آشنایی با فال ازدواج با استفاده از شمع و کلید

  جمعه، 12 دی 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
آشنایی با فال ازدواج با استفاده از شمع و کلید
اینکه تصور کنیم با فال می توان همسر انتخاب کرد بسیار خنده دار است اما گاهی طالعبینی ها ما را به همسر مورد نظرمان نزدیک تر می کنند. و ویژگی های او را به ما می دهند. با ساعدنیوز همراه باشید تا فال ازدواج با استفاده از شمع و کلید را ببینید.

مسلما از نظر علمی و منطقی هیچ فالگیر و رمالی نمیتواند واقعا آینده کسی را پیشگویی کند. با این حال شاید شما نیز بنا بر تجربه هایی که از به حقیقت پیوستن فالتان داشته اید، به این موضوع باور پیدا کرده باشید.

انسانها چندان هم از خودشان مطمئن نیستند، آنها به خوبی میدانند که آینده غیر قابل پیش بینی است و هیچ کس نمیداند که فردا دقیقاً چه اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد. بنابراین چون نمیدانیم که آینده آبستن چه حوادثی است، دچار نگرانی و اضطراب میشویم. در نتیجه دست به دامان فالبین ها و پیشگوها میشویم تا پاسخ مناسبی برای سوالات بی جوابمان پیدا کنیم.

فال ازدواج با استفاده از شمع و کلید

بنابر رسوم قدیمی در کشور لهستان ، هر سال در شب قبل از جشن سنت آندرو ( جشن در روز ۳۰ نوامبر و در نتیجه زمان انجام فال غروب ۲۹ نوامبر است. )

دختر خانم های جوان مقداری شمع را در قاشقی ریخته و بر روی شعله ای نگاه می دارند تا ذوب شود. سپس یک کلید قدیمی را بر روی کاسه و یا لیوان کوچکی که محتوی آب سرد است نگاه داشته و محتوی قاشق را از طریق سوراخ کلید به داخل آب می ریزند.

(کلید حتما باید قدیمی باشد و سوراخ بزرگی داشته باشد که شمع ذوب شده بتواند عبور کند. ) فرض بر این است که شکل و فرمی که شمع پس از سرد شدن ایجاد می کند ( و یا سایه آن شکل تحت تابش نور مستقیم ) به نحوی حاوی اطلاعاتی در مورد همسر آینده است که می تواند حرف اول اسم ، مشخصه ای از چهره و غیره.

تصویر

فال ازدواج متولدین فروردین با فروردین

پیوند شما با دوام و پایدار خواهد بود. همواره با هم سازگار و مهربان خواهید بود. روزی فراوان و اولاد زیاد خواهید داشت. به ندرت بین شما اختلا پیش می آید. آن هم اغلب بر اثر تحریک و حسادت دیگران خواهد بود. در چنین وقتی کافی است کمی صبور باشید تا مشکل و اختلاف رفع شود. روزهای سه شنبه برای شما خوش یمن است .

ماه های سازگار با شما:

متولدین مرداد (بر انگیزاننده) ، آذر ماه (روشنفکر) ، اردیبهشت ماه (اهل عمل) ، بهمن ماه (ایده عالی است)

فال ازدواج متولدین فروردین با اردیبهشت

سازگاری بین شما به عنوان شریک یا همسر، ابتدا متوسط و میان است، اما با گذشت زمان این سازگاری بهتر و بیشتر می شود. در واقع در ابتدا، گاه سازگار و گاه ناسازگار خواهید بود. اما حتی اگر جدایی هم بین شما پیش بیاید، دوباره به هم می پیوندید. روزهای سه شنبه برای شما خوش یمن است .

ماه های سازگار با شما :

متولدین شهریور ماه (دارای قوه تصور)، دی ماه (سلطه جو)، تیر ماه (غریزی) ، اسفند ماه (منفعل ) و فروردین ماه.

