled، امپ Two Notes و cab sims است که در کنار یک اکولایزر 3 باندی و ظرفیت re-amping فوق العاده قوی که دارد قادر است تا تمامی فرکانس های ساز گیتار را به خوبی و با کیفیت بسیار بالایی دریافت کند. از طرفی دیگر، کارت صدای Audient Sono به پری امپ های console-grade و مبدل های حرفه ای AD/DA مجهز شده است. همچنین دارای یک ورودی ADAT می باشد تا کارت صدا را به دستگاه های دیگر متصل کنید. این کارت صدا ظاهری زیبا و بدنه ای فلزی دارد که علاوه بر جلوه دلنشینی که به دستگاه داده، طول عمر و دوام آن را نیز افزایش داده است.

 کارت صدای Audient Sono

کارت صدای IK Multimedia AXE I/O

کارت صدای IK Multimedia AXE I/O یکی از بهترین کارت صداهای USB موجود در بازار است که به طور اختصاصی برای نوازندگان گیتار طراحی و تولید شده است. این کارت صدا دارای یک ورودی JFET و تنظیماتی می باشد که می توان دستگاه را روی دو حالت اکتیو و یا پسیو قرار داد. این ویژگی ها باعث شده اند که کارت صدای IK Multimedia AXE I/O یکی از بهترین گزینه ها برای ضبط توسط برنامه نرم افزاری مخصوص رکورد AmpliTube 4 Deluxe software باشد. این کارت صدا در ضبط سیگنال ها عملکردی بسیار حرفه ای دارد و با وجود مبدل هایی پیشرفته قادر است تا بالاترین کیفیت صدای ممکن به اندازه 24-bit/192kHz را ارائه دهد.به علاوه، کارت صدای IK Multimedia AXE I/O به یک Tuner و یک خروجی پیشرفته re-amp و یک آمپ برای هدفون مجهز شده است که کارایی و عملکرد این دستگاه را چندین برابر افزایش داده اند.

کارت صدای IK Multimedia AXE I/O

کارت صدای MOTU UltraLite-mk4

اگر برای انجام ضبط به دستگاهی احتیاج دارید که تعداد زیادی ورودی و خروجی در اختیار شما قرار دهد و از طرفی فضای کافی برای خرید یک کارت صدای بزگ و حجیم ندارید، بهترین گزینه ای که برای شما وجود دارد، کارت صدای MOTU UltraLite-mk4 می باشد. این دستگاه دارای 18 ورودی و 22 خروجی می باشد و به نسبت سایز بدنه کوچکی که دارد، آپشن های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد.

درایورهای تعبیه شده در این مدل مطابق با آخرین تکنولوژی طراحی شده و میزان تاخیر در دریافت و پردازش سیگنال ها را به صفر رسانده اند و صدایی بی نظیر با کیفیت 24-bit/192kHz ارائه می دهند که سطح رکورد شما را چندین مرحله بالا می برد. طراحی این کارت صدا به گونه ای است که مشابه کنسول یک میکسر عمل می کند و دارای 48 کانال ، 12 باس استریویی و یک DSP بسیار پرقدرت می باشد. به علاوه با وجود یک پردازشگر حرفه ای 32 بیتی، به افکت های صوتی کلاسیک و متنوعی دسترسی خواهید داشت. همچنین می توانید به صورت وایرلس، از طریق تلفن های همراه یا کامپیوتر، تنظیمات کارت صدای MOTU UltraLite-mk4 USB را انجام دهید.

 کارت صدای MOTU UltraLite-mk4

کارت صدای Apogee Duet

اگر می خواهید کارت صدایی داشته باشید که در ساخت آن از مبدل هایی بسیار حرفه ای D/A (دیجیتال به آنالوگ) و A/D (آنالوگ به دیجیتال) استفاده شده و پری امپ های بسیار قدرتمندی مطابق با آخرین تکنولوژی دارد و با این حال در اندازه بدنه ای بسیار کوچک ساخته شده است، حتما کارت صدای Apogee Duet راامتحان کنید.

این کارت صدا دارای طراحی ویژه و منحصر به فردی است که نه تنها از لحاظ زیبایی، جلوه بسیار خاصی دارد بلکه حمل کردن آن بسیار آسان است و فضای فوق العاده اندکی را اشغال می کند که آسودگی خاطر شما را به دنبال خواهد داشت. این کارت صدای فوق العاده کوچک، دارای 2 ورودی و 4 خروجی، اتصال iOS/USB و مبدل های Apogee با کیفیت 24-bit/192kHz می باشد. تمام این امکانات در بدنه ای با تکنولوژی OLED قرار گرفته اند و به شما این امکان را می دهند تا بتوانید سیگنال های ورودی و خروجی را مانیتور کنید.

از دیگر آپشن های کاربردی که در اختیار خواهید داشت، می توان به input status، قابلیت muting، phantom-power switching و غیره اشاره کرد. Apogee Duet کارت صدایی بسیار منحصر به فرد می باشد که می تواند همراه بسیار خوبی برای تمام موزیسین ها و آهنگسازان باشد.

کارت صدای Apogee Duet

کارت صدای Universal Audio Arrow

اگر می خواهید برای اولین بار یکی از محصولات برند Universal Audio را استفاده کنید، اما هنوز نمی دانید که باید کدام مدل را انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما، کارت صدای Universal Audio Arrow می باشد. تمامی محصولات Universal Audio صدایی به شما ارائه می دهند که از لحاظ کیفیت و جنسی که دارند، کاملا منحصر به فرد و یکتا هستند. کارت صدای Universal Audio Arrow نیز به مبدل های پیشرفته D/A و A/D در سطح جهانی و پری امپ های میکروفونِ Unison مجهز شده اند تا این صدا را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین با خرید این کارت صدا به پلاگین های UAD-Powered که مخصوص همین کمپانی می باشند، دسترسی خواهید داشت که می توان گفت شاید بهترین نرم افزاری می باشد که تا به حال وجود داشته است. شما می توانید این پلاگین ها را چه به هنگام ضبط به طور مستقیم، و چه زمانی که mix می کنید، به کار برید. همچنین امکانات دیگری همچون یک عدد پری امپ داخلی برای میکروفون، کمپرسور، EQ، reverb و غیره در دسترس شما قرار می گیرند. به علاوه با اتصال تاندربولت، به معنای واقعی می توانید هر فرکانس و هر صدایی را بدون ذره ای تاخیر ضبط بگیرید. این مدل برای کسانی که می خواهند ضبط های خود را از طریق موبایل انجام دهند، گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

 کارت صدای Universal Audio Arrow

کارت صدای Apogee Ensemble

این سری از کارت صدای آپوجی برای موزیسین و تکنسین هایی که بطور حرفه ای و تخصصی در زمینه ضبط فعالیت می کنند، گزینه ای بسیار پیشرفته می باشد. کارت صدای Apogee Ensemble دارای 30 ورودی و 34 خروجی می باشد که قادر است صدایی با کیفیت 24-bit/192kHz ارائه دهد و از این رو جای هیچگونه شک و تردیدی در کارایی و کیفیت بی نظیرش باقی نگذارد. Apogee Ensemble قادر است تا جریان سیگنالی 32 بیتی را به طور مستقیم از نرم افزار DAW دریافت کند.

از طرفی با وجود یک مبدل دیجیتال به آنالوگ D/A از نوع ESS Sabre32 Hyperstream کمترین میزان نویز و دیستورشن هارمونیک را تولید می کند و داینامیک رنج بسیار گسترده ای دارد که همگی باعث شده تا این کارت صدا یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین صدایی را که می توان انتظار داشت تولید کند.

کارت صدای Apogee Ensemble دارای 8 پری امپ برای میکروفون، ورودی و خروجی های Optical دوبل (در مجموع 16 کانال)، ورودی و خروجی S/PDIF، ورودی و خروجی word clock و دو پورت تاندربولت می باشد و این قابلیت را دارد که به یک کارت صدای Ensemble دیگر متصل شود و تمامی امکانات را به طور کامل و مجهز در اختیار شما قرار دهد.

 کارت صدای Apogee Ensemble

کارت صدای Apogee Symphony I/O Mk II

کمپانی Apogee حاصل 30 سال تجربه و تحقیقات خود را در عرصه ساخت کارت صداهای متنوع، در قالب مجموعه ای کاملی و مجهز کارت صدای Symphony I/O Mk II در اختیار کاربران قرار داده است. این کارت صدا به پیشرفته ترین مبدل A/D و D/A ساخت همین برند، مجهز شده است که در کمترین حد ممکن برای انتقال دیتا تاخیر دارد. همچنین یک صفحه نمایش لمسی روی پنل جلویی این کارت صدا تعبیه شده که عملکردی بسیار آسان دارد و کار کردن با آن ساده می باشد.

کارت صدای Apogee Symphony I/O Mk II به معنای واقعی پیشرفته است و بر طبق آخرین تکنولوژی های روز طراحی و ساخته شده است که امروزه در اکثر استودیوهای تخصصی ضبط در سراسر جهان خود نمایی می کند. اگر شما هم از دسته رقبایی هستید که قصد دارید به امتیازی برابر با این استودیوها برسید، قطعا باید این کارت صدا را در میان تجهیزات استودیویی خود اضافه کنید.

کارت صدای Apogee Symphony I/O Mk II

کارت صدای RME Fireface UFX PLUS

کارت صدای RME Fireface UFX PLUS به تمامی امکانات نسل قبلی خود به انضمام یک ورودی و خروجی MADI، DSP پیشرفته و اتصال تاندربولت با تاخیری در حد صفر، مجهز شده است. این کارت صدا با داشتن مبدل های بسیار حرفه ای A/D و D/A و مدار آنالوگ بهینه شده I/O می تواند به طور باور نکردنی صدایی بی نظیر، شفاف و تمیز ارائه دهد.

در این دستگاه از چهار پری آمپ فوق العاده حرفه ای و به روز شده برای میکروفون استفاده شده است. این امپ با بیش ترین میزان ورودی سیگنال به میزان +18dBu و گین 75dB قادر است با بالاترین دقت و ظرافت ممکن، از هر صدایی ضبط بگیرد. همچنین با کیفیتی که پورت DURec ارائه می کند، این دستگاه قادر است از 76 کانال به طور همزمان ضبط بگیرد و سیگنال ها را به یک thumb drive انتقال دهد. هر موزیسینی که در استودیو خانگی فعالیت دارد، قطعا با کارکردن توسط این کارت صدا، بسیار لذت خواهد برد.

 کارت صدای RME Fireface UFX PLUS

کارت صدای Lynx Aurora (n) 32-TB

کارت صدای Lynx Aurora (n) 32-TB به یک مبدل AD/DA بسیار معروف و حرفه ای مجهز شده است که تا حد بسیار زیادی تاخیر را به صفر می رساند و یکی از بهترین گزینه های ممکن برای استفاده در استودیوهای خانگی می باشد. کنترلرهایی که رو پنل جلویی دستگاه قرار گرفته اند در کنار یک اسکرین TFT LCD، عملکردی آسان به این دستگاه بخشیده اند که کارکردن با آن را بسیار ساده نموده است. این دستگاه دارای کانکتورهای word clock و اتصال تاندربولت می باشد که داینامیک رنج دستگاه را ماکسیمم کرده اند.همچنین دو خروجی پیشرفته برای هدفون روی دستگاه قرار گرفته شده که امکان مانیتورینگ به طور مستقیم را در اختیار شما می گذارد. پردازشگرهایی که در ساخت این دستگاه استفاده شده اند مطابق با تکنولوژی پیشرفته Hilo می باشند که از ایجاد نویز جلوگیری می کنند و تقریبا هیچ distotion ندارند. حتی می توانید که از 32 کانال ضبط بگیرید و آن ها روی یک کارت microSD ذخیره کنید. اگر شما نیز طرفدار مبدل های AD/DA از برند Lynx هستید، نباید در انتخاب این دستگاه شک کنید

کارت صدای Lynx Aurora (n) 32-TB

کارت صدای PreSonus Quantum 4848

از نظر بسیاری از متخصصین، کارت صدای PreSonus Quantum 4848 بهترین کارت صدایی می باشد که تا به حال وجود داشته است. این دستگاه دارای 48 کانال می باشد و برای استفاده در کنار یک کنسول و یا patchbay بسیار مناسب و کاربردی می باشد. Quantum 4848 مجهز به مبدل های بسیار حرفه ای AD/DA می باشد که شفاف ترین و تمیزترین صدای ممکن را دارد و داینامیک رنجی فوق العاده به میزان 120dB ایجاد می کند. به دلیل وجود رابط های ADAT دوتایی و دو پورت تاندروبولت، می توانید این دستگاه را به چهار کارت صدای دیگر متصل کنید و از یک ترکیب شگفت انگیز 192 کانال لذت ببرید.اگر به دنبال کارت صدایی هستید که تعداد فروانی ورودی و خروجی در اختیار شما قرار دهد، بدون شک Quantum 4848 کمک بزرگی برای شما خواهد بود.

کارت صدای PreSonus Quantum 4848

کارت صدای Slate Digital VRS8

اگر طرفدار میکروفون و پری امپ های مدل VMS-ONE از برند Slate هستید، پیشنهاد ما برای شما کارت صدای Slate Digital VRS8 می باشد که در ساخت آن از 8 پری امپ فوق حرفه ای از مدل VMS-ONE استفاده شده است. کارت صدای VRS8 صدایی مشابه با صدای میکروفون ها و امپ های کلاسیک را ارائه می دهد وبه کنترلرهای متعددی مجهز شده که مدیریت و تنظیم صدا را به هنگام ضبط، چندین برابر آسان می کند.

اما فقط پری امپ های این کارت صدا نیستند که توجه ها را به خود جلب کرده اند. Slate Digital VRS8 یک کارت صدای تاندربولت با بدنه ای بسیار مستحکم و قوی می باشد که در ساخت آن از آخرین نسل مبدل های AKM مطابق با آخرین تکنولوژی روز، استفاده شده است. این دستگاه تاخیر فوق العاده ناچیز، حتی کمتر از 1میلی ثانیه دارد و در داخل آن monitor switching تعبیه شده است.

کارت صدای Slate Digital VRS8 دارای چندین ورودی برای اتصال تجهیزات دیگر به دستگاه، خروجی هایی برای اتصال هدفون، ورودی و خروجی word clock، ورودی و خروجی MIDI می باشد. اگر در کنار این کارت صدا، از یک میکروفون slate نیز استفاده کنید مطمئن باشید که به مجموعه بی شماری از صداهای استودیویی کلاسیک دسترسی خواهید داشت. این روش، بهترین راهی است که می تواند صدایی فوق العاده با کیفیت و بی نظیر در اختیار شما قرار دهد.

کارت صدای Slate Digital VRS8

کارت صدای Universal Audio Apollo x8p

سری کارت صداهای Apollo از کمپانی Universal Audio همواره جزء پرفروش ترین کارت صداهای موجود در بازار به شمار می آیند. اما آخرین مدل از این سری یعنی Universal Audio Apollo x8p حتی رکورد فروش مدل های قبلی در نسل خود را نیز شکانده است. کارت صدای Apollo x8p محبوب ترین محصول کمپانی Universal Audio می باشد و به 8 پری امپ Unison مجهز گردیده که از برترین پری امپ های صنعت صوت در چند سال اخیر بوده است.

به علاوه این دستگاه دارای امکانات بی نظیری همچون عالی ترین مبدل های AD/DA، آپشن Dual Crystal clocking که صدایی با بالاترین کیفیت ممکن ایجاد می کند، قابلیت پوشش دهی سیستم صوتی 7.1 surround، تنظیم خروجی ها تا +24dBu، talkback داخلی می باشد. کارت صدای Apollo x8p تاخیری کمتر از 2 میلی ثانیه دارد و از طریق تاندربولت 3، می تواند به دستگاه های دیگر متصل شود و سیستم صوتی شما را ارتقا دهد. این کارت صدا به یک پردازشگر 6 هسته ای HEXA Coreبسیار قدرتمند مجهز شده که به طور همزمان در رکورد و میکس، امکان پردازش UAD را در دسترس شما قرار می دهد.

پلاگین های کارت صدای Universal Audio Apollo x8p

  • UA 610-B Tube Preamp and EQ
  • Marshall Plexi Classic Amplifier
  • Fairchild 670 (Legacy)
  • Teletronix LA-2A Classic Leveling Amplifier (Legacy)
  • 1176SE Classic Limiting Amplifiers (Legacy)
  • 1176 LN Classic Limiting Amplifiers (Legacy)
  • Pultec Pro Equalizers (Legacy)
  • Ampeg SVT-VR Classic Bass Amp
  • Precision Mix Rack Collection
  • UA Precision Enhancer Hz
  • Raw Distortion
  • RealVerb Pro

    کارت صدای Universal Audio Apollo x8p

    Steinberg UR-RT4

سری UR-RT از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت بزرگ Steinberg است. در این سری تولیدات جدید این کمپانی پری امپ های به کار گرفته شده توسط شرکت Rupert Neve طراحی گردیده است که کارنامه بسیار درخشانی در تولید پری امپ دارد. بنابراین اگر پیش تر امکان تهیه یک پری امپ Neve به دلیل قیمت بالا وجود نداشت، اکنون می توانید با تهیه سری کارت صداهای UR-RT از تکنولوژی Neve بهره مند گردید. همچنین انعطاف بالا در تعداد و نوع ورودی ها و خروجی ها هرگونه کاربرد دیگری را میسر می سازد.

Steinberg UR-RT4

Focusrite Clarett 8Pre USB

پس از بررسی انواع مدل های کارت صدای فوکوسرایت مدل Clarett، این نتیجه حاصل شد که این سری کارت صدای کمپانی فوکوسرایت از صدایی شفاف، خالص و با کمترین تغییر در سیگنال اصلی و ضبط شده برخوردار بوده و سیگنال بدون هیچگونه رنگ شدگی به گوش می رسد.

از این رو مدل Clarett 8Pre USB را انتخاب نموده ایم که تعداد ورودی ها و خروجی های این کارت صدا (18 ورودی و 20 خروجی) می تواند برای هر استودیوی حرفه ای و یا نیمه حرفه ای نیز کارآمد باشد. از نظر صدا همه مدل های این سری (که تنها از نظر تعداد ورودی و خروجی تفاوت دارند) صدای بی نظیری را ارائه داشتند.

Focusrite Clarett 8Pre USB

PreSonus Studio 26

کارت صدای PreSonus Studio 26 کمپانی PreSonus که منبع تغذیه USB دارد، امکان ضبط صدا با عمق 24 بیت و نرخ نمونه برداری (سمپلریت) 192 کیلوهرتز را فراهم می آورد. این رابط صوتی کوچک از یک جفت ورودی کمبوی میکروفن/ساز، دو خروجی استریو (به صورت چهار کانال مونوی چپ و راست برای اسپیکر و یا میکسر)، یک خروجی هدفون و ورودی و خروجی درگاه MIDI برخوردار است. همچنین با وجود بسته نرم افزاری (Studio One و Studio Magic Plug-in Suite) که به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد، این محصول یکی از مناسب ترین راه های وارد شدن به عرصه ساخت موسیقی است.

PreSonus Studio 26

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (279 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (209 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (94 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (85 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (74 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (57 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (55 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (54 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (47 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (36 نظر)
دیگران می‌خوانند   
بازیگران مجرد سریال گیلدخت از گلنار تا زهرمار خان !! +عکس حضور پرشور چهره های سیاسی در مراسم ختم پدر محمود احمدی نژاد/ از حداد عادل و اژه ای تا خاتمی و رهبر معظم انقلاب +عکس راه های جلوگیری از لیز خوردن ماشین فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 سکانس خنده دار لیسانسه ها: وقتی رفیقت یه لیس بیشتر بستنی نمیخواد +ویدئو ماشین عجیب و ضد گلوله محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی/ آیسان خانومم سوار این ماشین میشه یعنی!! +عکس (عکس) رونمایی از پدر و مادر واقعی زهرمارخان سریال "گیلدخت"، امین میری/ چه ژستی هم گرفتن، معلومه حسابی عاشق هم بودن! تغییر چهره باورنکردنی امیر جعفری و علی شادمان در گذر زمان/ انگار آدم متفاوتی شدن +عکس ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید تصویر جدید یکتا ناصر با غمی عمیق در چهر ه اش / تاثیر اتفاقات اخیر بر روحیه خانم بازیگر عکس جدید شهرام لاسمی بازیگر شخصیت قلقلی / بعد از 38 سال اصلا تکون نخورده شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد (ویدئو) درخواست علیرضا حقیقی از علی دایی و کریم باقری برای ساخت مجسمه طلا! گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای حل مشکل تیر چراغ برق شهرداری حماسه آفرید/ مهندس تویی بقیه اداتو درمیارن😂 (ویدئو) سفری شیرین به گذشته ها، این مدل پیام بازرگانی رو کیا یادشونه؟/حتما با صدا تماشا کنید تا خاطراتتون زنده بشه😍
تیتر امروز   
ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد!
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده