آشنایی با فال و طالع بینی آذر ماه 1399

  چهارشنبه، 12 آذر 1399   زمان مطالعه 10 دقیقه
آشنایی با فال و طالع بینی آذر ماه 1399
طالع بینی کامل ماه آذر به همراه اتفاقاتی که دراین ماه ممکن است رخ دهد را در این بخش از ساعدنیوز بخوانید.

طالع بینی متولدین فروردین :

این ماه را باید جشن بگیرید زیرا زمان موفقیت شما بسیار نزدیک شده است و شاید هم بتوان گفت که الان غرق در مقدمات ان موفقیت هستید.

در ماه قبل کمی اندوهگین بوده اید و دل تان گرفته بود ؛ پیشامدهایی برایتان ایجاد شده بود که احساس غمی سنگین داشتید اما بشما مژده داده میشود که در ماه جدید زمان غم شما گذشته است، به شرط آنکه به دامان دین، اخلاق و عرفان روی آورید.

باید از کوته نظری و سطحی بینی چشم بپوشید و بیشتر از گذشته به حقایق توجه کنید ؛ بهتر است زیاد اهل تظاهر نباشید ؛ بگذارید اطرافیان شما حقایق را ببینند با این اوصاف شما را بیشتر دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهید بود.

طالع بینی متولدین اردیبهشت :

دراین ماه سیاره حاکم شما تحت استرس و فشار است ؛ از این که شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید و این میتواند مانع لذت بردن شما از زندگی شود چرا که شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بیشماری که دراین ماه خواهید داشت بدست آورید.

گرچه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، اما بنظر نمی آید که رسیدن به آن ها کار سهولت باشد. اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده می تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند ؛ وقت را هدر ندهید و برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!

طالع بینی متولدین خرداد :

زمان، غنی ترین گنجینه هاست پس مراقب باشید زمان را از شما نگیرند یا ان را از دست ندهید. با صداقت به زندگی تان گرما ببخشید و سعی کنید اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.

اگر قصد سفر دارید، بهتر است ان رابه بعد از انجام اموری که بشما محول شده موکول کنید. در حرفه خود ممتاز می شوید و موقعیت اقتصادی خوبی برایتان فراهم خواهد شد.

درمورد اختلافات فامیلی یا اختلاف با دوستان نزدیک خود با سیاست رفتار کنید و همه ی پل هاي پشت سر خودرا خراب نکنید. از اول بگویید نه، انتظار کار درستی نیست. بیشتر به فکر سلامتی تان باشید.

تصویر

طالع بینی متولدین تیر :

انچه راکه همین حالا دارید قدرش را بدانید ؛ اگر در تلاش برای التیام شرایط هستید ؛ تلاش را در تداوم همان مسیر و آنچه که دارید قرار دهید.

چشمانتان رابه نعمت هاي خداوند باز کنید ؛ شما یکی از بزرگ ترین نعمت ها را دارید ؛ جفا و ظلم است اگر به چیزی جز انچه دارید و هستید بیندیشید ؛ البته آرزوهای بهتر بشما قدرت بیشتری می دهد تا بر جهت گیری خود پافشاری داشته باشید و شرایط را بهتر کنید اما یادتان باشد که «جز کوی دوست» نروید!

باید انچه راکه وجوددارد ارجمند بدارید و چشم دل تان دنبال برخی جلوه هاي زودگذر نباشد.

طالع بینی متولدین مرداد :

دراین ماه برای گرفتن یک تصمیم مهم مالی اصول اساسی و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید که پنجره اي که برای فرصت هاي جدید به روی شما گشوده شده است فقط چند هفته میتواند باز بماند و دیگر منتظر شما نخواهد ماند.

بسیار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهید چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می کند.

نگران نباشید؛ خوش بینی شما بازخواهد گشت ؛ درضمن تا زمانی که احساس خاطرجمعی نکرده اید از گرفتن تصیمات مهم و اساسی در رابطه با زندگی تان خودداری کنید!

طالع بینی متولدین شهریور:

مدتی است که احساس میکنید که زندگی بر وفق مراد نیست اما باید توجه داشته باشید که زندگی فراز و نشیب هاي زیادی دارد ؛ شاید در برخی موارد اوضاع بر وفق مراد انسان نباشد اما نباید دچار سرخوردگی شوید و ان را بعنوان یک شکست تلقی کنید بلکه باید از ان بعنوان پله اي برای موفقیت بهره ببرید.

کارهای سودآوری بشما پیشنهاد خواهد شد که با خودباوری و تلاش ؛ به موقعیت هاي بهتری دست میابید.

طالع بینی متولدین مهر:

با توجه به جنبش های سیاره ای ، تجار ممکن است ارتباط با مشتریان قدیمی را احیا کنند. حتی ممکن است در اواسط ماه معاملات متوسط ​​را انجام دهید. افراد حقوق بگیر ممکن است نسبت به موقعیت خود کمی احساس ناامنی کنند. حرکات سیاره ای برای دانشجویان ، مطلوب است.

آنها ممکن است بتوانند مفاهیم را به خوبی یاد بگیرند و به خاطر بسپارند. مجردها ممکن است از عضوی از جنس مخالف پیشنهادی بگیرند. آنها ممکن است پاسخ دهند و در یک زمان مناسب و مکان مناسب با یکدیگر دیدار کنند.

در طول این ملاقات ، آنها ممکن است احساسات لطیف نسبت به یکدیگر را ابراز کرده و وارد یک رابطه عاشقانه طولانی مدت شوند. ممکن است درآمد اندکی افزایش یابد. قبل از سرمایه گذاری خوب فکر کنید زیرا این دوره ممکن است مناسب ترین دوره نباشد.

هزینه های مربوط به خانواده در این مدت ممکن است افزایش یابد. حرکات سیاره ای نشان می دهد که شما ممکن است طعمه نوعی عفونت ویروسی شوید. پیشنهاد می شود برای محافظت از خود در برابر هرگونه عفونت ویروسی ، اقدامات احتیاطی انجام دهید. مراقب باشید ، زیرا ممکن است در قسمت بالایی بدن آسیب ببینید.

طالع بینی متولدین آبان:

خورشید در این مرحله بر عقرب حکمرانی می کند ، که به معنای اوقات خوبی برای تاجران است که ممکن است پیشرفت کنند. با این حال ، هر چشم انداز پیشرفتی را پیش بکشید. برای توسعه یا گسترش هزینه نکنید. افراد حقوق بگیر ممکن است در کار ناراحت باشند و این ممکن است بر عملکرد آنها تأثیر بگذارد. آنها همچنین باید چالش های جدید را بپذیرند و برای حفظ موقعیت خود سخت تلاش کنند.

در این ماه ممکن است دانشجویانی که مشغول فارغ التحصیلی هستند با مدیریت برخی شرایط نامطلوب درگیر شوند. از این رو ، آنها ممکن است نتوانند چیزها را به درستی یاد بگیرند. در نتیجه ، آنها ممکن است نتوانند پیشرفت لازم را داشته باشند. مجردها در این مرحله به احتمال زیاد با شخص خاصی ملاقات می کنند. رابطه ممکن است شکوفا شود. در جبهه خانواده ممکن است ناراحتی وجود داشته باشد.

سعی کنید با تدبیر و ظرافت به کارها بپردازید. با توجه به حرکات سیاره ای ، ممکن است لازم باشد بیشتر تلاش کنید تا ورودی پول خود را افزایش دهید. ممکن است شما تمایل داشته باشید که پول خود را برای تجملات خرج کنید ، اما این کار را نکنید. زیاده روی و هزینه های تکان دهنده ممکن است ایده خوبی نباشد.

وقتی صحبت از سلامتی و تناسب اندام می شود ، حرکت خورشید توانا از طریق عقرب قدرت را به سیستم ایمنی بدن شما می افزاید. حتی اگر بیمار شوید ، ممکن است به سرعت بهبود پیدا کنید. به طور کلی ، سلامتی شما ممکن است کاملا خوب باشد.

تصویر

طالع بینی متولدین آذر:

در جبهه تجارت ، کارآفرینان ممکن است با چالش هایی روبرو شوند و در صورت خودداری از انجام هرگونه خطر بیجا برای افزایش فروش ، ممکن است خوب عمل کنند. بازرگانان ممکن است در پایان ماه معامله سودآوری متوسط ​​داشته باشند. افراد دارای حقوق و دستمزد برای عملکرد موثر در محل کار باید حواس پرتی را دفع کنند.

آنها ممکن است انگیزه ای که مدتها در انتظار آن بوده اند را کسب کنند که باعث خوشحالی آنها می شود. زوجین در روابط ممکن است با هم درگیر شوند. وقتی صحبت از روابط می شود ، ممکن است در موقعیت راحتی باشید. حرکات سیاره ای نشان می دهد که ممکن است در این مرحله سود مالی عمده ای کسب کنید.

بهتر است که در مصرف پول زیاده روی نکنید و در عوض برای نیازهای آینده پس انداز کنید. دانشجویانی که تحصیلات خود را دنبال می کنند ممکن است حواسشان پرت شود و نتوانند برای ساعت های طولانی تمرکز کافی داشته باشند تا چیزها را به طور رضایت بخشی یاد بگیرند.

دانشجویانی که مایل به رفتن به خارج از کشور هستند ممکن است لازم باشد تلاش بیشتری برای رسیدن به آنجا انجام دهند. در حوزه سلامت ، ممکن است همه چیز خیلی خوب به نظر نرسد. ممکن است لازم باشد در مورد سلامتی خود بیشتر مراقب باشید.

حتی از کوچکترین مسئله بهداشتی غافل نشوید و برای جلوگیری از عوارض بعدی با اقدامات درمانی آن را درمان کنید. مراقب چشم راست خود و گلو درد باشید.

طالع بینی متولدین دی:

تجار ممکن است در این مرحله با موانعی روبرو شوند تا فروش را تحت فشار قرار دهند. آنها باید این چالش ها را برطرف کنند و هدف خود را که افزایش فروش است دنبال کنند. تجار همچنین ممکن است با یک مشتری ثروتمند معامله ای را امضا کنند.

افراد حقوق بگیر ممکن است عملکرد خوبی داشته باشند ، بنابراین تولید آنها افزایش می یابد. مجردها ممکن است در این ماه با فردی از جنس مخالف رابطه عاشقانه برقرار کنند. حرکات سیاره ای از تنها برای ایجاد یک رابطه عاشقانه پشتیبانی می کنند. از جنبه مالی ، حرکت سیاره ای نشان می دهد که ممکن است جریان ورودی پول را افزایش دهید.

در پایان ماه ، ممکن است فرصتی دلگرم کننده برای کسب یک سود مالی زیبا به دست آورید. ممکن است هزینه کنید تا نمای بیرونی دفتر یا خانه خود جلوه تازه ای ببخشید. در جبهه سلامت ، افراد میانسال و بالاتر ممکن است مقداری درد مفصل و عضله را تجربه کنند.

اگر به جای استفاده از قرص های ضد درد ، ورزش منظم انجام دهند تا درد را به حداقل برسانند ، ممکن است بهتر عمل کنند.

تصویر

طالع بینی متولدین بهمن:

نباید بگذاری کـه دیگران با دخالت هاي شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. آن ها معتقدند کـه از روی دلسوزی می خواهند بـه تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر با طرف مقابلت مشکلی هم داری بـه کسی مراجعه کن کـه صلاحیت ان را داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی کـه بـه اسانی می توانی با شرایط جدید، خودرا سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن.

با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد کـه دیدن او تحولاتی در تو بـه وجود می آورد. در مورد مسائل کاری می توانی با او مشورت کنی و از کمک هاي او استفاده کنی. زیاد خودت را غرق در کار کرده اي ولی کمی هم باید بـه فکر خودت باشی و بـه خودت و ذهنت استراحت بدهی.

پیشنهاد شراکتی بـه تو شده کـه ان را قبول نکن حتی اگر در مورد این پیشنهاد بـه تو اسرار شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان را بـه راه هاي باریکی می کشاند کـه گذشتن از انها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن اسـت.

طالع بینی متولدین اسفند:

دراین ماه برای گرفتن یک تصمیم مهم مالی اصول اساسی و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید کـه پنجره اي کـه برای فرصت هاي جدید بـه روی شـما گشوده شده اسـت فقط چند هفته می تواند باز بماند و دیگر منتظر شـما نخواهد ماند.

بسیار سخت اسـت کـه بسرعت واکنش نشان دهید چرا کـه عدم اعتماد بـه نفس در شـما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می کند.

نگران نباشید؛ خوش بینی شـما بازخواهد گشت ؛ درضمن تا زمانی کـه احساس خاطرجمعی نکرده اید از گرفتن تصیمات مهم و اساسی در رابطه با زندگی تان خودداری کنید!


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (662 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (114 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (93 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (78 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (66 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (33 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان