ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با فال ماهانه شهریور 1401

  جمعه، 11 شهریور 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
آشنایی با فال ماهانه شهریور 1401
در این بخش از ساعدنیوز طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولدش برای شما آماده کرده ایم.

طالع بینی ماهانه شهریور 1401

طالع بینی بر اساس اصول و قوانین ادراک شده از ستاره ها و سیاره ها بنا شده است. کهکشان ما مملو از انرژی های فریبنده می باشد. طالع بینی تنها عبارت از باور به چیزی نیست. طالع بینی عبارت است از ترکیب علم، جادوگری، شهود، ریاضیات و سمبول ها. تمرکز آن بر روی سیاره ها در آسمان و فصول می باشد. آنها تا حدی واقعی هستند که می توان حرکات آنها را به صورت علمی پیش بینی کرد.طالع بینی همچنین می تواند وقایع را در آینده به طور دقیق و با جزییات پیش بینی کند. بر این اساس می توانیم تغییراتی در زندگی مان ایجاد کنیم. به زبان ساده تر، طالع بینی باوری است مبنی بر آنکه مکان و موقعیت ستاره ها و سیارات بر روی خلقیات، شخصیت و محیط همه افراد با توجه به زمان تولدشان تاثیر می گذارد.در ادامه با طالع بینی ماهانه شهریور 1401 همراه ما باشید.

طالع بینی

طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

فروردین ماهی عزیز، در این ماه در میان سرگرمی های تابستانی قرار خواهید گرفت. بهترین قدم خود را به جلو بیاورید، در حالی که دنیا را در طوفان می برید. انتخاب های جسورانه زیبایی شناختی می تواند به شما کمک کند تا شما را از اطرافیانتان متمایز کنید، بنابراین اگر در کمد لباس خود احساس خلاقیت می کنید، خودداری نکنید. همه چیز در حال حاضر به سمت شما پیش می رود. اگرچه بیشتر انرژی شما به سمت علایق شخصی و معاشرت سوق داده می شود، اما منطق و حس شما زمانی که مریخ آتشین در 20 شهریور بازمی گردد. شهریور ماه جهت انجام پروژه بزرگی که از مدت ها پیش به دنبال آن بودید بستر و فضای لازم فراهم خواهد شد، تعلل در این زمینه به صلاحتان نیست. یک خبر جالب شما را غافلگیر خواهد کرد. به خودتان سخت بگیرید و حرفی را که فکر می کنید نمی توانید به زبان بیاورید بگویید، بعد از گفتنش به خودتان افتخار می کنید.

طالع بینی ماهانه متولدین اردیبهشت

ماه گذشته همه کارهایتان با تاخیر انجام شده و متاسفانه بسته یا نامه ای که در انتظارش هستید یا خبری که می خواهید بشنوید هم با تاخیر به شما داده خواهد شد. انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و دائم خود را با دیگران مقایسه نکنید و با خودتان مهربانتر باشید. این روزها هم می گذرد. از یک مشاجره دوری کنید. برای خودتان کمی وقت بگذارید. این روزها سرتان بسیار شلوغ است. در مورد مسائل عاطفی و عاشقانه اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم بگیرند. این ماه به هیچ وجه در کاری که تخصص و آگاهی ندارید وارد نشوید و اظهار نظر هم نکنید چون به ضررتان تمام می شود. سری را که درد نمی کند بیهوده دستمال نبندید.

طالع بینی ماهانه متولدین خرداد

این ماه همه چیز در مورد توسعه دانش، ارتباطات و منافع شخصی شماست. سرمایه گذاری روی ذهن شما اعتماد به نفس و احساس خود را افزایش می دهد. یافتن دوستان جدید نیز در این آب و هوای کیهانی به صورت ارگانیک تر اتفاق می افتد، اگرچه باید مایل باشید که خود را در آنجا قرار دهید و در عین حال از همراهان جدید خود سؤالات زیادی در مورد اینکه چه کسی هستند بپرسید.یافتن زمینه های مشترک با دیگران باعث می شود که شما ارتباط بیشتری برقرار کنید، که می تواند به افزایش محبوبیت شما کمک کند و در عین حال دری را به روی فرصت ها و تجربیات زندگی جدید باز کند. این ماه احتمالاً مملو از سفرها و جلسات کوتاه است. اگر می خواهید رابطه ای هماهنگ با یکی از اعضای خانواده داشته باشید، همانطور که عبور خورشید و زهره به شما می گوید، از ارتباطات خصمانه و غرور خودداری کنید. ناراحتی خواب ممکن است رخ دهد و باعث استرس شود و بر سلامت شما تأثیر منفی بگذارد.

طالع بینی ماهانه متولدین تیر

خود را غرق در گذشته نکنید، با پستی و بلندی زندگی بسازید و نه ناامید شوید و نه مغرور. ماه پیش رو می تواند سرشار از نور و طراوت باشد به شرطی که همچنان پشتکار داشته باشید. شما از رقابت لذت می برید حالا زمان مناسبی است که وارد میدان شوید، شک نکنید که برنده شمایید. شهریور ماه سطح توقعات خود را از خودتان کمی بالا ببرید تا به اهداف بزرگی که در سر دارید دست پیدا کنید. از طعنه و سرزنش شخصی نزدیک و مغرض نهراسید و تردید و سستی به دل راه ندهید، تا پایان راه به خودتان ایمان داشته باشید و او را خجالت بدهید. در این ماه شخصی با یک خرید هرچند کوچک خوشحالتان می کند.

طالع بینی ماهانه متولدین مرداد

مجردها باید این هفته درگیر هرگونه رسوایی نباشند. این می تواند یک هفته نامطلوب برای آنها باشد. در داخل کشور، ممکن است چند شگفتی وجود داشته باشد. بچه ها احتمالا والدین و خانواده خود را خوشحال می کنند. جلسات خانوادگی نیز برنامه ریزی شده است. بسیاری از افرادی که به دنبال کار هستند ممکن است در این ماه منتظر تماس تلفنی باشند.مشارکت آنها احتمالاً پاداش قابل توجهی خواهد داشت. این هفته، حدس و گمان نتیجه خوبی خواهد داشت. دانش آموزان در امتحانات خود در این هفته به طور تحسین برانگیزی موفق خواهند شد. هر رویدادی که در آن رقابت کنند نیز پاداش خواهد داشت. آنها ممکن است بر اساس تلاش خود پیروز شوند. در این هفته افراد متاهل باید روی مشکلات خانوادگی تمرکز کنند. توجه به تجارت و کار نیز لازم است وگرنه زندگی خانوادگی آنها آسیب خواهد دید. والدین و بزرگترهای شما قدردان یک هفته دلپذیر هستند. این هفته ممکن است گردهمایی های خانوادگی را به همراه داشته باشد که روحیه آنها را خوب نگه می دارد. این ماه احتمالاً در عشق و عاشقی برای شما خوش شانسی به همراه خواهد داشت. پیوند شما ممکن است حیاتی تر و عمیق تر شود. شما همچنین پاسخ حمایتی از شریک زندگی خود دریافت خواهید کرد.

طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

متقاعد کردن شخص یا اشخاصی برای عملی کردن نقشه تان به نظر کاری غیر ممکن می آید. این روزها افکارتان نا متمرکز است، اوضاع را دوباره مرور کنید تا راه حل را پیدا کنید. شخصی که با غرض یا بی غرض رابطه عاطفی را مسموم می کند از خودتان دور کنید، شما چیزی به کسی بدهکار نیستید. این ماه در خانه کمی عصبی هستید و مشکلات بیرون را به خانه منتقل می کنید، خونسرد و آرام باشید وگرنه پشیمان می شوید. اتفاقی که قرار بود خوشحالتان کند حالا برایتان تبدیل به مشکلی شده که نمی دانید با آن چطور رفتار کنید. قرار بود برای کسی کاری انجام بدهید که کلا فراموش کرده اید. در نیمه دوم این ماه، احتمالاً نیروهای کیهانی با شما خواهند بود و یک تماس عالی خواهد بود. با شروع ماه، احتمالاً ثروت شما در کنار شما خواهد بود و ممکن است در تمام تکالیف و امتحانات خود موفق شوید. با پیشروی ماه بیشتر به تحصیلات خود علاقه مند می شوید. در نیمه دوم ماه، سیارات به نفع شما خواهند بود. این ماه شاخص های سلامتی زیادی برای شما دارد. پس از اواسط این ماه، وضعیت ممکن است بهبود یابد. بهبود عادات و اتخاذ یک سبک زندگی سالم تر می تواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند.

طالع بینی ماهانه متولدین مهر

به طور کلی، رفاه، کار و رابطه شما ممکن است توجه شما را در این ماه جلب کند. ممکن است حواس پرتی وجود داشته باشد که روال روزانه شما را مختل کند. غذاهای مغذی مصرف کنید و بیرون از خانه ناهار نخورید. ممکن است اوقات خوبی در محل کار وجود داشته باشد، اما عبور خورشید و زحل با جاذبه متقابل ممکن است باعث ایجاد استرس و بی توجهی به کار شود.در نتیجه، توصیه می شود که روی کارهای کوچک با حوصله کار کنید و از پاسخ تهاجمی به کسی خودداری کنید. ممکن است در ماه اول با مشکلاتی در رابطه عشقی روبرو شوید، اما احتمالاً همه چیز برای شما خوب پیش خواهد رفت. سعی کنید منیت خود را کنترل کنید و به همسرتان کمی فضا بدهید. شانس خوبی برای شما وجود دارد که ممکن است یک پیشنهاد شراکت یا ازدواج دریافت کنید.

طالع بینی ماهانه متولدین آبان

فشردگی کارهایتان باعث نگرانی تان شده و این روزها اضطراب مدام گریبانتان را گرفته. بی نظمید، به کارها نظم بدهید تا فشارتان کمتر شود و ضمنا از یک دوست کمک بگیرید. شهریورماه حضور شخصی در محیط کار یا زندگی تان کمی سردرگم تان می کند، به او فرصت بدهید تا بهتر بشناسیدش. دوستی به جمع دوستانتان اضافه می شود که با اخلاق و مرام شما سازگار است و می توانید با هم خالق لحظه های شادی باشید. در رابطه عاطفی تان حواستان به خواسته هایتان باشد. در مورد مسئله ای تا می توانید توی چشم نباشید و این کار را به دور از هیاهوی جلو ببرید، سرو صدا برایتان دردسر می شود. شما باید کنترل گفتار خود را حفظ کنید. این به دلیل حرکت مستقیم مشتری در این زمان است که احتمالاً باعث ایجاد اختلاف و درگیری لفظی می شود. این موقعیت سیاره ای برای شما نامطلوب است زیرا پیش بینی می شود که عدم اطمینان ذهنی ایجاد کند.

طالع بینی ماهانه متولدین آذر

این زمان برای امور مالی شما بسیار مناسب است، اما ممکن است متوجه شوید که هزینه های شما در حال افزایش است. با کاهش هزینه های غیرضروری از هدر دادن پول خودداری کنید. از امیدها و رویاهای خود به کسی نگویید. این ماه مشکلات پیچیده ای را در سطح شخصی و حرفه ای پیش بینی می کند.این دوران ممکن است برای شما بسیار سخت باشد. برای جلوگیری از وارد شدن به دعوای لفظی با عزیزانتان، ممکن است لازم باشد برخی از تکنیک های کنترل خشم را تمرین کنید. در نتیجه ممکن است دچار سردرگمی شوید. در حال حاضر، زندگی عاشقانه و سلامتی شما خوب خواهد بود. زنان از یک هفته خوب هم در محل کار و هم در خانه لذت خواهند برد. دیگران احتمالاً متوجه می شوند که شما بیشتر مورد علاقه و توجه هستید. انرژی برای زندگی و رسیدن به اهدافتان می تواند به شما در غلبه بر ناراحتی های درونی که برای مدت طولانی تجربه کرده اید کمک کند.

طالع بینی ماهانه متولدین دی

شما مستعد اضطراب هستید و استفاده از ظرفیت خود برای کاوش را برای شما دشوارتر می کند. در نتیجه، از طرف شما ترجیح داده می شود که به فردی اعتماد کنید که قابل اعتماد باشد. ممکن است برای شما سخت باشد که در تعاملات خود صریح باشید و برای دستیابی به بیان بهتر و رضایت اجتماعی به روان درمانی فردی و درمان گروهی نیاز دارید. ویژگی های سخاوتمندانه و گرم در شما ممکن است منجر به بسیاری از تجربیات خانوادگی شگفت انگیز شود.فداکاری شما به خانواده به شما کمک می کند تا عشق و مراقبتی را که می خواهید به دست آورید. اگر تصمیم به ایجاد تغییراتی در خانه داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که اعضای خانواده علیه شما مخالفت کنند. آنها احتمالاً شما را کنترل کننده می دانند. انرژی شما با اعتماد به نفس و آمادگی ذهنی برای رسیدن به اهدافتان تقویت می شود. درون شما، همیشه راهنمای قابل اعتمادی برای شما خواهد بود.

طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

حضور در جایی باعث می شود به طور اتفاقی از موضوعی با خبر شوید؛ از این فرصت استفاده کنید. هفته اول شهریور یک ملاقات را عقب می اندازید و به آینده موکول می کنید؛ این کار اشتباه است. این ملاقات به رویتان دری تازه باز می کند. برای انجام کاری ظاهر خیر از شما دعوت می شود، در مورد آن بیشتر تحقیق کنید. در یک رابطه دوستانه نتیجه وفاداری و راز داری تان را خواهید دید، دوستی تان محکم تر می شود. در رابطه با مسائل عاطفی تان با چشم باز به اتفاقات نگاه کنید و آینده نگر باشید. در محیط کار یا تحصیل جریانی به راه افتاده که بهتر است نسبت به آن غفلت نکنید و از قافله عقب نمانید.

طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

به طور کلی، سلامت، شغل و رابطه شما در این ماه به توجه شما نیاز دارد. ممکن است یک ماه مصونیت وجود داشته باشد که روال روزمره شما را مختل کند. از غذاهای مغذی استفاده کنید و از غذاخوردن در بیرون پرهیز کنید. زمان های بسیار خوبی در کار وجود خواهد داشت، اگرچه عبور خورشید و زحل با جاذبه متقابل ممکن است باعث تنش و تلاش های بی قدردانی شود.در نتیجه، توصیه می کنیم با صبر و حوصله روی پروژه های کوچک تمرکز کنید و از پاسخ تهاجمی به کسی خودداری کنید. ممکن است در ماه اول مشکلاتی در ارتباط عشقی داشته باشید، اما ممکن است همه چیز برای شما خوب باشد. سعی کنید نفس خود را کنترل کنید و به همراه خود کمی فضا بدهید. شانس خوبی برای شما وجود دارد که ممکن است یک رابطه یا پیشنهاد ازدواج دریافت کنید - با این حال، شما باید مراقب مهارت های ارتباطی خود باشید، و اگر استراتژی خود را قبل از اجرای آن فاش نکنید، ممکن است با مشکل مواجه شوید.دانشجوی پژوهشی احتمالاً در پروژه خود موفق خواهد شد، اما برای به دست آوردن نتایج مورد نیاز، باید از دستورالعمل های مربی خود پیروی کنند. این ممکن است به شما امکان دهد در پروژه های خارج از کشور مرتبط با تحقیقات خود شرکت کنید. برای حفظ سلامتی عالی، سعی کنید از نوشیدنی های سرد اجتناب کنید و به طور منظم از یک رژیم غذایی متعادل پیروی کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (77 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (74 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (35 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (31 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (29 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (24 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (22 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (19 نظر)
دیگران می‌خوانند   
استایل جذاب و شیک ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها در کنسرت خواننده محبوبش/ زمین تا آسمون فرق کرده!+عکس عکس های یادگاری و رابطه صمیمی بازیگران سریال ساختمان پزشکان در پشت صحنه/ چه انرژی خوبی داشتن! عکسی تاریخی و جالب از مغازه یک بقال گیلانی در زمان ناصرالدین شاه قاجار/ چقدرم شلوغ و پلوغ هست+عکس کودکی و نوجوانی بامزه امین میری، زهرمارخان سریال گیلدخت با تیپ کیوت و مردانه شیک/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس رونمایی هادی چوپان از دکوراسیون منحصر به فرد و لاکچری باشگاهش/ طراحی خاص با الهام از تخت جمشید+عکس تم جذاب و شیک جشن تولد دختر علیرضا بیرانوند با لباس پرنسسی/ چه گل آرایی منحصر به فردی+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل رضا اکبرپور، اسماعیل سریال گیلدخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس تشکر احساسی پربازدید یک گوسفند خوش شانس از قهرمان زندگی‌اش/ سگ چوپان گله را از دست گرگ نجات داد+عکس نگاهی به خانه و زندگی ساده و بدون تجملات حاج آقا قرائتی در پایتخت/ منزلی که حتی از راه آهن تهران پایین تر است!+عکس خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری مرگ خبرساز کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد/ او در سال 1356 بازنشست شد+عکس عجیب ترین مدل پارک کردن ماشین با روش های خلاقانه و هوش پران/ مغز آدم سوت میکشه+عکس ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس رونمایی از همسران مجریان معروف و محبوب تلویزیونی/ از رامبد جوان تا پدرام کریمی و ...+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد تصاویری جالب از بازدید یهودیان اسرائیل از موشک ایرانی / مواجهه جالب اسرائیلی ها با دست نوشته یا حیدر کرار ... نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای مهدی قائدی در ایران/ خونه نگو باغ بگو+عکس رونمایی رضا گلزار از مادر جوان و کم سن و سالش/ چه خانم ایرانی باکلاس و اصیلی+عکس هدف BBC از مطرح کردن دوباره ماجرای نیکا شاکرمی چه بود؟ حضور دختران ابراهیم رئیسی در یک همایش بین المللی+عکس شباهت بی حد و انداره پردیس پورعابدینی به خواهر باکلاس و بزرگتر از خودش/ مگه داریم این همه شباهت؟+عکس از زنده پیدا شدن یسنا تا قاری قرآن کشف حجاب کرده در حواشی داغ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403 تیکه انداختن خنده دار به بهرام افشاری، بهتاش پایتخت/ داداش تو با این رشدت سال بعد نارگیل میدی!+ویدیو نگاهی به مراسم ازدواج لاکچری و باشکوه یک مرد 86 ساله با اولین عشق زندگی‌اش/ بعد از 60 سال چه بریز و بپاشی کرده براش+ویدیو مازندرانی حرف زدن شهاب حسینی در حضور نقی و ارسطوی پایتخت+ویدیو/ محسن تنابنده: برای نقش شوهر فهیمه گزینه خوبی هستی😂 حضور پدربزرگ و دایی مژده لواسانی در برنامه زنده و بوسیدن دست پدربزرگ توسط خانم مجری +ویدیو/ خدا برا هم حفظتون کنه نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس
تیتر امروز   
خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...