فال ازدواج متولدین فروردین با خرداد

اگر با هم پیوند کنید، گاه سازگار و خوش، گاه ناسازگار خواهید بود. بیشتر اوقات بین شما رنجش و تلخی پیش خواهد آمد. صلح بین شما هم به خاطر یک ملک موروثی خواهد بود. عامل ناسازگاری، بیشتر متولد خرداد خواهد بود. در واقع پیوند شما ابتدا خوب اما به ترتیب با اختلاف همراه خواهد بود. در عین حال فرزند کم و مال زیاد نصیب شما خواهد شد. روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای شما خوش یمن است .

ماه های سازگار با شما :

متولدین مهر ماه (خلاق) ، بهمن ماه (عاطفی) ، مرداد (حساس)

فال ازدواج متولدین فروردین با تیر

سازش بین شما دو نفر مشکل است. مدتی جنگ و ستیز خواهید داشت و حتی ممکن است کارتان به جدایی بکشد. درآمدتان کم و اکثر اوقات در سختی و ناراحتی به سر خواهید برد. به ندرت ممکن است صاحب ملک و زمین شوید. در ضمن فرزند خوبی ممکن است نصیب شما نشود. عمر متولد تیرماه بیشتر خواهد بود. روزهای دوشنبه برای شما خوش یمن است .

ماه های سازگار با شما :

متولدین آبان ماه (دارای قدرت رهبری) ، اسفند ماه (همراه) ، اردیبهشت ماه (پر تکاپو) ، شهریور ماه (ساعی و کوشا).

فال ازدواج متولدین فروردین با مرداد

پیوند شما توأم با شادی و خرمی است و زندگی راحتی با هم خواهید داشت. از لحاظ درآمد و ثروت، موقعیت خوبی خواهید داشت. اگر دارای فرزند پسر شوید، ممکن است باقی نماندو متولد مرداد عمر طولانی تری خواهد داشت. روزهای شنبه و سه شنبه برای شما خوش یمن است .

ماه های جور با شما :

فروردین ماه (عاطفی) ، آذر (حساس) ، مهر ماه و بهمن (دلسوز)

فال ازدواج متولدین فروردین با شهریور

پیوند یا شراکت خوبی خواهید داشت. در اغلب امور با هم سازگار و موافق خواهید بود. اگر هم اختلافی پیش بیاید، از جانب متولد فروردین خواهد بود. متولد شهریور عمر بیشتری خواهد داشت. اما از ناحیه شکم، دچار یک بیماری سخت می شود. در زندگی صاحب چند فرزند می شوین. درآمد حرام با شما سازگار نیست. روزهای پنجشنبه برای شما خوش یمن است.

ماه های سازگار با شما :

اردیبهشت ماه (محافظه کار) ، تیر ماه (عاشق خانه و زندگی) ، دی ماه (پر تکاپو) ، شهریور ماه (دارای علایق مشترک)

فال ازدواج متولدین فروردین با مهر

در ابتدای ازدواج یا شراکت، زندگی و شرایط خوبی خواهید داشت. اما به ترتیب شرایط بهتر شده و در آخر عمر زندگی خوبی خواهید داشت. باید از دروغ گفتن پرهیز کنید، چون صدمه خواهید دید. با این حال درآمد خوبی خواهید داشت و یکی از شما دو نفر، به زیارت مکه خواهید رفت. متولد مهر عمر بیشتری خواهد داشت. روزهای جمعه و شنبه برای شما خوش یمن است.

ماه های سازگار با شما :

متولدین خرداد (روشنفکر)، اسفند ماه ، بهمن ماه (ایده آلیست) ، مرداد ماه (مترقی) ، فروردین ماه (دست و دلباز)

فال ازدواج متولدین فروردین با آبان

در این پیوند دائم در حال نزاع خواهید بود. مردم از دست و زبان شما اغلب ناراضی خواهند بود. عامل ناسازکاری بیشتر متولد آبان ماه است. در زندگی درآمد خوبی خواهید داشت، اما فرزندان خوی تربیت نخواهید کرد. روزهای پنجشنبه برای شما خوش یمن خواهد بود .

ماه های سازگار با شما :

تیر ماه (هنرمند) ، اسفند ماه (روح گرا) ، دی ماه (شوخ طبع )

فال ازدواج متولدین فروردین با آذر

پیوند یا شراکت خوبی خواهید داشت. هرگز با هم نزاع و اختلافی نخواهید داشت. اولاد کمی نصیب شما می شود. شاید یکی یا دو تا. رابطه حسنه بین شما، گاه موجب حسادت برخی می شوند. باید مراقب افراد حسود باشید. روزهای پنجشنبه برای شما خوش یمن است .

ماه های سازگار با شما :

متولدین فروردین ماه (روشنفکر) ، مرداد ماه (رهبر) ، آذر ماه (همدرد و دلجو) و مهر ماه و بهمن ماه

فال ازدواج متولدین فروردین با دی

پیوند یا شراکت خوبی خواهید داشت. اما گاه افراد حسود و بدخواه، بین شما کدورت به وجود می آورند. متولدین دی ماه بایستی بیشتر مراقب باشد. و تحت تأثیر قرار نگیرد. زیرا اگر کدورت دوام پیدا کند، صدمه خواهید دید. روزهای جمعه برای شما خوش یمن خواهد بود .

ماه های سازگار با شما :

اردیبهشت ماه (با محبت) ، شهریور ماه (انتقادی) ، آبان ماه (جذاب) ، اسفند ماه (جلب کننده)

فال ازدواج متولدین فروردین با بهمن

پیوند یا شراکت خوبی نخواهند داشت. اغلب به خاطر سوء ظن، در مشاوره خواهید بود. گاه با هم لجالت می کنید. تقصیر بیشتر با متولد بهمن است. اگر صاحب فرزند شوید، فرزند شما نافرمان خواهد بود. متولد بهمن عمر بیشتری خواهد کرد. روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای شما خوب است .

ماه های سازگار با شما :

خرداد ماه (ایده آلیست) ، مهر ماه (خلاق ) ، آذر ماه (عاطفی) ، فروردین و مرداد ماه

فال ازدواج متولدین فروردین با اسفند

ازدواج یا شراکت خوبی خواهید داشت. با هم صادق نبوده به دشمنی با هم رفتار خواهید کرد. بیشتر اوقات به جای محبت و سازگاری، با خشم و عصبانیت با هم برخورد می کنید. مقصر اصلی متولد فروردین است. این پیوند اگر صورت نگیرد، بهتر است. روزهای یکشنبه و پنجشنبه برای شما خوب است .

ماه های سازگار با شما :

تیر ماه (عاطفی )، آبان ماه (متوازن)، اردیبهشت ماه (مترقی )، مهر و دی ماه


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) (فیلم) سربازی که صحنه رابطه نامشروع فرح و فریدون جوادی را دید، مغازه هدیه گرفت!!! (3 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) چادر نماز گل گلی بهاره رهنما که با سر کردن آن روز دختر را اینگونه تبریک گفت+عکس/ چقدر این پوشش بهش میاد از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403
دیگران می‌خوانند   
آخرین دورهمی 4 نفره خانواده نسرین مقانلو قبل از فوت پسرش در رستوران به صرف شام+عکس/ و قابی که توسط خانم بازیگر ثبت شد برخورد متواضعانه و جالب مجید واشقانی با یک دختر بچه که کیک خودش رو به آقای بازیگر داد+ویدیو/ ماشین لاکچری آقازاده هفت سر اژدها رو دیدین؟ نگاهی به مراسم عروسی زری خوشکام و علی حاتمی، پدر و مادر هنرمند لیلا حاتمی+عکس/ روح هر دوشون شاد و یادشون گرامی صبحانه ساده و بدون تجملات آیت الله هاشمی رفسنجانی روی میزناهار خوری همراه با مادر و پسرانشان+ عکس/ فقط چای و سنگگ طعنه خنده دار نیما شعبان‌نژاد به عکاسان در یک مراسم برای ژست گرفتن کنار هدیه بازوند+ویدئو/ مگه زن و شوهری اومدیم شباهت باورنکردنی و جالب نرگس محمدی به برادر چشم رنگیش در این سلفی دلنشین خواهر برادری+عکس سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری حضور رهبر معظم انقلاب در آرامگاه سعدی در شیراز+ویدیو/ رهبری فرهنگ دوست و علاقمند به شعر علت نیامدن شهاب حسینی در اکران مست عشق چه بود+ویدئو ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش! (عکس) تصاویری از ظاهر امروزی دختران مهران مدیری و فاطمه گودرزی در سریال دردسرهای والدین / چقدر بزرگ شدن ... دو وزنه‌بردار ایرانی با هم ازدواج کردند +‌ عکس تواضع و فروتنی حسن یزدانی قهرمان کشتی در حضور رئیس جمهور + عکس اولین عکسی که مهران غفوریان با دخترش هانا گرفت / تصویر جالب اولین روز بابا شدن آقای بازیگر (عکس) بازیگر «آمنهوتپ سوم» سریال یوسف پیامبر بعد 20 سال در کنار جمشید هاشم پور (فیلم) رفتار جالب جواد عزتی با کوچکترین دختر طرفدارش / محبوب و مردمی مثل جواد عزتی پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند فیلم لحظه شروع سیلاب در بلوار نماز مشهد را ببینید /آب، این‌گونه سیل شد نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش عکس‌های «یانگوم» در کنار پدر و مادر واقعی‌اش به مناسبت «روز والدین» آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان (عکس) سرگرمی جالب و جدید «دنیز دایی دختر علی دایی» در لندن مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ... ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم پشت پا زدن به حقوق 10 هزار یورویی ؛ دکتر طناز بحری از آمستردام تا زابل + فیلم کشف عجیب‌ترین پرترۀ «ناپلئون» با قدمت 200 سال روی یک در چوبی+ تصاویر کشف موش‌های مومیایی شده در مقبره مصر پلیس به دنبال دزدهای وحشی مسلح خانه های تهران و کرج / گانگسترهای نقابدار تحت تعقیب! سردارسلیمانی فردای‌عروسی خود راهی جبهه شد ویدئویی دیده نشده از حضور مجتبی خامنه ای پسر رهبر انقلاب در جبهه جنگ/ دفاع از وطن و ناموس و اسلام +فیلم از فیلم جدید مدیری تا کار کردن عطاران در سوپر مارکت در حواشی داغ امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403 تنها تصویر از پدر و مادر عرفان طهماسبی، نابغه عصر جدید/ آقای خواننده رو اون گوشه دیدین؟ دورهمی دونفره و دلنشین یوسف تیموری به همراه مادرش در رستورانی شیک+عکس/ و آقای بازیگری که کپی مامانشه امضای جهانبخش بر روی پای شکسته دختر هلندی!+ عکس قاب اختصاصی نجم الدین شریعتی و جواد نکونام در یک مکان مذهبی خوانندگی زیبا و پراحساس مرد خوش صدای روشندل با یک آهنگ عاشقانه/ همه محو اجراش شدن+ویدیو
تیتر امروز   
اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی
زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری
سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد
ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز
آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش!
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند
نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش
آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم
پشت پا زدن به حقوق 10 هزار یورویی ؛ دکتر طناز بحری از آمستردام تا زابل + فیلم
کشف عجیب‌ترین پرترۀ «ناپلئون» با قدمت 200 سال روی یک در چوبی+ تصاویر
کشف موش‌های مومیایی شده در مقبره مصر
پلیس به دنبال دزدهای وحشی مسلح خانه های تهران و کرج / گانگسترهای نقابدار تحت تعقیب!